Jump to content

735I / 1988


7500rpm

Recommended Posts

Salutare

 

Am un 735i din 88' cu motor de 3.0i ,masina a zacut vreo citeva luni pentru ca nu am inmatriculato dar acum ca e inmatriculata vreau sa o pun putin la punct.Rugamintea mea este sa imi dati citeva sfaturi la consumabile:

 

-litri ulei pentru cardan,cutie manuala,si motor cu specificatiile aferente

-filtru benzina,aer,polen daca exista

-curele

Cam atit cred eu ca treuie schimbat ,daca mai e ceva de schimbat la o revizie generala nu ezitati sa imi specificati,nu am avut pina acum o masina asa batrina si nu stiu ce si cum se schimba si la citi Km.

Masina porneste cam la juma de cheie si ruleaza foarte bine cu 2 exceptii,pe teren mai denivelat imi bate ceva (la volan simt batia respectiva) si cind accelerez are o mica ezitare.

 

Va multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa verifici si articulatia. Poti sa te pregati cu un 1500 ron sa schimbi reperele esentiale. Cam in suma asta te poti incadra daca e mai grava situatia.

 

Pentru filtre mergi pe mann sau orice firma serioasa. Teoretic ai un filtru de polen in bord iar accesul se face demontand torpedoul si undeva in spate-stanga. Mai verifica informatia pe internet. Daca abia simti adierea climei in masina este de acolo. De asemenea mai este o pompiţă responsabila de intensitatea cu care este "suflat" aerul. Daca atunci cand masina sta pe loc aproape ca nu sufla este de acolo. Au obiceiul sa crape.

 

Ulei intra in total cam 12-13l (teoretic ai si radiator de ulei din cate stiu) iar la un schimb ai nevoie de 6-7l. Castrol 10w40 sau ceva "clasic", nu aberatii "racing" (gen Castrol RS....e un ulei bun dar nu pt. motorul asta). La diferentialul spate intra cam 2-3l ulei dar nu stiu ce tip de diferential ai. E un ulei pt. cel autoblocant si un altul pentru cel normal. Curelele nu sunt scumpe si e preferabil sa mergi tot pe ceva cunoscut (ex. Conti.....nental dar nu stiu cum se numeste divizia de curele, parca are alt nume).

Ezitarea cand accelerezi, daca face asa cand e rece motorul, provine de la regulatorul de relanti care este in partea de sus a motorului, in fata vasului de expansiune...."pe lungul motorului". Sau altfel spus, e o prima pista de verificat.

 

Succes&pune poze! :)

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa verifici si articulatia. Poti sa te pregati cu un 1500 ron sa schimbi reperele esentiale. Cam in suma asta te poti incadra daca e mai grava situatia.

 

Pentru filtre mergi pe mann sau orice firma serioasa. Teoretic ai un filtru de polen in bord iar accesul se face demontand torpedoul si undeva in spate-stanga. Mai verifica informatia pe internet. Daca abia simti adierea climei in masina este de acolo. De asemenea mai este o pompiÞã responsabila de intensitatea cu care este "suflat" aerul. Daca atunci cand masina sta pe loc aproape ca nu sufla este de acolo. Au obiceiul sa crape.

 

Ulei intra in total cam 12-13l (teoretic ai si radiator de ulei din cate stiu) iar la un schimb ai nevoie de 6-7l. Castrol 10w40 sau ceva "clasic", nu aberatii "racing" (gen Castrol RS....e un ulei bun dar nu pt. motorul asta). La diferentialul spate intra cam 2-3l ulei dar nu stiu ce tip de diferential ai. E un ulei pt. cel autoblocant si un altul pentru cel normal. Curelele nu sunt scumpe si e preferabil sa mergi tot pe ceva cunoscut (ex. Conti.....nental dar nu stiu cum se numeste divizia de curele, parca are alt nume).

Ezitarea cand accelerezi, daca face asa cand e rece motorul, provine de la regulatorul de relanti care este in partea de sus a motorului, in fata vasului de expansiune...."pe lungul motorului". Sau altfel spus, e o prima pista de verificat.

 

Succes&pune poze! :)

 

Merci "CRM"

Ca si articulatii nu sint probleme nu bate nimic in afara de bataia din volan care am sa o sui pe o rampa sa verific partea fata ca si articulatie,mie imi suna mai mult a fi coloana de directie pina in caseta de directie la articulatia aia te referi?Cu filtrele ma m documentat si cam stiu pe unde se regasesc le schimb stiu ca nu sint o avere si chiar e diferenta la schimb la fel si curelele.

La ulei pentru motor sa iau Full-sintetic sau semi-sintetic? diferentialul nu cred ca este autoblocant pentru ca am ramas cu o roata in sant si una pe asfalt si am obserfat ca nu tragea aia de pe asfalt,ziceai ceva de o pompita la clima unde se regaseste ? de suflat sufla destul ,am studiat sistemul de incalzire -racire in vara cind se blocase pe caldura era o clapeta blocata ,acum am aceiasi treaba si baga caldura tot prin zona picioarelor dar nu e clapeta blocata e altceva de data asta.Ezitarea acceleratiei o face in orice moment nu tine cont de viteza ,temeratura ,ideea in sine e ca la pornire motorul pare sa functioneze doar jumatate la relanti asta pina se incalzeste si are o functionare mai rotunda relantiul sta la 600-700rpm cind e cald motorul.

 

Poze

 

http://img59.imageshack.us/img59/3239/11082009293.th.jpg

 

http://img690.imageshack.us/img690/7357/25102009485.jpg[/img]

 

http://img130.imageshack.us/img130/3568/25102009483.jpg[/img]

 

http://img27.imageshack.us/img27/4055/11082009295.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.