Jump to content

"Claca" (sesiune) de reparatii tehnice


Recommended Posts

hmm..c-am putine...dar cred ca e loc la poarta si pentru ceilalti si dc e ceva de facut le bagam pe rand... :), in caz ca e ceva de rezolvat, dc nu stam la bere si le admiram..... :)

8888[/snapback]

Aaa pai la poarta intra inca vreo 3-4 si sunt in relativa siguranta postul de Politie fiind gard in gard cu mine :blink: .Acuma sa spun si locatia:comuna Crevedia imediat dupa Buftea,pentru cei pasionati in spatele curtii exista o balta :) unde se poate pescui.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aaa pai la poarta intra inca vreo 3-4 si sunt in relativa siguranta postul de Politie fiind gard in gard cu mine :blink: .Acuma sa spun si locatia:comuna Crevedia imediat dupa Buftea,pentru cei pasionati in spatele curtii exista o balta :) unde se poate pescui.

8891[/snapback]

 

mama, pai cred ca vom fi de vreo 2-3 ori mai multe masini, dc mai dai asa amanunte.... :)

Link to comment
Share on other sites

la mine se poate sambata (cine pana mea?!?) .daca vrei imi spui sau iti las tel .la mine cel mai mult au fost 8 bmw uri in fata portii in garaj nu intra decat 2 la vara o sa il maresc pt 3.deci in bucuresti .eu la crevetia nu merg decat la vara:Pda vb joi la cocosatu si stabili unde si ce .

9351[/snapback]

 

Ce mai face Interceptoru l-ai vopsit? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Aaa pai la poarta intra inca vreo 3-4 si sunt in relativa siguranta postul de Politie fiind gard in gard cu mine :blink: .Acuma sa spun si locatia:comuna Crevedia imediat dupa Buftea,pentru cei pasionati in spatele curtii exista o balta :) unde se poate pescui.

8891[/snapback]

 

 

beton treaba aia cu balta-poate mai baga peste-n ea ca nu prea e (am fost de fo; trei ori pe 4 si 5 si doar maruntis! :) )

 

la partea de mancare o sa fac echipa cu barriton si mai trag cu ochiul la voi sa fur din tainele mesteritului la BMW...

 

oricand aveti nevoie de pus humerusu' la treaba cu reparatii, just e-mail me

oxideclub@yahoo.com

 

astept!bafta!

Link to comment
Share on other sites

Intro: Dupa cum evolueaza lucrurile pe bmwclub.ro, sunt convins ca, pana se face cald si frumos afara (sa zicem, aprilie), ne vom cunoaste destul de bine intre noi. Pentru inceput, cei care stau cam in aceeasi zona a tarii. Deja s-a stabilit o data fixa pentru intalniri lunare in Bucuresti (ultima zi de joi din fiecare luna). Poate incet-incet se vor organiza alte intalniri zonale. Apoi va urma, la un moment dat, o intalnire generala, cu toti membrii din tara (si nu numai).

 

Sesiuni "de garaj": In cazul in care vreo unul dintre noi are planificate interventii tehnice pe care nu le poate face intr-un service autorizat (din motive bugetare), dar pentru care ar avea nevoie de ajutorul altor persoane (cu sfaturi/pareri, tinut contra la vreo piulita, ridicat vreo piesa grea, etc.), ar fi bine sa anunte din timp, aici, pe bmwclub.ro.

Este foarte probabil ca vor fi cativa membri bmwclub.ro care vor participa bucurosi la o astfel de "claca". E un prilej foarte bun de a bea o bere cu prietenii si de a mai exersa (sau a imbunatati) know-how-ul tehnic.

8557[/snapback]

Mai baieti,eu am deja un garaj-hai sa stabilim o data ,sa ne consultam cu toata lumea si sa ne facem toti carte cadem de acord reparatiile acolo-am si f.multe scule si bagaj tehnic-adi

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Baieti...imi pare rau, dar nu am putut ajunge duminica la ora 13 la intalnire.

Mi s-a spart caloriferul si a trebuit sa il schimb.

Am luat altul si mi-am petrecut 5 ore pe masina, duminica. Oricum m-am descurcat mai bine decat as fi crezut ca sunt in stare...nu am rupt decat doua cleme si am rams cu vreo 3 suruburi in plus :blink:

Partea proasta este ca am venit la serviciu azi (Luni, 25. aprilie) si mi-a sarit cureaua de la alternator la Piata Victorie si am mers pe baterie pana pe Barbu Vacarescu...si mi-a fiert si apa in motor:((..Asa ca ma asteapta o sedinta de reparatii ad-hoc.

Oricum, propun sa face o intalnire in primul week-end dupa dupa PAste, poate ne adunam undeva la un gratar...barfim si punem la cale E28-urile.

Am niste documentatii, de fapt un manual intreg, dat jos de pe un site rusesc( nu ma intrebati cum, pentru ca habar nu am limba rusa....), si ceva simt tehnic. Usile le-am demontat de vreo 5-6 ori, la fel si oglinzile, pentru cine are nevoie de ajutor, iar la scoala demontam motoare din 2 in doua zile...( sunt la Politehnica, Autovehicule Rutiere) pentru ca intarziam tot timpul la laboratoare...

Asa ca...Daca are cineva nevoie...cu cea mai mare palcere, doar sa am timp

Link to comment
Share on other sites

Baieti...imi pare rau, dar nu am putut ajunge duminica la ora 13 la intalnire.

Mi s-a spart caloriferul si a trebuit sa il schimb.

Am luat altul  si mi-am petrecut 5 ore pe masina, duminica. Oricum m-am descurcat mai bine decat as fi crezut ca sunt in stare...nu am rupt decat doua cleme si am rams cu vreo 3 suruburi in plus :blink:

Partea proasta este ca am venit la serviciu azi (Luni, 25. aprilie) si mi-a sarit cureaua de la alternator la Piata Victorie si am mers pe baterie pana pe Barbu Vacarescu...si mi-a fiert si apa in motor:((..Asa ca ma asteapta o sedinta de reparatii ad-hoc.

Oricum, propun sa face o intalnire in primul week-end dupa dupa PAste, poate ne adunam undeva la un gratar...barfim si punem la cale E28-urile.

Am niste documentatii, de fapt un manual intreg, dat jos de pe un site rusesc( nu ma intrebati cum, pentru ca habar nu am limba rusa....), si ceva simt tehnic. Usile le-am demontat de vreo 5-6 ori, la fel si oglinzile, pentru cine are nevoie de ajutor, iar la scoala demontam motoare din 2 in doua zile...( sunt la Politehnica, Autovehicule Rutiere) pentru ca intarziam tot timpul la laboratoare...

Asa ca...Daca are cineva nevoie...cu cea mai mare palcere, doar sa am timp

23090[/snapback]

S-a notat :) sa vedem in oferta mea ramane valabila.

Link to comment
Share on other sites

Vin si eu. Poate-mi explici cum de nu mai merge inchiderea centralizata dupa ce masina a stat vreo 2 saptamani :blink:

23111[/snapback]

 

Pai la inchiderea centralizata nu prea ai ce face. Problemele pot fi electrice (fire, baterie descarcata, modul de comanda-releu-bulit) sau mecanice( tijele care blocheaza usile).

Poti verifica actuatorii din usa, daca ai o sursa de 12 volti. Ar trebui sa auzi un tacanit.

Iar daca nu merg astia..mai bine iti iei altii, sunt vreo 150-200 de mii bucata.

Altceva, nu prea mai stiu...sa te uiti la fire, sa nu fie vreunul sarit, rupt etc.

Link to comment
Share on other sites

sunt primit si eu?

poate ne vedem la curse pe 30 april la mare

23229[/snapback]

 

Esti primit :)

Numai sa-ti dai si tu cu parerea in legatura cu inchiderea mea, daca nu cumva vand rechinu' pana atunci :blink:

 

thorus, mecanica e ok, raman la fire sarite, relee bushite, numai ca nu stiu pe unde sa caut si mi-a fost lene pana acum sa rascolesc prin masina. Am postat in legatura cu asta la Modele BMW>Seria 5>E28

Link to comment
Share on other sites

Esti primit :)

Numai sa-ti dai si tu cu parerea in legatura cu inchiderea mea, daca nu cumva vand rechinu' pana atunci :blink:

 

thorus, mecanica e ok, raman la fire sarite, relee bushite, numai ca nu stiu pe unde sa caut si mi-a fost lene pana acum sa rascolesc prin masina. Am postat in legatura cu asta la Modele BMW>Seria 5>E28

23274[/snapback]

nu-i asa greu

modulul de inchidere centralizata e pe sub blocul de comanda a luminilor, e o chestie mica neagrafetele de usi se dau jos in 5 minute/bucata asa ca nu-i bai

iti trebuie o surubelnita cap-philips(cruce) si un imbus pentru a demonta sistemul de inchidere (clanta). Actuatoarele sunt prinse cu doua suruburi, iar tija de actionare a sistemului de inchidere este o sarma de ote cu o bucla la capatul de sus..

Asa ca..intr-o ora nu ai ce face, cu verificarea actuatoarelor, iar modulul din bor, iarasi nu e o filozofie...daca nu te pricepi la electrica, adu un electrician/electronist si rezolva situatia in 10 minute.

Link to comment
Share on other sites

Guest NSL_BIX
nu-i asa greu

modulul de inchidere centralizata e pe sub blocul de comanda a luminilor, e o chestie mica neagrafetele de usi se dau jos in 5 minute/bucata asa ca nu-i bai

iti trebuie o surubelnita cap-philips(cruce) si un imbus pentru a demonta sistemul de inchidere (clanta). Actuatoarele sunt prinse cu doua suruburi, iar tija de actionare a sistemului de inchidere este o sarma de ote cu o bucla la capatul de sus..

Asa ca..intr-o ora nu ai ce face, cu verificarea actuatoarelor, iar modulul din bor, iarasi nu e o filozofie...daca nu te pricepi la electrica, adu un electrician/electronist si rezolva situatia in 10 minute.

23297[/snapback]

 

GRESIT!!

Modulu de centralizata este la stalpul din fata dreapta:

Scoti difuzorul din dr.-

- tragi de cheder cat sa-ti permita sa dai la oparte si tapiteria- si ai sa vezi mai sus de gaura difuzorului 2-ua suruburi cu cap de 6 sau cruce.

le desfaci si bagi mana prin gaura difuzorului, si-l tragi afara.

 

 

Ps. vezi ca e o caseta neagra cu vreo 10 fire ... daca iti trebuie alta ma anunti sa-ti dau :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.