Jump to content

"Claca" (sesiune) de reparatii tehnice


Recommended Posts

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e normal sa ai mai putin pe pistonul de langa cutia de viteze.

parerea lui je e ca e destul de bine

23690[/snapback]

 

Cilindru 4 e spre cutia de viteze?Am senzatia ca se numara invers,dar poate ma insel eu.

Link to comment
Share on other sites

Am facut astazi un test de compresie si am avut urmatoarele rezultate:

cyl 1: 10.5

cyl 2: 10.5

cyl 3: 10

cyl 4: 9

23685[/snapback]

 

Subscriu si eu la aceasta testare de compresie..... :) La mine au fost asa:

11 - 11 - 10,5 - 11 - 11 - 11 :blink:....testul a fost facut tot cu motorul cald, cu acelasi aparat, dar inaintea lui Vladut.... :)

Edited by Ionut
Link to comment
Share on other sites

Cilindru 4 e spre cutia de viteze?Am senzatia ca se numara invers,dar poate ma insel eu.

23725[/snapback]

 

cilindrul 1 e la distributie (exceptie facand motorul de dacie, poate de asta stii asa)

Link to comment
Share on other sites

cilindrul 1 e la distributie (exceptie facand motorul de dacie, poate de asta stii asa)

23850[/snapback]

 

Nu de la dacie stiu,probabil mi-a ramas mie in cap ca cilindrul 1 este spre cutie,de fapt dinspre parbriz calculam eu,nu ma gandeam la cutie sau distributie.

Link to comment
Share on other sites

daca luam in calcul legile fizicii, s-ar putea sa ai surprize :blink: Cand motorul e cald, aerul care intra se incalzeste in cilindru, deci tinde sa se dilate. N-are unde, asa ca se mareste presiunea. Si uite-asa cred unii ca au compresie de diesel obosit :)
Link to comment
Share on other sites

Guest NSL_BIX
Deja cand apar diferente de comprersie de la 10,5 la 9 nu e mare lucru numai ca trpideaza (oscileaza) la realanti. Edited by NSL_BIX
Link to comment
Share on other sites

daca luam in calcul legile fizicii, s-ar putea sa ai surprize :blink: Cand motorul e cald, aerul care intra se incalzeste in cilindru, deci tinde sa se dilate. N-are unde, asa ca se mareste presiunea. /quote] Eh, daca ne luam de legile fizicii, eu cred ca alta este explicatia intre diferentele de compresie la cald si la rece.

La cald, aerul nu se incalzeste semnificativ mai mult decat la rece, pentru ca, chiar si la aprox. 100rpm (turatia demarorului), ciclurile motor se succed suficient de rapid (50 pe si nu este timp destul pentru un transfer masiv de caldura motor - aer.

Diferentele semnificative rezulta insa din faptul ca, la cald, jocul piston - cilindru este mult mai mic, segmentii inchid mai etans, deci scaparile de compresie pe la segmenti sunt mai reduse.

Link to comment
Share on other sites

Eu am zis ca ma indoiesc sa apara diferente chiar asa mari din motive pur practice, cum ar fi ca eu nu am nici cea mai vaga problema cu segmentii sau cam cu tot ce s-ar numi motor (dupa ultimele "upgrade-uri", daca se pot numi asa). :blink:
Link to comment
Share on other sites

Eu am zis ca ma indoiesc sa apara diferente chiar asa mari din motive pur practice, cum ar fi ca eu nu am nici cea mai vaga problema cu segmentii sau cam cu tot ce s-ar numi motor (dupa ultimele "upgrade-uri", daca se pot numi asa). :blink:

24166[/snapback]

adica ai rezolvat problema cu culbutorii?ma bucur

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.