Jump to content

Merge cu intreruperi intre 1800-2200rpm


Recommended Posts

La masina din semnatura atunci cand merg cu ea aprox. constant intre 1800-2200rpm fara sa apas brus pedala de acceleratie simt smuncituri repetate.

 

Din ce am mai citit pe forum unii dau vina pe acctiuatorul turbinei dar la masina mea este electromagnetic. Pe tester masina nu are nici o eroare.

 

 

O idee un sfat, de unde provine aceasta problema.

Link to comment
Share on other sites

Nu cumva e vorba de mica intarziere in aceleratie cauzata de epuratorul imbacsit? Eu asta am...o foarte foarte mica intarziere...insesizabila chiar daca nu esti obisnuit cu masina. Si din cate am citit, si am fost sfatuit, de vina este epuratorul. In 1000 de km am revizia(eu o fac la maxim 12.000km) si odata cu uleiul voi schimba si epuratorul cu un decantor!
Link to comment
Share on other sites

Epuratorul este schimbat deja cu unul decantor, am vre-o 10.000 de km de cand am facut operatiunea, dar aceleasi simtome le aveam si inainte de schimbul epuratorului. Problema nu e constanta se manifesta aleatoriu.

 

Subscriu, aceeasi problema, fara rezolvare dupa inlocuire epurator.

 

... o fi din cauza aerului de munte? :)

Link to comment
Share on other sites

La masina din semnatura atunci cand merg cu ea aprox. constant intre 1800-2200rpm fara sa apas brus pedala de acceleratie simt smuncituri repetate.

 

Din ce am mai citit pe forum unii dau vina pe acctiuatorul turbinei dar la masina mea este electromagnetic. Pe tester masina nu are nici o eroare.

 

 

O idee un sfat, de unde provine aceasta problema.

 

Din ce imi amintesc, @POIUYT a rezolvat problema asta prin curatarea senzorului care citeste presiunea din admisie.... sau, incearca sa scoti furtunasul cu vacum de la egr si vezi cum se comporta.( adica sa anulezi temporar egr-ul )

Link to comment
Share on other sites

asa mai patesc si eu cateodata cand o tin constant la o turatie intre 1500-2000 simt ca si cum siar da in nas dar fara sa o accelerez doar sa o tin la 1700 rpm de exemplu constant ...face ca si cum si-ar da in nas ...posibil sa fie de la motorina ca nu in totdeauna mi se intampla...am curatat si EGR am schimbat si senzorul de presiune dar degeaba ...mai ales mi se intampla sa faca cand bagam motorina de la alte benzinari sau euro 5 ...bag numai de la omv sprint diesel euro 4 ca cica euro 5 pt motoare euro 4 nu prea se pupa ca au alta compozitie gazele de evacuare sau ceva de genu , am citit pe un site unde un reprezentant bmw a spus-o Edited by cornel320
Link to comment
Share on other sites

Da-mi voie sa te contrazic

Nu este normal.

1. La mine nu are nici o zitare la nici o turatie

2.Turbina functioneaza inca de la ralanti, doar ca nu are suficient debit de gaze ca sa se faca simtita pana la o anumita sarcina.

 

Gandeste-te logic si vrei sa o tii la 1800 sa spunem constant si apesi un pic mai mult pana intra turbina un pic mai puternic este normala un fel de smucitura

Link to comment
Share on other sites

Da-mi voie sa te contrazic

Nu este normal.

1. La mine nu are nici o zitare la nici o turatie

2.Turbina functioneaza inca de la ralanti, doar ca nu are suficient debit de gaze ca sa se faca simtita pana la o anumita sarcina.

 

Gandeste-te logic si vrei sa o tii la 1800 sa spunem constant si apesi un pic mai mult pana intra turbina un pic mai puternic este normala un fel de smucitura

Atunci e masina mea anormala.

Nu zmuceste in nici o situatie si am incercat-o de cateva ori pe 0-100 si scoate cat zice fabrica.

Asta e rolul geometriei variabile : sa adapteze cat mai bine functionarea turbinei la conditiile de mers.

 

La a mea pot sa ma duc de la relanti la 4500 intr-a 3-a nu zice nici pas iar intrarea turbinei e foarte "neteda" , fara hopuri.

 

La mers constat de asemenea - nici o ezitare.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

La masina din semnatura atunci cand merg cu ea aprox. constant intre 1800-2200rpm fara sa apas brus pedala de acceleratie simt smuncituri repetate.

 

Din ce am mai citit pe forum unii dau vina pe acctiuatorul turbinei dar la masina mea este electromagnetic. Pe tester masina nu are nici o eroare.

 

 

O idee un sfat, de unde provine aceasta problema.

 

 

Salut, aceeasi problema am si eu la masina 318d din 2001. Intre 1800 si 2000 si ceva doar in anumite momente face figuri: apas pedala si sta ceva pana sa plece. Se intampla mai ales la o acceleratie mai lejera. Daca ii dau mai tare, trece altfel de plaja asta de rotatii si nu se simte. Si mie mi s-a spus ca este ceva de la turbo insa nu am ajuns inca sa o duc la facut...desi am auzit pe mai multi ca ziceau de epurator...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Pare o problema legata de actuator. Chiar daca este electomagnetic, asta nu inseamna ca nu se poate defecta. Cam acelasi comportament l-am avut pe un Leon TDI 150pd (actuatorul era comandat de vacuum), si avea tendinta sa smuceasca la pragurile de schimbare a geometriei. Totul a culminat cu blocarea efectiva a lui, moment in care turbina nu mai lucra aproape deloc sub 2500 rpm. Chiar daca e vb de tehnlogii diferite (vacuum vs electromagnetic), problema pare sa fie aceeasi -> geometrie gresita a turbinei pentru turatia respectiva.
Link to comment
Share on other sites

s-a mai discutat problema asta si sunt cel putin 7,8 masini cu simptome identice pe forum eu am reusit sa-i dau de cap cu un tester original bmw in concluzie DEBITMETRUL este defect,defapt nu mai lucreaza in parametrii normali mai ales la urcarea in turatie mentionez ca debitmetrul trebuie verificat individual{tester original bmw}pt.ca nu da o eroare vizibila imediat...
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Postez aici desi am mai deschis un topic la Probleme tehnice si rezolvari intitulat Reparatie turbo ca parere aveti. Dupa ce la Dormag mi s-a spus ca trebuie sa schimb la turbo cateva piese am vorbit cu un meseriash (recomandarea unui coleg de munca) si mi s-a spus ca este vorba despre pompa de injectie si de faptul ca nu este reglat avansul in mod corect si ca de aceea "nu poate sa faca presiune turbina" si nu trage masina. cat despre reglajul avansului, se face asa ca la Dacie? pt ca omu' asta zicea ca nu are tester dar mi-o poate face...

Link to comment
Share on other sites

Daca si a ta e common-rail (la face-lift este), nu ii reglezi din pompa nimic, la CR e o pompa "obisnuita" singura chestie speciala e ca face o presiune foarte mare, valabil pentru Ionatan.

Daca pompa de CR are probleme - defectul se manifesta din ce in ce mai rau cu cresterea sarcinii.

Ca turbina nu face presiune, poate fi adevarat din cauza latentei (mai mari) a actuatorului.

 

Daca ai cu pompa rotativa, atunci poate sa fie si de acolo, nu sunt sigur.

Link to comment
Share on other sites

Am sa insist pe debitmetru, cat despre turbina sau pompa de injectie tind sa cred ca nu au probleme masina doar in regimul descris in topic face probleme in rest se comporta perfect. Problema am sesizat-o de cand am luat masina. De atunci am schimbat filtrul epurator si consumabilele de la motor, am curatat EGR si galeria de admisie.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.