Jump to content

Merge cu intreruperi intre 1800-2200rpm


Recommended Posts

din pacate nu stiu sa zic daca este common-rail sau nu, este 318d din 2001...chiar sunt curios ce poate fi de au atatia probleme si exista atatea posibile cauze. voi reveni cu detalii imediat ce o sa le am.

la 318d 2001 ai motorul M47, cu pompa Bosch VP44, pompa de injectie. Nu e common-rail, motorul M47N este.

 

 

Intreruperi asta intre 1800-2200 eu zic ca ar mai putea fi si din clapetele de admisie, eu o patesc la E90, pe la 1700, 1800rpm aprox, e un moment de balbaiala, dar asta daca ma joc foarte fin cu acceleratia. Eu zic ca e din clapete, pentru ca se tot inchid si deschid dupa cum apas eu acceleratia.

Link to comment
Share on other sites

Din ce imi amintesc, @POIUYT a rezolvat problema asta prin curatarea senzorului care citeste presiunea din admisie.... sau, incearca sa scoti furtunasul cu vacum de la egr si vezi cum se comporta.( adica sa anulezi temporar egr-ul )

 

da, a fost doar o ameliorare(adica se simtea mult mai putin, banuiesc ca acel senzor fiind de supraalimentare tinea clapetele mai pe deschis, fiind blocat de calamina le tinea mai pe inchis , insa mai erau totusi momente cand tot se simtea, dar mult mai putin), insa problema reala la mine era de la clapetele din admisie...se pare ca ele blocheaza aerul cumva si il elibereaza brusc in zona 2000 de ture.... :) rezolvarea este de a renunta la clapetele din admisie

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

POIUYT spui ca si tu aveai aceleasi smucituri intre 1800-2200 si s-a rezolvat problema doar prin curatarea clapetelor din admisie?pt.ca si eu am aceleasi simptome si am banuit debitmetrul, pe tester a iesit ca nu lucra in parametrii, l-am schimbat si tot la fel facea iar la o noua testare intradevar spunea ceva de curatat clapetele din admisie dar nu am facut-o inca,vreau sa imi confirmi rezolvarea problemei pt. a nu muncii in zadar,multumesc.
Link to comment
Share on other sites

da, aia era eroarea care iti apare pe testar, DEBITMETRU, pe care l-am schimbat degeaba :) din cauza istetilor de la DORMAG pt ca dupa schimbarea cu noul debitmetru (original ,15 mil la vremea aia ca era euro 4 si nu era producator pe piata fara licenta bmw) tot asa aparea pe tester.

 

rezolvarea este :

 

-curatarea senzorului din admisie

-eliminare clapete.. :lol: (sau curatare )

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Si eu am aceeasi problema la masina:intirziere la acceleratie,nu trage in ture joase,trebuie sa bag mai mult piciorul ca sa se duca,intreruperi in sarcina(la urcare in general) la 1800-2000 de ture (70-80km/h),consuma cu 2l% in plus de cat imi arata pe calc masinii,si un buf de fum negru cand o calc brusc.

Am fost la bmw la test si nici un defect.

Daca scoti clapetele ce se poate intimpla?Nu are nici un efect negativ la masina?

Edited by bossgavros
Link to comment
Share on other sites

Eu am eliminat clapetele si tot am câteodată ĂŽntreruperile astea ĂŽn viteaza a 2-a.

 

 

POIUYT ai idee daca exista un DYI pentru curatarea senzorului din admisie ?

 

 

viorel, incearca daca poti, sa dai singur jos, elementele din postu asta : http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...t=0&start=0 , in prima poza, e senzorul cu alimentarea lui, care iese foarte usor, impingi de aceea clema, si tragi in jos mufa, iar in poza nr2 este cu albastru, si se vede mai bine. daca te chinui poti sa il dai jos si cu admisia pe masina fara sa o scoti, e un pic cam dificil, dar merge, numai ca trebuie sa cureti si canalul, pe care aerul presurizat ajunge la el, iar el este bine sa il cureti cu mare atentie, inauntru are o membrana, nu stiu din ce e, dar nu o sparge, vezi si tu, cu ce cureti, cu un pai de chibrit cu o srma, numai sa nu fie ascutit.

post-29143-1268639894_thumb.jpg

post-29143-1268639907_thumb.jpg

Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

Eu am curatat galeria de admisie, egr-ul, epuratorul si senzorii si tot la fel se manifesta.

 

Am observat totusi ca sunt momente in care masina merge perfect liniar.

 

De mentionat, la accelerare brusca masina merge foarte bine se tureaza fara zmuncituri sau balbaieli.

 

Specificati care aveti o sa incerc sa fac o diagnoza in timp real sa vedem ce spune calculatorul.

Link to comment
Share on other sites

La masina din semnatura atunci cand merg cu ea aprox. constant intre 1800-2200rpm fara sa apas brus pedala de acceleratie simt smuncituri repetate.

 

Din ce am mai citit pe forum unii dau vina pe acctiuatorul turbinei dar la masina mea este electromagnetic. Pe tester masina nu are nici o eroare.

 

 

O idee un sfat, de unde provine aceasta problema.

 

 

Salut, aceeasi problema am si eu la masina 318d din 2001. Intre 1800 si 2000 si ceva doar in anumite momente face figuri: apas pedala si sta ceva pana sa plece. Se intampla mai ales la o acceleratie mai lejera. Daca ii dau mai tare, trece altfel de plaja asta de rotatii si nu se simte. Si mie mi s-a spus ca este ceva de la turbo insa nu am ajuns inca sa o duc la facut...desi am auzit pe mai multi ca ziceau de epurator...

 

 

 

si eu patesc la fel la turatii joase nu trage,si am lag mare la pedala,de abia la 2800rpm simt ca turbina isi face treaba,in rest de pe la 1700 in sus moarta scrie pe ea....e de la filtru epurator ce stiti?....

Link to comment
Share on other sites

Am reusit in sfarsit sa rezolv problema- am fost la George (Dereglatu) ieri si in 30 de secunde a facut-o. A bagat mana pana in spatele motorului si gata. Era o mufa care nu era pusa cum trebuie - am inteles ca de la senzorul de presiune de la turbo. Sunt sigur ca cei care se pricep vor stii despre ce senzor este vorba. Oricum, pot sa ma bucur si eu acum de cei 136 CP.... :)
Link to comment
Share on other sites

Ei ieri si azi am testat intr-adins masina si se comporta perfect.

 

In weekend am avut ocazia sa ii dau pe niste linii drepte mai tare, am tinut-o cam la 150-160km/h intr-a 4-a, sa se mai curate un pic catalizatorul si depunerile de pe galerii.

 

Nu cred ca asta e rezolvarea dar pe moment nu a mai facut nici o problema.

Link to comment
Share on other sites

Am reusit in sfarsit sa rezolv problema- am fost la George (Dereglatu) ieri si in 30 de secunde a facut-o. A bagat mana pana in spatele motorului si gata. Era o mufa care nu era pusa cum trebuie - am inteles ca de la senzorul de presiune de la turbo. Sunt sigur ca cei care se pricep vor stii despre ce senzor este vorba. Oricum, pot sa ma bucur si eu acum de cei 136 CP.... :)

 

ai batut atata drum pentru 30 sec :)

Link to comment
Share on other sites

La masina din semnatura atunci cand merg cu ea aprox. constant intre 1800-2200rpm fara sa apas brus pedala de acceleratie simt smuncituri repetate.

 

Din ce am mai citit pe forum unii dau vina pe acctiuatorul turbinei dar la masina mea este electromagnetic. Pe tester masina nu are nici o eroare.

 

 

O idee un sfat, de unde provine aceasta problema.

 

Cam de aceiasi boala sufera si utilajul meu...la mine s-a inbunatatit mersul, dar tot nu merge cum trebuie, cand am schimbat convertorul de presiune care comanda fluxul de vacuum de pe EGR( sau electrovalva ii mai spune), adica a inceput sa traga liniar...acum nu stiu exact daca a fost de la convertorul in sine sau de la furtunase, pt k le-am schimbat si pe acelea in acelasi timp daca tot am dat admisia jos...

 

Masina inca nu se accelereaza cum trebuie in cuplu maxim ( 2000-2500rot/min )...am schimbat debitmetru, ambele convertoare de presiune+toate furtunasele, curatat EGR, reconditionat turbo, filtre+filtru epurator, senzorul care masoara presiunea din admisie..dar degeaba.....si inainte, si dupa ce am schimbat piese nu am avut/nu am erori in calculator, totul e ok :twoup: ...cand o calc la podea, masina zboara..cand merg normal, ba "se da in nas", ba trage greu si cand incepe sa traga normal dupa 3000rot/min scoate un nor negru de fum......iar consumul la pompa e mai mare cu 2 litri decat cea ce arata pe bord.. :)

 

Urmeaza sa curat admisia si sa verific live ce presiune face turbo.

 

Suspectez turbo ca ar face suprapresiune si ca pompa de vacuum nu mai lucreaza in parametri :)

 

PS: @ionatan trebuia sa schimbi furtunasele de vacuum de pe egr atunci cand ai dat admisia jos ca sa o cureti!

Edited by BeMWeistul
Link to comment
Share on other sites

@Munteanu - o sa incerc sa iau legatura cu George azi sa imi spuna exact ce senzor era deconectat

@srb alex - as fi mers si pana la Baia Mare pentru ca peste tot unde am fost toti erau "saritori": "Da dom'le cu 2000 RON o fac sa mearga" "Dam turbina jos si o facem"....

Link to comment
Share on other sites

@srb alex - as fi mers si pana la Baia Mare pentru ca peste tot unde am fost toti erau "saritori": "Da dom'le cu 2000 RON o fac sa mearga" "Dam turbina jos si o facem"....

 

Bine punctat, sunt pline service-urile de "saritori".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.