Jump to content

Merge cu intreruperi intre 1800-2200rpm


Recommended Posts

salutare tuturor, tin sa multumesc pe aceasta cale userului popasilviu care a dat un sfat la mersul acesta intrerupt cu care multi posesori de e46 se confrunta.Doresc sa va spun ca ieri am curatat si eu cele 2 electrovalvole EGR si turbo :1-am demontat electrovalvolele;2- am dat microfiltrele jos(cel de la egr fiind electrovalvola aproape noua era curat ,in schimb cel de la turbo era negru):3-apoi cu spray degripant se da bine pe toate 3 orificiile,urmand cu o bucata de furtunas de vaccum sa se sufle bine pe toate orificiile:4-se repete de vreo cateva ori operatia urmand ca intr-un final sa simti cum culiseaza membrana de cauciuc in interiorul electrovalvolei:5-se sufla bine orificiile,la final punandu-se 2-3 picaturi de ulei cat mai subtire eu am pus 5w30 cu seringa.concluzia:aseara am facut doar asa o proba in viteza nu prea mi-am dat seama oricum parca masina accelera mai bine,liniar,si parca nu mai scotea nici fum asa ca inainte,azi am mers mai mult in oras,pot sa va spun ca acele intrerupri care le aveam cu a-2 si a-3 la 1800-2000rot/min au disparut definitiv,eu avand aceste intreruperi doar cand motorul era rece.Poate incerca oricine aceasta operatie ,dar aveti grija cand desfaceti microfiltrele de la electrovalvole,sunt foarte fragile,succes
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
si eu ma confrunt cu aceiasi problema:( intrerupe la 1800 2200 la un anumit punct al acceleratiei si doar dupa ce apa ajunge la 90 , de exemplu pornesc dimineata masina si pana nu ajunge la 90 grade nu intrerupe deloc dupa incepe din nou si daca o tin in acel punct unde intrerupe mai scoate si fum + ca nici nu trage ca o masina cu 136 caluti:(...am curatat si egr , turbo si tot asa face...nu-mi dau seama ce poate sa aiba... aaa si inca ceva, pana sa ajunga apa la 90 grade trage foarte bine, dar dupa ce sa incalzit mai scade din putere:(
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare tuturor!

De curand aproximativ 3 saptamani mi-am achizitionat un 318 D din 2008 luna a 10-a 136 mii de km reali si cu aceeasi problema m-am confruntat si eu dupa un mers in tot acest timp doar prin bucuresti.Am observat ca in treapta a 2-a si a 3-a la 1700-2200 ture aceeasi problema se gatuia aproape insesizabil.Intamplator am avut un drum in afara bucurestiului si culmea dupa ceva vreme de mers si-a revenit.Mentionez ca masina merge f bine la alte turatii trage f bine nu apare nici o eroare in bord nimic..Am intrebat un mecanic si mi-a zis ca e de la mersul prin oras ca este recomandat ca o data la cateva zile sau saptamani sa fac un drum in afara orasului....ca isi va reveni de fiecare data..

Acum nus ce sa zic nemtii astia nu s-au gandit si ei ca poate unii oameni le folosesc doar prin oras...?

Stiti cumva, poate eu sunt de vina, la ce turatie se schimba de obicei treapta, mentionez ca este prima data cand imi cumpar o masina diesel numai benzinare am avut....Imi arata si in bord cand sa schimb si am tinut de multe ori sa schimb treapta cand afisaza dar totusi nu stiu daca asta sa fie cauza...

Trebuie luata vreo masura in privinta masinii sau o mai las asa pana reapare problema ...?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut. Intreruperi la viteza mica treapta 2-3 intre 1700-2000 de ture...(BMW 520d-2007)de 2 luni facea asa...cred ca am rezolvat si eu problema asta cu intreruperile.Am curatat intai EGR si galeria de admisie si problema tot persista !!

Am schimbat azi ulei,filtru de ulei de motorina de aer si filtru epurator si gata nu mai face!!

din toate acestea singurul care il consider "vinovat" este filtrul epurator.

Am mers doar 20 de km prin oras la viteza redusa in plaja de turatii in care aveam probleme...daca totusi problema va reveni am sa va anunt.

Link to comment
Share on other sites

din toate acestea singurul care il consider "vinovat" este filtrul epurator.

La mine si dupa ce am curatat filtrul epurator, galeria, EGR, problema tot a persistat... Sunt cazuri si cazuri...

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

probabil sant cazuri si cazuri azi am mai facut 70 de km prin oras si nu a mai facut :yahoo:

schimba totusi filtrul epurator daca nu l-ai schimbat demult...poate ca spalarea lui nu da rezultatele scontate

Nu am filtru de panza, ci de plastic. Acesta nu se schimba, doar se spala... In fine... e ciudatata si enervanta rau problema asta. Ma bucur insa pentru tine. Dupa ce am curatat toate cele spuse mai sus si eu am avut aceeasi impresie: ca nu mai face, dar peste o perioada au reaparut "problemele".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Mie imi face doar cu motorul rece...curios, nu!? :)

 

si mie, la rece rece nu patesc nimic, dar undeva la 70-80 de grade am pierderi de putere intre 1800-2000 de ture, cand urca la 90 degrade si ii dau putin cox merge ca scoasa din fabrica, trage foarte frumos si linear, stiu ca ai postat de mult asta, dar daca ai rezolvat revion te rog cu solutia ta :D ms anticipat

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor. Aceasi problema o am si eu la un E90 din 2008 luna 12 model facelift la 1700-2200 de turatii cand calc pedala de accelaratie daca merg constant are lag pierde din putere si incepe sa dea in nas . Am curata EGR ,clapeta acceleratie ,galerie , dar problema tot persista nu reusesc sa ii dau de cap pe tester nu imi da decat o singura eroare "info particle system filter " care nu poate fi stearsa .Daca merg cu masina afara isi revine singura si nu mai da in nas . Mentionez ca masina merge exceptional nu am martori aprinsi in bord si nici alte erori nu imi da pe tester . Daca mai are cineva o idee de la ce ar putea fi ii multumesc anticipat .
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
Am constatat urmatorul comportament la masina mea E90 320d, motor M47. Cand temperatura de afara sare de 14 grade, am acea ezitare intre 1800-2000 ture iar daca accelerez mai tare, motorul trece de hopul respectiv si merge ok. Acum ca a fost mai rece afara, sub 10 grade, nu mai am acea ezitare. La fel si cand a fost mai frig nu am avut probleme de lipsa de putere intre 1800.2000 ture. Motorina este aceeasi, alimentand de la MOL constant. Vad ca depinde de temperatura de afara. Sa fie o problema la o etansare la vreun furtun ori de alimentare combustibil ori cu aer?
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 years later...
Salutare. Pentru toti cei care au avut si au probleme cu intreruperile la mers constant pana in 2000 de ture am gasit rezolvarea. Detin un e83 2.0d,150cp. Dupa ce am schimbat multe chestii si am investit destul de multi bani in masina, in ultima faza mergeam cu furtunasul de la egr scos. Apoi am desfacut galeria de admisie sa verific clapetele si am observat ca supapa vacuum clapete admisie nu mai tine, avea o fisura membrana. Codul piesei este 11617786961. Succes!
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Pentru toti cei care au avut si au probleme cu intreruperile la mers constant pana in 2000 de ture am gasit rezolvarea. Detin un e83 2.0d,150cp. Dupa ce am schimbat multe chestii si am investit destul de multi bani in masina, in ultima faza mergeam cu furtunasul de la egr scos. Apoi am desfacut galeria de admisie sa verific clapetele si am observat ca supapa vacuum clapete admisie nu mai tine, avea o fisura membrana. Codul piesei este 11617786961. Succes!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.