Jump to content

Care sunt diferentele la motoarele de pe:


maLaKay

Recommended Posts

  • 1 month later...
pistoale 318d alea,numa caroseria e frumoasa la ele :twoup:

:) asa vorbeste un adevarat pasionat . Ai trecut la bmw de la 1300 ?

Ca fapt divers gandirea asta exista numai printre frustratii care au impresia ca CP si cm3 reprezinta totul . Eu am alta impresia , cred ca sunt doar pentru a compensa altceva :twoup:

Saptamana trecuta am fost la plimbare putin prin Glasgow / Edinburgh / Newcastle si stii ce ? Am ramas tablou la cate 116i/116d/316d am vazut chiar foarte dotate . Ce oameni . Ditamai coloniile in palmares si isi PERMIT sa mearga cu pistoalele alea . Rusine sa le fie ! :)

Link to comment
Share on other sites

cred ca tu esti frustrat daca afirmi asa ceva ca am trecut de la 1300 la bmw,de unde si pana unde stii tu ce masini am condus,daca am avut M3 ce mai zici ca nu sunt pasionat??

 

Asa e pentru mine CP si cm3 resprezinta totul si nu am impresia ,asa este,poate ca pentru tine consumul reprezinta totul din cate imi dau seama,sa fie climatronic sau sa aibe coada de rechin pe plafon

 

Ramai cu tzacanitul ala si bucura-te de cuplu ala mare care il ai atunci

 

Da mi se pare normal sa mearga cu 316d 116d pt ca sunt masini economice si bune pt oras,dar cand ies pe autobahn scot 540-u de la naftalina

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

:twoup: ei detin masinile alea cu un scop . Acelasi scop care te-a determinat sa nu conduci un 318d ca ti-ar fi rusine cu "tzacanitul" ala de 2 litri dar sa tii la naftalina un 540 si sa te mai si lauzi . Congrats mate ! Nota 10 !

p.s. cam vag - daca te refereai la 540-ul LOR nu , nu detin oamenii de rand asa ceva la ce impozite au .

Edited by Damian Razvan
Link to comment
Share on other sites

si apropo scuza-ma daca ti-am jignit masina,dar eu mi-am spus o parere,ca sunt slabe,si mie masinile astea 316 318 indiferent ca is d sau i nu prea imi plac cine ia asa ceva nu ia pt cox

 

eu nu pot sa achizitionez un bmw daca nu are minim 170-200 de cai ca ala nu e bmw cumperi doar confosrtul si stabilitatea seriei 3 la 316 sau 318

 

am avut si 316i si 318i e36 si e46,318i e46FL 143cp si ala mi se pare slabutz,nu acelasi lucru pot spune de 325i bagam benzina in el la greu dar ma ducea bine si sunetul motorului ce frumos.....ca pasionat cam asta ma atrage,una e sa iei 200 cand vrei si alta e cand poti,ca sa nu mint am avut si diesel un golf 4 1.9,si am condus si 320d NFL si FL si nu imi place in primul rand pt sunetul ala glan glanglanglanglan si in al 2-lea rând ca se plafoneaza dupa 4000 de ture nu mai vrea in schimb benzinaru cere ture,ii plac turele

 

daca as merge in oras mai mult si eu mi-as lua 318d sau 320d clar chair daca sunt fan benzina benzinarele in oras te omoara la consum consuma in nestire,asta nu poate nimeni sa nege,dar placerea vine cand il conduci afara

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

si apropo scuza-ma daca ti-am jignit masina,dar eu mi-am spus o parere,ca sunt slabe,si mie masinile astea 316 318 indiferent ca is d sau i nu prea imi plac cine ia asa ceva nu ia pt cox

 

eu nu pot sa achizitionez un bmw daca nu are minim 170-200 de cai ca ala nu e bmw cumperi doar confosrtul si stabilitatea seriei 3 la 316 sau 318

 

am avut si 316i si 318i e36 si e46,318i e46FL 143cp si ala mi se pare slabutz,nu acelasi lucru pot spune de 325i bagam benzina in el la greu dar ma ducea bine si sunetul motorului ce frumos.....ca pasionat cam asta ma atrage,una e sa iei 200 cand vrei si alta e cand poti,ca sa nu mint am avut si diesel un golf 4 1.9,si am condus si 320d NFL si FL si nu imi place in primul rand pt sunetul ala glan glanglanglanglan si in al 2-lea rând ca se plafoneaza dupa 4000 de ture nu mai vrea in schimb benzinaru cere ture,ii plac turele

 

daca as merge in oras mai mult si eu mi-as lua 318d sau 320d clar chair daca sunt fan benzina benzinarele in oras te omoara la consum consuma in nestire,asta nu poate nimeni sa nege,dar placerea vine cand il conduci afara

 

vad ca incet incet ajunge si forum ul asta cu un site plin de copii de bani gata...(sau cum sa te numesc "pustani")

da numa asa sa te intreb daca tot esti asa fan BMW si ala care prefera benzina in loc de motorina..si care are in garaj un 540 numa asa de dragu duminici (ca el este om din romania)...este e36 Coupe cu motor de 4200cmc ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Interesant topicul, bineinteles in afara animozitatilor.

In urma urmatoarelor retusuri la un 320 136cp, cum ar fi:

- turbina modificata (diametru mai mare + rulmenti, pale, etc)

-kit furtune siliconice

-evacuare schimbata cu sarpe cu tot

-kit-uri power flex

-suspensii modificate reglabile electric din interior (amprtizoare Penske)

-kit frane brambo (discuri, etrieri, etc)

-intercooler de 5-ar 2,5 modificat sa se potriveasca

-soft pompa motorina modificat

-soft motor rescris + inca cateva modificari "minore"

au rezultat in urma verificarii pe Dyno 195cp. A fost momentul in care masina a "sarit" de pe banc, s-a dezechilibrat si a "cazut" de pe tamburi.

Masina arata exact la fel, nu are nimic la exterior care sa induca ideea ca ar fi tunata.

 

M-am dat cu ea putin; nu puterea marita a motorului e spectaculoasa, ci cum sta pe roti si cum franeaza. Suspensiile alea pricopsite isi merita banii.

 

P.S. Nu e vb de masina mea.

Link to comment
Share on other sites

Interesant topicul, bineinteles in afara animozitatilor.

In urma urmatoarelor retusuri la un 320 136cp, cum ar fi:

- turbina modificata (diametru mai mare + rulmenti, pale, etc)

-kit furtune siliconice

-evacuare schimbata cu sarpe cu tot

-kit-uri power flex

-suspensii modificate reglabile electric din interior (amprtizoare Penske)

-kit frane brambo (discuri, etrieri, etc)

-intercooler de 5-ar 2,5 modificat sa se potriveasca

-soft pompa motorina modificat

-soft motor rescris + inca cateva modificari "minore"

au rezultat in urma verificarii pe Dyno 195cp. A fost momentul in care masina a "sarit" de pe banc, s-a dezechilibrat si a "cazut" de pe tamburi.

Masina arata exact la fel, nu are nimic la exterior care sa induca ideea ca ar fi tunata.

 

M-am dat cu ea putin; nu puterea marita a motorului e spectaculoasa, ci cum sta pe roti si cum franeaza. Suspensiile alea pricopsite isi merita banii.

 

P.S. Nu e vb de masina mea.

wow,s-a investit ceva ...am inteles bine?195 cp la un 320 care a avut initial 136 cp?

Link to comment
Share on other sites

wow,s-a investit ceva ...am inteles bine?195 cp la un 320 care a avut initial 136 cp?

 

Da. Eu am fost contrariat putin; cu suma investita poate nu-si lua 335d care este recunoscut de toata industria auto ca cel mai bun si performant diesel din lume ( exceptand duramax, dar acolo sunt inca probleme minore de fiabilitate), dar putea sa se gandeasca serios la m3 din 2000 sau 2002. In fine, probabil ca pasiunea (pe care eu nu o inteleg) l-a determinat sa modifice masina aia. Tipii de la Dyno au afirmat ca are sigur peste 200cp, la 195 le-a sarit lor de pe stand. Ulterior am aflat ca de fapt ar avea modificari si in motor. Cilindrii mariti parca, sau alt arbore, inca nu stiu sigur. Un lucru insa imi place, cum am afirmat si mai devreme, are o stabilitate extraordinara care iti da intr-adevar incredere, franele sunt calibrate corect, iar la exterior arata ca orice 320 e46. Jante originale, fara folii pe geamuri, fara xenon sau angel eyes, toba finala specifica 320-ului, absolut nimic nu tradeaza modificarile. Poate doar sunetul de la evacuare care foarte sincer iti spun ma duce cu gandul la o toba usor uzata.

Link to comment
Share on other sites

salut

 

 

imi cer scuze daca postarea mea, nu e in Topicul Potrivit.

 

cum imi pot da seama daca un BMW Seria 3 Are sau Nu Distributia pe Lant? intreb, deoarece stiu ca sunt unele si pe Curea.

de altfel, cum imi pot da seama daca are Pilot Automat? din cate stiu, numai daca are Comenzi pe Volan, acea masina are si Pilot Automat.

 

tot felul de informatii, sugestii sunt bine venite

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

<!--quoteo(post=1026300:date=13/Feb/2010, 18:07:name=maLaKay)--><div class='quotetop'>QUOTE (maLaKay @ 13/Feb/2010, 18:07) <a href="index.php?act=findpost&pid=1026300"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->nu ai un pdf complet la 318d 2001 ?<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

 

trimite-mi adresa de mail si iti trimit manualul pentru 318d 2001-2002....

Poti sa mi trimiti si mei manualul pt 318d 2002? Liviu_lhe_2001@yahoo.com

 

Ms mult

Link to comment
Share on other sites

salut

 

 

imi cer scuze daca postarea mea, nu e in Topicul Potrivit.

 

cum imi pot da seama daca un BMW Seria 3 Are sau Nu Distributia pe Lant? intreb, deoarece stiu ca sunt unele si pe Curea.

de altfel, cum imi pot da seama daca are Pilot Automat? din cate stiu, numai daca are Comenzi pe Volan, acea masina are si Pilot Automat.

 

tot felul de informatii, sugestii sunt bine venite

da detalii despre masina si ti se va spune daca are sau nu distributie pe lant iar in legatura pilotul, masina trebuie sa aibe pilotul pe volan in partea dreapta. nu e f greu de recunoscut un astfel de lucru.

Link to comment
Share on other sites

mari dileme... topicul intereseaza in mod deosebit posesorii de 318d, care brusc isi doresc performante de 320d. achizitionati de la bun inceput 320 si nu mai sunteti nevoiti sa faceti atatea modificari ambigue. eu unul nu resoftez motorul doar pt ca asa se obisnuieste prin cartier ca sa ajung cu el pe la ''180cp'', sau mai stiu eu cat sunt mintit. ideea de comercialism (despre care se vorbeste mai sus) la mine este total inversa, ce producator nu ar prefera sa aiba referinte mai bune.

oricum in talon tot 116 cp o sa scrie si 318d.

Link to comment
Share on other sites

te ai gasit si u sa te bagi in seama .... si un 320 cu resoftarea poate sa capete ceva cai in plus nu vad de ce te simti asa ofensat...sincer cand mi am luat masina nu m am uitat ca i 320 sau 318...m am uitat sa fie ok si acuma dak vreau sa i fac resoftare care ar fi problema ta?....esti u ala care risca? dak nu ti convine discutia nu esti obligat sa participi la ea
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Cele mai bune si fiabile sunt cele de pe 320d e46 de la 150 cp in sus....

Merg lejer de la 150 cp la 240 cp fara a scoate fum si cu pistoanele originale, iar la extrem merg in peste 300 cp

pe celalat topic am detaliat subiectul asta putin crezut de restul, al meu e modificat de mult in 270 cp si inca n-a cedat nimic in motor. deci la 180 cp e floare la ureche .linistit poti sa faci ce vrei la 150cp resoftat. nu se intimpla absolut nimic

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
daca vroiam sa duca 600 000 imi luam un SDI. Astia i faci in 20 de ani. Poate tu tii atita masina eu nu.Sa duca cit vrea el am service auto nu-i deloc o problema cit duce...Si oricum deja am cam 45000 km cu astea si nimic deosebit, depinde cit i dai la putere maxima.
Link to comment
Share on other sites

Off Topic: Un topic reusit care a fost "distrus" pe final de caracterul romanului prost si invidios! Dur, dar asta e realitatea. Nu inteleg si nu o sa pricep vreodata de ce va doare capul de ce face capra vecinului? Da-i dom-le pace sa pasca linistita si mata vezi-ti de gainile tale!

 

On topic: Eu personal doresc sa-mi achizitionez un e46 320d de 136 caluti stock. Intrebarea mea umila este: la cati caluti se poate resofta aceasta masina ( ansamblu total, nu doar motor)? Doresc, daca e cu putinta, raspunsuri pertinente din exemple reale, nu raspunsuri de copii crescuti de parinti abuzivi, gen : daca vrei cai, ia-ti 330 sau altceva...Am pus o intrebare si doresc un raspuns, nu sfaturi!

 

Numa-i bine si daca va simtiti vizati de postul meu, astept reclamatiile pe pm, nu in acest topic...e pacat sa-l nenorocim de tot!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Acesta e graficul pe care l-am avut pe un 318d touring 2004 de acum 2 ani - resoftat cu ajutorul celor de la dimsport si testat pe un dyno din Iasi. (150cp pana la 4200 ture si 360nm de la 1800 ture :D )

Ca feedback, unii mi-au zis ca trage identic ca un 320d stock, altii ca ar fi o idee peste in primele 2 trepte de viteza ( probabil din cauza cuplului cu 30nm peste un 320d).

Ceea ce a iesit pe grafic mi s-a garantat ca ar fi o resoftare safe din toate punctele de vedere... si cred ca asa a si fost, eu nu am tinut masina decat 10k km - totul a mers impecabil la ea :) - imi aduc aminte cu mare placere de performantele motorului, 0-100 realiza in 9.0sec iar Vmax a fost de 220km la 4500ture (nasol tare ca nu s-a facut cu 6 trepte).

Edited by flavius.paul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.