Jump to content

Ralanti neregulat - M47N


Recommended Posts

Se intampla in fiecare dimineata, indiferent de temperatura sau anotimp si dispare dupa aprox. 15 sec. sau dupa prima accelerare in gol.

Precizez ca nu este un 'merge in 3 cilindrii' constant, trepideaza la 2-3 cicluri, ... iar mirosul gazelor extrem de intepator.

 

-verificat bujii, curatat admisie, egr, inlocuit furtunase vacuum, verificat cubaj injectoare, incercat toate motorinele bune de pe la noi.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Se intampla in fiecare dimineata, indiferent de temperatura sau anotimp si dispare dupa aprox. 15 sec. sau dupa prima accelerare in gol.

Precizez ca nu este un 'merge in 3 cilindrii' constant, trepideaza la 2-3 cicluri, ... iar mirosul gazelor extrem de intepator.

 

-verificat bujii, curatat admisie, egr, inlocuit furtunase vacuum, verificat cubaj injectoare, incercat toate motorinele bune de pe la noi.

 

Multumesc.

 

posibil debitmetru sa fie sau volanta ....eu am un 320D si tot asa imi face si mie ..la rece face rau ...cand e vara nu prea face ....recent am schimbat bujiile si sa mai ameliorat ...nu mai face motorul asa urat ca si cum sa-r rupe in bucati ..face mai putin acum cateva secunde si mai usor ...la mine mai facea urat cand schimbam motorina si bagam de la alte benzinari sau bagam euro 5 ..eu alimentez numai de la omv cu sprint diesel ...

Link to comment
Share on other sites

La diesel nu prea cred ca e debitmetru la relanti.

Daca e pana la prima accelerare sa nu fie ceva cu clapetii, stau inchisi in mod normal pana pe la 2000 rpm daca imi aduc aminte.

Daca as fi in locul tau as incerca sa-i deschid manual sa vad daca dispare mersul ala, asta pentru ca zici tot ce e legat de vacum ai facut deja.

Nu vreu sa te sperii dar daca as vedea ca are legatura cu clapetii, nu prea as sta pe ganduri si as da jos galeria sa-i vad.

Totusi tu ar trebui sa ai noul model de clapeti (fiind dupa oct 04) care nu mai fac probleme - cel cu cauciuc pe marginea clapetei si cu axul de 4,5 mm (in loc de 4 mm cu cred ca am eu)

Link to comment
Share on other sites

Chiar daca ai zis ca le-ai verificat e posibil sa fie de la injectoare. E posibil ca unul sa nu pulverizeze cum trebuie la pornire

 

Tot injectoarele le suspectez si eu ... la nr. 2 si 3, in ralanti, cantitatea pe retur era ceva mai mare decat la 1 si 4, dar nesemnificativa, zic eu.

Recomandati reprezentanta, pentru o verificare mai in detaliu a injectoarelor?

 

@lucian81v, cum am mai spus, admisia a fost data jos, curatata, gresate tijele clapetelor + inlocuit garnituri ... totul ok. Daca zici ca modelul nou are contur de cauciuc, atunci am modelul vechi ... tija n-am masurat-o.

Link to comment
Share on other sites

Totusi tu ar trebui sa ai noul model de clapeti (fiind dupa oct 04) care nu mai fac probleme - cel cu cauciuc pe marginea clapetei si cu axul de 4,5 mm (in loc de 4 mm cu cred ca am eu)

Si daca are clapete cu diametrul axului de 4,5mm esti tu sigur ca nu mai poate patii nimic??? gandeste-te ca real vorbind este o diferenta de 0,5 mm este fix pix......

Link to comment
Share on other sites

Totusi tu ar trebui sa ai noul model de clapeti (fiind dupa oct 04) care nu mai fac probleme - cel cu cauciuc pe marginea clapetei si cu axul de 4,5 mm (in loc de 4 mm cu cred ca am eu)

Si daca are clapete cu diametrul axului de 4,5mm esti tu sigur ca nu mai poate patii nimic??? gandeste-te ca real vorbind este o diferenta de 0,5 mm este fix pix......

 

Nu e vorba de 0.5 mm, asa poti identifica noul model.

 

Daca tot ai mentionat- nu ebsolut deloc fix - pix.

0.5 mm adugati la 4mm, chiar daca se pastreaza exact acelasi material, sectiunea creste cu 26,5% deci si rezistenta la fel.

Daca sunt facute dintr-un material cu 10% mai rezistent, deja ai aprop 40% mai mult.

Nu zic ca nu mai pateste nimic dar esti mai sigur cu 40% in plus, nu?

In plus, cel mai probabil, sunt modificate si "lagarele" lor -marita suprafata de contact ax - carcasa.

 

Trebuie curatate dar si verificat jocul axelor clapetelor.

 

 

Pai daca ai mai mult pe retur ar cam trbui verificate toate, parere mea.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Eu de acest mers nerelgulat am scapat odata cu schimbarea bujiilor.

 

Ai verificat si esti sigur ca ai pus bujiile bune, releul functioneaza, sa nu fu pus din cele de 11V in loc de 5V eu asa am pus prima data si tot neregulat a mers, dupa ce am pus bujii corespunzatoare nu au mai fost fluctuatii la pornire.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.