Jump to content

525i e39 chip si filtre


nikkon

Recommended Posts

Salut.

Am intentia sa fac un chip tuning la masina : E39 525i M kit original.Partea ciudata este ca masina e automata.

Se intampla ceva daca ii fac chip? Cutia rezista?

Ce filtre merg pe acest model si ce as mai putea sa fac sa-i cresc puterea insa sa nu distrug fiabilitatea masinii.

 

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

nu ma astept la cine stie ce putere...cred ca nu scot mai mult de...maxim 20 cp cu soft tuning...dar vreau sa optimizez prin asta parametri de functionare ai motorului.Poate pun un filtru si mai castig 3cp si o evacuare mai sgomotoasa.

unde imi recomandati sa fac un chip?

Link to comment
Share on other sites

multumesc pt raspunsuri.Am sa fac un chip la rabanne.

Acum as vrea sa stiu ce filtru de aer sa pun pe masina.Am vazut mai multe tipuri si sisteme.Filtrul ma intereseaza in primul rand pentru a aduce o cantitate mai mare de aer (fata de cel standard mann pe care-l am acum) si as dori sa stiu daca pozitia lui influenteaza foarte mult asta.Am vazut ca de obicei se monteasza sus in locul celui stoc, insa cel sotc are terminatiile in spoiler jos.Cum e mai bine?

Ca si evacuare am vazutr diverse modele.Ma intereseaza daca castig ceva inafara de zgomot care nu ma prea intereseaza.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Prin resoftare câºtigi 10-15%.

Filtrul sport nu dĂŁ putere, nu ajutĂŁ la absolut nimic, e doar efectul placebo.

Schimbã sunetul motorului, atâta tot.

 

Mai intai, scapa d eautomata, ia-i o manuala. dup-aceaa apuca-te de modificari. De cand vei pune manuala, o sa fie mult mai fasneata.

 

SĂŁ fim serioÂşi.

 

Cine ar da vreo 2000 € ca sĂŁ câºtige 0.5 secunde la demaraj?

Link to comment
Share on other sites

Cine ar da vreo 2000 € ca sĂŁ câºtige 0.5 secunde la demaraj?

 

 

O jumatate de secunda in demaraj poate face diferenta intre viata si moarte, daca vorbim de o depasire la mustata.

 

Conteaza cumva daca cei 2000 € sunt munciti, furati sau primiti?

Link to comment
Share on other sites

Aici nu e secţia psihiatrie, te rog frumos!

 

Depăşirile nu se fac "la mustaţă", este absolut obligatoriu să te asiguri.

Dacă nu ai spaţiu suficient, mai aştepţi.

 

Iar E39 525iA nu e o maşină care să aibă probleme ĂŽn depăşiri, este cu mult peste majoritatea BMW-urilor de pe drumurile româneşti.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Ai luat-o pe câmpii.

 

Automatele astea mai "noi" sunt aÂşa de vreo 12-15 ani.

 

Cutiile steptronic sunt foarte performante Âşi nu sunt ceva nou.

 

Iar fiabilitatea e foarte mare, cutiile automate nu picã atât de des, iar dacã te gândeºti cã o astfel de cutie poate rezista 300-400 000 km, timp În care poÞi schimba cel puÞin o volantã ºi un kit de ambreiaj, costurile sunt egalizate.

La cutia automatĂŁ nu poate pica volanta.

 

Aici ai dreptate, sĂŁ fim realiÂşti totuÂşi.

Deºi motorul de 2.8 Þi-a luat minÞile, Întoarce-te pe pãmânt.

Houston, over!

Link to comment
Share on other sites

eu il inteleg...e foarte multumit de cutia lui. si are dreptate, nu se merita cand ai automata pe masina sa te apuci sa faci transplant de manuala. insa nu vrea sa inteleaga sau se face ca nu intelege ca feeling-ul nu se compara, chiar daca poti da in sus si in jos cu + si -, cu cel al cutiei manuale, iar de consum...ce sa mai zic. daca aveam 535 pe manuala, de-al naibii il scoteam din casa sa vedem in practica manuala vs. automata
Link to comment
Share on other sites

Ciupa, ti-aduci aminte ca ai reparat cutia, mno? Daca o schimbai cu una noua nu vreau sa ma gandesc cat te ducea. Am schimbat doar ambreiajul... in 300K km, volanta e aceeasi... Deci costul de intretinere a transmisiei mele manuale a fost de 880RON (piesele NOI, nu reparate sau altceva+manopera). Pe tine te-a dus parca 2000 de euro ca s-o repari doar. Daca luai una noua, te costa cam 10K euro. Corect?

 

Am reparat cutia după ce maşina a mers foarte bine 10 ani de zile, prin urmare şi-a făcut treaba.

 

Ăn plus, este diferenţă enormă ĂŽntre un motor leşinat de 2.0 şi unul de 3.5 din punct de vedere al uzurii cutiei şi diferenţialului.

Eu am spart şi un diferenţial.

 

Ăntre motorizări atât de diferite nu se pot face comparaţii de acest fel, ĂŽnsă n-ar trebui să fii atât de sigur cu privire la ambreiaj şi volantă pentru că nu ai maşina de nouă.

 

Nu, m-a costat 1500 € reparaţia, iar acum funcţionează perfect.

Nouă nu aş fi putut cumpăra, doar recondiţionată de BMW la un preţ de vreo 5000 şi ceva de €. Şi o cutie manuală costă foarte mult, ĂŽnsă e irelevant din moment ce există destule maşini la dezmembrări.

 

N-ai fi montat un 2.8 dacă erai mulţumit de mortăciunea aia de 2000 cmc, aşa că nu mai e nimic de zis. :)

 

Din punctul meu de vedere, dacă o cutie automată de pe o maşină condusă foarte sportiv a rezistat 10 ani pe o maşină cu o putere decentă, cutia e foarte fiabilă.

Şi ar fi rezistat mai mult dacă fostul proprietar ar fi schimbat uleiul la timp.

 

eu il inteleg...e foarte multumit de cutia lui. si are dreptate, nu se merita cand ai automata pe masina sa te apuci sa faci transplant de manuala. insa nu vrea sa inteleaga sau se face ca nu intelege ca feeling-ul nu se compara, chiar daca poti da in sus si in jos cu + si -, cu cel al cutiei manuale, iar de consum...ce sa mai zic. daca aveam 535 pe manuala, de-al naibii il scoteam din casa sa vedem in practica manuala vs. automata

 

Eu n-am spus că feeling-ul este acelaşi, ĂŽnsă dacă gândeşti practic, automata este alegerea mai bună ĂŽn oraş, eu asta zic.

Nici maşina mea şi nici maşina ta nu sunt maşini sport, prin urmare nu e mare pierdere să ai automată pe aceste motorizări, mai ales dacă le utilizezi şi ĂŽn oraş.

Cum să nu ĂŽnţeleg, e ceva evident că la automată nu simţi schimbarea treptelor, nu te smuceşte când mergi sportiv, ĂŽnsă nu mă deranjează.

Dacă aş fi luat un M3, un M5 sau orice altă maşină sportivă, cu siguranţă aş fi preferat cutia manuală, ĂŽnsă ĂŽn condiţiile ĂŽn care am o maşină de zi cu zi cu automată, cred că am făcut o alegere bună.

Eu merg 90% din timp ĂŽn oraş, de ce aş avea nevoie de manuală?

Confortul automatei este nepreţuit ĂŽn oraş, ĂŽţi garantez că vei fi de aceeaşi părere când vei conduce o maşină cu cutie automată pe un drum aglomerat.

 

Toţi cei care blamează cutia automată sunt oameni care nu au mers cu maşini cu cutie automată un număr mai mare de km ĂŽncât să observe avantajele.

 

Mă ia râsul când văd că unii spun că pierzi sportivitate cu cutia automată şi este păcat...

Parcă vorbesc de vreo maşină de circuit nu de o maşină cu care circulă ĂŽn cea mai mare parte din timp ĂŽn oraş.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Era un A6 din 2005-2006 si ma enerva faptul ca facea masina sa fie mai lenta decat trebuia, ma irita faptul ca nu puteam porni direct in cuplu cu ea cum pleci cu o manuala (decat daca ii chinuiam toata transimisia tinand piciorul pe frana si turand-o, iar in modul asta distrugi repede o automata)... Ce-i frumos la automata este atunci cand vrei sa pleci lin: cu o manuala niciodata nu vei putea sa pornesti lin cum pleci cu o automata. Dar atat... In rest, manuala bate la toate capitolele o automata.

 

Ai o pãrere foarte subiectivã, dã-Þi jos ochelarii de cal, eºti bãiat tânãr. :)

 

Probabil era o maÂşinĂŁ de putere mai scĂŁzutĂŁ, altfel nu-mi explic.

 

La toate capitolele?

De fapt sunt foarte apropiate.

 

Sunt doar douĂŁ capitole unde una are un avantaj clar asupra celeilalte.

Automata e mult mai confortabilĂŁ, iar manuala este mai plĂŁcutĂŁ la condus ĂŽn cazul ĂŽn care ai o maÂşinĂŁ sport, ai satisfacĂžia de a schimba chiar tu vitezele, ĂŽnsĂŁ ĂŽn rest sunt foarte apropiate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.