Jump to content

525i e39 chip si filtre


nikkon

Recommended Posts

pai pt mine e simplu. am 2 masini, bmw-ul cu manuala si Tiguanul cu tiptronic. eu stiu ce spui tu de confort si asa e. insa la bmw nu mi-as fi pus automata orice ar fi fost.

 

AÂşa cum vrei sĂŁ-Ăži pui Âşi GPL, la fel n-ai fi refuzat o maÂşinĂŁ cu cutie automatĂŁ.

GPL-ul este un compromis la fel de mare ca o cutie automatã, În viaÞã se mai fac ºi compromisuri, nu e totul alb sau negru.

Link to comment
Share on other sites

DiferenĂža e de jumĂŁtate de secundĂŁ.

Mai uºor greºeºte unul cu manualã decât eu cu automatã, prin urmare maºinile sunt destul de egale În viaÞa realã.

 

Iar o dai ĂŽn chestii de circuit, curse Âşi alte poveÂşti, aici conteazĂŁ viaĂža realĂŁ.

Ăntotdeauna vor exista maÂşini mai rapide, ceea ce conteazĂŁ este sĂŁ te simĂži tu bine ĂŽn maÂşinĂŁ, cu alte cuvinte, de ce sĂŁ refuz confortul?

Link to comment
Share on other sites

Depinde. :D

La unele motorizări este o diferenţă un pic mai mare, de 0.5 secunde.

 

Cutiile steptronic mai noi sunt mai performante decât cele mai vechi, au pierderi mai mici.

 

:) MAS de ce nu recunosti :)

 

E mult prea pervers. :)

 

 

Cum spui tu :)

 

Parcã te vãd cu schimbãtorul În mânã ºoptind: "My precioussssssssss" :lol:

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

pai de unde ai dedus tu ca din perspectiva mea e alb sau negru. Din punctul meu de vedere nu as fi luat 540 cu automata sau o motorizare mare cu automata, insa decizia mea a fost subiectiva, plus ca nu urmaream un 540, clar, m-as fi dus linistit spre un motor de 2500, insa asa s-a nimerit. Acum tu amesteci lucrurile cu gpl-ul, lucru precizat din start pe pagina mea ca prin asta se urmareste cresterea range-ului si scaderea consumului. un tank de gpl in spate nu va curma sportivitatea motorului prin simplul fapt ca alimetarea poate fi taiata si se merge pe benzina. la automata cum faci? consumul va ramane la fel de mare, daca nu si mai mare cand bagi piciorul in ea. insa discutia pornita aici de tine, devine un versus si e total off-topic.
Link to comment
Share on other sites

pai de unde ai dedus tu ca din perspectiva mea e alb sau negru. Din punctul meu de vedere nu as fi luat 540 cu automata sau o motorizare mare cu automata, insa decizia mea a fost subiectiva, plus ca nu urmaream un 540, clar, m-as fi dus linistit spre un motor de 2500, insa asa s-a nimerit. Acum tu amesteci lucrurile cu gpl-ul, lucru precizat din start pe pagina mea ca prin asta se urmareste cresterea range-ului si scaderea consumului. un tank de gpl in spate nu va curma sportivitatea motorului prin simplul fapt ca alimetarea poate fi taiata si se merge pe benzina. la automata cum faci? consumul va ramane la fel de mare, daca nu si mai mare cand bagi piciorul in ea. insa discutia pornita aici de tine, devine un versus si e total off-topic.

 

Exemplul cu GPL-ul este menit să arate că fiecare poate face compromisuri.

 

Eu merg mai ales ĂŽn oraş, prin urmare mi s-a părut o alegere bună cutia automată, aşa cum şi este.

 

Nu fac un versus inutil, ideea este doar să-ţi arăt că fiecare are propriile concepţii, nu are rost să ne contrazicem inutil, ĂŽnsă nici nu are rost să susţinem lucruri false, de exemplu că automatele ar fi inutile sau ar lua din plăcerea şofatului.

 

Eu ţi-am explicat punctul meu de vedere, prefer automata pentru o maşină cu care merg zilnic sau aproape zilnic prin oraş, şi manuala pentru o maşină sport veritabilă.

 

:)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

si sunt de acord cu tine, de fapt am fost de la inceput. cu singura modificare, ca automatele vor pricinui un consum mai mare si ca nu voir fi atat de fun de condus. what we've got here is failure to communicate :)

 

in nici un caz nu sunt contra lor, cu exceptia masinii mele, fiind un caz mai special pt mine :lol:

Edited by Piratu'
Link to comment
Share on other sites

Având ĂŽn vedere cum se circulă ĂŽn Bucureşti, nu cred că poţi obţine un consum decent cu vreo maşină, indiferent dacă are cutie automată sau manuală.

 

1 litru ĂŽn plus la suta de km pentru confort mi se pare chiar ieftin. :)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

bine, bine, cum spui tu.

 

pt mine conteaza, la ambele! una consuma colosal din start (conteaza fiecare litru) iar alta consuma cu vreo 3-4 mai mult numai din cauza cutiei (fata de counterpart-ul cu cutie manuala). in vremurile astea nu mai e vorba daca iti permiti ci daca nu poti face economie atunci cand se poate

Link to comment
Share on other sites

Cine ar da vreo 2000 € ca sĂŁ câºtige 0.5 secunde la demaraj?

 

 

O jumatate de secunda in demaraj poate face diferenta intre viata si moarte, daca vorbim de o depasire la mustata.

 

Conteaza cumva daca cei 2000 € sunt munciti, furati sau primiti?

 

 

daca 0,5 secunde te salveaza, fi sigur ca te salveaza doar odata :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.