Jump to content

chip tuning 740d


Djafar740d

Recommended Posts

buna la toti

 

Am un BMW E38, 740d, 245 CP... vreau la primavara sa ii fac o resoftare, poate ajung la vrio 310 CP.

 

-Are idee cineva unde s epoate face in Romania asha ceva (ca nu cred ca in R.Moldova o sa gasesc pe cineva)?

-Citi CP s-ar putea adauga?

-este necesar de mai facut ceva modificari: filtre, esapament? sau nu...

 

Merci..astept idei . si pareri

Link to comment
Share on other sites

iti recomansd sa nu faci la noi.DC?din simplu motiv ca nu as lasa pe oricine sa se joace cu parametrii masinii mele fara vreun test facut in prealabil sicel mai important garantie la motor si cutie.Toti cei care nu ofera sunt neseriosi si nu-si asuma responsabilitatea modificarilor.

Un soft bun la motoru tau costa 1000 e si gasesti la orice tuner gen Hamman Alpina, .

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

iti recomansd sa nu faci la noi.DC?din simplu motiv ca nu as lasa pe oricine sa se joace cu parametrii masinii mele fara vreun test facut in prealabil sicel mai important garantie la motor si cutie.Toti cei care nu ofera sunt neseriosi si nu-si asuma responsabilitatea modificarilor.

Un soft bun la motoru tau costa 1000 e si gasesti la orice tuner gen Hamman Alpina, .

merci mult ptr sfat

Link to comment
Share on other sites

iti recomansd sa nu faci la noi.DC?din simplu motiv ca nu as lasa pe oricine sa se joace cu parametrii masinii mele fara vreun test facut in prealabil sicel mai important garantie la motor si cutie.Toti cei care nu ofera sunt neseriosi si nu-si asuma responsabilitatea modificarilor.

Un soft bun la motoru tau costa 1000 e si gasesti la orice tuner gen Hamman Alpina, .

 

Vorbesti prostii . Nici un tuner gen Hamman sau Alpina cum spui tu nu or sa iti faca tie soft la o masina de 10 ani vechime si o sa iti acorde garantie la ceva.

 

Tu stii ceva , dar nu stii cu exactitate . La masinile noi , daca se apeleaza la un tuner de casa (oficial) acesta preia garantia de la firma mama pentru unele componente , gen motor , cutie , transmisie etc......

 

E absurd sa spui ca un soft pentru o masina de 10 ani vechime costa 1000e si trebuie facuta la Hamman sau Alpina ca iti dau garantie . La ce ? La chederele de la geamuri ? :)

Link to comment
Share on other sites

+1... nici un tuner oficial nu garanteaza pt o masina de 10 ani... nici pt una de 2-3 ani nu cred ca garanteaza.

 

eu recomand resoftarea facuta la noi (parere personala, tinand cont ca "ma invart" atat printre cei ce fac cat si printre cei ce apeleaza la resoftari)... +ca in bucuresti avem baieti ce lucreaza destul de bine si ce au ceva feedback pozitiv in spate.

 

in sf.. alegerea e a fiecaruia!

Link to comment
Share on other sites

Vechimea nu determina starea de uzura a masinii,decat poate uzura morala care e cu totu diferit.

E si normal ca daca apari la aia cu vreun cazan nici sa se uite la tine. :)

Spune-mi cate teste s-au facut in prealabil pt testarea unui soft de 150 euro clona la nu stiu care chip cunoscut.

 

Si daca tot vb prostii tu ai baga cateva mii de euro la un tuner celebru fara sa ai macar o garantie asupra sigurantei masinii tale?

Contempleaza la ce ti-am scris. Ciao

Link to comment
Share on other sites

Vechimea nu determina starea de uzura a masinii,decat poate uzura morala care e cu totu diferit.

E si normal ca daca apari la aia cu vreun cazan nici sa se uite la tine. :)

Spune-mi cate teste s-au facut in prealabil pt testarea unui soft de 150 euro clona la nu stiu care chip cunoscut.

 

Si daca tot vb prostii tu ai baga cateva mii de euro la un tuner celebru fara sa ai macar o garantie asupra sigurantei masinii tale?

Contempleaza la ce ti-am scris. Ciao

 

Nu vorbeam de starea de uzura . Ti-am spus doar ca la o masina de 10 ani nu iti ofera nimeni garantie la nimic pentru softul facut la ei (asta in cazul in care ti-l face).

 

Nu e vorba ca e impecabila sau cazan prietene , se vede ca nu prea ai idee despre ce vorbesti.

 

Am facut baieti care fac softuri care le incearca inainte pe alte masini , eventual pe masinile lor .

 

Stai linistit ca poti sa bagi si zeci de mii de euro la un tuner , asta nu inseamna ca o sa iti ofere cineva vreo garantie la ceva . Iti repet , nu stii ce vorbesti si vorbesti doar de dragul de a posta . Nicaieri pe lumea asta nici un tuner din lume nu o sa iti softeze/tuneze o masina de 10ani si o sa iti acorde garantie macar la vreo piulita. Ce nu intelegi ? Explica-mi sa te pot lumina ca vad ca tu te contrazici si traiesti cu aceleasi idei cum , ca daca dai mii de euro pe soft sunt obligati sa iti dea garantie . GRESIT !

Link to comment
Share on other sites

in primul rind, cred ca 1000 EUR, ii cam mult...

 

Cit despre garantie, nu cred ca iti poate da cineva asha ceva... apropo BMW AG a trimis la toti dealerii oficiali din toate tarile, scrisoare oficial, prin care ii anunta despre scoaterea de pe gasrantie a oricarui BMW care are semne de chip-uire, resoftare, etc.... chiar astazi am intrat la baiatul care se ocupa si mia aratat scrisoarea...

 

Deci, fiecare o face pe propria raspundere...ideea cu garantia, cred ca este de alt gen... cel care iti face resoftare NU POATE SA GARANTEZE ca mashina ta nu o sa moara dupa 3 km de mers, dar TREBUIE sa garanteze ca tia adaugat anume 30CP dar nu 15.... si din pacate asha ceva, se poate verifica doar la standuri speciale,. arenda caruai costa cam 50EUR/ 1 ora...ptr verificarea mashini, urmeaza multe ore, ptr diferite regimuri de mers...si care nu este peste tot...

 

In orice caz... ii clar ca se face totul pe propria raspundere ...

Link to comment
Share on other sites

Foarte adevarat . Dar in general cei care se ocupa de asa ceva si au o oarecare vechime in domeniu nu merg pe vrajeala , chiar fac . Masina o simti tu ca e mai sprintena si trage mai bine.

 

Daca nu ai incredere , poti merge sa o verifici la un dyno .

 

Sunt de acord cu tine...dar inafara de "chiar fac" sau "Ionuts a facut..." ar mai fi bine si o dovada mai forte. In Moskova am gasit un baiatsah cu e60 535d BiTurbo (286 CP din stock, daca nu gresesc)..acum are sub 400 CP... are un scop sa il faca mai iute decit M5... are acceleratie de 4,5 sec la 100 km....din spusele lui...dovada pe hirtie NU-I.... asta ii unu la mina

 

DOI.... cit despre

Masina o simti tu ca e mai sprintena si trage mai bine.
... iti povestesc rezultatul unui studiu facut de rushi vrio 1 an in urma (mergem oleac ape off topic de la tema) intro cercetare despe calivatea vinului frantzusesk.

La un grup citiva oameni, li sa propus spre degustare un vin foarte scump. Li sa adus la cunostinta ca ii de vrio 30 de ani, din Franta dintr-o regiune foarte-foarte buna, costul stilcei era pe atunci cam vrio 300 USD ... imediat dupa aasta li sa propsu cite o sticla de vin , care se vinde in orice market cit de cit marishor, de vrio 10 USD .. dupa toto acest proces, urmarea niste specialisti in cercetari ai creierului, respectiv unind niste fire la capul fiecaruia, care masurau in timp real reactia sensorilor placerii din creer.... au comparat graficele scoase la implrimant, si s-a demonstart ca la vinul scump, reactia era mai evidenta, adica omul primea mai multa placere la nivel de creeer decit la cel de 10 USD. Concluzia este ca omul percepe placerea reesind din ce i se influentseaza.

 

De fapt...ideea ce a mai interesanta este ca vinul din ambele sticle, era de 10 USD .... iaca asha ....

Link to comment
Share on other sites

Vechimea nu determina starea de uzura a masinii,decat poate uzura morala care e cu totu diferit.

E si normal ca daca apari la aia cu vreun cazan nici sa se uite la tine. :)

Spune-mi cate teste s-au facut in prealabil pt testarea unui soft de 150 euro clona la nu stiu care chip cunoscut.

 

Si daca tot vb prostii tu ai baga cateva mii de euro la un tuner celebru fara sa ai macar o garantie asupra sigurantei masinii tale?

Contempleaza la ce ti-am scris. Ciao

man... soft de 150e? c'mon!!  :lol: nici macar la logan nu e atat (no offence pt logan, really)

 

 

consider ca nici nu e cazul sa ma contrazic cu tine din moment ce spui pretul asta e clar ca esti pe langa subiect plus ca observ un sambure de flame in postul tau... deci chiar nu e cazul.

 

o zi buna iti urez!

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea ca nici o remapare nu-si justifica pretul.

Cat o fi transpirat unu sarcu sa il modifice (nu sa-l scrie de la zero)!

Indiferent cat a muncit la el, profitul e aproape de 100%

 

P.S. De ce ar fi mai ieftin la logan decat la BMW?

1.Pt ca unu cu logan n-o sa dea in viata lui 1000E pe un soft.

2.Pt ca cel cu bmw (mai ales mai nout) zice "cum frate 100E?" Pai si un filtru sport e mai mult, inseamna ca e nashpa! :)

Link to comment
Share on other sites

ai dreptate in mare partea dar acum sa fim seriosi... isi justifica pretul daca este in limitele normale (adica sa nu ceri pe un soft la o masina aspirata cat ai da pe un kit turbo cu anexele aferente.. unde la final tot trebuie sa bagi soft:p )

.

cand zici ca nu isi justifica e ca si cum as spune eu ca nu isi justifica pretul rosiile cumparate de la supermarket/piata. mult mai bine ma duc eu pe o bucata de pamant si bag samantza acolo si ud pamantul.. si sa vezi ce rosie frumoasa mananc eu:)).

 

pana la urma vrei mai mult (in orice domeniu) platesti!... vrei stock, atunci te bucuri de ce ai.

 

p.s. nu ma ocup cu asa ceva, deci nu promovez resoftarea... fiecare alege ce vrea.

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

Fiecare vanzator de soft tuning cumpara fisierele de mapare de un tuner, renumit sau nu. In functie de pretul cu care ia fisierul, isi pune adaos si aia e. 1000E o fi daca vrei de la Hamann, ACS sau alte marci de prestigiu. In rest, un pret decent se invarte in jurul a 200-400E. Nu ar trebui sa se ia pretul dupa fata clientului si dupa masina pe care o conduce, ca se poarta si asta!
Link to comment
Share on other sites

Stiu, dar nu mi-as da masina pe mana lor. Am mai multa incredere pe niste mape gata testate decat intr-un "inginer" care are o zi proasta. Ajungi acolo doar atunci cand vrei ceva personalizat, cand ai facut modificari la masina si nu poti sa pui ceva de-a gata de la un tuner si trebuie facute mapele de injectie loco. E normal ca pt asa ceva sa platesti mai mult, implica si niste intelect.
Link to comment
Share on other sites

s-a rezolvat problema asta cu tunerul si cu garantia.. :)

 

ca sa fim ontopic pt djafar...

nu iti trebuie esapament si filtre ca sa faci soft.

softul il faci... si daca vrei ceva optim poti sa-i maresti evacuarea.

 

personal nu as umbla la filtre... se spune ca la bmw ori lasi filtrul stoc ori il scoti de tot. cum nu cred ca te gandesti sa il scoti tinand cont de zona geografica in care traim, deci ramai la cel stoc.

eu am avut e30 2.5 12v si am pus pt test un filtru sport... nici o diferenta.. kiar nici o diferenta. bine multi ar spune ca nu ai cum sa simti diferenta de la filtrul stock la filtrul sport insa personal am simtit de la filtru stock la fara filtru.

 

ai putea sa modifici admisia daca vrei sa faci o treaba. :)

 

si ca sa fiu sincer de ceva timp urmaresc un thread pe alt forum privind un filtru inventat de un roman ce a castigat ceva premii internationale pt inventie.. poate o sa il incerc... dar nu stiu. deocamdata caut motor :)

 

daca incearca cineva inaintea mea sa imi spuna :lol:)

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

Nu asi vrea sa ma implic asha adinc in esapamnet, etc..mai ales la filtre...in deosebi ptr ca este un Diesel cu 2 Turbine, ele sunt foarte alintate la aer si filtre, deaceea ptr momonet ma ghindesc doar la resoftare ... dupa asta o sa mai opresc EGR sau AGR (nu sunt sigur cum ii corect in Romana)... si mai vedem. ce mai fac ...

 

merci ptr discutii si participarea la topic ...

Cit despre soft, mi-ar fi interesant sa gasesc pe cineva cu mashina identinca nu a maea, sa vad ce a facut el, si dat fiind faptul ca softul este deja verificat personal, poate imi da el ceva informatie sau eventual o clonare a masuratorilor si softului

Edited by Djafar740d
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca ai sa gasesti pe cineva cu o masina identica. nu de alta dar e destul de rar modelul 4.0d ... si cu soft :)

 

overall nu cred ca iti da nimeni softul clonat de pe masina lui, asta am inteles ca vrei sa faci.. insa aici poti face o resoftare.. si daca nu iti convine poti sa bagi softul original.. din cate stiu fara sa platesti mare lucru. dar asta inseamna sa te deranjezi pana la bucuresti pt 2-3 zile si sa incerci marea cu degetul.

 

btw.. la evacuare nu e o treaba asa complicata... pur si simplu maresti diametrul si aia e. o treaba de cateva ore de munca daca ai tzeava si toate sculele.

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca ai sa gasesti pe cineva cu o masina identica. nu de alta dar e destul de rar modelul 4.0d ... si cu soft :)

 

overall nu cred ca iti da nimeni softul clonat de pe masina lui, asta am inteles ca vrei sa faci.. insa aici poti face o resoftare.. si daca nu iti convine poti sa bagi softul original.. din cate stiu fara sa platesti mare lucru. dar asta inseamna sa te deranjezi pana la bucuresti pt 2-3 zile si sa incerci marea cu degetul.

 

btw.. la evacuare nu e o treaba asa complicata... pur si simplu maresti diametrul si aia e. o treaba de cateva ore de munca daca ai tzeava si toate sculele.

deci sa inteleg ptr mine ... marirea diametrului evacuraii este necesara, sau totusi optionala????

Link to comment
Share on other sites

este optionala!

merge softul si fara marirea evacuarii.

la fel cum merge si modificarea evacuarii fara soft.

 

eu personal as umbla si la evacuare daca tot pun soft.

ai inteles acum?

 

p.s. (diametul se calculeaza nu se mareste asa dupa ureche)

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.