Jump to content

chip tuning 740d


Djafar740d

Recommended Posts

Nu cred ca sunt multi care si-ar dori sa "soft-eze" un motor bi-turbo de 245 cai si cuplu cat casa ... , insa probabil te plictisesti chiar si atunci cand ai 245 cai sub pedala :) . Risti sa uzezi prematur un motor care cred ca satisface multe dintre cerintele Dumneata.

 

PS... raportul de compresie de 22.1 - 1 spune multe despre cat de eficient este motorul ala, iar daca ai ceva cunostinte de fizica si intelegi ce e aia adiabata si o raportezi la raportul de compresie vei observa ca motorul respectiv e dus aproape de limita. Riscurile sunt foarte mari ptr un "chiptuning" la motorul Dumneata.

Link to comment
Share on other sites

este optionala!

merge softul si fara marirea evacuarii.

la fel cum merge si modificarea evacuarii fara soft.

 

eu personal as umbla si la evacuare daca tot pun soft.

ai inteles acum?

 

p.s. (diametul se calculeaza nu se mareste asa dupa ureche)

asta si ma intereseaza. Dupa ce ii fac un resoft, poate ma bag si la evacuare...unde asi putea gasi info, cum se calculeaza diametrul in dependenta de noii parametri ???? s ainteleg ca se schimba evacuarea pe toata lungimea?

 

Nu cred ca sunt multi care si-ar dori sa "soft-eze" un motor bi-turbo de 245 cai si cuplu cat casa ... , insa probabil te plictisesti chiar si atunci cand ai 245 cai sub pedala :lol: . Risti sa uzezi prematur un motor care cred ca satisface multe dintre cerintele Dumneata.

 

PS... raportul de compresie de 22.1 - 1 spune multe despre cat de eficient este motorul ala, iar daca ai ceva cunostinte de fizica si intelegi ce e aia adiabata si o raportezi la raportul de compresie vei observa ca motorul respectiv e dus aproape de limita. Riscurile sunt foarte mari ptr un "chiptuning" la motorul Dumneata.

 

la scoala la lectiile de fizica am lipsit :) deaceea nu prea imi dau seama despre rapoartele despre care vorbesti. Cit despre riscurile ptr mototul meu, sunt constient...dar atita timp cait inca nu imi pot permite un 745d BiTurbo, e66 (330 CP)..o sa incerc sa scot dintr-al meu cit mai mult posibil la cel mai mic risc ....

Edited by Djafar740d
Link to comment
Share on other sites

pai asta inseamna sa maresti evacuarea.. schimbi tot traseul de la galeria de evacuare pana in spate.. nu poti sa faci doar pe bucati pt ca o "gatui" (sugrumi, strangulezi).

 

nu am info cum calculezi diametrul.. insa ma pot interesa la o firma specializata.

sau vezi ca e pe forum cineva ce face evacuari. nu il cunosc si nici nu stiu lucrari de ale lui insa poti sa faci o intrebare ca e mai in domeniu. cauta la "mica publicitate".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.