Jump to content

eroare centura siguranta si airbag


adymxs

Recommended Posts

Prima va fi sa demontez acest senzor sa-i curat cupla electrica cu un contact cleaner, apoi mai vedem.

 

 

Daca nu ma insel la modelul tau airbagul este pe byteflight, pe fibra optica.

Nu este bine sa dai cu contact cleaner pe contactele electrice de la airbag deoarece ele sunt tratate cu o solutie speciala, contact cleaner-ul va diminua eficienta acestuia.Daca contactele sunt curate nu este bine sa dai cu nimic pe ele, iar daca este vorba de fibra optica nici atat.

Contact cleaner-ul se foloseste aiurea de cele mai multe ori.Nu se gaseste nici o problema la masina si se da cu contact cleaner, poate ajuta...

Senzorul respectiv se poate testa daca este defect sau nu, este foarte posibil sa fie o problema de sotft si sa nu fie nevoie sa il schimbi.

 

Bavaria ai dreptate, este pe fibra optica si sigur se strica in contact cu contact cleaner-ul. Am renuntat la idee. Dar sigur se lasa cu schimbat de calculator modul central, senzorul de airbag de pe stilp este OK.

 

Tks!

Link to comment
Share on other sites

MC Bavaria, mai sunt si alte pareri. Nu vreau sa ajung neaparat la repezentanta. Are cineva un program original cu softul pentru 525 E 60 din 2005 pentru eventuala remediere prin reinstalare?

 

Bineinteles ca mai sunt si alte pareri, nu oblig pe nimeni sa imi citeasca posturile sau sa imi asculte sfaturile.

In cazul tau poti sa faci o tiganie cu niste rezistente si niste sarme, sa se stinga becul.

Asta nu inseamna remediere.

Cel mai indicat ar fi sa schimbi piesa defecta, ma rog, daca iti permiti sa repari masina pe care o ai.

 

Dar sigur se lasa cu schimbat de calculator modul central, senzorul de airbag de pe stilp este OK.

 

Tks!

 

Mai incearca sa consulti si alt service.Probabil te referi la SGM/SIM, desi nu este imposibil sa se strice este destul de putin probabil.

Cum ai/au ajuns la concluzia asta?Ce erori erau?

Link to comment
Share on other sites

@ nene

 

nu prea inteleg de ce trebuie sa-ti resofteze masina daca schimbi acel senzor. Normal ar fi sa reseteze eroarea si gata.

Si un modul se poate resofta fara sa trebuiasca sa-ti resofteze intreaga masina. Dar cei de la Bavaria probabil ca sunt cel putin rauvoitori,daca nu chiar nepriceputi la problemele de soft. Spune-le ca exista si WinKFP pt resoftat 1 modul - sau mai bine cauta pe cineva in Bucuresti care stie sa-l foloseasca - dureaza cateva minute.

Link to comment
Share on other sites

Dar cei de la Bavaria probabil ca sunt cel putin rauvoitori,daca nu chiar nepriceputi la problemele de soft. Spune-le ca exista si WinKFP pt resoftat 1 modul - sau mai bine cauta pe cineva in Bucuresti care stie sa-l foloseasca - dureaza cateva minute.

 

Eu nu cred ca sunt rauvoitori.Winkfp nu exista in service-uri si nici nu au voie sa il foloseasca.Singura varianta pe care o au este sa reprogrameze toata masina.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca sunt rauvoitori.Winkfp nu exista in service-uri si nici nu au voie sa il foloseasca.Singura varianta pe care o au este sa reprogrameze toata masina.

 

Se poate sa ai dreptate , Bavaria - nu prea merg in reprezentante BMW .

Insa sa ceri clientului sa-si asume responsabilitatea pt eventuale probleme datorate softului tau, este inacceptabil .

Link to comment
Share on other sites

Insa sa ceri clientului sa-si asume responsabilitatea pt eventuale probleme datorate softului tau, este inacceptabil .

 

Asa este, insa asta este vina BMW-ului pentru ca nu vrea sa plateasca.Daca masina este in garantie ei platesc pentru eventualele defectiuni datorate softului, dupa aia nu ii mai intereseaza.Nu este corect, insa asa sta treaba.

Link to comment
Share on other sites

Am sa va povestesc tot ce s-a intimplat:

 

1) Am fost la Automobile Bavaria - Otopeni (pe centura). Au diagnosticat-o (168,62 RON) si mi-au spus ca este defect calculatorul de airgab stilp stinga. Nu se poate comunica cu acel calculator (Communication error SB - Satellite, B-pillar left.

 

Acel modul trebuie inlocuit Sensor, B-pillar left - P/N 65776945155 care costa 780RON. Mi-au spus ca dupa inlocuire trebuie facuta si resoftarea si ca se poate sa cada in timpul acestui proces si ECU, airbag with gateway module P/N 65776943085 care costa 3200 RON si cu manopera toata distractia m-ar putea costa cam 5000RON!

 

vezi http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=65&fg=65

 

 

Vazind cit e de costisitoare acesta remediere am zis ca sa cumpar modulul defect Sensor, B-pillar left - P/N 65776945155 care costa 780RON de la un coleg de BMW Club care mi l-a adus ceva mai ieftin si cu piesa originala de data asta m-am prezentat la:

 

2) Automobile Bavaria - Baneasa (cei din Otopeni nu mi-au inspirat incredere). Le-am aratat diagnosticarea facuta de colegii lor din Otopeni si piesa orginala cumparata de mine in cutie cu sigla BMW dar fara certificat de garantie. Chestia asta i-a deranjat si nu am mai beneficiat de garantie din start. Mi-am asumat riscul ca n-aveam ce sa fac. Am platit schimbarea piesei si urmau sa faca si resoftarea masinii. Am acceptat.

 

M-au sunat si mi-au spus ca am cumparat piesa degeaba ca defect este de fapt airbag with gateway module P/N 65776943085 care costa 3200 RON si ca nu ma pot ajuta. Am platit inlocuirea - mi-au returnat piesa noua ca nu avea rost sa o inlocuiasca. Plata inca 200 RON.

 

Asa ca am ramas cu un calculator de airbagB-pillar left - P/N 65776945155 (am fost foarte bucuros !!!!) pe care am reusit sa-l returnez prin colegul de Club dar cu penalizare de 50% (piesele electronice nu se schimba - si-i inteleg pe nemti).

 

Pina cum am dat cam 850RON si am aflat ca ar trebui sa cumpar un ECU, airbag with gateway module P/N 65776943085 care costa 3200 RON.

 

Ce sa va spun stiu ca problemele de soft sunt putin delicate dar am fost dezamagit de sistemul creat de Automobile Bavaria.

 

Asa ca am fost in concediu cu airbagul de la sofer nefunctional, am mers 5800Km si acum am timp sa depanez masina.

 

Cam asta este experienta mea privitoare la sistemul de airbag al lui E60.

Edited by nene
Link to comment
Share on other sites

Practic nu au instalat piesa pe care le-ai dus-o tu, au facut alta diagnoza si au ajuns la concluzia ca este alt computer defect.Poate ai noroc de data asta. :twoup:

 

Da Bavaria, nu au montat piesa pe care am adus-o ca nu era stricata. Inclin sa ma duc data viitoare tot la AB - Baneasa domnul de la receptie (Ionita) mi-a facut o impresie buna si este orientat spre client.

 

Nu credeam ca diagnosticarea difera in functie de locul in care o faci: AB - Otopeni spune una si AB - Baneasa alta si pe aceeasi masina, diferenta este ca au trecut 14 zile intre diagnosticari.

Link to comment
Share on other sites

Evident ca nu se poate spune ce este defect numai din discutii, insa este de mirare ca 2 service-uri autorizate BMW au gasit doua defecte total opuse.

Daca poti afla eroarea as fi curios sa o aflu, poate isi mai da lumea cu parerea.

Desi sunt varza cand este vorba de practica am o slabiciune pentru sistemele de airbag si am tot citit despre ele.

Asa, ca idee, treaba nu este extrem de complicata daca au aparatele necesare pentru diagnoza, si le au...

Problema este intre SIM si satelitul B-pillar.Deci ori este defect satelitul ori este defect SIM-ul.Exista si posibilitatea ca fibra optica sa fie de vina.Daca apare o problema acolo lumina se atenuneaza si apar probleme de comunicare.

Dupa cum am mai spus aceste lucruri se pot verifica, cel putin teoretic. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Evident ca nu se poate spune ce este defect numai din discutii, insa este de mirare ca 2 service-uri autorizate BMW au gasit doua defecte total opuse.

Daca poti afla eroarea as fi curios sa o aflu, poate isi mai da lumea cu parerea.

Desi sunt varza cand este vorba de practica am o slabiciune pentru sistemele de airbag si am tot citit despre ele.

Asa, ca idee, treaba nu este extrem de complicata daca au aparatele necesare pentru diagnoza, si le au...

Problema este intre SIM si satelitul B-pillar.Deci ori este defect satelitul ori este defect SIM-ul.Exista si posibilitatea ca fibra optica sa fie de vina.Daca apare o problema acolo lumina se atenuneaza si apar probleme de comunicare.

Dupa cum am mai spus aceste lucruri se pot verifica, cel putin teoretic. :twoup:

 

Bavaria, multumesc de interes, scriu ce este din Operation report, VIN B130538, Sys. version 2.20.18 Data version 2.20.0

 

Din Fault memory list: (de la AB - Baneasa) - sunt mai multe in Fault memory list dar ce ne intereseaza este

 

93DB - SGM-SIM: Deactivation: satellite. B-pillar, left (E60, E61, E63, E64) or satellite, A-pillar, righy (E65, E66, E67, RR01)

 

in Test Plan scrie:

 

ABL-DIT-B6577_61035 - Satellite, B-pillar, left, supply

B6577_61035-Left B-pillar satellite, power supply: No communication possible

 

Mi-a placut ideea cu cu "cablajul de fibra optica" - ar fi si cea mai ieftina :) - si pare perfect posibila! Cred ca este o idee buna, dac lumina este atenuata se pierde din informatie si comunicatia este intrerupta.

 

TKS!!!

Link to comment
Share on other sites

Exista o problema pentru eroarea respectiva, insa la Z4.

M-am uitat in TIS:

93DB apare daca este o problema cu SIM-ul.In cazul respectiv se schimba SIM-ul, asa cum ti-au sugerat cei de la cealalta reprezentanta BMW.

Problema insa este pentru Z4 si nu pentru E60.Desi este posibil sa fie defect SIM-ul, nu ar strica sa verifici alimentarea satelitului, asa cum recomanda test plan-ul lor.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

am si eu aceasi problema la un e60 525 din 2004...am fost la auto transilvania am facut diagnoza:

cablurile care merg la capsa pirotecnica de la centura soferului si pasagerului s-au uzat si nu mai fac contact cum trebuie si trebuie inlocuite..pret cam 450 de lei/bucata plus manopera undeva la 1100 lei

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 3 months later...
Se pare ca s-a rezolvat preventiv(nu stiu daca o mai aparea eroarea sper sa nu!).Am fost azi la o diagnoza si surpriza nu era nici de la airbag si nici de la centura,era o eroare la baterie gen:tensiunea la baterie este prea mare cred.Electricianul a spus ca este un fir la +si care se poate sa nu faca contact cateodata.Am sters eroarea am dat cu spray de contacte si sper sa nu imi apara eroarea.Numai bine!
Link to comment
Share on other sites

  • 11 years later...

Va salut

Am și eu o problema cu al meu e39 525i

Am agățat din greșeală mufa de la capsă că intră în bornă plus și am rupt o. Am citit pe net ce as putea face și am legat firele între ele și le-am prins înapoi în bornă destul de fixe să facă contact 

Ideea e că uneori dau la automat și nimic ținând cont că firele sunt prinse pe bornă destul de bine.

Alteori pornește normal 

Ce as putea să-i fac? Mulțumesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.