Jump to content

eroare airbag pasager


flo_318bv

Recommended Posts

pana la urma ... ce piesa trebuia schimbata ??? ca sa nu mai apara eroare in bord?

 

plasa din scaun(NR11 ) ? sau acel controler(NR 4 ) ?

 

trebuie scos eroare la tester sau dispare instant?

la mine nu a trebuit stearsa eroarea. pur si simplu s-a stins singur martoru din bord.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 1 month later...
Salut. Intervin si eu cu o intrebare... acum o luna mi s-a aprins si mie senzorul de airbag si asa a ramas aprins. Am citit despre problemele cu plasa din scaun insa am o intrebare cu cateva zile inainte am lovit un pietroi si am rupt aparatoarea de noroi din dreapta (aia de plastic) am scos-o detot si am vazut ca atarna un fir cu o bucata de plastic care era bagat in aparatoare. Intrebarea mea e ce este ala ? ca semana ca un senzor si m-am gandit sa nu fie de la airbag :twoup: . In orice caz dupa revelion o s-o bag pe tester sa vad dc sta aprins .
Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu sunt de acord cu modificarile astea.Eu la E90 l-am schimbat si m-a costat 100 euro (l-am schimbat singur).

 

Pai atat am inteles ca e si la e46 ... si unde mai exact e plasa aia? Ce trebuie dat jos? cat dureaza? ce scule ai nevoie? Mai multe detalii :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

ma ofer sa va ajut cu traducerea ca sa nu va chinuiti cu google :

 

baieti, vazand ca s-a vorbit mult de asta, cred ca e oportun sa aduc un tutorial de stergere a erorii de airbat cauzata de nefunctionarea plasei de senzori de la scaunu pasagerului.

pentru alte probleme, metoda descrisa e inutila.

aveti nevoie de :

DIODA 1N4007

RESISTENTA de 33 kilo ohm

bagati o mana sub scaunu pasagerului, in partea posterioara gasiti o cutie patrata, invartiti-o in sens orar si va iesi.

acum scoateti cele 2 mufe (cea alba si cea neagra)

taiati firele alb si albastru din conectorul alb.

rasuciti firele de la dioda si rezistenta impreuna si legati partea cu semn alb al diodei la firul albastru. legati cealalta extremitate la firul alb.

izolati legaturile si eventual introduceti "circuitul" in cutie.

acum puteti merge in masina sa legati pinii firelor (cel negru puteti sa nu-l legati) si puneti contactul.

p.s. pentru a reintroduce cutia cum trebuie, rotiti-o in sens orar si apoi in sens invers.

ACEASTA SOLUTIE AR TREBUI SA INDICE PREZENTA PASAGERULUI! SINCER NU STIU CLAR DACA SISTEMUL PRIMESTE CLAR SEMNAL "SCAUN OCUPAT" AM LUAT DE BUNE SFATURILE ALTOR BAIETI IN CEEA CE PRIVESTE REZISTENTA.

scuzati calitatea pozelor.

 

e buna schema. Verificat de mine pe tester la e46 si da scaun ocupat cu 33k si dioda in paralel si la E60 daca ai centura pusa in stinga si in dreapta nu bombane ca nu ai centura. Daca pui si in dreapta centura numai tzipa. Concluzia si la e60 vede scaun ocupat cu schema asta. Nu e buna schema cu 2 rezistente de 100 ohmi ! aia da scaun liber

 

Pai am inteles ca e in stanga senzorul de temperatura... deci aparatoarea de la roata din dreapta e vorba

salut. Din cate stiu eu nu e senzor ci un fel de bimetal care da curent la incalzirea de la stropitoarele de parbriz. Parca asa-mi aduc aminte ca nici eu nu-l am. Sunt 2 fire si le-am cautat mai demult in autodata si senzoru e inseriat cu alimentarea de la stropitoarele pt parbriz. Verifica cu o lampa si ar trebui sa ai +12v pe unu din ele. Deschide capota si masoara tensiunea la incalzitoarele pt stropitoarele pt parbriz (probabil e 0) si dupa aia baga in scurt firele alea doua si o sa vezi ca ai alimentare pe incalzitoare. Eu am legat firele in scurt de vreo 3 ani si totul e ok.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Corect, dar e de discutat. In cazul in care senzorul nu functioneaza (martor in bord aprins) .... sare sigur (sistemul functioneaza in regim de avarie). Daca martorul din bord e stins ... plasa face contact ... deci ... sare. DAR NU E SAFE.

 

Parerea mea proprie si personala este: Decat cu un senzor care face figuri, daca nu ai bani de unul nou, mai bine instalezi montajul de mai sus si stai linistit. Recomandat este sa inlocuiesti piesa defecta.

 

Salut,

 

Am si eu problema asta la un 318d. Cand se aseaza un pasager pe scaunul din dreapta, aproape de fiecare data imi da eroarea de "Seat belt tensioner..error" si se aprinde pe Bord martorul de Airbag si de Centura. Dupa cateva secunde martorul de Airbag dispare dar martorul Centura ramane aprins pe bord. (centura e deja pusa).

 

Care ar fii solutia la problema asta? Ce piesa trebuie schimbata? Cat ar costa? Care sunt consecintele in caz ca centura e pusa, dar martorul arata ca nu e? Se declanseaza sau nu Airbagul in caz de impact?

 

Astept pareri/sfaturi serioase!

 

Mersi!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

am reparat cateva OCS-uri de mazda, mercedes, fiat, alfa romeo, etc... e un senzor care vede daca este sau nu pasager in scaun. ce am reparat eu avea si un "cantar" care comanda ecu sa deschida airbag-ul intr-o anumita treapta (in functie de greutatea pasagerului, facute special pt scaunul copilului in caz ca e montat in fata). nu mai stiu daca la bmw exista cantarul asta cert e ca aceeasi chestie o face. mie mi se pare o balarie acest senzor, se putea pune ceva mai simplu in caz ca e centura pusa sa sara si atat insa cumva cei de la bmw s-au gandit ca trebuie protejat si "smecherul" din scaun, care nu foloseste centura de siguranta..

in caz de impact cu un astfel de montaj "improvizat" vor fi declansate intotdeauna airbag-urile frontale ceea ce inseamna ca si avarii in plus, plansa bord, parbriz, centura pasager. acum, sa fim seriosi, cam cata lume cumpara senzoru ala nou? din ce vad peaici pe forum mare parte din cei care au probleme cauta pe la dezmembrari una-alta. la fel si ocs-u

asta, ori il "repari" ori cumperi altu nou.

ca orice cutie de conserva, bmw-u se face pachet cand intalneste in cale ceva mai capos ca el (cap de pod, copac, etc) asa ca, important e sa sara airbag-urile si cam atat.

 

"Mai bine schimbaĂži senzorul ĂŽn cazul ĂŽn care aveĂži aceastĂŁ problemĂŁ.

.......

Sau vindeĂži maÂşina. "

 

hal de exprimare. mai bine o repari asa cum e si in caz ca vinzi mai tarziu masina ii spui omului sa nu-si puna niciodata scaunul copilului pe scaunul din fata decat daca schimba senzorul OCS.

 

daca ne apucam sa vindem masinile pt un senzor gandit prost care pica din cauza unui defect de fabricatie vai mama noastra.

apropo, intotdeauna verificati mufele de sub scaune sa fie ok. in cele mai multe cazuri nu fac contact mufele si din cauza asta pica senzorii. blocati mufele cumva cu un soricel de plastic sa nu se miste.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

O sa incerc si eu zilele astea sa vad ce pot face ca si eu am martorul aprins in bord si ma deranjeaza ... revin :D

Salut,ce ai facut?ai reusit?la mine un electrician auto a rezolvat problema in 10 minute iar mana de lucru m-a costat 50 de lei

Link to comment
Share on other sites

Nu am reusit, le-am pus acolo intre cele 2 fire albastru si alb insa becul este aprins rosu in continuare.

 

Nu imi dau seama unde am gresit. O sa desfac sa ma asigur ca am pus "katodul" diodei (semnul ala) pe firul albastru.

 

Am inteles ca ar fi nevoie daca eroarea e de foarte mult timp sa o stingi cu diagnoza. Dar nu stiu ce sa zic acuma...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.