Jump to content

530d E60 nu mai trage peste 3000rpm!


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Am facut un drum de aproximativ 600km prin tara si nu si-a revenit, ba din contra e mai rau, acum nu mai trage nici in 1-a si nici in a 2-a.

Am fost la tester si apar mai multe erori pe modulul DDE printe care:

- particle filter heavily clogged, cred ca e si principala cauza

- oyigen sensor failure, cred ca are legatura cu filtrul de particule

- eroare la swirl flaps, au ramas blocati la un momenta dat se pare, nu stiu cum sa verific daca functioneaza sau nu

- eroare pe debitmetru, am inteles ca asta se poate vedea cu ochiul liber daca functioneaza sau nu

- eroare la toate 6 bujiile incandescente

- plus inca vreo cateva erori nu asa importante (nivel scazut de motorina, s-a oprit motorul in mers ...)

 

Cred ca solutia este sa schimb filtrul de particule. Am auzit ca se poate taia cu flexul, scos din el tot ce contine si sudat la loc. A facut cineva asa ceva?

 

Eu unul m-as uita putin la swirl flaps-urile alea daca sunt modelul nou si safe ( galeria de admisie). Sa nu trebuiasca sa asortezi un motor nou la catalizatorul ala.

Scoate-le daca nu vrei sa schimbi galeria, ca sa dormi linistit.

la galeria de transmisie cica se mai zice si intake manifol :)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am facut un drum de aproximativ 600km prin tara si nu si-a revenit, ba din contra e mai rau, acum nu mai trage nici in 1-a si nici in a 2-a.

Am fost la tester si apar mai multe erori pe modulul DDE printe care:

- particle filter heavily clogged, cred ca e si principala cauza

- oyigen sensor failure, cred ca are legatura cu filtrul de particule

- eroare la swirl flaps, au ramas blocati la un momenta dat se pare, nu stiu cum sa verific daca functioneaza sau nu

- eroare pe debitmetru, am inteles ca asta se poate vedea cu ochiul liber daca functioneaza sau nu

- eroare la toate 6 bujiile incandescente

- plus inca vreo cateva erori nu asa importante (nivel scazut de motorina, s-a oprit motorul in mers ...)

 

Cred ca solutia este sa schimb filtrul de particule. Am auzit ca se poate taia cu flexul, scos din el tot ce contine si sudat la loc. A facut cineva asa ceva?

 

Eu unul m-as uita putin la swirl flaps-urile alea daca sunt modelul nou si safe ( galeria de admisie). Sa nu trebuiasca sa asortezi un motor nou la catalizatorul ala.

Scoate-le daca nu vrei sa schimbi galeria, ca sa dormi linistit.

 

tu ti le-ai scos pe ale tale?????

 

Am facut un drum de aproximativ 600km prin tara si nu si-a revenit, ba din contra e mai rau, acum nu mai trage nici in 1-a si nici in a 2-a.

Am fost la tester si apar mai multe erori pe modulul DDE printe care:

- particle filter heavily clogged, cred ca e si principala cauza

- oyigen sensor failure, cred ca are legatura cu filtrul de particule

- eroare la swirl flaps, au ramas blocati la un momenta dat se pare, nu stiu cum sa verific daca functioneaza sau nu

- eroare pe debitmetru, am inteles ca asta se poate vedea cu ochiul liber daca functioneaza sau nu

- eroare la toate 6 bujiile incandescente

- plus inca vreo cateva erori nu asa importante (nivel scazut de motorina, s-a oprit motorul in mers ...)

 

Cred ca solutia este sa schimb filtrul de particule. Am auzit ca se poate taia cu flexul, scos din el tot ce contine si sudat la loc. A facut cineva asa ceva?

 

Eu unul m-as uita putin la swirl flaps-urile alea daca sunt modelul nou si safe ( galeria de admisie). Sa nu trebuiasca sa asortezi un motor nou la catalizatorul ala.

Scoate-le daca nu vrei sa schimbi galeria, ca sa dormi linistit.

la galeria de transmisie cica se mai zice si intake manifol :)

 

scz imi "fuge tastaura" de admisie desigur

Link to comment
Share on other sites

Regenerarea te mai ajuta inca 20mii km, dupa care problema revine si trebuie sa schimbi filtrul de particule.

Ca sa nu mai dau bani pe unul nou eu am spart toata sita ceramica din filtru si masina merge fara probleme de vreo 3000km. Astept luna mai sa vad ce scoate la ITP.

Link to comment
Share on other sites

Daca este infundat (cum era cazul meu) nu mai ai ce sa-i faci.

Si eu inainte sa-l sparg am incerca sa-l curat, am turnat 2l decarbosolv in el si nu ajungea nimic pe gaura cealalta, baltea solutia pe gaura unde am turnat, pur si simplu nu mai trecea nimic prin el.

Daca il dai jos de tot trebuie sa pui o teava in locul lui ca sa completeze golul ramas in traseul evacuarii si teava trebuie sa o prinzi etans la ambele capete (4 suruburi pe fiecare capat).

Link to comment
Share on other sites

Am facut un drum de aproximativ 600km prin tara si nu si-a revenit, ba din contra e mai rau, acum nu mai trage nici in 1-a si nici in a 2-a.

Am fost la tester si apar mai multe erori pe modulul DDE printe care:

- particle filter heavily clogged, cred ca e si principala cauza

- oyigen sensor failure, cred ca are legatura cu filtrul de particule

- eroare la swirl flaps, au ramas blocati la un momenta dat se pare, nu stiu cum sa verific daca functioneaza sau nu

- eroare pe debitmetru, am inteles ca asta se poate vedea cu ochiul liber daca functioneaza sau nu

- eroare la toate 6 bujiile incandescente

- plus inca vreo cateva erori nu asa importante (nivel scazut de motorina, s-a oprit motorul in mers ...)

 

Cred ca solutia este sa schimb filtrul de particule. Am auzit ca se poate taia cu flexul, scos din el tot ce contine si sudat la loc. A facut cineva asa ceva?

 

Eu unul m-as uita putin la swirl flaps-urile alea daca sunt modelul nou si safe ( galeria de admisie). Sa nu trebuiasca sa asortezi un motor nou la catalizatorul ala.

Scoate-le daca nu vrei sa schimbi galeria, ca sa dormi linistit.

tu ti le-ai scos pe ale tale?????

 

Doar masele de minte :) , la e39 nu sunt din plastic, si cand am curatat galeria erau in toate mintile. La e46 si e60 au fost intamplari neplacute .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
Va salut. Am un 530d din 2005, si ieri mi.a aparut in mers martorul de check engine, si pe computer scria ceva de genul ca emisia de gaze este ridicata. Am mers putin mai turat, si a disparut eroarea. Azi, cand am plecat spre munte, masina nu s.a mai turat, si nu mai urca peste 3000rpm... din ce am citit ar putea fi dpf, egr... a mai patit cineva asa ceva? Un caz concret? Multumesc anticipat!
Link to comment
Share on other sites

La mine clapeta ramane paralela cu pamantul si cand o accelerez, si cand e la relanti... sa fie asta cauza plafonarii motorului, limp mode?

 

Daca o luam logic daca nu se deschide cand accelerezi , pe unde sa intre aerul daca nu se deschide? Probabil daca ai dpf-ul infundat deaia intra in limp mode si nu ii da voie sa se deschida.Verifica dpf-ul cred ca este infundat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da. Eu am anulat clapetele de la galeria de admisie, si sunt pe pozitia deschis. Automat si acea clapeta din fata EGRului, va ramane tot deschisa. Azi mi-a mai dat si niste erori prin bord... si anume: P3264, P14A7, P0545, P0402... filtrul DPF a fost gaurit cu o bormasina.
Link to comment
Share on other sites

Da. Eu am anulat clapetele de la galeria de admisie, si sunt pe pozitia deschis. Automat si acea clapeta din fata EGRului, va ramane tot deschisa. Azi mi-a mai dat si niste erori prin bord... si anume: P3264, P14A7, P0545, P0402... filtrul DPF a fost gaurit cu o bormasina.

 

 

Nu au legatura clapetele din galeria de admisie cu clapeta de acceleratie. Degeaba ai dat gaura prin dfp aceasta trebuie scos si din soft.

 

Dute la un service bun, pe forum nu rezolvi nimic.

Link to comment
Share on other sites

Clapeta de acceleratie la BMW diesel functioneaza adica se inchide doar atunci cand motorul este oprit , pentru a preveni tremuratul specific , sau cand filtru de particule intra in curatare - fiind necesara o restrictionare a debitului de aer pentru a creste temperatura gazelor de ardere . Deci daca ai eroare pe clapeta de acceleratie si masina nu trage problema poate fi infundarea filtrului de particule , deoarece cu eroare pe clapeta de acceleratie

nu porneste curatarea-regenerarea filtrului de particule -spun din experienta propie .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.