Jump to content

problema busitura


Recommended Posts

am si eu lovit compactul :) .....usa un pic infundata si aripa dreapta spate.....loviturile ambele sunt sub bandou,mentionz ce nu este rau lovita dar se vede bine......acum va intreb si eu pe voi unde si cum sa o repar, la ce tre sa fiu atent ca sa fiu sigur ca masina iese bine dupa ce o voi face,,,si ce costuri ar fii normale pt o astfel de reparatie....ca nu am mai avut incidente pana acum......si nu in ultimul rand recomandari de tinichigerie si vopsitorie.....va multumesc frumos.scuze pt poza dar alta nu am dar voi face

post-29560-1266289699_thumb.jpg

Edited by andrei86
Link to comment
Share on other sites

Din ce se vede in poza, nu pare a fi ceva destul de grav.

S-ar putea rezolva fara prea mult efort fizic si material ca sa fiu mai precis.

 

Am avut un prieten care a avut o problema similiara, doar ca a fost pe aripa. I-a indreptat-o in cateva minute la linie si a trebuit s-o dea si cu ceva vopsea pentru ca era zgariata destul de bine.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Specifica te rog daca reparatia o sa fie facuta pe Casco, RCA sau din banii din buzunar.

 

Reparatia asta necesita indreptare, strat subtire de chit (1 mm) si vopsire.

Bandourile nu necesita inlocuire (au cleme si se fixeaza prin apasare)

 

Costurile sunt:

- la MHS (respectiv Bavaria, sunt aceleasi costuri, +- 50 de lei) aproximativ 3500 ron

- la service de cartier costa cam la toate la fel ~ 2200 ron

 

Indiferent unde alegi sa faci reparatia trebuie sa le specifici de la inceput ca este obligatoriu sa demonteze bandourile si neaparat manerul de la portiera, la fel si peria de la geam.

La portiera ai optiunea, la service de cartier, sa vopsesti doar pana la bandou (in felul acesta costurile scad foarte mult), dar eu recomand sa vopsesti toata portiera. In felul acesta esti sigur ca ai o singura culoare pe portiera si ca nu ti se decojeste lacul de la bandou in jos. (chiar de a 2-a zi)

Recoman ca aripa sa fie vopsita in intregime, pana la capota in fata. Sa le specifici, la vopsirea aripei sa scoata plasticul negru de pe plafon (pentru portbagaj) si sa vopseasca pana sub el, iar la capota vopsirea sa se faca pana sub aceasta.

 

Daca nu iti dezechipeaza masina, cum am spus mai sus, intre aceste elemente si vopsea o sa apara o buza de lac, indiferent unde vopsesti masina, si de la acea buza lacul o sa se cojeasca chiar de la prima spalare a masinii.

 

Spre interiorul masinii, cum deschizi portiera, indiferent cat burete de protectie or sa puna ei, si oricate asigurari o sa-ti dea ca iese bine, o sa apara, intre vopseauna noua si cea veche, o portiune de vopsea gazata (~1 cm), portiune care o sa mai dispara un pic dupa ce se face polish in acea zona. Polish-ul se face dupa 3-4 luni de la vopsire (cand se mai matuieste un pic vopseaua de la spalat) si se face la acelasi service unde vopsesti in aceeasi bani. Sunt obligati de bun simt ca in aceeasi bani sa isi termine treaba. Service-ul o sa-ti spuna ca poti sa faci polish-ul ala dupa 2 saptamani, dar vopseaua este inca prospata si risti sa faci mai rau.

 

Obligatoriu sa vopsesti masina cand este soare afara, este posibil, in functie de service-ul pe care il alegi, ca vremea de afara sa iti afecteze calitatea lucrarii. Fiind soare poti sa vezi daca masina a fost sau nu indreptata bine si daca a fost smirgheluit kit-ul bine. Daca a ramas poros kit-ul, vopseaua isi pierde un pin din stralucire.

 

Recomand MHS, sau daca vrei alt service, recomand RRR autoshop. iti pot da numere de telefon pe PM daca vrei. Mai sunt si alte service-uri pe care ti le pot recomanda, dar eu am fost 100% multumit de calitate la cele de mai sus.

 

Bafta!

Edited by B46ROS
Link to comment
Share on other sites

Ah, am uitat sa specific...

 

Cand lasi masina la service sa le mentionezi alora ca geamul din spate de la compact se deschide, si sa il deschida sau sa i dea jos de tot. asa este sigur ca nu vopsesc doar pana la garnitura geamului.

 

@Baronu25.

 

Sunt sigur ca sunt multe service-uri ieftine care lucreaza bine, dar daca nu dai nume, sau un sfat, nu ajuti topicul asta deloc.

 

Am fost la multe serviceu-ri de catier unde s-au jurat (mai mai ca mureau aia langa mine) ca o sa demonteze tot de pe masina inainte sa vopseasca...

Si cand mergeam sa iau masina "ah.. a uitat vopsitorul sa dea jos manerul", cum naiba sa uite?, Si lacul se decojea deja... Sau.."ah...nu a stiu vopsitorul ca geamul ala se deschide, sau ca bandoul X se scoate".

 

Am acumulat experienta cat pentru un"Almanahe" in ceea ce priveste calitatea si atentia din service-uri si a ceea ce trebuie punctat inainte sa lasi masina undeva...

Link to comment
Share on other sites

Gandeste-te la o chestie,usa care necesita sa o indrepte trebuie sa aplice niste lovituri de ciocan,de la loviturile alea esti sigur ca o sa mai functioneze bine sau deloc partea electrica din usa?adica geamul sa mai aibe o traiectorie normala,motorasul,macaraua de la geam,trebuie sa te gandesti si la treaba asta,incearca la cineva care lucreza si cu ventuze si daca poate sa folosesca cat mai putin ciocanul,salut.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.