Jump to content

Baterie E60


emitzu

Recommended Posts

Teoretic da.

Pentru ca ECU sa stie cum incarca bateria, pe toata durata ei de viata.

 

exact, insa am inteles ca ecu nu recunoaste decat baterii de 80,90 si 110 ah

 

eu am incercat sa fac schimbarea bateriei atat din dis cat si din progman insa la sfarsit imi spune ca pentru a finaliza retrofitul "run a terminal change" si nu stiu de unde se face asta

Link to comment
Share on other sites

pana la urma are ceva daca pun o baterie de 90AH? chiar nu mai vrea sa pun de 110AH pentru ca eu am numai drumuri foarte scurce si nu am cum sa incarc o baterie de 110AH. ma gandeam la un bosh silverlight s4 sau s5 de 90AH care in descrierea lor specifica treaba cu drumuri scurte....

 

Eu mi-am pus un Rombat de 90Ah, in vara. Fac drumuri scurte, de 1, 3 maxim 5 kilometri la fiecare 3 zile.

Masina sta in garaja incalzit, sub bloc.

De curiozitate mi-am verificat bateria acum o saptamana. Ochiul magic era verde. Un verde puternic :rolleyes: , fapt care m-a bucurat.

Sunt multumit de baterie, pana acum. Motivul ptr care am verificat-o, asa, vizual, este ptr ca am o eroare care se numeste 44 E2 - No communcication via BSD . Din ce am cautat, este ceva legat de alternator, dar....e ok atata timp cat ochiul magic este verde :clover:

Link to comment
Share on other sites

Bala zi-mi te rog unde pot sa merg sa imi "inregistrez" noua baterie? Ma pregatesc sa cumpar o baterie noua si as vrea sa fac chestia asta!

Bateria actuala a fost achizitionata si montata in septembrie 2009 si e cam pe terminate!

Ma gandesc ca odata cu procesul asta de inregistrare a noului acumulator o sa vad si starea senzorilor aferenti. La o diagnoza am primit eroarea de "senzor stationar". Eroarea asta de "senzor stationar" a aparut pe fondul de acumulator descarcat(a trebuit sa primesc curent ca sa repornesc( am stat cu diagnoza in mana si cu contactul pus pana am ramas fara curent asa absorbit eram de ce am citit pe acolo :) )

Ok deci intrebarea e daca tre sa merg la reprezentanta dupa ce iau baterie noua sau nu?

 

tx

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Salut,

 

Am probleme (cred) cu incarcarea bateriei la al meu E60 525d

 

Masina pleca putin cam greu in zilele friguroase asa ca jos cu ea => redresor profesional => la loc pe masina.

La incarcare am observat ca nivelul de electrolit din baterie era cam scazut. Semne ca bateria a fost candva supra incarcata.

 

Dupa montare masor incarcarea si surpriza, 14,8 volti cu toti consumatorii porniti (2 statii, faza lunga, ac, am uitat sa pornesc incalzirea in scaune).

Nasol moment. Din cate stiu un alternator trebuie sa incarce intre 13,8-14.4

Cumpar releu de incarcare (inca nu e montat) si ma uit pe istoricul de service(virtual , masina fiind luata de la un coleg de pe forum) si vad ca a reparat alternatorul si schimbat releul de incarcare la inceputul lui 2013. Chiar asa de repede sa se arda?.. asta e... se mai intampla zic eu.

Caut pe internet si aflu ca bateriile bmw de tip AGM sunt incarcate cu 14,8V incepand cu septembrie 2006(era o fisa tehnica bmw de la acea data).

Ma uit in portbagaj din nou si bateria este o baterie BMW neagra 90Ah din saptamana 45.2011.

Am verificat pe diagnoza iar baiatul mi-a zis ca e ok 14,8v pentru bateriile AGM iar masina nu raporteaza over voltage.

 

Activez meniul secret de pe masina pentru avedea voltajul in timp real si observ ca in mers oscileaza intre 14.7 si 15.1(in functie de consumatorii cu care ma joc)

Iar caut si gasesc alta fisa generala despre agm in care specifica niste tensiuni de incarcare a bateriilor in functie de temperatura exterioara.

15,6v max sun 10 grade .. iar nivelul inferior 14,34 la peste 30 de grade.

 

 

Ne avand o sursa oficiala de referinta pentru aceste noi valori de incarcare, pot spune ca sunt forte derutat.

Masina mea e stricata sau nu?

Am un releu de incarcare nou pe care-l tin in masina si nu stiu daca sa-l dau retur/vand pe forum/ montez pe masina.

Si nu asta ar fi problema ci pur si simplu nu-mi dau seama daca masina e stricata sau nu.

O supra incarcare poate distruge cu usurinta orice baterie noua prin fierbere. Sa nu mai vorbim de emanatiile toxice din portbagaj in cazul unui astfel de fenomen.

 

HELP!

Edited by jbl
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am probleme (cred) cu incarcarea bateriei la al meu E60 525d

 

Masina pleca putin cam greu in zilele friguroase asa ca jos cu ea => redresor profesional => la loc pe masina.

La incarcare am observat ca nivelul de electrolit din baterie era cam scazut. Semne ca bateria a fost candva supra incarcata.

 

Dupa montare masor incarcarea si surpriza, 14,8 volti cu toti consumatorii porniti (2 statii, faza lunga, ac, am uitat sa pornesc incalzirea in scaune).

Nasol moment. Din cate stiu un alternator trebuie sa incarce intre 13,8-14.4

Cumpar releu de incarcare (inca nu e montat) si ma uit pe istoricul de service(virtual , masina fiind luata de la un coleg de pe forum) si vad ca a reparat alternatorul si schimbat releul de incarcare la inceputul lui 2013. Chiar asa de repede sa se arda?.. asta e... se mai intampla zic eu.

Caut pe internet si aflu ca bateriile bmw de tip AGM sunt incarcate cu 14,8V incepand cu septembrie 2006(era o fisa tehnica bmw de la acea data).

Ma uit in portbagaj din nou si bateria este o baterie BMW neagra 90Ah din saptamana 45.2011.

Am verificat pe diagnoza iar baiatul mi-a zis ca e ok 14,8v pentru bateriile AGM iar masina nu raporteaza over voltage.

 

Activez meniul secret de pe masina pentru avedea voltajul in timp real si observ ca in mers oscileaza intre 14.7 si 15.1(in functie de consumatorii cu care ma joc)

Iar caut si gasesc alta fisa generala despre agm in care specifica niste tensiuni de incarcare a bateriilor in functie de temperatura exterioara.

15,6v max sun 10 grade .. iar nivelul inferior 14,34 la peste 30 de grade.

 

 

Ne avand o sursa oficiala de referinta pentru aceste noi valori de incarcare, pot spune ca sunt forte derutat.

Masina mea e stricata sau nu?

Am un releu de incarcare nou pe care-l tin in masina si nu stiu daca sa-l dau retur/vand pe forum/ montez pe masina.

Si nu asta ar fi problema ci pur si simplu nu-mi dau seama daca masina e stricata sau nu.

O supra incarcare poate distruge cu usurinta orice baterie noua prin fierbere. Sa nu mai vorbim de emanatiile toxice din portbagaj in cazul unui astfel de fenomen.

 

HELP!

 

 

Nu stiu cum a ajuns topicul meu, ca si post in alt topic inactiv din 2011 si avand ca singura legatura cuvantul baterie.

Se poate sterge.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

M-a lasat bateria acum pe seara, ce baterie recomandati, nu stiu ce sa iau, varta si bosch nu mai sunt ce erau odata.

Pe masina am baterie originala de 110Ah fabricatie 2009 care si-a dat duhul.

Edited by branevl
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

M-a lasat bateria acum pe seara, ce baterie recomandati, nu stiu ce sa iau, varta si bosch nu mai sunt ce erau odata.

Pe masina am baterie originala de 110Ah fabricatie 2009 care si-a dat duhul.

 

Cam repede a murit bateria( a mea e din 2005 si rezista inca), eu zic ca Varta e cea mai buna varianta de pe piata acum

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Incearca cu o incarcare completa pe redresor si apoi mai vezi daca se descarca la fel. Daca faci de obicei doar drumuri scurte atunci nu are timp sa faca o reincarcare ca lumea. Ti-o recomand pentru ca un amic de-al meu a patit la fel si dupa ce i-a facut o incarcare la redresor (acum o luna jumate) nu mai are nicio treaba.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

M-a lasat bateria acum pe seara, ce baterie recomandati, nu stiu ce sa iau, varta si bosch nu mai sunt ce erau odata.

Pe masina am baterie originala de 110Ah fabricatie 2009 care si-a dat duhul.

 

Eu am Varta de 3 ani jumate si nu am avut probleme cu ea.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sa nu exageram , un var de al meu a schimbat bosh silver dupa 4 luni, a cedat pur si simplu. Tatal meu are la un logan de 2 ani un rombat si merge bine mersi, e vorba si cat a stat bateria inainte de a fi cumparata si vorba aia norocul fiecaruia.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Salutare!

imi puteti spune si mie cum se incarca corect o baterie cu un redresor, fara sa dau jos bateria?

Bateria mea are o chestie rosie deasupra, unde se afla si senzorul IBS.

Am incercat odata sa< pun redresorul direct pe baterie si dupa ce am incarcat bateria, masina a inceput sa imi dea erori la airbag ( resetat cu inpa-totul ok).

unii spun ca trebuie sa pun redresorul la bornele de sub capota.

 

care sa fie varianta cea mai sigura?

ms mult

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.