Jump to content

as vrea sa stiu cate rpm are un 320 D


Recommended Posts

as vrea sa stiu si eu cate rpm are un 320 D pt ca al meu are cca900 si cred ca e mult si as mai avea o problema nu se mai inchide din telecomanda sau mai bine zis telecomanda nu mai raspunde in rest totul functioneaza dar trebue sa inchid usile cu cheia modelul e din 2005
Link to comment
Share on other sites

Te referi cate rpm are la relanti?

Dc da cred ca e normal 900rpm, pana se incalzeste motorul, apoi sa cada cam in 650-700.

Cel putin ma mine, benzinar, asa e.

In legatura cu cheia, dc e descarcata, am citit in manual ca se incarca at cand este in contact, deci poate la un drum mai lung se va incarca.

Link to comment
Share on other sites

la relanti daca e diesel cel putin are 750 rpm, inidiferent ce cutie are, la pornire, poate ramane un timp mai lung sau mai scurt, in juru valorii de 1000 rpm dupa care coboara la 750 rpm, si acolo ramane.

 

Referitor la cheie, cauta cu functia search, "initalizare cheie" sau "reinitializare cheie", probabil ca rezolvi cu o astfel de reinitializare. Procedura ce o pot facei tu personal.

Link to comment
Share on other sites

ai sus in meniu, buton de search, foloseste functia respectiva, gasesti procedura de initializare si ptr seria 5 e39 si ptr seria 3 e46 nu stiu sigur daca sunt 100% convins ca sunt indentice, la un moment dat am postat si eu, si aia sigur functioneaza. Nu stiu exact unde e topicul sa-ti dau link, si ma gandesc ca asa cum caut eu poti cauta si tu :).

 

Pai cand e rece e ok 900 rpm, dar ar trebui sa coboare la 750 rpm, dupa un anumit interval de timp, mai scurt sau mai lung.

Link to comment
Share on other sites

E ok sa-ti stea la aprox 900 de ture la relanti pentru ca este un motor in 4 cilindri.

 

La cele in 6, turatia la relanti e mai mica, pe undeva pe la 750.

 

La mine la 520d, aprox acelasi motor imi sta la fel (pe la 850-900). Daca e frig tare afara, la pornire sta la 1100 vreo 5 secunde dupa care scade la 1000 iar dupa aprox un minut se stabilizeaza pe la 900.

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

320d am si eu, si indiferent cat de rece sau cald e afara, cand o pornesc sta la relanti lipita pe la 700 rpm, si nu scade deloc cand se incalzeste, nici nu trepideaza cand e rece .

Fara suparare dar eu cred ca tu te uiti la indicatorul de combustibil :lol: ...... adica tu susti ca la -20 grade masina ta cand porneste nu se tureaza motorul putin mai mult decat atunci cand sunt +20 grade :)

Link to comment
Share on other sites

320d am si eu, si indiferent cat de rece sau cald e afara, cand o pornesc sta la relanti lipita pe la 700 rpm, si nu scade deloc cand se incalzeste, nici nu trepideaza cand e rece .

Fara suparare dar eu cred ca tu te uiti la indicatorul de combustibil :lol: ...... adica tu susti ca la -20 grade masina ta cand porneste nu se tureaza motorul putin mai mult decat atunci cand sunt +20 grade :)

 

Nu, nu se tureaza mai mult. Si da, stiu care este turometru. La nici-un diesel pe care l-am avut pana acum nu se tura mai mult la rece. Intradevar la benzinare asa este, de la socul automat creste putin turatia cat motorul este rece, apoi scade odata cu cresterea temperaturii.

Link to comment
Share on other sites

320d am si eu, si indiferent cat de rece sau cald e afara, cand o pornesc sta la relanti lipita pe la 700 rpm, si nu scade deloc cand se incalzeste, nici nu trepideaza cand e rece .

Fara suparare dar eu cred ca tu te uiti la indicatorul de combustibil :) ...... adica tu susti ca la -20 grade masina ta cand porneste nu se tureaza motorul putin mai mult decat atunci cand sunt +20 grade :)

 

Nu, nu se tureaza mai mult. Si da, stiu care este turometru. La nici-un diesel pe care l-am avut pana acum nu se tura mai mult la rece. Intradevar la benzinare asa este, de la socul automat creste putin turatia cat motorul este rece, apoi scade odata cu cresterea temperaturii.

 

Si motoarele diesel sunt reci la pornire.... si turatia este putin mai mare la pornire si o perioada dupa...

exact ca la benzinare :lol:

Link to comment
Share on other sites

bun cred ca daca ati fi in locul meu ati inteles exact ce am inteles eu adica NIMIC unii spun ca e bine altii nu; va inteleg aveti cu tii idei diferiti dar nici chiar asa am sa pun o paza sa vedeti turomutrul ; daca imi permiteti va mai repet o data si cand a fost -20 de grade nu sa miscat de la 900 si chiar daca se incalzeste tot acolo sta Va multumesc si va rog sa imi dati un raspuns mai concret
Link to comment
Share on other sites

bun cred ca daca ati fi in locul meu ati inteles exact ce am inteles eu adica NIMIC unii spun ca e bine altii nu; va inteleg aveti cu tii idei diferiti dar nici chiar asa am sa pun o paza sa vedeti turomutrul ; daca imi permiteti va mai repet o data si cand a fost -20 de grade nu sa miscat de la 900 si chiar daca se incalzeste tot acolo sta Va multumesc si va rog sa imi dati un raspuns mai concret

 

1. asa imi sta si mie la relanti

 

2. la temperaturi de sub 0 imi sta mai sus pe la 1100 cateva secunde dupa care cade pe la 1000 iar dupa unminut arata asa cum e la tine.

 

Sa ti cont ca unii au motoare din ani diferiti si de aici poate si diferentele...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.