Jump to content

cred ca s-a terminat cu ea!


the rocket

Recommended Posts

...si a mea are cam 157k km si am avut si eu probleme cu scurgeri de ulei insa doar pe la carcasa filtrului de ulei, dupa ce am schimbat garniturile nu au mai fost probleme, chiar acum 2-3 saptamani am schimbat discurile fata si placutele si m-am uitat pe sub masina, dand si scutul jos, si nu am vazut ulei. In cei un pic peste 50k km pe care i-am facut prin tara de cand am luat-o cea mai costisitoare piesa cumparata a fost debitmetrul, pana acum, in rest doar consumabile si cateva furtune de vacuum(la PCV, cele din fata), un senzor de temperatura si inca cateva chestii minore. Mi se pare un pic cam ciudat la tine sa ai scurgeri asa mari de ulei la km astia, e posibil sa nu fie reali ori sa fi fost foarte alergata si neintretinuta corespunzator, dar oricum daca schimbi garniturile cu cele originale vei rezolva problema. Sa stii ca si alte masini au probleme de genul asta, cam toate au hibele lor, spre exemplu am avut un A6(aprox. 230k km) din 2001 de 2.5 si pierdea si ala la ulei destul de mult, cand m-am dus la reprezentanta mi-au spus ca asta e problema la motoarele de 2.5 de 150 cp, asa ca nu te mai supara si fii mai optimist mai ales ca iti si place masina.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu m-am suparat, stai linistit, dar am si eu amici si prieteni cu C-classe din 2001-2003 si nu se plang de ambreiaje, volante, debitmetre, piese pe la trenul de rulare, turbine, pompe de apa si benzina, atatea mi-au venit in cap, la 120 000 -150 000 km. In schimb se plang de sunetul diesel-ului de la merc.

 

Am 2 E46-uri in familie si inca 4 prieteni cu E46...niciunu nu ne plangem de acele probleme enumerate de tine mai sus :) ! Insa asta nu este relevant pentru ca asta nu inseamna ca E46 e perfect! Unii o patesc, altii nu...spunea cineva pe aici intelept....motoarele(chiar si de noi) sunt o loterie!

Link to comment
Share on other sites

Astea is probleme minore ce zici aici. Probleme inseamna batai in motor, la tacheti, compresie scazuta, etc. Niste scurgeri de ulei nu-i mare lucru. Se schimba garniturile si gata.

Subscriu.

 

Intr-adevar, am auzit des de problema asta cu scurgeri de ulei la E46, inclusiv eu intampinand o astfel de problema. Insa am schimbat garnitura de la baia de ulei si garnitura de la filtru unde se prinde de blocul motor, plus ca aici a pus mecanicul pe langa garnitura si silicon si s-a rezolvat. :lol: De atunci nu am mai avut nicio problema.

 

Mentionez ca in afara de garniturile astea doua si consumabile nu a fost nevoie sa mai bag niciun ban in plus. Pur si simplu nu a fost nevoie. Sper sa nici nu fie prea curand... :)

 

De multe ori cand citesc diverse probleme cu care se confrunta unii la E46 raman :) ... Am impresia ca exagereaza ei, dar totodata ma incearca un sentiment de teama sa nu patesc si eu la fel...

Link to comment
Share on other sites

[qInsa am schimbat garnitura de la baia de ulei si garnitura de la filtru unde se prinde de blocul motor, plus ca aici a pus mecanicul pe langa garnitura si silicon si s-a rezolvat. :) De atunci nu am mai avut nicio problema.

Si eu trebuie sa schimb garnitura de pe bloc :)

Poti sa dai mai multe detalii despre felul in care a pus mecanicul silicon la garnitura de la filtrul de ulei(cea de pe bloc). Ai folosit garnitura "OEM"?Ce fel de silicon a pus, din ala rosu care rezista la temperaturi inalte?

Eu am luat garnitura de la reprezentanta,a fost ieftina si este Victor Reinz, tot din asta ai pus si tu?

Eu am dubii in a o schimba pentru ca trebuie folosita cheie dinamometrica(asa am citit) si mi-e sa nu-mi buleasca careva blocul :lol: .

Link to comment
Share on other sites

mie imi e frica de aceasta operatiune....pentru ca mi-au spus ca au de dat prea multe jos. Si cum in general ii stiu incompetenti pe mecanicii romani mi-e ca nu le mai pun calumea inapoi...si sincer mi se pare dubios sa dureze atat (3-4 zile) si sa trebuiasca date atatea jos de pe masina. Tot nu mi-a zis nimeni pentru a da baia jos si a schimba garnitura de la blocul motor trebuie data caseta de directie jos, alternator, curele, role etc???
Link to comment
Share on other sites

mie imi e frica de aceasta operatiune....pentru ca mi-au spus ca au de dat prea multe jos. Si cum in general ii stiu incompetenti pe mecanicii romani mi-e ca nu le mai pun calumea inapoi...si sincer mi se pare dubios sa dureze atat (3-4 zile) si sa trebuiasca date atatea jos de pe masina. Tot nu mi-a zis nimeni pentru a da baia jos si a schimba garnitura de la blocul motor trebuie data caseta de directie jos, alternator, curele, role etc???
Link to comment
Share on other sites

[qInsa am schimbat garnitura de la baia de ulei si garnitura de la filtru unde se prinde de blocul motor, plus ca aici a pus mecanicul pe langa garnitura si silicon si s-a rezolvat. :) De atunci nu am mai avut nicio problema.

Si eu trebuie sa schimb garnitura de pe bloc :)

Poti sa dai mai multe detalii despre felul in care a pus mecanicul silicon la garnitura de la filtrul de ulei(cea de pe bloc). Ai folosit garnitura "OEM"?Ce fel de silicon a pus, din ala rosu care rezista la temperaturi inalte?

Eu am luat garnitura de la reprezentanta,a fost ieftina si este Victor Reinz, tot din asta ai pus si tu?

Eu am dubii in a o schimba pentru ca trebuie folosita cheie dinamometrica(asa am citit) si mi-e sa nu-mi buleasca careva blocul :lol: .

Garnitura am luat-o de la reprezentanta si din cate imi aduc aminte a fost destul de ieftina. Siliconul nu mai stiu de care era (a trecut ceva timp de atunci), l-am luat chiar de la service-ul unde am schimbat garniturile, dar parca era gri inchis la culoare.

Tu ce motor ai pe masina? Al meu este M43-ul de pe E46. Operatiunea mie personal nu mi s-a parut foarte complicata, ci mai mult migaloasa. A durat cateva ore bune pentru ca pentru a putea desface filtrul de blocul motor, a trebuit sa desfaca mai intai toate piesele din zona aia, incepand cu tot filtrul de aer, debitmetru, fulii, intinzator, curele,alternator,etc. Sa schimbe garnitura in sine nu a durat decat vreo 5 minute. Nu vad ce risc poti sa iti asumi sau cum iti poate afecta blocul intr-un mod negativ... Sfatul meu: go 4 it, ca e chiar enervant uleiul ala care se scurge... :)

Link to comment
Share on other sites

mie imi e frica de aceasta operatiune....pentru ca mi-au spus ca au de dat prea multe jos. Si cum in general ii stiu incompetenti pe mecanicii romani mi-e ca nu le mai pun calumea inapoi...si sincer mi se pare dubios sa dureze atat (3-4 zile) si sa trebuiasca date atatea jos de pe masina. Tot nu mi-a zis nimeni pentru a da baia jos si a schimba garnitura de la blocul motor trebuie data caseta de directie jos, alternator, curele, role etc???

 

mie imi e frica de aceasta operatiune....pentru ca mi-au spus ca au de dat prea multe jos. Si cum in general ii stiu incompetenti pe mecanicii romani mi-e ca nu le mai pun calumea inapoi...si sincer mi se pare dubios sa dureze atat (3-4 zile) si sa trebuiasca date atatea jos de pe masina. Tot nu mi-a zis nimeni pentru a da baia jos si a schimba garnitura de la blocul motor trebuie data caseta de directie jos, alternator, curele, role etc???

Link to comment
Share on other sites

pai degeaba stau eu langa ei.....daca ei zic ca trebuie date jos...si eu zic ca nu cred! si nici nu am atatea cunostiinte tehnice incat sa afirm cu siguranta aceste lucruri. si in + 3-4 zile nu am cum sa stau panga ei.

 

bobo la tine vad ca a fost chestiune de ore...nicicum de zile. Banuiesc ca nici pentru baie nu ar trebui sa dureze atat.

Link to comment
Share on other sites

pai degeaba stau eu langa ei.....daca ei zic ca trebuie date jos...si eu zic ca nu cred! si nici nu am atatea cunostiinte tehnice incat sa afirm cu siguranta aceste lucruri. si in + 3-4 zile nu am cum sa stau panga ei.

 

bobo la tine vad ca a fost chestiune de ore...nicicum de zile. Banuiesc ca nici pentru baie nu ar trebui sa dureze atat.

Nici vorba de zile. Eu am schimbat garnitura de la baia de ulei si garnitura de la filtrul de ulei unde se prinde de blocul motor si a durat cateva ore, hai sa zicem aproximativ 6-8 ore. Deci o zi de lucru, insa cu pauza de masa si alte cateva pauze de o cafea, o tigara, o vorba, etc.

 

Intr-adevar, a trebuit sa desfaca si caseta de directie. Stiu ca la un moment dat a prins motorul in lanturi ca sa aiba ce sa il sustina. :lol: Apoi la garnitura de la filtrul de ulei dupa cum am zis, a fost multa migala: desfa absolut tot ansamblul filtrului de ulei, curele, intinzator, fulii, alternator, etc. Asta pentru a putea avea acces la filtrul de ulei, sa il poata desface de blocul motor. Schimbatul garniturilor la baia de ulei si la filtrul de ulei este o nimica toata, 10 minute la amandoua nu cred ca dureaza...Insa sunt foarte multe de desfacut mai intai si pe urma de montat la loc.

 

La mine nu a fost nevoie decat de un singur mecanic, plus ca eu il mai ajutam sa tin de una, alta p-acolo. Oricum eu eram umplutura, dar am stat geana p-acolo sa nu cumva sa vina vreunu sa faca "smecherii" si sa imi inlocuiasca vreo piesa (a nu se intelege ca nu aveam incredere in mecanicul meu)... :) Si intr-o zi normala de lucru s-a rezolvat asta cu tot cu pauze dupa cum am spus... :)

 

Eu zic sa gasesti un mecanic priceput si sa incerci sa iti rezolve problema intr-o singura zi. Nu exista nu se poate! La mine s-a putut si la garnitura de la baie si garnitura de la filtrul de ulei si mai migaloasa mi s-a parut schimbarea garniturii de la filtrul de ulei... :)

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Deci eu ma ingrozesc cand citesc topicuri de genul ...

 

Sa fiu sincer ... am avut cam 15 masini pana acum.

Singura cu care am avut probleme adevarate a fost un Alfa Romeo careia i-am spart motorul in 500 de km.

In rest nu am avut probleme de genul asta...

Bucse, telescoape, placute, etc ... sunt doar consumabile...

Dar probleme grave nu am avut cu nici una din ele.

Si am avut de la Dacia la Audi S5.

 

E drept, am spart motorul si la o Calibra dar stiam ca o sa il sparg (avea compresor pe ea - aftermarket si aproape ajunsesem sa fac naveta intre Constanta si Timisoara).

Link to comment
Share on other sites

Deci eu ma ingrozesc cand citesc topicuri de genul ...

 

Sa fiu sincer ... am avut cam 15 masini pana acum.

Singura cu care am avut probleme adevarate a fost un Alfa Romeo careia i-am spart motorul in 500 de km.

In rest nu am avut probleme de genul asta...

Bucse, telescoape, placute, etc ... sunt doar consumabile...

Dar probleme grave nu am avut cu nici una din ele.

Si am avut de la Dacia la Audi S5.

 

E drept, am spart motorul si la o Calibra dar stiam ca o sa il sparg (avea compresor pe ea - aftermarket si aproape ajunsesem sa fac naveta intre Constanta si Timisoara).

 

nu inteleg legatura cu topicul...te intelegem ca esti un grav si ca ai avut masini multe. :)

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa o duci si la alt service sa vezi ce iti zic si aia. Si eu la E46 am schimbat garnituri pe la motor pentru ca se creau pete de ulei pe motor probabil asa e la toate. Sfatul meu sincer desi nu este destul de ortodox e sa o faci si apoi sa o vinzi.

 

 

 

Mda... E bun sfatul... Macar daca o vinde sa o vanda impecabila. Ai boala pe el ?

In special sa se duca in alt service... Poate astora din primul serice doar li s-a parut ca pierde ulei peste tot... Cei de la urmatorul service poate doar se uita mai urat pe masina si spun si vreo 3 descantece si nu mai pierde ulei...

Link to comment
Share on other sites

si nu sunt probleme cand pun piesele inapoi....nu e greu...nu sunt sanse sa strice altceva? tie iti pierdea ulei mult?

Nu au fost probleme cu montatul pieselor la loc. Mecanicul se vedea bine ca stie ce face.

 

Nu vad ce ar putea sa strice, poate doar sa nu mai stie sa monteze piesele la loc, dar si asta este greu de crezut ca doar d-aia este mecanic. In plus, nu cred ca le poate monta gresit pentru ca fiecare piesa are rostul ei.

 

Cauta-ti un mecanic bun si nu vor fi probleme! E pacat ca pentru o garnitura sa renunti la o intreaga masina, ce naiba! Garniturile alea daca stai putin si te gandesti sunt consumabile. La temperaturile intre care oscileaza motorul atatia ani, este normal sa se uzeze garniturile alea pe care daca le vezi, chiar te intrebi cum au rezistat atat timp. :)

 

Asta a fost singura "reparatie" pe care am fost nevoit sa o fac eu la E46-le meu de cand il am, in afara de consumabilele uzuale. In rest absolut nicio problema cu masina, din acest motiv nu imi vine sa cred cand se plang unii ca au intampinat "n" probleme si ca E46-le nu sunt chiar atat de fiabile... :)

 

P.S: Nu imi pierdea ulei mult, pierdea nesemnficativ, adica nu sa fie nevoie sa stau tot timpul sa completez uleiul sau sa mi se aprinda martorul. Insa in timp se tot scursese pe scut si se vedea destul de urat. Iar de la baia de ulei tot asa, in timp mi-l imprastiase pe toata cutia de viteze... :lol:

Link to comment
Share on other sites

pai si la mine e tot cam la fel. insa la mine cred ca pierde ceva mai mult, deoarece trebuie sa completez. insa eu nu prea mai merg cu masina aia in perioada asta. pai nu am zis ca voi renunta la masina.....desi eu chiar am avut mult mai multe probleme ca tine...am pus titlul asta ca eram nervos atunci :)

 

ps: ma gandeam sa o fac la augsburg ca parca as avea mai multa incredere in ei...ce ziceti?

credeti ca o sa ma rupa la bani la aia mana de lucru?

Link to comment
Share on other sites

pai si la mine e tot cam la fel. insa la mine cred ca pierde ceva mai mult, deoarece trebuie sa completez. insa eu nu prea mai merg cu masina aia in perioada asta. pai nu am zis ca voi renunta la masina.....desi eu chiar am avut mult mai multe probleme ca tine...am pus titlul asta ca eram nervos atunci :)

 

ps: ma gandeam sa o fac la augsburg ca parca as avea mai multa incredere in ei...ce ziceti?

credeti ca o sa ma rupa la bani la aia mana de lucru?

Eu unu' nu cred ca te vor rupe la bani aia de la Augsburg... :) sunt sigur!!! :lol: Dar cu siguranta vei sta cu inima impacata ca se presupune ca aia chiar stiu ce fac...

 

Oricum nu mai pierde timpul si du-te si rezolva problema ca e un fleac, crede-ma! :)

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

acuma ma bag si eu

eu am un mecanic pe care eu il consider foarte bun ,dar are anumite fixuri pe care le respect

adica :nu pune gram de silicon niciunde la motor exista garnituri,pui silicon doar temporar

cand schimbi garnitura de chiulasa si rectifici chiulasa suruburile trebuie sa fie noi

si ar ma fi cateva chestii

dar ce vreau eu sa subliniez este ca nu trebuie pus silicon, doar garnituri noi si bune

Link to comment
Share on other sites

am mers astazi din nou cu ea dupa o perioada....abia asteptam sa o conduc...dupa ce am mers cam 2 saptamani cu o alta masina, un peugeot. Este imensa diferenta de placere...parca zambeam singur de cand m-am urcat in ea....nu se auzea motoru (fiind benzina, tractiunea spate ma facea parca sa plutesc la volan) Feelingul este cu totul altu..desi masina mea e 99 iar peugeotul este 2005. Chiar mi-era dor de ea....luni o duc in service si o repar :)
Link to comment
Share on other sites

cand cumperi o masina "veche" te poti astepta la orice .. dar cum sa schimbi unele piese de 2 ori eu am luat e46 din 99 la 120 000 acu are 200 000 cand am cumparat-o am schimbat urele+role, brate fata , capeti bara, macara usa dreapta, garnitura corp filtru ulei, debitmetru dupa care am rulat 80 000 de km si nu are absolut nimic... eu cred ca in primu rand drumurile dar si stilul de condus are o mare importanta
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.