Jump to content

cred ca s-a terminat cu ea!


the rocket

Recommended Posts

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nu cred ca ai ales bine sa compari cu c-classe la fiabilitate. am avut ocazia sa compar fiabilitatea intre un c 220 cdi si 320d ... bmw este destul de mult peste merc.

O fi E46 peste merc la demaraj, la tinuta de drum, dar la fiabilitate niciodata, cum ai comparat fiabilitatea dintre cele doua?

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca ai ales bine sa compari cu c-classe la fiabilitate. am avut ocazia sa compar fiabilitatea intre un c 220 cdi si 320d ... bmw este destul de mult peste merc.

O fi E46 peste merc la demaraj, la tinuta de drum, dar la fiabilitate niciodata, cum ai comparat fiabilitatea dintre cele doua?

 

 

ce-mi place mie cand veniti cu faze e genul asta " cum ai comparat fiabilitatea ?"

am facut un tabel in excel. :)

 

au fost detinute de 2 persoane diferite in acelasi interval de timp ..cam la aceiasi km...mai putini pentru merc...si ghici care a stat mai mult in service ? cam atat despre subiectul asta

 

sa lasam omu sa isi continue topicul

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa o duci si la alt service sa vezi ce iti zic si aia. Si eu la E46 am schimbat garnituri pe la motor pentru ca se creau pete de ulei pe motor probabil asa e la toate. Sfatul meu sincer desi nu este destul de ortodox e sa o faci si apoi sa o vinzi.

 

nu cred ca ai ales bine sa compari cu c-classe la fiabilitate. am avut ocazia sa compar fiabilitatea intre un c 220 cdi si 320d ... bmw este destul de mult peste merc.

O fi E46 peste merc la demaraj, la tinuta de drum, dar la fiabilitate niciodata, cum ai comparat fiabilitatea dintre cele doua?

 

 

ce-mi place mie cand veniti cu faze e genul asta " cum ai comparat fiabilitatea ?"

am facut un tabel in excel. :)

 

au fost detinute de 2 persoane diferite in acelasi interval de timp ..cam la aceiasi km...mai putini pentru merc...si ghici care a stat mai mult in service ? cam atat despre subiectul asta

 

sa lasam omu sa isi continue topicul

Depinde si cum au fost exploatate, scuze ca am aruncat cu noroi in masina suprema.

Link to comment
Share on other sites

degeaba esti ironic cu masina suprema.. eu am relatat o intamplare pe care o stiu nu din auzite. era doar un argument in favoarea unui service regulat si bine facut. daca vrei sa facem separat un topic cu comparatii intre c-classe si seria 3 se poate. eu unu nu sunt de parere ca bmw este masina suprema si nici nu cred ca exista asa ceva. sper ca nu te-am ofensat sau suparat in vreun fel. nu asta a fost intentia mea.
Link to comment
Share on other sites

Nu m-am suparat, stai linistit, dar am si eu amici si prieteni cu C-classe din 2001-2003 si nu se plang de ambreiaje, volante, debitmetre, piese pe la trenul de rulare, turbine, pompe de apa si benzina, atatea mi-au venit in cap, la 120 000 -150 000 km. In schimb se plang de sunetul diesel-ului de la merc.
Link to comment
Share on other sites

aceasta masina are si momente in care imi place sa o conduc si faptul ca o detin.....insa m-am saturat! Uneori imi vine sa pun toporu pe ea :) . Ce sa mai, ori am fost eu un ghinionist ori aceste masini nu sunt fiabile deloc...parca nu exista problema aici pe forum "clasica pentru e46 (gen asa "face" toate)" fara sa o fi avut si eu. Am zis sa nu o mai vand pentru ca nu as mai lua nimic pe ea....in 2007 am luat-o la un pret dublu fata de ce se cere acum pe piata...si de atunci am mai bagat o groaza de bani in ea. Cand am luat-o nu curgea pic de ulei la motor....cu timpu a inceput sa tot scuipe si piarda peste tot. :lol: A curs pe la baie, i-am facut un filet nou, am schimbat mai demult garniturile de sub carcasa filtrului (care iar e o problema a lor)..si degeaba..acum vreo luna a inceput sa curga iar,...si mult, pe joja e mereu sub minim chiar daca comletez. Am fost astazi la un service, unde ii cunosc pe baietii si am mai reparat-o la ei si cu alte probleme, au urcat-o pe rampa si mi-au zis ca, curge peste tot si ca e dura situatia. Curge pe la baie, si trebuie sa o dea jos si sa o dea cu silicon din nou, pe la niste simeringuri, garnituri etc....si era intr-adevar plina plina de ulei pe sub ea...ajunsese de la vant pana in spate....numai in scut cred ca era un litru....

 

Nu stiu ce sa fac, ei mi-au zis ca trebuie demontate ff multe pe masina, pentru a remedia problema. Nu stiu daca mai sunt in stare sa o faca k-lumea inapoi....si nici daca o sa tina...+ ca nu am nimic de schimbat la ea ( in afara de niste garnituri si sa cumpar un silicon) si imi cer 5 mil pe mana de lucru, si sa stea masina minim 3-4 zile la ei.

Voi ce ma sfatuiti sa fac....scapam oare de pierderile astea de ulei sau ceva la e46.

Si tot pentru posesorii de e46 nu vi se pare ca au ajuns cam prea "cazane"....si ca au cam multe probleme "boala lor". Mie unu mi se par niste masini ff putin fiabile.

 

aaa si inca ceva....pentru a demonta baia de ulei trebuie dat jos alternator, role, curele, caseta directie etc??? chiar asa prost au gandit masina...incat daca iti spargi baia si trebuie sa o schimbi sa trebuiasca sa demontezi toata masina?

pfff. al meu tot 318 este dar nu am probleme cu el. desi are 180.000.. Daca ,curge ulei peste tot eu zis ca e problema si ca i-a rupt cineva scufa in trecut. mai mult 1895 nu este un motor de rupt strada cu el. eu mai mult ma dau cu al meu in oras 80% si nu vad rostul sa plec de la semafor ultimu si sa ajung la urmatoru semafor primu. parerea mea sa il faci bine (fara silicon,si alte magari si sa incerci sa menajezi un pic motoru. parerea mea

Edited by flo_318bv
Link to comment
Share on other sites

dupa cum stiti......problemele celebre si arhicunoscute la E46 sunt: articulatia, vasul de expansiune, debitmetru, chedere la geamuri care scartaie, scurgeri de ulei (la f multe E46 am observat problema asta), usi care se inchid greu (insa mie nu mi se pare un defect asta), zgomot la schimbarea vitezelor din cardan (bucsile de la diferential), sita de air-bag din scaunu pasagerului etc...

 

Nu stiu exact ce probleme au C-ul si A4, principali concurentii ai seriei 3, insa cred ca ceva mai putine, din aceasta cauza banuiesc ca BMW-ul la sh scade mai repede la pret. Dintre masinile premium mi se pare ca isi pierde cel mai puternic din valoare.

 

aceasta masina are si momente in care imi place sa o conduc si faptul ca o detin.....insa m-am saturat! Uneori imi vine sa pun toporu pe ea :) . Ce sa mai, ori am fost eu un ghinionist ori aceste masini nu sunt fiabile deloc...parca nu exista problema aici pe forum "clasica pentru e46 (gen asa "face" toate)" fara sa o fi avut si eu. Am zis sa nu o mai vand pentru ca nu as mai lua nimic pe ea....in 2007 am luat-o la un pret dublu fata de ce se cere acum pe piata...si de atunci am mai bagat o groaza de bani in ea. Cand am luat-o nu curgea pic de ulei la motor....cu timpu a inceput sa tot scuipe si piarda peste tot. :lol: A curs pe la baie, i-am facut un filet nou, am schimbat mai demult garniturile de sub carcasa filtrului (care iar e o problema a lor)..si degeaba..acum vreo luna a inceput sa curga iar,...si mult, pe joja e mereu sub minim chiar daca comletez. Am fost astazi la un service, unde ii cunosc pe baietii si am mai reparat-o la ei si cu alte probleme, au urcat-o pe rampa si mi-au zis ca, curge peste tot si ca e dura situatia. Curge pe la baie, si trebuie sa o dea jos si sa o dea cu silicon din nou, pe la niste simeringuri, garnituri etc....si era intr-adevar plina plina de ulei pe sub ea...ajunsese de la vant pana in spate....numai in scut cred ca era un litru....

 

Nu stiu ce sa fac, ei mi-au zis ca trebuie demontate ff multe pe masina, pentru a remedia problema. Nu stiu daca mai sunt in stare sa o faca k-lumea inapoi....si nici daca o sa tina...+ ca nu am nimic de schimbat la ea ( in afara de niste garnituri si sa cumpar un silicon) si imi cer 5 mil pe mana de lucru, si sa stea masina minim 3-4 zile la ei.

Voi ce ma sfatuiti sa fac....scapam oare de pierderile astea de ulei sau ceva la e46.

Si tot pentru posesorii de e46 nu vi se pare ca au ajuns cam prea "cazane"....si ca au cam multe probleme "boala lor". Mie unu mi se par niste masini ff putin fiabile.

 

aaa si inca ceva....pentru a demonta baia de ulei trebuie dat jos alternator, role, curele, caseta directie etc??? chiar asa prost au gandit masina...incat daca iti spargi baia si trebuie sa o schimbi sa trebuiasca sa demontezi toata masina?

pfff. al meu tot 318 este dar nu am probleme cu el. desi are 180.000 ca ,curge ulei peste tot eu zis ca e problema si ca i-a rupt cineva scufa in trecut. mai mult 1895 nu este un motor de rupt strada cu el. eu mai mult ma dau cu al meu in oras 80% si nu vad rostul sa plec de la semafor ultimu si sa ajung la urmatoru semafor primu. parerea mea sa il faci bine (fara silicon,si alte magari si sa incerci sa menajezi un pic motoru. parerea mea

 

pai nu stiu de unde ai tras tu concluzia ca eu as fi vreun racer. Stai linistit ca nici eu nu schimb pe rosu :) merg in jur de 2500-3000 ture.

si deasemenea...nu prea iau gropi, cu toate ca acum dupa iarna asta e cam imposibil sa le tot ocolesti.

Eu sincer suspectez kilometrajul, desi interiorul in afara de volan este impecabil.

Link to comment
Share on other sites

@cosmin - probabil, dupa cum ai spus si tu, difera regimul de exploatare. C-ul de care zic eu era folosit ca masina de zi cu zi dar si cand era vorba de service nu se tinea cont de bani (chiar nu infloresc nimic)

 

@the rocket - nici a4 nu sta grozav pe articulatii. probabil are cel mai complex sistem de suspensie din clasa de care vorbim. in special cele quattro. ceea ce la bmw seria 3 inseamna o bascula la a4 este un sistem complex de articulatii

Link to comment
Share on other sites

Cred ca asta cu uleiul este boala generala la BMW putine am vazut sa nu curga macar printr-un loc ........ :)

 

cand am luat-o nu curgea ulei pe nicaieri deloc deloc, si inca vreo jumate de an dupa aia pana la al doilea schimb de ulei mi se pare. pe urma a tot inceput sa scuipe pe ici pe colo....dar nu in halu asta ca acum....cand pierde cam pe la orice garnitura. :D culmea ca am si reparat-o de 2 ori acum vreo 7-8 luni pentru aceste scurgeri de ulei...insa cred ca si mecanicii de aici lasa mult de dorit. Chiar si la reprezentante sunt angati copii de 18-19 ani care nu au cum sa aibe experienta necesara si probabil ca invata pe masinile noastre :)

 

Cred ca asta cu uleiul este boala generala la BMW putine am vazut sa nu curga macar printr-un loc ........ :)

 

cand am luat-o nu curgea ulei pe nicaieri deloc deloc, si inca vreo jumate de an dupa aia pana la al doilea schimb de ulei mi se pare. pe urma a tot inceput sa scuipe pe ici pe colo....dar nu in halu asta ca acum....cand pierde cam pe la orice garnitura. :) culmea ca am si reparat-o de 2 ori acum vreo 7-8 luni pentru aceste scurgeri de ulei...insa cred ca si mecanicii de aici lasa mult de dorit. Chiar si la reprezentante sunt angati copii de 18-19 ani care nu au cum sa aibe experienta necesara si probabil ca invata pe masinile noastre :lol:

Link to comment
Share on other sites

Cred ca asta cu uleiul este boala generala la BMW putine am vazut sa nu curga macar printr-un loc ........ :)

 

cand am luat-o nu curgea ulei pe nicaieri deloc deloc, si inca vreo jumate de an dupa aia pana la al doilea schimb de ulei mi se pare. pe urma a tot inceput sa scuipe pe ici pe colo....dar nu in halu asta ca acum....cand pierde cam pe la orice garnitura. :) culmea ca am si reparat-o de 2 ori acum vreo 7-8 luni pentru aceste scurgeri de ulei...insa cred ca si mecanicii de aici lasa mult de dorit. Chiar si la reprezentante sunt angati copii de 18-19 ani care nu au cum sa aibe experienta necesara si probabil ca invata pe masinile noastre :)

 

Cred ca asta cu uleiul este boala generala la BMW putine am vazut sa nu curga macar printr-un loc ........ :D

 

cand am luat-o nu curgea ulei pe nicaieri deloc deloc, si inca vreo jumate de an dupa aia pana la al doilea schimb de ulei mi se pare. pe urma a tot inceput sa scuipe pe ici pe colo....dar nu in halu asta ca acum....cand pierde cam pe la orice garnitura. :D culmea ca am si reparat-o de 2 ori acum vreo 7-8 luni pentru aceste scurgeri de ulei...insa cred ca si mecanicii de aici lasa mult de dorit. Chiar si la reprezentante sunt angati copii de 18-19 ani care nu au cum sa aibe experienta necesara si probabil ca invata pe masinile noastre :lol:

 

Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie cand am adus-o din DE era curat motorul ziceai ca e nou si in cateva luni a inceput declinul.....zici ca aduse in RO le blesteama cineva :)

Link to comment
Share on other sites

E nasol ce ai patit, eu mai am 2 colegi cu E46 si unul din ei a cam disperat saracul, abia trecuse de la Audi la Bmw...

Sora mea are Opel Astra 2002 si a picat in 2 ani: cutia, distributia la 15.000 km, a inceput sa consume ulei si acum 8 luni s-a busit motorul, a trebuit schimbat. A luat si foc nitzel de era sa moara de inima ca nu mai nimerea sa scoata copilul din spate ( e in 2 usi)...

E chestie si de noroc, insa si eu ma asteptam la a mea la mai mult, desi are 15 ani totusi.

Link to comment
Share on other sites

E o masina fiabia in comparatie cu ce marca? Nu sunt rautacios, dar de cate turbine, debitmetre, sau piese de la trenul fata de rulare ai auzit ca pica la C- classe, concurentul sau direct? Acum depinde si cum este exploatata masina, stiu ca am sa imi pun forumul in cap dar cred ca fata de Mercedes, BMW-ul are doar avantajul motorului si a trenului de rulare(desi la acesta din urma nu sunt asa de sigur ca este o diferenta imensa).

 

Nu din experienta proprie - ci din statisticile ADAC (care au cam 1/3 din parcul auto nemtesc. Si printre altele fac si studii bazate pe apelurile abonatilor ramasi pe autostrada cu caruta in drum).

Si vad cine suna mai des. Si fac niste tabele in excel si la sfarsit le publica evident pastrand proportiile.

 

Si in tabelele respective merc-ul sta mult mai prost decat audi si bmw. Recunosc ca pe undeva ai totusi dreptate. Motorul la merc tine daca e bine ingrijit si 1.000.000 km. Cu toate acestea e suficient sa cada un senzor sau un computer de gestiune si ramai cu masina in drum. Nu e necesar neaparat sa crape motorul, cutia sau turbina.

 

Eu nu fac parte din tagma care sustine bmw-ul orbeste. Am multe conflicte care atesta acest fapt. Nu contest ca poti sa nimeresti un mercedes care sa nu aiba probleme. (cum nici eu nu am schimbat la bmw pana acum nimic - dar 25.000 din 170.000 km cat are masina cu totul nu sunt mare lucru). Abia pe la 50.000 km mersi in romania pot sa emit judecati privind fiabilitatea.

Link to comment
Share on other sites

E o masina fiabia in comparatie cu ce marca? Nu sunt rautacios, dar de cate turbine, debitmetre, sau piese de la trenul fata de rulare ai auzit ca pica la C- classe, concurentul sau direct? Acum depinde si cum este exploatata masina, stiu ca am sa imi pun forumul in cap dar cred ca fata de Mercedes, BMW-ul are doar avantajul motorului si a trenului de rulare(desi la acesta din urma nu sunt asa de sigur ca este o diferenta imensa).

 

Nu din experienta proprie - ci din statisticile ADAC (care au cam 1/3 din parcul auto nemtesc. Si printre altele fac si studii bazate pe apelurile abonatilor ramasi pe autostrada cu caruta in drum).

Si vad cine suna mai des. Si fac niste tabele in excel si la sfarsit le publica evident pastrand proportiile.

 

Si in tabelele respective merc-ul sta mult mai prost decat audi si bmw. Recunosc ca pe undeva ai totusi dreptate. Motorul la merc tine daca e bine ingrijit si 1.000.000 km. Cu toate acestea e suficient sa cada un senzor sau un computer de gestiune si ramai cu masina in drum. Nu e necesar neaparat sa crape motorul, cutia sau turbina.

 

Eu nu fac parte din tagma care sustine bmw-ul orbeste. Am multe conflicte care atesta acest fapt. Nu contest ca poti sa nimeresti un mercedes care sa nu aiba probleme. (cum nici eu nu am schimbat la bmw pana acum nimic - dar 25.000 din 170.000 km cat are masina cu totul nu sunt mare lucru). Abia pe la 50.000 km mersi in romania pot sa emit judecati privind fiabilitatea.

Eu personal consider Mercedesul mai fiabil decat BMW-ul, nu e C classe e un 124 dar eu nu stiu cat ar rezista pisica mea in conditiile astea.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nu se compara o masina din 70-80 cu una din 90-2010. Eu stiu proprietar de golf 1 care a vandut masina dupa 10 ani in care nu a schimbat decat consumabile. Si mi-a spus ca golful 3 si 4 au fost o dezamagire totala. Golful2 a fost undeva intre ca fiabilitate.

Daca imi arati masina construita in 2010 care sa tina 10 ani (mergand zi de zi cu ea) o mananc. Masinile sunt mai mult sau mai putin consumabile. Nu le mai gandeste nimeni sa reziste 20-30 de ani.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Mercedesul ala s-a fabricat pana in 95 deci e cumva din aceiasi perioada cu e36-le ce il detin, si nu cred ca pisica ar rezista la tartamentul ala.

Nu vorbim de aceeasi clasa in primul rand...compari un E(echivalentul 5-ar-ului) cu un 3. Pisica ta o poti compara cu un 180d din aceeasi perioada. Si aia e destul de rezistenta(iti spun din experientea unui fost proprietar - tatal meu) insa nu-i departe de pisica ta ca si fiabilitate. Cate mai vezi pe strada? Nu la fel de multe ca si 3-arele pisici(bine e si vorba de fani aici...). Daca vrei dovada de fiabilitate de la BMW look no further than E39...Sunt multe care au trecut de 10 ani si merg ca la tinerete. Tatal meu a jurat ca nu mai cumpara BMW niciodata dupa o experienta ingrozitoare cu un 524td din '92(fix aceleasi probleme pe care le-a avut el le-au intampinat si inca 3 prieteni cu aceeasi masina deci avea motive intemeiate sa urasca si sa fie convins de proasta fiabilitate BMW). Dupa aceasta a mai detinut 2 Mercuri, o Toyota si un VW. Ce masina are acum? Un E46 318i(asta dupa ce tot el m-a incurajat sa imi iau E39-le acum 4 ani)! Odata ce treci pe la poarta tuturor marcilor realizezi ca niciunu nu-i mai breaza decat altul...toti au scheletii lor ascunsi in dulap, la fel cum toate au modelele lor de succes rasunator(Merc cu W124, BMW cu E39 etc...). Inainte sa ia 318i-ul eu am petrecut ceva timp pe forumul Audi pentru ca ma batea gandul sa-l sfatui sa mearga pe aceasta marca, lucru pe care aveam si eu de gand sa-l fac(desi nu am avut nicio problema nici cu E39,nici cu E46). Fix aceleasi belele le-am vazut si la Audi(termostate, turbine, scurgeri de ulei, diferentiale, suspensii etc). Ba chiar mai mult, fix ca si pe bmwclub(membri care se gandesc sa treaca pe Audi), erau multi care se gandeau sa treaca la marca concurenta (in acest caz BMW) din considerente de fiabilitate. Asa ca m-am hotarat ca voi ramane pe BMW...astazi iti cumperci ce-ti place...toate-s la fel de bune...toate-s la fel de proaste!

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

@f1bogdan, ai perfecta dreptate ! Filmuletul postat de @cosm1n este arhicunoscut. Nu e fabricatie 95, ci vreo 90 acel 124. Chiar tanti spune ca are 16 ani. Si sigur nu e facut in 2009 filmul. Si da, pe acele vremuri se faceau masini de catre multi producatori. Aduceti-va aminte ca Mercedes era sa dea faliment cu Cobra pentru ca nu se strica si nu vindeau piese deloc. Insa asta...la inceputul anilor 80. Acum (pentru ca topicul este despre E46) nici mertzul corespondent lui E46 nu e prea breaz. Am multi prieteni cu C-classe de 2001 si sigur nu e breaz.

Insa uite ca eu am si am avut masini de dupa 2000. Am avut E39 si NU am schimbat nimic la el in afara de consumabile in vreo 50 mii de km. Am avut Opel Astra G in 2 usi si tot asa...NU am schimbat nimic la el in vreo 70 de mii de km in afara de bujii de diesel si consumabile. Acum am E46 si in afara de bucsi si bascule (brate) nu am ce sa-i reprosez. La fel cu E38, in afara de vesnica problema cu caseta de directie pentru ca masina e foarte grea, nu am avut nici o problema majora. BMW da, este prost la articulatie pe fata. Insa asta se intampla in RO. Eu stiu E39 de Germania care in 300 de mii de km n-a schimbat bucsi si bascule. Pentru ca mi se pare normal ca neamtu sa gandeasca BMW sa mearga pe strazi ca-lumea cum sunt in Germania. Ce-l doare pe el ca romanu n-are strazi. El iti arata clar ca daca mergi pe strazi bune nu se strica nimic. Si punct !

 

Nu se mai fac masini k-lumea care sa tina mult ! In orice domeniu de activitate se face totul din ce in ce mai prost ! Si e pacat... ! Masini adevarate raman BMW-urile din 1970 gen 2800CS sau Mustang din 65-66...oricum toate masinile facute inainte de 1975 maxim 1980 :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.