Jump to content

schimb ulei cutie automata la E60


dvdcore

Recommended Posts

Deocamdata o las asa.. sper sa tina distractia:) time will tell

Am mai avut un turbo diesel chipuit cu o crestere de putere de 30% fata de stoc 1an si jumatate, si n-am avut probleme.

 

Orisicum incearc sa o intretin corespunzator si sa schimb toate consumabilele la timp. Am putin peste 10 mii km de la ultimul schimb d ulei, si ma gandesc sa o fac din nou desi pe cutie spune 25 000km interval de schimb. In 4 luni nu mi-a venit sa cred cat de negre au ajuns filtrele de aer si polen. :lol: tzara de rahat :)

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

dvdcore ... iti stiu masina ... din targoviste si te-am vz si prin buc de cateva ori ... f frumoasa... faza cu smucitu din D in R ... vezi sa nu fie de la tampoanele de la motor ... mie imi smucea asa cand era tamponu stanga de la motor rupt ... dupa ce l-am schimbat a mers f frumos ... inca mai am tamponu dreapta si tamponu de cutie noi (le-am comandat si pe astea). si la faza cu tempomatu sub 2k ture si mie mi se intampla sa oscileze cu 100-200rpm ... mai exact cand il pun la 60km/h .
Link to comment
Share on other sites

Am jante pe 18, dar nu M-packet. Am pus anvelope de iarna pe ele.

 

O sa verific tamponele, dar e posibil sa fie doar de la soft. Asa face de atunci. Tu de ce ti-ai comandat mai multe tampoane decat necesare? Nu se pot verifica?

Nu ma deranjeaza teribil faza cu N->D sau N->R, dar daca e vreo piesa pe duca o sa o schimb.

 

zici ca vroia sa sara de pe sasiu

Te referi ca e ceva la tampoanele de la motor, sau pur si simplu ca fugea.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

le-am comandat inainte sa ma duc sa verific tampoanele la service ... am cerut parerea colegilor de pe forum (eu crezand initial ca e din cutie problema) ... dar a fost cum au zis colegii (tampon rupt motor) ... la service mi-a deschis capota ... a turat`o si se "ridica" destul de mult pe partea stanga ... probabil dupa ce ai facut softul si i-ai dat putin ... s-a rupt vreun tampon ...
Link to comment
Share on other sites

dvdcore, in afara de chip, ai mai facut si alte modificari?...injectoare, evacuare, etc?

scuze inca odata pt offtopic...

 

ps:poate vii si tu la o intrunire, care este in fiecare sambata ora 14, sa vedem si noi monstrul...ca m-ai facut curios cu bolidul tau

Edited by bimmer E60
Link to comment
Share on other sites

O sa vin intr-o sambata.. sa vad cand am timp. Deocamdata la capitolul perforamante nu am facut decat resoftare + filtru aer sport K&N.

O sa urmeze o evacuare cu 4 iesiri. La diesel nu prea ai modificari majore sa faci.. poate un intercooler mai mare. Am vazut un 535d de 400 de cai cu intercooler schimbat.

Am facut niste teste cu cronometrul pe autostrada mers pe DS:

 

~5.7s 0-100

~3.5s 80-120

5s 100-150

8s 150-200

13s 100-200

 

~18.5s 0-200

 

Merge in parametrii :)

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

O sa vin intr-o sambata.. sa vad cand am timp. Deocamdata la capitolul perforamante nu am facut decat resoftare + filtru aer sport K&N.

O sa urmeze o evacuare cu 4 iesiri. La diesel nu prea ai modificari majore sa faci.. poate un intercooler mai mare. Am vazut un 535d de 400 de cai cu intercooler schimbat.

Am facut niste teste cu cronometrul pe autostrada mers pe DS:

 

~5.7s 0-100

~3.5s 80-120

5s 100-150

8s 150-200

13s 100-200

 

~18.5s 0-200

 

Merge in parametrii :)

 

 

daca sunt corecte aceste masuratori, at e super...merita modificarea...sunt totusi curios cat a scazut fiabilitatea...tre sa ai mare grija si cand apare ceva in neregula, schimba imediat...si eu ma gandesc la o resoftare...si de aceea te tot bat la cap...s-o stapanesti sanatos...si cand vii la intrunire, sa te anunti la topicul <intalniri in buc>, sa vin si eu...ca m-ai facut f curios...

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
depinde unde il faci. Daca il faci la service specializat, schimb total am impresia ca in a ta intra vreo 12 L., altfel intre 6-8, nu stiu exact ce cutie ai tu .. Oricum mergi intr-un service specializat in cutii acolo e cel mai bine, au pompa speciala cu care iti schimba tot uleiul, si cel din convertizor. In Bucuresti sunt cel putin 2 si ai chiar unul autorizat ZF, daca ai cutie ZF. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Am fost sa verific azi tampoanele.. si se pare ca sunt ok.

Motivul bruscarii e dupa si credeam.. cuplul foarte mare la turatie joasa.

 

Problema ta nu e de la cuplul motorului, ci de la cutie, mai exact pistoanele de cuplare a ambreiajelor...Ambreiajele interne sunt cuplate cu ajutorul unor pistoane tip disc, garniturile acestor pistoane fiind uzate ele se golesc cand sunt decuplate (ceea e nu e bine) ...iar cand se comuta maneta pe treapta D/R trece un timp pana cand se umplu din nou pistoanele cu ulei, iar cuplarea se va face mult mai brusc (presiune marita in piston)...de aici si bruscarea!

Mai poate fi si de la pompa de ulei a cutiei sau de la electrovalvele de comanda ...dar de obicei astea cand pica iti da transmission fail, deoarece computerul cutiei poate sa "le citeasca".

Cel mai bine e sa te pregatesti sufleteste pt un "overhaul" al cutiei...mai ales ca chip-area o streseaza la maxim!

Edited by tiberiuenache
Link to comment
Share on other sites

poate fi din cuplul motor. Normal la 530D cuplul e limitat in treptele inferioare sa protejeze cutia, si daca au umblat la soft, e posibil sa fi scos restrictia asta, depinde de ce mare chip - "tuner" a facut softul, mai ales daca zice ca a descoperit asta imediat ce a resoftat-o

In mod normal, restrictia nu e scoasa de tuneri mari ca Hamann sau altii de genul asta. Dar la el e posibil sa se fi intamplat asta.

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

depinde unde il faci. Daca il faci la service specializat, schimb total am impresia ca in a ta intra vreo 12 L., altfel intre 6-8, nu stiu exact ce cutie ai tu .. Oricum mergi intr-un service specializat in cutii acolo e cel mai bine, au pompa speciala cu care iti schimba tot uleiul, si cel din convertizor. In Bucuresti sunt cel putin 2 si ai chiar unul autorizat ZF, daca ai cutie ZF.

Cum se numeste cel autorizat ZF?

Link to comment
Share on other sites

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/97038-cutii-automate-intretinere/

uite aici am postat cateva service-uri. E si ala ZF acolo, dar nu am decat adresa, nu am si nr de telefon.

 

In Timisoara stiu sigur ca e unul, intreaba la topicul de Intalniri Timisoara, poate stiu colegii de acolo. E un arab parca. Incearca si pe goole

L.E.. uite-l si pe ala din TImisoara.

http://www.cutiiautomatesamertm.ro/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.