Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Curge motorina din rezervor...


315316318320323325328330

Recommended Posts

Ieri am avut de facut un drum mai lung, am ajuns in pompa si am alimentat cu aprox 50l motorina....plec la drum si dupa ceva vreme , dupa aprox 100 km , opresc si simt miros de motorina.Am deschis capota, nimic ,uscat.Plec mai departe...ma intorc acasa si observ tot spatele masinii, portbagajul ud...ud ca de mizerie cand afara ploua si e mazga..doar ca nu a plouat de 2 zile pe unde am umblat eu...

Azi dimineata, sub masina in dreapta spate balta...plec cu ea, si maisna deja era pe rosu...merg iarasi in benzinarie si mai bag 40 l motorina, iar cand ies de la casa mie imi curgea din rezervor, din dreapta spate suvoi de motorina...o curs pana o mai ramas 30l si acolo s-a oprit.M-am uitat sub ea si se vede rezervorul negru, din plastic si motorina parca curge de undeva de sus....ca-i totul ud pe acolo....

Nu inteleg DE CE? nu am lovit-o pe dedesubt, nu e infundat nimic, trage exact ca intotdeauna, si cam 1 data pe luna ii fac plinul pana la refuz,..ce drac poate sa fie?A mai patit careva chestia asta asa din senin.

Pompa de transfer din rezervor si pompa de alimentare de sub sofer le-am schimbat cand am cumparat masina asta, aprox acum 3 ani si ceva...sa fiu sigur ca nu o sa am probleme cu ele, dar de atunci am mai facut zeci de plinuri la ea, niciodata nu am avut probleme...

 

Masina, 525d din 2001, berlina, 187mii km...

Link to comment
Share on other sites

Au mai fost cazuri pe aici. Si la mine am senzatia ca atunci cand ii fac plinul pana sus, arunca putin pe langa. Dupa ce se goleste gatul care duce spre rezervor nu mai sunt probleme. Poate asta se intampla si la tine, la supra-plin, arunca din diverse motive(gat spart, desprins) motorina afara. Nu ar strica sa arunci si o privire pe sub ea, poate totusi e rezervorul fisurat.
Link to comment
Share on other sites

si eu am patit la fel. sper sa fie de la furtunul ala

 

 

Daca tot desfaci, desfa si piulita aia mare din tabla ce strange pompa de transfer, vezi ca e o garnitura acolo, verific-o si pe aia mai ales daca ai umblat de curand pe acolo....e posibil s a nu fie bine pusa.Aia se pune prima data pe rezervor(are o buza de intra) si duupa cu mare atentie si bagare de seama infigi capacu de la pompa de trnsfer....Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Maine am de gand sa vad ce e, dar nu era plin ochi, plinul e de 70l ...defapt cam 77 intra daca te chinui, io aveam 50 prima oara si a doua oara 40l...oricum maine il desfac sa vad ce are , imi sta pe creier.

 

cum te fura frate aia la pompa...

 

in e39 525d, in romania nu am bagat niciodata in rezervor mai mult de 55 L.... nu-mi explic cum ai bagat tu 77L

Link to comment
Share on other sites

si eu am patit la fel. sper sa fie de la furtunul ala

 

 

Daca tot desfaci, desfa si piulita aia mare din tabla ce strange pompa de transfer, vezi ca e o garnitura acolo, verific-o si pe aia mai ales daca ai umblat de curand pe acolo....e posibil s a nu fie bine pusa.Aia se pune prima data pe rezervor(are o buza de intra) si duupa cu mare atentie si bagare de seama infigi capacu de la pompa de trnsfer....Bafta!

mersi de sfaturi.o sa ma apuc saptamana viitoare. Totusi nu imi explic cu de imi curge motorina numai pana la jumatatea rezervorului. Daca depasesc jumate incepe sa curga.

Link to comment
Share on other sites

dap si e39 525d mi se pare ca avea rezervor de 63L nu-s 100% sigur dar parca asa am citit in manual si se aprinde indicatorul de la motorina la 6L, iar 530d are rezervor de 70l 100%.. si se aprinde indicatorul la 8L..

 

Am spus ca nu am bagat mai mult de 55L in rezervor in ideea, ca nu merg cu motorina pe 0... adica cel mai mult cand am alimentat la plin a fost 55L... in romania.

 

Iar daca rezervorul este de 70L , totusi e cam greu sa bagi 70L de motorina , iar sa bagi 77L in container de 70L... e aproape imposibil... am zis aproape pentru ca unii au demonstrat ca se poate..

Link to comment
Share on other sites

E34 TDS-ul are chiar 80litri. Toate E39 au 70litr rezervor cu 8litri rezerva motoarele in 4-6cilindri si 10L pt cele in 8.

 

 

Bag peste 70 l, ia in calcul ca-l umplu ochi pana la buson, dupa care ma plimb cam 5 minute sa scoat aerul si asa de-al dracu me duc la alta pompa (de obicei la omv si-i zic la baiatul de la pompa,care oricum mi se par agasanti, cand ai nevoie de ei nu gasesti unu dar altfel tabarasc pe tine ,sa-mi faca plinu.. :) .)mai intra 3-4 litri....:lol:

Edited by HHH
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Maine am de gand sa vad ce e, dar nu era plin ochi, plinul e de 70l ...defapt cam 77 intra daca te chinui, io aveam 50 prima oara si a doua oara 40l...oricum maine il desfac sa vad ce are , imi sta pe creier.

 

cum te fura frate aia la pompa...

 

in e39 525d, in romania nu am bagat niciodata in rezervor mai mult de 55 L.... nu-mi explic cum ai bagat tu 77L

 

 

???? cum nu ai bagat mai mult de 55 l ?

eu am ajuns pe la 68, doar ca tot timpul mai aveam ceva in rezervor

poate nu mai ai rezervor de 525d :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.