Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Necesar de piese de rezerva 520i E34


Apple

Recommended Posts

Deci cum am mai zis prin alte topicuri... am de o luna un BMW 520i din 1991, 277.000 km la bord, motor de 1991 cmc, 150 CP, climatizare bi-zona, servodirectie, servofrana, full electric (n-are Airbag, trapa si piele, in rest de toate).

Invatati-ma si pe mine va rog... ce anume piese ar trebui sa am in permanenta la mine sa nu raman cu ea in drum... :blink:

Filtre, ulei, etc... spuneti tot...

Si ce reglaje, revizii etc ar trebui facute periodic... Masina merge impecabil, nu troncane nimic, functioneaza tot la ea... La 270.000 a avut verificarea tehnica facuta si revizie completa (frane, bucsaraie, etc...). Si nu prea a circulat masina prin Romania :) (deci cei 270 de mii de km nu prea se simt... Ai zice mai degraba ca are vreo 100 de mii)

Astept pareri. Multumesc. :)

Link to comment
Share on other sites

s-ar putea sa fie nevoie sa schimbi simeringurile de la supape care se duc in timp.

in rest daca masina merge klumea nu prea ai ce sa porti dupa tine.niste chei care sunt necesare,si care isi au locul la triunghiul din portbagaj.In rest bani de benzina... :D

schimbat de consumabile la timp:gen ulei,lichide,curele,filtre bujii.

bafta si sa o stapanesti sanatos :)

 

 

Deci cum am mai zis prin alte topicuri... am de o luna un BMW 520i din 1991, 277.000 km la bord, motor de 1991 cmc, 150 CP, climatizare bi-zona, servodirectie, servofrana, full electric (n-are Airbag, trapa si piele, in rest de toate).

Invatati-ma si pe mine va rog... ce anume piese ar trebui sa am in permanenta la mine sa nu raman cu ea in drum... :blink:

Filtre, ulei, etc... spuneti tot...

Si ce reglaje, revizii etc ar trebui facute periodic... Masina merge impecabil, nu troncane nimic, functioneaza tot la ea... La 270.000 a avut verificarea tehnica facuta si revizie completa (frane, bucsaraie, etc...). Si nu prea a circulat masina prin Romania  :) (deci cei 270 de mii de km nu prea se simt... Ai zice mai degraba ca are vreo 100 de mii)

Astept pareri. Multumesc.  :)

103558[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Pai .. ce chei... pls... tell me... si cum imi dau seama de siemeringurile de la supape???

Multumesc

:blink:

103589[/snapback]

 

Incepe sa "dispara" ulei, iar bujia de la cilindrul cu pricina incepe sa functioneze prost, shi sa arate mizerabil.

 

CHIAR TREBUIE sa umbli la semeringurile patzeshti ce am patzit eu:

 

Dupa ce am mers muuult in frana de motor, la prima talpa, motorul imi mergea in 5 cil...

Cat timp motorul era in sarcina, bujia ardea cantitatea aia infima de ulei scursa pe la semeringul buclucas, insa cand am mers mai mult in frana de motor, uleiul a incarcat bujia suficient de mult k aceasta sa nu mai functioneze corect.

 

Atentie, vorbesc din experientza mea, care am M20.

Edited by MuadDib
Link to comment
Share on other sites

Deci io intr-un service necunoscut nu calc nici sa ma bati... Sambata m-apuc sa surubaresc singur la masina... o sa schimb filtre ... repar si bara si masca fata... si tot... Datorita conului MuadDib :blink: am cum sa inteleg ce tre sa fac macar teoretic... :)

E totul original de la mama lui pe masina asta... Sa ma duc in service sa ma trezesc cu una din sase bujii ca e de alt tip?

Sau cu vreun amortizor pe ulei si 3 pe gaz? Sau poate ca nu mai merge vreo macara de la geamurile electrice? :)

No way... Mai bine ma chinui singur....

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Deci cum am mai zis prin alte topicuri... am de o luna un BMW 520i din 1991, 277.000 km la bord, motor de 1991 cmc, 150 CP, climatizare bi-zona, servodirectie, servofrana, full electric (n-are Airbag, trapa si piele, in rest de toate).

Invatati-ma si pe mine va rog... ce anume piese ar trebui sa am in permanenta la mine sa nu raman cu ea in drum... :blink:

Filtre, ulei, etc... spuneti tot...

Si ce reglaje, revizii etc ar trebui facute periodic... Masina merge impecabil, nu troncane nimic, functioneaza tot la ea... La 270.000 a avut verificarea tehnica facuta si revizie completa (frane, bucsaraie, etc...). Si nu prea a circulat masina prin Romania  :) (deci cei 270 de mii de km nu prea se simt... Ai zice mai degraba ca are vreo 100 de mii)

Astept pareri. Multumesc.  :)

103558[/snapback]

 

Ce pot sa iti spun ca mi-a crapat mie , care am, tot un 520i 24v din 1992 sunt urmatoarele:

 

pompa de benzina

flansa cardan

sonda lambda (ceea ce a dus la un consum imens)

 

deci astea poate ar fi de verifrecat :)

 

alte probleme nu am avut, mai ales ca dupa ce am cumparat-o am bagat 45 de milioane in tot ce inseamna suspensie, bucsi, bilelete, bascule etc. etc. pentru ca eu nu am avut bafta ta cand am cumparat-o si am preferat daca tot schimb sa le schimb pe toate....

 

in rest consumabile si drum bun :D

Link to comment
Share on other sites

pompa de benzina e deja cumparata... sambata o schimb... :)

Flansa cardan? pot sa o verific singur pe asta?

Consumul e foarte bun ... Nefortat, consuma 8,5 l oras la 50-60 km/h si 2000 de ture... afara inca nu prea am mers... dar la un 110 intr-a cincea la 2500 de ture consuma vreo 8-9 l. Deci lambda e buna... (zic eu... :blink: )

:)

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
pompa de benzina e deja cumparata... sambata o schimb...  :)

Flansa cardan? pot sa o verific singur pe asta?

Consumul e foarte bun ... Nefortat, consuma 8,5 l oras la 50-60 km/h si 2000 de ture... afara inca nu prea am mers... dar la un 110 intr-a cincea la 2500 de ture consuma vreo 8-9 l. Deci lambda e buna... (zic eu... :blink: )

:)

103888[/snapback]

 

flansa la cardan nu prea ai cum sa o verifici tu cred... ca simptome cand crapa, ai un tremurat intre scaune la acceleratii.

8,5% e foarte bun consumul totusi cam mic parerea mea, mie imi ia cam 10-11 in oras si 8,5 - 9 in afara... bine poate si stilul meu e de vina. :)

 

Oricum eu ma refer la consumul mediu (de pe OBC)nu instantul din bord.

 

Daca schimbi pompa , schimba si filtrul de benzina.

Link to comment
Share on other sites

pompa de benzina e deja cumparata... sambata o schimb...  :)

Flansa cardan? pot sa o verific singur pe asta?

Consumul e foarte bun ... Nefortat, consuma 8,5 l oras la 50-60 km/h si 2000 de ture... afara inca nu prea am mers... dar la un 110 intr-a cincea la 2500 de ture consuma vreo 8-9 l. Deci lambda e buna... (zic eu... :blink: )

:)

103888[/snapback]

 

 

consum de 8.5 la un 5er benzinar in oras nu ai cum sa scoti avand in vedere ca e mai putin cu ce spune manualul.

 

@muaddib:mie mecanicul mi-a spus ca semeringurile astea se duc dupa o anumita perioada si incepe sa pape ushor ulei ceea ce am constat si eu,deci tehncica prin care vreau sa le scot este pe sus demontand bujiile si partea de sus-cica are el o cheie speciala cu care le scoate;nu urmand aia de baza cu desfacerea motorului...etc.

tu ce recomanzi in cazul meu?

Link to comment
Share on other sites

consum de 8.5 la un 5er benzinar in oras nu ai cum sa scoti avand in vedere ca e mai putin cu ce spune manualul.

 

@muaddib:mie mecanicul mi-a spus ca semeringurile astea se duc dupa o anumita perioada si incepe sa pape ushor ulei ceea ce am constat si eu,deci tehncica prin care vreau sa le scot este pe sus demontand bujiile si partea de sus-cica are el o cheie speciala cu care le scoate;nu urmand aia de baza cu desfacerea motorului...etc.

tu ce recomanzi in cazul meu?

103949[/snapback]

Cam cat ar costa semeringurile ???? :blink: pt ca amea incepe sa pape pe zi ce trece din ce in ce mai mult ulei

Link to comment
Share on other sites

Deci... facut plinul... resetat contorul de km... mers 102,4 km in cap... facut plinul iar... au intrat fix 8,76 l de benzina... Cum e? Nu iese 8,5?  :)

:blink:

103967[/snapback]

eu stiam ca se fac 200 km mai ales in buc ca mai prinzi drum de seara,o Romana,etc ,eu asa stiam si la 200 faci plinul din nou :)

Link to comment
Share on other sites

@muaddib:mie mecanicul mi-a spus ca semeringurile astea se duc dupa o anumita perioada si incepe sa pape ushor ulei ceea ce am constat si eu,deci tehncica prin care vreau sa le scot este pe sus demontand bujiile si partea de sus-cica are el o cheie speciala cu care le scoate;nu urmand aia de baza cu desfacerea motorului...etc.

tu ce recomanzi in cazul meu?

103949[/snapback]

 

Inca un motiv pentru care motoarele mai vechi mananca mult ulei este SEMERINGUL DE LA DISTRIBUTZIE! Check it out shi pe ala.

 

Am auzit shi eu de scula minune care schimba semeringurile de la supape fara sa dea chiulasa jos. Totushi, cred ca e mai bine sa mergi pe sistemul vechi, abia vezi cum sta la uzura motorul, te mai uitzi shi pe la supape, schimbi shi garnitura, etc. Nu spun ca trebuie sa te apuci de segmentare, dar e bine sa shtii ce e pe acolo...

 

Costuri suplimentare care apar la metoda cu chiulasa jos sunt cele 2 garnituri de la galeriile de evacuare (e cam 250 mii bucata), cele 2 garnituri dintre galeriile de evacuare shi saxofoane (60 mii bucata), shi garnitura de chiulasa (parca e 600 mii). Cred ca se poate smecherii sa nu schimbi garniturile de la evacuare, insa merita schimbate...

 

Are shi schimbarea cu scula aia un dezavantaj, aia din BV la care shtiam ca au scula respectiva cereau o gramada de bani, asha, ca sunt ei smecheri shi ca au scula respectiva...

 

Daca te hotarashti sa dai jos chiulasa, ai grija cu punerea la punct a distributiei. Sa ai pe cineva cu tine care shtie, sau marcheaza tu tot (sunt proceduri o gramada pe net)

Edited by MuadDib
Link to comment
Share on other sites

eu stiam ca se fac 200 km mai ales in buc ca mai prinzi drum de seara,o Romana,etc ,eu asa stiam si la 200 faci plinul din nou :blink:

105041[/snapback]

Media de pe obc la mine este in oras 16,5 si afara pe autostrada soarelui mers cu 150 constant mi a luat 12

Link to comment
Share on other sites

:D deci am facut aseara 200 de km... de m-au luat politaii la ochi... si cu trafic de dupa-amiaza-seara mai aglomerat... off topic auziti ce s-a intamplat..

M-au luat politaii la ochi la un moment dat... La a 5 a tura prin centru ... m-au vazut cu numere straine plimbandu-ma atat... m-au oprit... :) mai aveau putin si imi faceau perchezitie corporala... S-au luat de viata mea de imi venea sa sun la 112 si sa cer ajutor... Mi-au verificat actele la sange... si cu ultraviolete :D si cu intrebari.. da a cui e masina? da de ce nu e pe numele dvs? da carte verde aveti? da vedeti ca peste o luna va expira permisul tre sa il schimbati.... da trusa medicala aveti? da triunghi reflectorizant? da seria de caroserie corespunde cu actele... sa ne uitam sub capota... da folia de pe geamuri e omologata RAR? aici m-am enervat si le-am zis ca asa e masina... si fiiind inmatriculata in alta tara nu poate sa imi ceara omologare RAR pe folie... afara sunt alte reguli... Au vazut ca nu au ce sa imi faca... s-au luat de farurile mele ca sunt prea chioare.. :) Dupa care m-au pus sa apas frana sa vada daca merg stopurile... Iar la sfarsit mi-au cerut chitanta de la rovinieta... :w00t:) Dupa ce le-am aratat-o si pe aia... m-au intrebat cand a intrat in tara masina... Le-am zis ca din ce imi aduc aminte... cine mi-a lasat masina sa o folosesc a intrat acu vreo 4 sapt... Dar nu pot spune cu exactitate ca doar nu stau sa umblu cu pasaportul altcuiva dupa mine... :bounce: Le-am zis sa verifice la vama si cu ocazia asta sa-mi zica si mie exact ca sa stiu cand ies cu masina din tara... S-au uitat la mine nedumeriti.... Mi-au dat actele inapoi si am plecat... :)

ON TOPIC... am pus 17,93 l/benzina...dupa... Deci vin aproape 9 litri.... Io zic ca totusi e bun consumul... :blink:

Link to comment
Share on other sites

:w00t: deci am facut aseara 200 de km... de m-au luat politaii la ochi... si cu trafic de dupa-amiaza-seara mai aglomerat... off topic auziti ce s-a intamplat..

M-au luat politaii la ochi la un moment dat... La a 5 a tura prin centru ... m-au vazut cu numere straine plimbandu-ma atat... m-au oprit... :) mai aveau putin si imi faceau perchezitie corporala... S-au luat de viata mea de imi venea sa sun la 112 si sa cer ajutor... Mi-au verificat actele la sange... si cu ultraviolete  :bounce: si cu intrebari.. da a cui e masina? da de ce nu e pe numele dvs? da carte verde aveti? da vedeti ca peste o luna va expira permisul tre sa il schimbati.... da trusa medicala aveti? da triunghi reflectorizant? da seria de caroserie corespunde cu actele... sa ne uitam sub capota... da folia de pe geamuri e omologata RAR? aici m-am enervat si le-am zis ca asa e masina... si fiiind inmatriculata in alta tara nu poate sa imi ceara omologare RAR pe folie... afara sunt alte reguli... Au vazut ca nu au ce sa imi faca... s-au luat de farurile mele ca sunt prea chioare.. :) Dupa care m-au pus sa apas frana sa vada daca merg stopurile... Iar la sfarsit mi-au cerut chitanta de la rovinieta... :lol:) Dupa ce le-am aratat-o si pe aia... m-au intrebat cand a intrat in tara masina... Le-am zis ca din ce imi aduc aminte... cine mi-a lasat masina sa o folosesc a intrat acu vreo 4 sapt... Dar nu pot spune cu exactitate ca doar nu stau sa umblu cu pasaportul altcuiva dupa mine...  :lol: Le-am zis sa verifice la vama si cu ocazia asta sa-mi zica si mie exact ca sa stiu cand ies cu masina din tara... S-au uitat la mine nedumeriti.... Mi-au dat actele inapoi si am plecat...  :)

ON TOPIC... am pus 17,93 l/benzina...dupa... Deci vin aproape 9 litri.... Io zic ca totusi e bun consumul... :blink:

105078[/snapback]

in oras e super bun :D :D avand in vedere k amea consuma 16

Link to comment
Share on other sites

:bounce: deci am facut aseara 200 de km... de m-au luat politaii la ochi... si cu trafic de dupa-amiaza-seara mai aglomerat... off topic auziti ce s-a intamplat..

M-au luat politaii la ochi la un moment dat... La a 5 a tura prin centru ... m-au vazut cu numere straine plimbandu-ma atat... m-au oprit... :) mai aveau putin si imi faceau perchezitie corporala... S-au luat de viata mea de imi venea sa sun la 112 si sa cer ajutor... Mi-au verificat actele la sange... si cu ultraviolete  :D si cu intrebari.. da a cui e masina? da de ce nu e pe numele dvs? da carte verde aveti? da vedeti ca peste o luna va expira permisul tre sa il schimbati.... da trusa medicala aveti? da triunghi reflectorizant? da seria de caroserie corespunde cu actele... sa ne uitam sub capota... da folia de pe geamuri e omologata RAR? aici m-am enervat si le-am zis ca asa e masina... si fiiind inmatriculata in alta tara nu poate sa imi ceara omologare RAR pe folie... afara sunt alte reguli... Au vazut ca nu au ce sa imi faca... s-au luat de farurile mele ca sunt prea chioare.. :) Dupa care m-au pus sa apas frana sa vada daca merg stopurile... Iar la sfarsit mi-au cerut chitanta de la rovinieta... :lol:) Dupa ce le-am aratat-o si pe aia... m-au intrebat cand a intrat in tara masina... Le-am zis ca din ce imi aduc aminte... cine mi-a lasat masina sa o folosesc a intrat acu vreo 4 sapt... Dar nu pot spune cu exactitate ca doar nu stau sa umblu cu pasaportul altcuiva dupa mine...  :w00t: Le-am zis sa verifice la vama si cu ocazia asta sa-mi zica si mie exact ca sa stiu cand ies cu masina din tara... S-au uitat la mine nedumeriti.... Mi-au dat actele inapoi si am plecat...  :D

ON TOPIC... am pus 17,93 l/benzina...dupa... Deci vin aproape 9 litri.... Io zic ca totusi e bun consumul... :blink:

105078[/snapback]

ai avut un consum superb ,tot asa si eu dupa ce mi-am pus discurile mi-au spus baietii de la service sa merg incet vreo 100 de km si sa nu pun frane bruste ,sa ma vezi ce ma plimbam prin buc pe la 2 noapte :) in cerc asa romana-uniri si invers :lol:

Link to comment
Share on other sites

Vadim tu ai alt motor.... :bounce: Care cel putin in acte si teoretic e mai puternic decat al meu...:D desi ... io zic ca nu-i asa... :))

In alta ordine de idei am mai descoperit niste chestii ierri cand am desfacut-o ... deci sa revenim la necesarul de piese ...

Am nevoie de un alt ventilator cu tot cu suport pentru radiatorul de la aerul conditionat... ala dinspre afara.... s-a rput se tinea numai in 2 brate din trei... Am schimbat dar a trebuit sa tai 2 mm din paleti ca sa se poata invarti fara probleme... De la mine se mai trece si asa ceva..

Plus o aparatoare de la ventilatorul de la radiatorul motorului... Am observat ca se tinea intr-o singura clema din 2 ... si nu dadea voie ventilatorului sa se invarta... are cineva doar aparatoarea aia disponibila?

A... si mai vreau un OBC... :D Ca am de ala simplu cu temperatura data si ora... :)

Aveti mai jos imagini din timpul lucrului... si cum arata acu masina... Io zic ca m-am descurcat... Ce ziceti?

:blink: :)

 

P.S. Bineinteles ca s-a chituit, s-a smirgheluit... s-a vopsit ... si arata ca nou...

Edited by Apple
Link to comment
Share on other sites

Vadim tu ai alt motor.... :w00t: Care cel putin in acte si teoretic e mai puternic decat al meu...:bounce: desi ... io zic ca nu-i asa... :D)

In alta ordine de idei am mai descoperit niste chestii ierri cand am desfacut-o ... deci sa revenim la necesarul de piese ...

Am nevoie de un alt ventilator cu tot cu suport pentru radiatorul de la aerul conditionat... ala dinspre afara.... s-a rput se tinea numai in 2 brate din trei... Am schimbat dar a trebuit sa tai 2 mm din paleti ca sa se poata invarti fara probleme... De la mine se mai trece si asa ceva..

Plus o aparatoare de la ventilatorul de la radiatorul motorului... Am observat ca se tinea intr-o singura clema din 2 ... si nu dadea voie ventilatorului sa se invarta... are cineva doar aparatoarea aia disponibila?

A... si mai vreau un OBC... :D Ca am de ala simplu cu temperatura data si ora...  :)

Aveti mai jos imagini din timpul lucrului... si cum arata acu masina... Io zic ca m-am descurcat... Ce ziceti?

:blink:  :)

 

P.S. Bineinteles ca s-a chituit, s-a smirgheluit... s-a vopsit ... si arata ca nou...

105097[/snapback]

Obc mi am pus eu acum vreo 3 sapt si ma costat 2.000.000. cu tot cu suport , ventilator gasesti la dezmembrari intre 2.800.000 rol si 3.500.000 rol

 

 

P.s ai vopsit toata capota ????? daca da cat te a costat , pt k amea a fost lovita de fostul propietar si acum a sarit vopseaua :)

Edited by vadim_braia
Link to comment
Share on other sites

Obc mi am pus eu acum vreo 3 sapt si ma costat 2.000.000. cu tot cu suport , ventilator gasesti la dezmembrari intre 2.800.000 rol si 3.500.000 rol

  P.s ai vopsit toata capota ????? daca da cat te a costat , pt k amea a fost lovita de fostul propietar si acum a sarit vopseaua :D

105098[/snapback]

OBC am vazut si la 1 mil-1mil jumate dar n-am mai vazut anunturi de vanzare... o sa ma duc la dezmembrari... Ventilator am descoperit ca merge si de la altceva :) am luat ditamai ventilatorul care pica perfect pe suporti... mi-a adus acu 5 min un prieten de la reprezentanta Mercedes fara sa ma cooste nimic...

Am vopsit e mult spus... Tot de la service-ul Mercedes aceeasi persoana mi-a dat un spray exact culoarea mea... acelasi tip de spray care l-am folosit in ultimii 2-3 ani ptr operatiuni de retusare si n-a sarit sau sa pice sau sa se matuiasca vopseaua aia in nici un fel... E foarte bun si face minuni... O sa ma uit ca-l am in masina si-ti spun exact ce model e si ce fabricant... Oricum... toata operatiunea de retusare cu chit si vopsea spray m-a ajuns la vreo 400 de mii si am facut-o singur cu doi prieteni... :) :) Am zis ca nu mai calc in service.... nu mai calc in nici un service... imii fac singur masina de-acuma... N-am chef sa ma trezesc cu piese lipsa sau schimbate cu altele folosite... Am vazut suficiente cazuri incat mai bine moare de mana mea masina nu de mana altuia... Si incapatanat sunt... rau de tot... incat sa reusesc sa o fac si singur .... Nu ne-am nascut toti invatati si asi in toate cele...

:blink:

Link to comment
Share on other sites

OBC am vazut si la 1 mil-1mil jumate dar n-am mai vazut anunturi de vanzare... o sa ma duc la dezmembrari...  Ventilator am descoperit ca merge si de la altceva :D am luat ditamai ventilatorul care pica perfect pe suporti... mi-a adus acu 5 min un prieten de la reprezentanta Mercedes fara sa ma cooste nimic...

Am vopsit e mult spus... Tot de la service-ul Mercedes aceeasi persoana mi-a dat un spray exact culoarea mea... acelasi tip de spray care l-am folosit in ultimii 2-3 ani ptr operatiuni de retusare si n-a sarit sau sa pice sau sa se matuiasca vopseaua aia in nici un fel... E foarte bun si face minuni... O sa ma uit ca-l am in masina si-ti spun exact ce model e si ce fabricant... Oricum... toata operatiunea de retusare cu chit si vopsea spray m-a ajuns la vreo 400 de mii si am facut-o singur cu doi prieteni... :)  :)  Am zis ca nu mai calc in service.... nu mai calc in nici un service... imii fac singur masina de-acuma... N-am chef sa ma trezesc cu piese lipsa sau schimbate cu altele folosite... Am vazut suficiente cazuri incat mai bine moare de mana mea masina nu de mana altuia... Si incapatanat sunt... rau de tot... incat sa reusesc sa o fac si singur .... Nu ne-am nascut toti invatati si asi in toate cele...

:blink:

105104[/snapback]

Eu am de cautat pt k amea e gri met :D. si eu toto sg o repar :)

Edited by vadim_braia
Link to comment
Share on other sites

Eu am de cautat pt k amea e gri met  :). si eu toto sg o repar  :blink:

105109[/snapback]

 

Gri metalizat? Sau un gri inchis spre negru metalizat?

Daca scrie pe caroserie in fata sub capota pe aripa interioara dreapta Diamantschwartz inseamna ca avem aceeasi culoare... e un sticker acolo cu culoarea... zi-mi-o pe aia... corespondentul ptr culorile romanesti este gri petrol... Seara zici ca e negru negru... ziua se vede ca intr-adevar e un pic mai deschisa culoarea...

Edited by Apple
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.