Jump to content

Recommended Posts

daca cumva postez unde nu trebuie, sa se stie ca n-o fac intentionat :)

 

m-ar interesa daca a mai facut cineva manevra asta, sa puna alte sprituitoare de pe alta masina pe un e36. m-am indragostit de cum stropesc sprituitoarele pe golf4 si ma gindeam daca imi comand, daca se vor potrivi. ale mele saracele, chiar daca le-am reglat, mereu stropesc pietonii :lol:

 

stie cineva?

Link to comment
Share on other sites

Sunt 2 modele pe e46, alea naspa ce dau jet si alea ce imprastie pe tot parbrizul, cu alea nu ai cum sa stropesti pietonii sau nimic altceva decat parbrizul.

Am zis de e46 ca se prea poate sa se potriveasca ca marime, alea de golf poate sunt mai mici/mari ca diametru.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Sunt 2 modele pe e46, alea naspa ce dau jet si alea ce imprastie pe tot parbrizul, cu alea nu ai cum sa stropesti pietonii sau nimic altceva decat parbrizul.

Am zis de e46 ca se prea poate sa se potriveasca ca marime, alea de golf poate sunt mai mici/mari ca diametru.

chiar sint curios daca merg, poate a incercat cineva si ne poate spune. cred ca schimbarea asta ar ajuta multa lume de pe forum, deci ar fi o informatie foarte ulila pentru comunitate :)

Link to comment
Share on other sites

Ca tot desfacui acum cateva zile pe masina mea duzele. apar 2 probleme: marimea gaurii pe capota si presiunea data de pompa de apa. Daca astea 2 sunt rezolvate, nu vad de ce sa nu mearga orice fel de duze.

Cel mai misto sistem l-am avut pe Pug 405 MI16, stropitoarele erau pe stergatoare. Cand dadeai drumul sa speli geamul, porneau stropitoarele si stergatoarele. La intoarcere stergatoarele stergeau resturile de apa. Scoteau vreo 4 jeturi de apa pe toata lungimea bratului de la stergator.

Link to comment
Share on other sites

Cele de E46 evantai sunt incalzite, deci va trebuie mufa pentru ele. O sa revin cu o poza cu ele

asta inseamna ca se pot alimenta direct cu curent de pe pompa care stropeste apa, nu ?

 

Nu stiu cum e la E36, la E46 sunt mufele gata trase si nu stiu de unde vin ca nu am stat sa urmaresc traseul.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca au treaba cu pompa. Cel putin la E34 nu. Asta pt ca acele duze incalzite functioneaza din momentul in care ai cheia in pozitia 2 sau motor pornit. Ori pompa e alimentata doar la actionarea manetei. Cred ca pot fi puse pe circuitul oglinzilor, mai degraba sau al degivratorului.

Sau nu le alimentezi, le lasi neincalzite.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Stai putin.....de ce te grabesti?

Trebuie studiata problema.....

Niste search pe forumurile de afara....

imi prind urechile! mi-a mai dat un coleg de forum 2 linkuri de pe un forum de afara, eu cautind cum se aprinde faza lunga cind pornesti motorul pe e36. la fel, mi-am prin urechile.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.