Jump to content

Probleme ambreiaj


Recommended Posts

Sal

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o parere?

Azi dimineata mergeam linistit cu vro 130 km/h in viteza a 4.cand ii dau a viteza a 5 si calc un pic mai tare acceleratia vad cum turometru se ridica iar masina nu prinde viteza .Ok prima impresie :discul de ambreiaj care patineaza,dar problema e ca nu am nici 40000 de km de cand l-am schimbat cu un kit original BMW.Sa tina doar atat?poate sa fie altceva?este ceva semering pe unde poate sa-mi ajunga ulei la discul de ambreiaj?mentionez ca nu am un stil de condus iesit din comun

Link to comment
Share on other sites

Ma poti ajuta cu un cod sau cu un desen?

masina? an/luna fabr? tip cutie? sau poti cauta singur pe realoem.com.

 

 

e46 320d an 2000 cutie manuala 5 trepte .Este cumva nr 4 de aici ?http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=23_0125&hg=23&fg=15.

 

Cum pot sa mi dau seama daca intradevar acolo e problema fara sa dau cutia jos

Link to comment
Share on other sites

da, numarul 4 este intradevar simeringul, vezi daca ai ulei la planul de separatie intre cutie si motor, la fel poti sa verifici nivelul si in motor si in cutie, daca simeringul se dovedeste a fi vinovat te sfatuiesc sa schimbi si rulmentul de la respectivul arbore, o sa-ti dai seama daca are joc. ca sa vezi ambreiajul cred ca ai nevoie de un endoscop, dar nu stiu cati au in ateliere asa ceva, mai degraba in cabinetele medicale:) Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

ma poti ajuta si pe mine azi am mers cam 50km am oprit intro parcare care se parca in panta am oprit motorul am bagato in treapta 1 si scapa din cind in cind la vale ce sa cred

 

daca ramane cuplata treapta 1 verifica compresia in cilindrii! daca sare din viteza trebuie verificata timoneria si sistemul de blocare al furcilor din cutie.

Link to comment
Share on other sites

nu sare din viteza doar ca scapa la vale cu treapta 1 dar motorul trage bine si din cite stiu eu daca pierde conpresie trebuie sa pape si ulei nu dar nu se intimpla faza asta ce sa cred nu stiu

si cand o ia la vale cum se manifesta? paca ar merge cu hopuri? daca e asa inseamna ca motorul e antrenat deci nu e problema de ulei pe discul de ambreiaj si-ti sugerez un test de compresie.

 

p.s. daca nu ai compresie suficienta nu trebuie neaparat sa pape si ulei, sau la fel de bine se poate completa cu benzina... si nivelul sa-ti apara corect!

Link to comment
Share on other sites

cind o ia la vale deci scapa ca din sut iar se opreste iar scapa si la un momendat nu mai scapa so ia naibi de masina

foloseste frana de mana pt aia este montata pe masina. este normal sa o ia la vale mai ales daca ai o compresie mai mica.

Link to comment
Share on other sites

da multumesc logic o trag asa nu se mai duce la vale dar atunci din graba am bagato in treapta 1 si cind sa cobor poc poc si la vale astfel poate nu stiam nici acum cum am zis mama iei de masina pe deasupra am schinbat garnitura de _chiulasa_ asta vara si am intrebat mecanicul cum e pistoanele camasa mia zis sunt in stare bina ce sa mai cred nu stiu eu ma mai gindesc sa nu fie dus discul de ambreaj
Link to comment
Share on other sites

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o parere?

Azi dimineata mergeam linistit cu vro 130 km/h in viteza a 4.cand ii dau a viteza a 5 si calc un pic mai tare acceleratia vad cum turometru se ridica iar masina nu prinde viteza .Ok prima impresie :discul de ambreiaj care patineaza,dar problema e ca nu am nici 40000 de km de cand l-am schimbat cu un kit original BMW.Sa tina doar atat?poate sa fie altceva?este ceva semering pe unde poate sa-mi ajunga ulei la discul de ambreiaj?mentionez ca nu am un stil de condus iesit din comun

 

1.A fost schimbat sigur?

2.Daca a intrat ulei pe ambreiaj este normal sa se strice

3.Proasta calitate.

4.Ai abuzat de el.

Link to comment
Share on other sites

Panta poate fi cat de mare, in treapta 1 nu poti sa dai motorul peste cap decat daca ai lasat-o sa curga inainte sa ii dai drumul la ambreiaj.

Daca e relativ nou si nu l-ai "forjat" mai poate fi aer in sistemul de actionare al ambreiajului = ca si cum ai sta cu pedala putin calcata.

Mecanicul care ti-a zis ca e ok, afcut un test de compresie?

Link to comment
Share on other sites

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o parere?

Azi dimineata mergeam linistit cu vro 130 km/h in viteza a 4.cand ii dau a viteza a 5 si calc un pic mai tare acceleratia vad cum turometru se ridica iar masina nu prinde viteza .Ok prima impresie :discul de ambreiaj care patineaza,dar problema e ca nu am nici 40000 de km de cand l-am schimbat cu un kit original BMW.Sa tina doar atat?poate sa fie altceva?este ceva semering pe unde poate sa-mi ajunga ulei la discul de ambreiaj?mentionez ca nu am un stil de condus iesit din comun

 

1.A fost schimbat sigur?

2.Daca a intrat ulei pe ambreiaj este normal sa se strice

3.Proasta calitate.

4.Ai abuzat de el.

 

 

1 De schimbat a fost schimbat sigur.Am stat langa ei cand l-au schimbat.

3 Proasta calitate?Mai de calitate decat pe original unde gasesc?

4 stil de condus cat se poate de normal

 

 

Ciudat este ca de atunci nu l-am mai fortat.Azi insa la un mic test (a 4 la 3000 de ture si repede a 5 cu pedala la podea nu a mai facut.)Veste destul de buna zic eu,dar daca imi va patina in mijlocul unei depasiri?

Link to comment
Share on other sites

salut anbreajul asta cum se airiseste eu ma gindesc sa ai bag DURA LUBE ce parere ai e recomandat oare ai fac bine la motor alti ma sfatuie sa bag desta ce sa mai zic

 

bmw nu recomanda folosirea nici unui aditiv pentru ulei, doar ulei original care este facut de castrol.

 

aerisirea ambreiajului nu are nici o treaba cu plecatul la vale, poate doar in cazul in care a ramas vreun pistonas blocat dar in felul asta ar patina si in mers!

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Pai omu cam zicea ca i-a patinat in mers... Eu numai la partea asta ma refeream.

Despre plecatul la vale am intrebat de test de compresie.

 

Daca in ziua cand ti-a patinat, l-ai cam forjat e aproape normal sa patineze.

Intr-o zi, dupa ce toata ziua masina (nu bmw) a fost condusa de un incepator, nu am reusit sa urc o bordura foarte mica cu ea decat cu putin avant. A doua zi nu a mai patinat iar ambreiajul respectiv nu a mai dat nici un semn de oboseala cel putin 30k, pana a fost vanduta.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.