Jump to content

relanti neregulat - cine-i vinovatul?


Recommended Posts

nu-i vb de masina mea, e vb de un motor pe care vreau sa-l cumpar si sa-l plantez pe a mea

proprietarul spune ca merge perfect cu o singura exceptie, aceasta fiind surprinsa in citatul:

"

de exemplu , porneam masina la rece... urca pana la 1100 de ture .. statea 5 secunde acolo , apoi revenea la 700 sau la cat sta el normal ... apoi ... mergeam ushor cu ea ... opream la stop , o lasam pe liber .. turometru se oprea la 1100 de ture .. statea 5 sec apoi revenea la 700 ... si tot asha de fiecare data cand o turam .. 1500 2000 3000 4000 sau cate ture vrei u .. si o lasam pe liber .... nu cadea pe 700 de ture , cadea pe 1100 prima data

apoi pe 700 in cateva secunde

nu dadeam in ea nu nimik

e o chestie constanta

ca si atunci cand e frig afara si cand o pornesti sta mai turata putin.. dar la mine nu statea decat 5 secunde...

"

cine sa fie vinovatul?

 

ps. motorul nu mai poate fi pornit acum, ca nu mai are EWS-ul. cu un tester s-ar mai putea vedea ceva ...?

Edited by roby_m
Link to comment
Share on other sites

Daca o sa pui acum testerul pe ea o sa poti vedea eventualele erori memorate in DME si poate asa sa iti dai seama de ce face asa, dar nu se poate face o diagnoza foarte precisa fara sa pornesti motorul.

 

Banuiesc ca stii ca daca iei motorul cu tot cu DME si il pui pe masina ta nu o sa mearga cu EWS-ul tau si nu va porni.

Edited by mihais
Link to comment
Share on other sites

EWS-ul se poate rezolva intr-adevar. Eu ma gandeam la EWS III dar in cazul tau cred ca e EWS II. Trebuie facuta sincronizarea EWS-ului existent cu noul DME si merge.

 

Daca vrei sa citesti mai multe despre asta uite aici: http://www.unofficialbmw.com/images/BMW_EWS.pdf

Edited by mihais
Link to comment
Share on other sites

sonda lambda 99%.

Teoretic nu ar trebui sa stea la 1100 rpm 5 secunde cat ai zis tu, ci dupa ce opresti la stop, ar trebui sa coboare sub 1000 rpm mai repede ( 1 sec , max 2).

Mie cu sonda lambda originala imi cobora mai repede relantiul cand opream pe loc.

Acum am schimbat-o cu o sonda lambda Bosch universala, si se comporta exact cum ai scris tu. In timpul mersului, cu masina scoasa din viteza si lasata la relanti, turatia sta pe la 1100 rpm, ceea ce e normal. Dupa ce opresc pe loc mai ramane asa vreo cateva secunde si apoi coboara putin sub 1000 rpm si ramane acolo.

Oricum, nu cred ca e o problema. Motorul functioneaza in parametrii normali.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.