Jump to content

pivot pe duca...simptome


the rocket

Recommended Posts

va salut,

 

am un e46 si am joc intr-un pivot de la bascula stanga. Parca masina e putin nesigura asa...imi da o senzatie dubioasa, am schimbat mai demult bieletele antiruliu si nu am mai refacut geometria si poate si de asta. o simt in volan putin ciudat, si parca nici directia nu ar mai fi asa precisa + ca imi sta volanul cateva grade stramb (am mai patit asta pana am refacut geometria si la alte piese din articulatii).

Ca sa rezolv cu pivotu la e46 trebuie schimbat neaparat cu bascula cu tot nu?

Intrebarea ar fi deci cam care ar fi simptomele la un pivot dus? si daca ceea ce am spus mai sus se trag de la el?!

Link to comment
Share on other sites

va salut,

 

am un e46 si am joc intr-un pivot de la bascula stanga. Parca masina e putin nesigura asa...imi da o senzatie dubioasa, am schimbat mai demult bieletele antiruliu si nu am mai refacut geometria si poate si de asta. o simt in volan putin ciudat, si parca nici directia nu ar mai fi asa precisa + ca imi sta volanul cateva grade stramb (am mai patit asta pana am refacut geometria si la alte piese din articulatii).

Ca sa rezolv cu pivotu la e46 trebuie schimbat neaparat cu bascula cu tot nu?

Intrebarea ar fi deci cam care ar fi simptomele la un pivot dus? si daca ceea ce am spus mai sus se trag de la el?!

Trebuie schimbat bratul cu totul.

Nu cred ca de la bieletele antiruliu ai problema asta.

Link to comment
Share on other sites

verifica bieleta de directie ...

daca ai ajuns sa simti un pivot in volan sfatul meu este sa schimbi cat mai repede acea bascula pt ca acel pivot este praf si nu cred ca ti-ai dori sa-ti iasa din bascula

cel mai sigur este de la bieletele de directie sau capetele de bara...

Link to comment
Share on other sites

va salut,

 

am un e46 si am joc intr-un pivot de la bascula stanga. Parca masina e putin nesigura asa...imi da o senzatie dubioasa, am schimbat mai demult bieletele antiruliu si nu am mai refacut geometria si poate si de asta. o simt in volan putin ciudat, si parca nici directia nu ar mai fi asa precisa + ca imi sta volanul cateva grade stramb (am mai patit asta pana am refacut geometria si la alte piese din articulatii).

Ca sa rezolv cu pivotu la e46 trebuie schimbat neaparat cu bascula cu tot nu?

Intrebarea ar fi deci cam care ar fi simptomele la un pivot dus? si daca ceea ce am spus mai sus se trag de la el?!

 

Cand iei maxim de volan stanga/ dreapta nu pe loc... se aude un troncanit??

Link to comment
Share on other sites

verifica bieleta de directie ...

daca ai ajuns sa simti un pivot in volan sfatul meu este sa schimbi cat mai repede acea bascula pt ca acel pivot este praf si nu cred ca ti-ai dori sa-ti iasa din bascula

cel mai sigur este de la bieletele de directie sau capetele de bara...

 

chiar e posibil sa iasa pivotul din bascula??

Link to comment
Share on other sites

Omu, e simplu mergi la un service si iti spune in 30 de secunde ce si cum cu bascula respectiva.

 

nu cred ca este nevoie neaparat sa te duci la service ca sa-ti dai seama daca este dus un pivot(bascula)

Si daca mai ai ceva dus pe langa pivot? Nu ar trebui sa schimbi totul?

Ori schimbi pivotul, faci directia, apoi vezi ca iti bate altceva, schimbi alte bucse, faci din nou directia, si tot asa.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut!

Am si eu o problema asemanatoare la un E36 , mai exact am un zgomot din zona rotii din dreapta in momentul in care virez stanga sau trec peste denivelari.Este asemanator cu zgomotul de planetara de la Dacie.

Recent am schimbat amortizoarele , deoarece erau scurse si am crezut ca zgomotul provine de la amortizor.Dupa schimbarea amortizorului zgomotul s-a ameliorat pe denivelari , insa in viraj tot se aude.Din ce am vazut am rupta garnitura de cauciuc de la pivotul central de pe bascula.Este posibil ca acest zgomot sa fie din pivot?La E36 se poate schimba separat acest pivot?L-am gasit de vanzare si separat si as vrea sa il schimb.

Multumesc anticipat!

post-35044-0-46430900-1305104443_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat eu aseara toti 4 pivotii, cei exteriori pe meyle hd au fost 80 ron bucata si cei mari, interiori cam tot atat pe febi...

Data trecuta, acum un an si ceva am ciupit un burduf de la pivotul exterior, s-a spalat vaselina aia in timp, si deja avea putin joc.

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Am si eu o problema asemanatoare la un E36 , mai exact am un zgomot din zona rotii din dreapta in momentul in care virez stanga sau trec peste denivelari.Este asemanator cu zgomotul de planetara de la Dacie.

Recent am schimbat amortizoarele , deoarece erau scurse si am crezut ca zgomotul provine de la amortizor.Dupa schimbarea amortizorului zgomotul s-a ameliorat pe denivelari , insa in viraj tot se aude.Din ce am vazut am rupta garnitura de cauciuc de la pivotul central de pe bascula.Este posibil ca acest zgomot sa fie din pivot?La E36 se poate schimba separat acest pivot?L-am gasit de vanzare si separat si as vrea sa il schimb.

Multumesc anticipat!

 

Am schimbat pivotul de pe interior de la bratul drept si problema s-a rezolvat in totalitate. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.