Jump to content

pivot pe duca...simptome


the rocket

Recommended Posts

Salut, si mie imi trosneste ceva destul de tare sub masina cand iau stanga-dreapta, acum ca am citit topicul asta cred ca am si eu ceva pivot mort... sper sa fie pe stanga, ca pe dreapta am schimbat tot bratul de mai putin de un an de zile... ma paste alt brat, oare? aveam putin lichid de servo in vas, m-am temut sa nu fie de la caseta sau ceva... am completat, tot trosneste...
Link to comment
Share on other sites

Salut, si mie imi trosneste ceva destul de tare sub masina cand iau stanga-dreapta, acum ca am citit topicul asta cred ca am si eu ceva pivot mort... sper sa fie pe stanga, ca pe dreapta am schimbat tot bratul de mai putin de un an de zile... ma paste alt brat, oare? aveam putin lichid de servo in vas, m-am temut sa nu fie de la caseta sau ceva... am completat, tot trosneste...

sigur pivotul
Link to comment
Share on other sites

pai este nasol daca iti curge lichidul servo, vezi pe unde curge (in proportie de 99% este din caseta)

Pe la caseta imi curge unpic, dar stiam de mult... doar ca am uitat...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Pt toata lumea. La e46 se pot schimba doar pivotii din bascult pt a nu mai schimba bascula cu totul. Se gasesc la piese auto, dati bascula jos, polizati putin cu flexu capacu de aluminiu care e turnat pentru a nu putea scoate afara pivotul, dati un ciocan si iese afara si-l inlocuiti cu altul nou e in jur de 70 ron unu. De sarit nu are cum sa sara afara pt ca e bagat de jos in sus dar va trebuie presa sau indemanare cu ciocanul cand il bagati sa intre drept. Si bucsa aia de pe bascula se schimba separat aia e vreo 100 de lei decat sa cumparati la set ambele bucse stanga/dreapta.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pt toata lumea. La e46 se pot schimba doar pivotii din bascult pt a nu mai schimba bascula cu totul. Se gasesc la piese auto, dati bascula jos, polizati putin cu flexu capacu de aluminiu care e turnat pentru a nu putea scoate afara pivotul, dati un ciocan si iese afara si-l inlocuiti cu altul nou e in jur de 70 ron unu. De sarit nu are cum sa sara afara pt ca e bagat de jos in sus dar va trebuie presa sau indemanare cu ciocanul cand il bagati sa intre drept. Si bucsa aia de pe bascula se schimba separat aia e vreo 100 de lei decat sa cumparati la set ambele bucse stanga/dreapta.

exact asa am procedat si eu am facut pana acum vreo 12000 de km si totul este perfect

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Pt toata lumea. La e46 se pot schimba doar pivotii din bascult pt a nu mai schimba bascula cu totul. Se gasesc la piese auto, dati bascula jos, polizati putin cu flexu capacu de aluminiu care e turnat pentru a nu putea scoate afara pivotul, dati un ciocan si iese afara si-l inlocuiti cu altul nou e in jur de 70 ron unu. De sarit nu are cum sa sara afara pt ca e bagat de jos in sus dar va trebuie presa sau indemanare cu ciocanul cand il bagati sa intre drept. Si bucsa aia de pe bascula se schimba separat aia e vreo 100 de lei decat sa cumparati la set ambele bucse stanga/dreapta.

 

O mare tampenie.

Pivotii aia de 70 de lei nu au cum sa tina prea mult.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

da, presupun ca stii ce este pivotul si nu asta este intrebarea, iar Lemforder este un producator de piese auto, cu un renume bun.

http://www.autokarma.ro/pivot+brat+suspensie+roata/lemforder/bmw/3-e36/318-i/4650/10113/10311/35

se vede la pivotu exterior ca are o protectie de fier undeva jos, mie pe aia mi-au distrus-o la montaj. pivotul fucntiona oricum, dar nu l-am mai tinut.

Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

eu merg de 6 luni cu trw

Credema ca nu vorbesc aberatii am cumparat noi noute bratele ai bucaile alea mari care vin pe punte , TRW , si dupa doua luni am inceput sa am troncaneli pe la liniile de tranvai ! Timp de patru luni am schimbat tot ce se poate la articulatie tot incercand sa scap de troncaneli , amortizoare , flanse amortizoare , bielete antiruliu , bucsi bara atbilizatoare etc etc nu m-am gandit in veci ca pivotii de la basculele care erau noi sau putut duce dupa doua luni ! Am fost la un mecanic si ma pus sa bag un levier intre pivot si pumte si m-am ingrozit ERAU PRAF !

Link to comment
Share on other sites

Si la mine ii gata un pivot pe partea dreapta, se aude un troncanit urat cand dau in gropi. Si apropo de cratere, am luat unul destul de gigant in adancime, de mi-a rezolvat un pivot pe fata si mi-a iesit telescopul prin capitonajul din portbagaj(a rupt flansa):D

Cred ca ai luat vreo gura de canal nu groapa !

Link to comment
Share on other sites

O sa ma interesez la firma de la care cumpar eu piese, e un importator direct.

 

Pivotii astia sunt foarte dubiosi. Lemforder e intr-adevar o firma foarte buna care fabrica si piesele de articulatie originale BMW.

Pivotii astia nu au cod pe realoem, deci e vorba de niste piese aftermarket.

 

M-am interesat intre timp si la firma de unde cumpar piese si la un alt vanzator de piese.

 

Pivotii Lemforder pentru E46 nu exista.

E foarte probabil sa fie vorba de pivoti de E36.

 

Problema care apare in mod evident este ca in cazul unui E36 pivotii pot fi schimbati si au o siguranta care-i tine prinsi.

Exista si alte tipuri de masini care au pivoti care se pot schimba, adica asa a fost proiectata articulatia de producatorul masinii. Pivotii se prind cu suruburi sau cu diverse sigurante.

Avand in vedere ca bascula de E46 este din aluminiu, iar pivotii astia nu pot fi prinsi altfel decat fortat, e destul de riscant sa montezi asa ceva chiar daca folosesti o presa. Iar pentru ca nu sunt prinsi cu nimic, pot sari oricand la un soc mai puternic, ceea ce poate duce la accident.

 

Eu voi refuza sa montez asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

M-am interesat intre timp si la firma de unde cumpar piese si la un alt vanzator de piese.

 

Pivotii Lemforder pentru E46 nu exista.

E foarte probabil sa fie vorba de pivoti de E36.

 

Problema care apare in mod evident este ca in cazul unui E36 pivotii pot fi schimbati si au o siguranta care-i tine prinsi.

Exista si alte tipuri de masini care au pivoti care se pot schimba, adica asa a fost proiectata articulatia de producatorul masinii. Pivotii se prind cu suruburi sau cu diverse sigurante.

Avand in vedere ca bascula de E46 este din aluminiu, iar pivotii astia nu pot fi prinsi altfel decat fortat, e destul de riscant sa montezi asa ceva chiar daca folosesti o presa. Iar pentru ca nu sunt prinsi cu nimic, pot sari oricand la un soc mai puternic, ceea ce poate duce la accident.

 

Eu voi refuza sa montez asa ceva.

 

si bine faci

in germania s-a dat lege ca nici un service sa nu mai monteze piese luate de pe ebay noname sau alte placute facute in china.....asta din cauza intamplarilor nefericite ...

Link to comment
Share on other sites

Tocmai, eu personal nu am cumparat si nu cumpar de la ei, cumpar de pe forum, dar dubios Lemforder mai ieftin ca TRW ... e posibil sa nu primesti ceva Lemforder, altfel nu stiu ce sa zic...

 

Orice cumperi forum sau nu , cere factura chitanta , monteaZa in service si cere factura si tot asa .Nu mai faceti rabat la lucruri normale . Daca toata lumea s-ar prezenta la garantii si ar solicita schimbare nu le-ar conveni sa aduca piese din loturi proaste . Dar pt ca multi se bucura la montaj cu zeci de ron mai ieftin la service de cartier cam asta se intampla . In final daca arunci o piesa pt ca nu o mai poti inlocui ajungi la pret de original dezavantaj tu ca pierzi timp , nervi stres

 

Credema ca nu vorbesc aberatii am cumparat noi noute bratele ai bucaile alea mari care vin pe punte , TRW , si dupa doua luni am inceput sa am troncaneli pe la liniile de tranvai ! Timp de patru luni am schimbat tot ce se poate la articulatie tot incercand sa scap de troncaneli , amortizoare , flanse amortizoare , bielete antiruliu , bucsi bara atbilizatoare etc etc nu m-am gandit in veci ca pivotii de la basculele care erau noi sau putut duce dupa doua luni ! Am fost la un mecanic si ma pus sa bag un levier intre pivot si pumte si m-am ingrozit ERAU PRAF !

si daca le-ai luat noi de ce nu le-ai schimbat pe garantie .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.