Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

BMW junior - E87


Cere

Recommended Posts

Cateva poze cu aia mica din timpul primului upgrade. Masina a primit un amplificator Hertz 4x60, tweetere + boxe fata schimbate, tot cu Hertz. Urmeaza si schimbarea difuzoarelor de sub scaune cu unele mai competente.

Cateva cuvinte despre masina: 120d facelift, 09-2007, 177cp, 29.000 km facuti in Romania. Dotarile sunt de bun simt: clima, bi-xenon, geamuri si oglinzi electrice, etc. Simt lipsa unui volan sport imbracat in piele si a scaunelor sport incalzite.

post-9549-1267088939_thumb.jpg

post-9549-1267088945_thumb.jpg

post-9549-1267089057_thumb.jpg

post-9549-1267089063_thumb.jpg

post-9549-1267089126_thumb.jpg

Edited by Cere
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Azi m-am jucat putin cu dansa. Cred ca poate si mai bine cu 0.1-0.2.DSC/DTC on, cauciucuri de iarna pe 16", 2 grade afara, asfalt uscat. Cand se termina si vremea asta de rahat o sa primeasca si un soft...

 

0-100 km/h: 7.7 s

 

0-10 km/h: 0.5 s

0-20 km/h: 1.0 s

0-30 km/h: 1.5 s

0-40 km/h: 1.9 s

0-50 km/h: 2.4 s

0-60 km/h: 3.1 s

0-70 km/h: 4.0 s

0-80 km/h: 5.4 s

0-90 km/h: 6.2 s

0-100 km/h: 7.7 s

 

0-100 m: 6.1 s

 

0-10 km/h: 1 m

0-20 km/h: 5 m

0-30 km/h: 10 m

0-40 km/h: 16 m

0-50 km/h: 23 m

0-60 km/h: 35 m

0-70 km/h: 52 m

0-80 km/h: 83 m

0-90 km/h: 104 m

0-100 km/h: 145 m

 

0-100 m: 88.0 km/h

 

Peak: 102 km/h

 

0-60 mph: 7.0 s

Edited by Cere
Link to comment
Share on other sites

Din ce oras esti si cat te-a costat masina?

 

Sunt din Bucuresti. Bugetul alocat ajungea si pentru un (x)30 dar cu o cifra in plus la kilometraj (si, in majoritatea cazurilor, nu prea stii care este ea). Asa ca am mers pe o varianta safe.

Poze mai noi voi pune dupa ce o spal, la ce morcirla a fost pe afara pana acum nu am vazut rostul. Poate in weekend fac asta si o sesiune foto.

Edited by Cere
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Upgrade:

 

0-100 km/h: 6.8 s

 

0-10 km/h: 0.7 s

0-20 km/h: 1.5 s

0-30 km/h: 2.1 s

0-40 km/h: 2.8 s

0-50 km/h: 3.4 s

0-60 km/h: 3.8 s

0-70 km/h: 4.3 s

0-80 km/h: 5.0 s

0-90 km/h: 6.1 s

0-100 km/h: 6.8 s

0-110 km/h: 7.4 s

 

0-100 m: 6.5 s

 

0-10 km/h: 1 m

0-20 km/h: 6 m

0-30 km/h: 12 m

0-40 km/h: 20 m

0-50 km/h: 28 m

0-60 km/h: 37 m

0-70 km/h: 46 m

0-80 km/h: 63 m

0-90 km/h: 90 m

0-100 km/h: 111 m

0-110 km/h: 128 m

 

0-100 m: 93.7 km/h

 

Peak: 111 km/h

 

0-60 mph: 6.6 s

Link to comment
Share on other sites

In schimb cifrele prezentate dupa resoftare par foarte interesante.

 

@Cere, 0-100 km/h: 6.8s e un rezultat foarte bun pentru 120d.

Dupa calculele mele trebuie sa ai peste ~230CP si ~440Nm. Ce resoftare ai facut si unde ? Cum ramane cu fiabilitatea ?

Link to comment
Share on other sites

Asupra timpilor de mai sus trebuie sa pastrez (pastram) si o doza de scepticism. Au fost facute doar cu un GPS si, desi producatorul softului se lauda ca e identic in performante cu accelerometrele eu nu as baga mana-n foc. Azi am apucat sa compar si eu primii timpi cu cei de aseara si se pare ca pana la ~80 stateam mai bine inainte. Sunt mai multi factori care ar influenta diferenta aceasta: primii timpi sunt obtinuti cu cauciucurile de iarna care sunt noi, acum le am pe cele de vara care au ~25k km si se cam cer schimbate pentru ce vreau eu de la masina (cel putin cele de pe spate). Alta chestie e ca aseara am experimentat, pentru prima oara, plecarile in forta cu soft si DSC/DTC off. Combinand asta cu cu cauciucurile rulate se vede diferenta pana reusesc sa pun jos toata puterea.

 

@Pista, teoretic acum am 210cp si 430-440 NM. Softul l-am facut la Rabanne si, din ce mi-a zis el, nu a crescut presiunea in turbina. In reprize se simte mai bine semnificativ dar pana nu fac un dyno nu pot sa fiu sigur (si nici macar atunci) de cifrele reale. Cu fiabiliatatea sper sa nu am probleme: schimburi de ulei la 15k km, fara alergat cu motorul rece, lasat sa se raceasca turbina minim 5 minute dupa ce o alerg. Ramane de vazut, si hazardul isi are partea lui. Relativ la masina ta ar mai fi ceva de luat o considerare: o resoftare este intotdeauna de preferat unui powerbox (chiar si cu trepte, ca al tau).

 

@Razvan Gavan: la partea cu pozele sunt de acord, masina era murdara si sunt facute in atelier. Dar, pe de alta parte, sunt unii care-si blinguiesc masinile, sa le spele de doua ori pe saptamana si sa le faca sedinte foto. Eu prefer sa ma bucur de a mea altfel :) Oricum sugestiile sunt bine-venite.

Edited by Cere
Link to comment
Share on other sites

La mine am masurat cu 2 cronometre in paralel de 4 ori si am facut media aritmetica. Fata de 7,9s a scazut la 7,2s. Tot cu anvelope de iarna am masurat si DTC off. Trebuia sa fac si niste corectii pentru anvelopele de 195/55/16 si/sau eroarea vitezometrului. Cu anvelopele de vara Pirelli PZero 205/55/16 nu am facut masuratori. Plecarile de pe loc in forta solicita foarte mult masina. Inclusiv in treapta 2 rupe aderenta. Urmeaza saptamana viitoare sa iau rotile de 18" cu anvelope 215 fata si 245 spate. Acest set va fi folosit exclusiv pe circuit.

 

Referitor la resoftare de la un tuner recunoscut din Budapesta am auzit aceleasi lucru: nu cresc presiunea in turbina fiindca turbina poate livra suficient aer pentru o modificare de 220CP/430Nm. La masina din semnatura nu am facut(inca) resoftare fiindca e masina zilnica a sotiei si eu o folosesc numai pe circuit si la unele iesiri din tara cand nu mergem cu masina mea zilnica un Subaru Outback. In oras cei 162CP/350Nm sunt suficienti pentru sotie. Iarna tot timpul si in cealalta parte a anului partial powerboxul este decuplat.(e pe pozitia 0). Daca gasesc o modalitate de resoftare calitativa care permite comutarea intre stock si tuning voi face acest pas.

 

P.S. si eu prefer o masina mai performanta si nepregatita pentru sedinta foto decat invers. Chiar daca e un BMW. :)

Link to comment
Share on other sites

Nici rubrica masina mea nu e pt masini murdare, asta visavis de aia care le bibilesc si le place curatenia . :)

 

 

Te inseli. E despre masina fiecauruia, curata sau murdara, x16i sau x50i cu jante de tabla sau croame de 22'. Suntem subiectivi in dorinte dar revin la ce spuneam mai devreme: unii o spala si ii fac poze, altii o fugaresc, altii se bucura ca au consum de 5% la drum lung si altora le place sunetul de 6 in linie @6k+ rpm.

Edited by Cere
Link to comment
Share on other sites

Nici rubrica masina mea nu e pt masini murdare, asta visavis de aia care le bibilesc si le place curatenia . :)

 

Te inseli. E despre masina fiecauruia, curata sau murdara, x16i sau x50i cu jante de tabla sau croame de 22'. Suntem subiectivi in dorinte dar revin la ce spuneam mai devreme: unii o spala si ii fac poze, altii o fugaresc, altii se bucura ca au consum de 5% la drum lung si altora le place sunetul de 6 in linie @6k+ rpm.

Sunt de acord cu tine @Cere si eu gandesc la fel. :twoup:

Nu fii suparat @Myx. :)

 

P.S. eu fugaresc zilnic o benzinara de 2.5 boxer cu tractiune integrala permanenta.

Edited by pista
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.