Jump to content

bilstein sau monroe pt e34 ?


ak_47

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

bilstein b4 ar fi cele mai bune pentru o suspensie stock, in combinatie cu arcuri eibach. Din ce am citit pe ici pe colo, se pare ca cel putin pentru e34 nu e nmic mai bun. Scumpute totusi, bat la vreo 300+ de euro un set de 4 buc, cel putin din ce am vazut pe e-bay.
Link to comment
Share on other sites

bilstein b4 ar fi cele mai bune pentru o suspensie stock, in combinatie cu arcuri eibach. Din ce am citit pe ici pe colo, se pare ca cel putin pentru e34 nu e nmic mai bun. Scumpute totusi, bat la vreo 300+ de euro un set de 4 buc, cel putin din ce am vazut pe e-bay.

 

arcuri K+F ce stii de ele ?

Link to comment
Share on other sites

Bilstein rullz, insa si pretul e pe masura.

 

 

FK naspa Monroe naspa

 

so Eibach + Bilstein

Evident ca pe o scara a calitatii, bilstein e peste cam oricine cand vine vb de suspensii.

Insa FK, bineinteles raportat la pret e chiar ok, fiindca un pret are un kit de suspensii FK, si un pret are unul bilstein, nu de putine ori de 2-3 ori peste :)

 

Monroe sucks, cel putin asa am auzit :lol:

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Bilstein rullz, insa si pretul e pe masura.

 

 

FK naspa Monroe naspa

 

so Eibach + Bilstein

Evident ca pe o scara a calitatii, bilstein e peste cam oricine cand vine vb de suspensii.

Insa FK, bineinteles raportat la pret e chiar ok, fiindca un pret are un kit de suspensii FK, si un pret are unul bilstein, nu de putine ori de 2-3 ori peste :)

 

Monroe sucks, cel putin asa am auzit :lol:

 

eibach astea unde le gasesc ? ca am intrebat si n-am gasit

Link to comment
Share on other sites

pai noi vorbim aici de kit, adica arcuri + amortizoare. Faza e ca arcuri eibach pentru e34 am vazut doar sport, mai scurte decat cele standard. amortizoare gasesti sport bilstein si au acelasi pret cu cele standard.

Am studiat si eu problema putin ca, desi la testul de amortizoare a iesit ok nu sunt multumit totusi. Si nu vreau sa o fac mai joasa, botul la e34 e destul de jos oricum, si asa imi mananca zilele cand vin prin Romania...

 

Asa ca daca si cand ma hotarasc sa le schimb pe toate probabil ca o sa fiu fortat sa iau niste arcuri de alta firma + amortizoare bilstein, eventual alea heavy duty.

Link to comment
Share on other sites

pai noi vorbim aici de kit, adica arcuri + amortizoare. Faza e ca arcuri eibach pentru e34 am vazut doar sport, mai scurte decat cele standard. amortizoare gasesti sport bilstein si au acelasi pret cu cele standard.

Am studiat si eu problema putin ca, desi la testul de amortizoare a iesit ok nu sunt multumit totusi. Si nu vreau sa o fac mai joasa, botul la e34 e destul de jos oricum, si asa imi mananca zilele cand vin prin Romania...

 

Asa ca daca si cand ma hotarasc sa le schimb pe toate probabil ca o sa fiu fortat sa iau niste arcuri de alta firma + amortizoare bilstein, eventual alea heavy duty.

 

arcuri KW sport combinate cu bilstein b4 stock ce iese ? Tre sa subliniez ca nu-mi place sa ma zgaltaie

 

pai noi vorbim aici de kit, adica arcuri + amortizoare. Faza e ca arcuri eibach pentru e34 am vazut doar sport, mai scurte decat cele standard. amortizoare gasesti sport bilstein si au acelasi pret cu cele standard.

Am studiat si eu problema putin ca, desi la testul de amortizoare a iesit ok nu sunt multumit totusi. Si nu vreau sa o fac mai joasa, botul la e34 e destul de jos oricum, si asa imi mananca zilele cand vin prin Romania...

 

Asa ca daca si cand ma hotarasc sa le schimb pe toate probabil ca o sa fiu fortat sa iau niste arcuri de alta firma + amortizoare bilstein, eventual alea heavy duty.

 

heavy duty stiu ca sunt pt carat , tu ce cari ? :)

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

poate site asta te ajuta sa decizi. desi e vorba de kituri sport

http://www.bmw4life.com/shocksSpringsGuide.htm

Bilstein HD sunt pentru carat sau off road ocazional, cred ca descrie perfect mersul prin Romania..

unii sustin ca ar tine cam de 4 ori cat tine un oem..

 

Eu zic ca daca sunt de carat, sunt prea tari , tu ce crezi ? Nu fac nici offroad , nici carat. Daca ma duc pe camp ,nu sunt asa gropi sa stii ca pe asfalt .

 

Nu pune amortizoare b4 cu arcuri sport.

Ia b6 daca vrei sport.

Sau daca mergi pe gropi, ia ce a zis DOMI.

LesjĂśfors de arcurile astea ce crezi ?

Link to comment
Share on other sites

Staiti sa ne intelegem

Eibach nu fac suspensii, telescoape, Eibach fac arcuri.

 

De aia e vb de suspensii Bilstein, care in cele mai multe cazuri au arcuri H&R sau Eibach.

eibach face si suspensiii crede-ma :)

Nu sunt specializati in telescoape, multe din kiturile lor au telescoape bilstein.

Link to comment
Share on other sites

Bilstein HD sunt pentru carat sau off road ocazional, cred ca descrie perfect mersul prin Romania..

 

 

Heavy duty astea sunt tari adica sunt ca unele sport, sau din contra ofera confort prin Romania ?

 

Eu mi-am pus amortizoare noi Sachs + arcuri stock sh si a iesit o porcarie, parca e barca masina. Ma descurc cu ea, darma gandesc ca nu e tocmai ceea ce trebuie sa fie la suspensia stock oem.

 

Billstein HD astea cu ce arcuri le-ai combina sa n-o coboare deloc?

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

sal

eu am e34 si mi-am pus amortizoare noi pe fata

am ales Bilstein da nu prea ma pricep sa zic b4 sau b6 sau altceva

si le am de vro 5 luni si pot sa zic ca nu am avut vro problema

Sunt cam batoase,dar ce sa faci ,asta e

 

In concluzie sunt multumit de ele.

Pretul lor: 2 mil si ceva bucata + 700 000 setul de aparatori(bureti) ptr ele

Link to comment
Share on other sites

i-a b4 standard, oricum sunt extrem de durabile.

Arcuri nu stiu ce sa zic, poti incerca si oem ca alea nu cred ca sunt scumpe

 

sunt 450 ron bucata oem :)).enooorm

 

Bilstein HD sunt pentru carat sau off road ocazional, cred ca descrie perfect mersul prin Romania..

 

 

Heavy duty astea sunt tari adica sunt ca unele sport, sau din contra ofera confort prin Romania ?

 

Eu mi-am pus amortizoare noi Sachs + arcuri stock sh si a iesit o porcarie, parca e barca masina. Ma descurc cu ea, darma gandesc ca nu e tocmai ceea ce trebuie sa fie la suspensia stock oem.

 

Billstein HD astea cu ce arcuri le-ai combina sa n-o coboare deloc?

 

prietene dau la pariu ca ai arcurile prea moi. Nu lua arcuri sh, n-ai cum sa le testezi daca sunt bune

 

sal

eu am e34 si mi-am pus amortizoare noi pe fata

am ales Bilstein da nu prea ma pricep sa zic b4 sau b6 sau altceva

si le am de vro 5 luni si pot sa zic ca nu am avut vro problema

Sunt cam batoase,dar ce sa faci ,asta e

 

In concluzie sunt multumit de ele.

Pretul lor: 2 mil si ceva bucata + 700 000 setul de aparatori(bureti) ptr ele

 

la 2 mil si ceva, sunt sigur b4

Link to comment
Share on other sites

Da se poate sa fie arcurile moi. am avut o suspensie Weitec sport pe masina -35/-35 mm care era ok, tinuta de drum excelenta, problema e ca era prea rigida si am vrut s-o dau inspre confort. Arcurile initiale ale masinii le aruncasem asa ca am luat unele de pe o masina adusa din Germania, care pareau ok (le-am vazut pe masina) Dar s-ar putea sa fie moi, s-ar putea ca nici amortizoarele Sachs sa nu fie cine stie ce.

 

Tocmai de aceea intreb ce arcuri mai ieftine s-ar gasi in loc de cele OEM, care sa nu coboare garda ?

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.