Jump to content

Se merita un e36? ce motor recomandati cu un raport consum/putere bun


ebenize

Recommended Posts

Sincer eu nu cred ca exista E36 brici indiferent de suma... Ca dai 2000 sau 5000 de euro tot pica ceva la el. Tot ce conteaza e sa nu-i bata motorul iar pretul e facut de partea estetica. La fel de bine poate sa-ti pice orice la masina chiar daca e vopsita cu grija... As opta pt o masina medie pe estetic iar diferenta de bani as baga-o in tehnic...

 

Vei fi surprins cati bani poate inghiti un E36 daca vrei sa fie OK nu de expozitie... La prima vedere poti sa crezi ca nu-ti trebuie cine stie ce buget iar preturile sunt mici la piese dar in 2-3 ani vei baga inca odata pretul masinii.

 

Cumpara-ti masina in momentul in care iti vei permite sa bagi 1500-2000 de euro dintr-o data ia ea altfel vei avea intotdeauana probleme cu masina.

Ba iti pica ulei pe la motor , ba pe la cutie, ba iti bate articulatia, ba nu-ti mai merge aerul ba ti-a picat debitmetrul, ba nu iti porneste la cald sau la rece etc etc etc.

Crede-ma....

Cred ca asta se intampla la orice masina care are vechimea unui E36 asa ca ............

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

SUper, topicul asta imi aduce aminte de mine acum 4 luni cand vroiam sa imi iau bmw :). Il rog pe initiatorul topicului sa citeasca si topicul deschis de mine pe aceeasi tema ca sa se convinga.

 

Eu mi`am luat un 318i care mi se pare foarte ok. Nu are rost 316 pentru ca ar fi mai puturos si ar avea acelasi consum. Totusi daca gasesti un 318is cat de cat bun care sa nu aiba probleme la motor si la cutie ar fi perfect. Cat despre partea mecanica sa nu se astepte sa nu bata sau sa troncane pentru ca este cam greu la o masina atat de veche. Daca totusi au fost schimbate recent e o treaba dar te va costa mai mult.

 

Eu tocmai am scoso din service pe a mea unde am schimbat o gramada de piese pe partea mecanica. Ar mai fi de facut dar cand o sa imi permita bugetul.

Link to comment
Share on other sites

Mare dreptate are un baiat mai sus cand a spus ca sunt masini la care trebuie sa te astepti sa investesti enorm,multi le ia cu gandul ca gata daca schimba niste filtre si niste placute ,sa urcat in ea si dai cheie,nu tata nu e asa,iei masina ai schimbi consumabilele si dupa aceia vezi ca o sa cada pompa de apa,alte garnituri pe la motor,ambreiaj,simti ceva la cutia de viteze nu stiu ce,daca te gandesti, tragi linie si te intrebi:pt. ce toate eforturile astea?pt. o dambla,mai precis pt. o masina,cu ce e ea atat de deosebita de celalalte ca sa merita eforturile astea?cu nimik special nu este deosebita,diferenta e doar cum percepe fiecare achizitionarea unei asfel de masini si pt. ce,pana nu-ti faci damblaua nu sti cum este,ca sa rezisti problemelor unei asfel de masini trebuie sa te ''alimentezi'' cu gandul ca-ti ofera ceva placut masina asta,ca sa poti sa schimbi ce pica la ea,dupa atatia ani acum insa eu unu vad altfel lucrurile,ma uit pe strada,in trafic la alte marci si-mi spun''daca as avea una din asta,ce bine ma-si simti in acesta masina,ce placut ar fi'',sfatul meu este,pana la urma o s-o cumperi, dar ce este cel mai important este cum iti mentine acea masina entuziasmul la fel de mare cum al ai in momentul cand o cumperi,salut.
Link to comment
Share on other sites

Sfatul meu este sa vezi cit mai multe masini...numai asa poti sa apreciezi obiectiv ce si sum. In momentul in care esti hotarit ce vrei si iti si permiti sa cumperi masina respectiva obligatoriu apeleaza la cineva care se pricepe si sint convins ca vei gasi o masina care sa te bucure si de care sa fi multumit.
Link to comment
Share on other sites

La 3000E gasesti un e36 bun, pe gheata asta, totul e sa ai rabdare si sa cauti. Chiar si la un 2500.

Ai mare grija la verificare, cauta un service/mecanic bun si dc totul e ok n-ar trebui sa ai probleme 6-12 luni.

Intretinearea o sa coste dar nici la modul sa bagi din prima cu miile de euro in ea, doar nu o iei de la dezmembrari.

In ce priveste motorizarea eu as opta pt 325i, dar de la 318is in sus toate sunt ok.

Inca o chestie, am vazut ca cele compact sunt mai ieftine deci ai putea lua in calcul si o astfel de caroserie.

In definitiv ar trebui sa primeze starea tehnica nu culoarea, optiunile, caroseria, motorizarea, anul, etc.

Link to comment
Share on other sites

La 2500 € gĂŁseÂşti unul ĂŽn care sĂŁ mai bagi ĂŽncĂŁ 2-3 000 €.

 

Tocmai pentru cã e crizã e nasol, oamenii nu mai bag deloc bani În maºini, iar dacã vor sã le vândã, nici reviziile nu le mai fac.

 

Ca o regulĂŁ generalĂŁ, atunci când cumperi o maÂşinĂŁ sh, trebuie sĂŁ ai minim 1000 € ĂŽn plus faÞã de preĂžul de achiziĂžie, iar suma ar trebui mĂŁritĂŁ ĂŽn cazul unei maÂşini atât de vechi ca un E36.

Link to comment
Share on other sites

Gresit. Multe de aceeasi vechime au fost scoase de mult din uz... Cate renault chamade mai vezi pe strazi sau audi 80 ? :)

Mai vezi, dar nu prea multe...

 

A tinut prea bine E36...

De chamade si audi 80 ai dreptate dar mai sunt C class, golf 3 si sa nu uitam ca au fost niste modele cam uratele mai ales 80'-ul ......

Link to comment
Share on other sites

Cunosc pe cineva care are un e36 318i cumparat acum 2 ani cu 2000E la care a schimbat decat consumabile.

Altul care si-a luat un c180 din 94 la 2000E si masina n-are nici o problema.

Serios, inca 2-3000e? Pai asta inseamna sa schimbi tot pe masina.

Se vede ca omului chiar ii place marca, nu ar trebui sa-l speriem.

Cine e nebun sa ceara 3000E pe un e36 praf?

Sunt ferm convins ca la 3000E poti gasi un e36 bun care sa nu necesite investitii majoare.

 

 

Cunosc pe cineva care vinde un 318 inmatriculat pe Spania la 800E. Nu stiu in ce stare tehnica e dar nu mi s-a parut cazut.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Ce inseamna de fapt o masina cazuta?

Din punctul meu de vedere inseamna o masina aproape irecuperabila. Cu motorul facut praf, suspensie praf, directie praf, transmisie praf.

Masinile mentionate PAREAU ok.

Tipul cu Merc (luat recent) a fost in service pt o verificare si nu au gasit nimic in neregula.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Ok, in conditiile de piata actuale cat ar trebui sa dea cineva pe un e36, e46 320i mediu in stare buna?

 

Ca fapt divers, era un baiat de pe forum cu un e36 care vroia sa imi dea diferenta 1000E pt masina mea, unii supraapreciaza e36.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic. Unii zic ca e36 nasoleala si trebuiesc bani multi peste. Alti il recomand... Cred ca pana nu testez pe pielea mea nu o sa stiu nicioadata adevarul, nu? Am un prieten foarte apropiat cu golf 3 din 93 dotari doar trapa electrica si vreau sa va zic ca a schimbat ambreiaj consumabile si un segment si mere brici. E adevarat mai are mici jocuri la pedale, la schimbator dar sunt acceptabile. Ganditi-va ca si o dacie nova se invarte pe la 1000 de euro si nu imi spune-ti ca nu iti trebuie bani de intretinere la ea sau mai bine zis un cielo care sunt scumpisoare piesele. Nu costa ca la bmw dar ce satifactie ai intr-un cielo sau nova si ce satifactie ai intr-un bmw. Ma intreb ce fac alti cu bmw-uri sub '90 cred ca ar avea nervii la pamant. Pana la urma urmei sa zicem ca bagi un ban da macar daca bagi un ban te bucuri de masina te simti bine in ea. Nu sa bagi bani si cel mai important timp pierdut si cautari de piese si sa detesti sa conduci masina. Si mai e o chestie daca nu iti place masina, nu prea ai grija de ea in schimb cand iti place masina parca ai alta ambitie si grija de ea. Edited by ebenize
Link to comment
Share on other sites

Păi cam aşa este. :)

 

90% dintre maşinile pe care le găseşti de vânzare au tot felul de probleme tehnice.

 

De exemplu, poţi spune că maşina ta nu are nici o problemă tehnică? Are totul funcţionabil?

 

Dacă da, e o excepţie.

 

Ănainte să-mi cumpăr maşina am văzut vreo 5 E39-uri, 3 E38-uri, 2 E36 328i...

 

Nici una nu era de cumpărat. :lol:

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Sunt cam derutat, deci la ce pret se ridica un e36 320i sa zicem din 95 cu dotari medii?

Eu zic ca in jur de 3000E.

Singura problema la masina mea este alternatorul, care cred ca eu cu mana mea am facut-o pt ca nu am schimbat bateria.

Din iunie pana acum nu am schimbat la masina decat ulei, filtre, lichid frana, placute si discuri, ce-i drept nici nu prea am mers ca am avut vreo 4 luni suspendare.

 

LE: Uitasem, cred ca trebuiesc schimbate gumele pe fata, pt ca la franare nu am deloc aderenta.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Masina impecabila e cea noua, parerea mea.

Corect.. multi zic la o masina impecabil dar cu mici defecte .. pai atunci nu mai e impecabila:)) oricum ce e drept am vazut si masini vechi care aratau foarte foarte bine insa nu stiu cum erau sub capota ...Esteticul e mai usor de retusat decat tehnicul deci...

Link to comment
Share on other sites

Ăn târg toate maÂşinile sunt impecabile. :)

 

Existã ºi maºini impecabile sh, Însã alea nu sunt de vânzare. :lol:

 

Nu, ambele sunt importante la o maÂşinĂŁ veche.

 

Dacã iei un cazan ruginit, te va costa foarte mult tinichigeria ºi vopsitoria, mai mult decât un motor ºi o cutie sh.

Link to comment
Share on other sites

...Esteticul e mai usor de retusat decat tehnicul deci...

 

O sa observi ca de multe ori starea tehnica conteaza mai putin.Masina trebuie sa straluceasca, siglele sa fie curate si cam asta este.Daca lipsesc catalizatoarele sau alte piese mai putin importante nu conteaza, nu stie nimeni asta. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.