Jump to content

Regulator presiune in rampa


DEST

Recommended Posts

Pornesti motorul si scoti furtunasul cel mic din el, iar daca prelinge benzina e dus.

Ce probleme ai ? La mine cand a fost stricat nu pornea din prima cheie, cand l-am verificat prima data nu am observat bine ca e stricat pt ca am scos furtunasul din admisie si cum este curbat si curgea putin nu mi-am dat seama.

Link to comment
Share on other sites

Am verificat ce ai spus tu ,nu curge nimic pe acolo si totusi nu sunt 100% sigur ca e ok regulatorul.

 

Despre consum ce sa zic la drum lung ,spre ex. eu merg Iasi -Bacau destul de des, scot 8 % la un mers relaxat cam cu 100 -120 la ora cu o persoana in dreapta si bagaj minim ,dar daca o calc sau ma mai iau cu cate 1 scot 9.2 - 10 % pe acelari traseu .

 

In oras nu reusesc sa scap de 15% oricat de incet as merge.

Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

Stie cineva o modalitate mai rudimentara de a proba regulatorul de presiune in rampa de injectoare ??

 

Poti sa verifici debitul, sa verifici cati litri de benzina debiteaza pompa intr-un minut.Pentru presiune este nevoie de un manometru.Mai rudimentar de atat nu stiu. :)

 

 

La mine problema e consumul si din cate m-am documentat poate fi din cauza presiunii mari din rampa.

 

 

Presiunea mare in rampa duce si la aparitia erorilor deoarece computerul nu mai poate compensa pentru surplusul de benzina.

Apar erori de amestec.Ai verificat daca sunt erori?Consumul mare poate fi si din alte cauze.

Link to comment
Share on other sites

Am bagat-o pe tester si nu are nici o eroare , parametrii erau ok.

 

Sonda am schimbat-o de curand.

 

Debitmetru e model vechi cu clapeta ,pe tester nu a dat erori ,si l-am verificat si manual si nu are nimica.

 

Mai ramane senzorul de temperatura la motor(care sincer nu cred ca e defect) ,regulatorul de presiune ,injectoare sau DME-ul.

 

Le iau incetisor si pe rand .

Link to comment
Share on other sites

Debitmetru e model vechi cu clapeta ,pe tester nu a dat erori ,si l-am verificat si manual si nu are nimica.

Cum l-ai verificat manual?

 

Asta e singura problema la tine? Numai consumul? Sau iti mai face si alte probleme?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca debitmetrul e de vina, asta dupa ce am dat bujiile jos si erau inegrite toate.

In seara asta m-am enervat si l-am dat jos de pe masina.

 

Nu am mai masurat sa vad dc are 5v cu mufa si contactul pus,dar nu cred ca am vreun fir intrerupt.

 

Am verificat senzorul de temperatura incorporat intre pinul 1 si 2 si da 2,3 kohmi la temperatura camerei deci e bun.

 

Cand am verificat rezistenta intre pinii 4 si 5 ,ramane constanta la 11.54 kohmi oricat as misca de clapeta aia,deci nu e bun.

 

Totusi nu inteleg cum poate sa mearga motorul bine fara ca acea valoare sa se modifice.

Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

Cred ca debitmetrul e de vina, asta dupa ce am dat bujiile jos si erau inegrite toate.

In seara asta m-am enervat si l-am dat jos de pe masina.

 

Nu am mai masurat sa vad dc are 5v cu mufa si contactul pus,dar nu cred ca am vreun fir intrerupt.

 

Am verificat senzorul de temperatura incorporat intre pinul 1 si 2 si da 2,3 kohmi la temperatura camerei deci e bun.

 

Cand am verificat rezistenta intre pinii 4 si 5 ,ramane constanta la 11.54 kohmi oricat as misca de clapeta aia,deci nu e bun.

 

Totusi nu inteleg cum poate sa mearga motorul bine fara ca acea valoare sa se modifice.

La ce pagina (sau ce capitol) ai gasit astea?

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate in ceea ce priveste regulatorul dar cu cateva amendamente si anume : consuma enorm si "degeaba" :) , sunt mari probleme la pornire adica nefiind presiune in rampa de injectoare trebuie sa dai la automat pana lesini.

Cand ai regulatorul de presiune dus inseamna ca nu ai presiune in rampa de injectoare nu ca ai prea mare.

Bafta!!!

Link to comment
Share on other sites

Capitolul 130 Fuel Injection pag.14 sau pagina 160 din manual.

M-ai facut curios. Poate in weekend ma apuc si il testez si eu.

Am inteles ca sunt 2 tipuri de debitmetre... Scrie tot acolo ce si cum?

Link to comment
Share on other sites

Ai jumatate de pagina nu e mare lucru .Ce ti-am dat eu e pentru debitmetru cu clapeta 316,318si 318is motor m42, dar sunt tratate amadoua tipurile de debitmetre.

Sper ca in weekend sa am timp sa rasfoiesc manualul. Merci :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.