Jump to content

PDC (Park Distance Control) - Failure... (E65-2003)


Adrian001

Recommended Posts

De saptamana trecuta mi-a aparut intr-o zi "PDC - Failure" ... din senin apoi pe parcursul zilei a disparut... revenindu-si spre seara... A doua zi pornesc masina imi apare iar... si tot asa disparea-aparea... pana cand de cateva zile deja nu se mai restabileste... ce o fi avand? Are cineva vreo ideie?
Link to comment
Share on other sites

Vad ca sunt 14 sigurante acolo.De ce nu le verifici pe toate?In 5-10 minute termini. :)

 

Sa-mi mai apara si alte erori...???? Nuuuuu... vreau doar s-o scot pe aia cu pricina... doar... + am inteles ca asta nu-i unicul "Fuse box" din masina... mai sunt si altele...

cum ar fi PDC in germana caci doar in germana scrie totul...????

Edited by Adrian001
Link to comment
Share on other sites

PDC-ul este alimentat din spate, de acolo de unde ai pus poza.Nu stiu exact care este siguranta, insa ma gandeam ca folosesti un multimetru si nu este nevoie sa le scoti. :)

Oricum, o mica remarca daca imi permiti, daca siguranta este arsa si alimentarea este intrerupta atunci PDC-ul nu are cum sa isi mai revina.Este vorba de o siguranta fuzibila, cand se arde, se arde...

Link to comment
Share on other sites

PDC-ul este alimentat din spate, de acolo de unde ai pus poza.Nu stiu exact care este siguranta, insa ma gandeam ca folosesti un multimetru si nu este nevoie sa le scoti. :)

Oricum, o mica remarca daca imi permiti, daca siguranta este arsa si alimentarea este intrerupta atunci PDC-ul nu are cum sa isi mai revina.Este vorba de o siguranta fuzibila, cand se arde, se arde...

 

Pai, ma gandeam si eu daca o scot p/u cateva minute si o pun la loc poate isi revine intreg sistemul PDC... Primitiv, dar efectiv... cel putin asa am procedat eu cu masina mea anterioara pana la 7-ar... si-a mers m-a scutit de ceva bani si timp pierdut pe la reprezentante...

Link to comment
Share on other sites

... si al meu de pe dreapta spate "facea figuri"... treaba mi-a aparut dupa ce am fost la o spalatorie anul trecut dupa care a inghetat afara... apoi, pe tot parcursul anului 2009 "a facut figuri"... cum ploua mai mult afara, scadea temperatura etc., iar eroare.. m-am saturat(sincer, m-am cam invatat cu parcarea asta ajutat de senzorii astia :) ), am facut un test, intr-adevar a iesit cel de pe dreapta spate cu beleaua, am cumparat unul second negru(doar de asta am gasit), l-am vopsit, si de 3 luni merge fara nici cea mai mica problema :lol: ... pe drumurile noastre si toti factorii astia "pitoresti" caracteristici RO, "electronica" asta are de suferit :)
Link to comment
Share on other sites

PDC-ul este alimentat din spate, de acolo de unde ai pus poza.Nu stiu exact care este siguranta, insa ma gandeam ca folosesti un multimetru si nu este nevoie sa le scoti. :)

Oricum, o mica remarca daca imi permiti, daca siguranta este arsa si alimentarea este intrerupta atunci PDC-ul nu are cum sa isi mai revina.Este vorba de o siguranta fuzibila, cand se arde, se arde...

 

Pai, ma gandeam si eu daca o scot p/u cateva minute si o pun la loc poate isi revine intreg sistemul PDC... Primitiv, dar efectiv... cel putin asa am procedat eu cu masina mea anterioara pana la 7-ar... si-a mers m-a scutit de ceva bani si timp pierdut pe la reprezentante...

 

Acum am realizat.PDC-ul la E65 nu este protejat printr-o siguranta fuzibila.Primeste curent de la un modul electronic si este protejat de semiconductori.In caz de scurtcircuit alimentarea este intrerupta automat pana la eliminarea problemei.

Cel mai probabil un senzor este defect.

Link to comment
Share on other sites

Am gasit problema... cel putin testerul mi-a aratat un sensor defect... Deja mi-am gasit si cu ce sa-l inlocuiesc, unul uzat de la dezmembrari... alta problema deja... el e de culoare neagra, adica masina dezmembrata e de culoare neagra... cum il vopsesc? Mai ales ca am gasit pe aici pe forum undeva pareri precum ca n-ar functiona daca se vopseste, sau care-i treaba cu vopsitul...??? cum sa-l prelucrez, vopsesc, ca apoi sa functioneze corect??? Stie cineva?
Link to comment
Share on other sites

Am gasit problema... cel putin testerul mi-a aratat un sensor defect... Deja mi-am gasit si cu ce sa-l inlocuiesc, unul uzat de la dezmembrari... alta problema deja... el e de culoare neagra, adica masina dezmembrata e de culoare neagra... cum il vopsesc? Mai ales ca am gasit pe aici pe forum undeva pareri precum ca n-ar functiona daca se vopseste, sau care-i treaba cu vopsitul...??? cum sa-l prelucrez, vopsesc, ca apoi sa functioneze corect??? Stie cineva?

 

 

... eu l-am vopsit pur si simplu cu un corector de la grozadan... mi-am luat un corector original pt culoarea mea si l-am vopsit cum se vopsesc unghiile :) ... nu se vede numai daca esti foarte atent si foarte aproape... cine nu stie nici nu-si da seama... iar de functionat... nici macar o eroare.. totul e perfect.. deja are vreo 3 luni :) ...

Link to comment
Share on other sites

Am gasit problema... cel putin testerul mi-a aratat un sensor defect... Deja mi-am gasit si cu ce sa-l inlocuiesc, unul uzat de la dezmembrari... alta problema deja... el e de culoare neagra, adica masina dezmembrata e de culoare neagra... cum il vopsesc? Mai ales ca am gasit pe aici pe forum undeva pareri precum ca n-ar functiona daca se vopseste, sau care-i treaba cu vopsitul...??? cum sa-l prelucrez, vopsesc, ca apoi sa functioneze corect??? Stie cineva?

 

 

... eu l-am vopsit pur si simplu cu un corector de la grozadan... mi-am luat un corector original pt culoarea mea si l-am vopsit cum se vopsesc unghiile :) ... nu se vede numai daca esti foarte atent si foarte aproape... cine nu stie nici nu-si da seama... iar de functionat... nici macar o eroare.. totul e perfect.. deja are vreo 3 luni :) ...

 

fara sa-l prelucrezi un pic? Ma refer la hartie abraziva? adica ai vopsit direct pe el? asa cum era el cu vopseau aia veche lacuita?

Link to comment
Share on other sites

fara sa-l prelucrezi un pic? Ma refer la hartie abraziva? adica ai vopsit direct pe el? asa cum era el cu vopseau aia veche lacuita?

 

 

era doar bine curatat... fara pic de praf pe el... nu am "piscalit" nimic altceva la el... l-am vopsit, iar dupa ce s-a uscat am dat si cu lacul din set... deocamdata nici o problema... daca se vor intampla neplaceri voi anunta... dar nu cred...

Link to comment
Share on other sites

Ar fi adevarat ca spalatoriile cu jet-ul de apa prea puternic ar afecta sensorii? Ma refer la presiunea apei din pistolul ala cu care "loveste" (spala) sensorii...

 

... ar fi indicat sa se evite senzorii... sau.. chiar trebuie avut grija de ei... daca schimbi spalatoriile des, ar fi bine sa le spui sa nu dea cu presiune mare direct pe senzor... e totusi un senzor... eu ma duc la aceeasi spalatorie si... ai mei stiu deja :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.