Jump to content

Intamplare curioasa


B46ROS

Recommended Posts

Salut,

 

Am un E46 diesel si in luna Aprilie 2009 am fost la service BMW pentru un control de rutina, in urma caruia s-a constatat ca tampoanele de la motor au o uzura mult peste cea admisa in specificatiile BMW.

 

Baietii de acolo mi-au recomandat sa le schimb, ceea ce am si facut. Rezultatul a fost o masina super silentioasa, parca era pe benzina.

 

In luna Iulie 2009, din pricina traficului, am fost nevoit sa franez brusc, de la 40 km/h pana la 0. In acel moment tamponul din partea dreapta (cum te uiti la maisna) s-a rupt, motorul s-a rasucit cam 2 cm, ceea ce a dus si la ruperea celui de al 2-lea. Deci la o simpla frana, tampoanele noi de 3 luni s-au rupt.

 

Am dus masina pe platforma la BMW, unde mi-au schimbat ambele tampoane pe garantie de piesa.

 

Saptamana trecuta am fost din nou la un service BMW sa verifice termostatele. Rezultatul...uzura tampoanelor motor peste masura. Necesita iarasi sa fie schimbate (tot pe garantie de piesa).

 

Intrebarea este: Ce se intampla de a trebuit sa schimb, in mai putin de 1 an, tampoanele de la motor de 3 ori? Ce forte (supranaturale le-as putea numii) actioneaza asupra motorului de se ajunge la rezultatul asta?

 

Subliniez ca: am fost la service BMW (reprezentanta)unde ma astept ca tampoanele montate sa fie originale. De la primul schimb de tampoane pana astazi am parcurs aroximativ 20 de mii de km cu maisna (in mare parte pe autostrada). in ultimile 4 luni masina a stat parcata mai mult).

Edited by B46ROS
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am un E46 diesel si in luna Aprilie 2009 am fost la service BMW pentru un control de rutina, in urma caruia s-a constatat ca tampoanele de la motor au o uzura mult peste cea admisa in specificatiile BMW.

 

Baietii de acolo mi-au recomandat sa le schimb, ceea ce am si facut. Rezultatul a fost o masina super silentioasa, parca era pe benzina.

 

In luna Iulie 2009, din pricina traficului, am fost nevoit sa franez brusc, de la 40 km/h pana la 0. In acel moment tamponul din partea dreapta (cum te uiti la maisna) s-a rupt, motorul s-a rasucit cam 2 cm, ceea ce a dus si la ruperea celui de al 2-lea. Deci la o simpla frana, tampoanele noi de 3 luni s-au rupt.

 

Am dus masina pe platforma la BMW, unde mi-au schimbat ambele tampoane pe garantie de piesa.

 

Saptamana trecuta am fost din nou la un service BMW sa verifice termostatele. Rezultatul...uzura tampoanelor motor peste masura. Necesita iarasi sa fie schimbate (tot pe garantie de piesa).

 

Intrebarea este: Ce se intampla de a trebuit sa schimb, in mai putin de 1 an, tampoanele de la motor de 3 ori? Ce forte (supranaturale le-as putea numii) actioneaza asupra motorului de se ajunge la rezultatul asta?

 

Vad ca ai spus service BMW...dupa ce ti le-au inlocuit te-ai uitat la ele din curiozitate? Vorba lui Rares poate iti pun niste tampoane de duzina in loc de cele originale pentru care tu ai platit.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am un E46 diesel si in luna Aprilie 2009 am fost la service BMW pentru un control de rutina, in urma caruia s-a constatat ca tampoanele de la motor au o uzura mult peste cea admisa in specificatiile BMW.

 

Baietii de acolo mi-au recomandat sa le schimb, ceea ce am si facut. Rezultatul a fost o masina super silentioasa, parca era pe benzina.

 

In luna Iulie 2009, din pricina traficului, am fost nevoit sa franez brusc, de la 40 km/h pana la 0. In acel moment tamponul din partea dreapta (cum te uiti la maisna) s-a rupt, motorul s-a rasucit cam 2 cm, ceea ce a dus si la ruperea celui de al 2-lea. Deci la o simpla frana, tampoanele noi de 3 luni s-au rupt.

 

Am dus masina pe platforma la BMW, unde mi-au schimbat ambele tampoane pe garantie de piesa.

 

Saptamana trecuta am fost din nou la un service BMW sa verifice termostatele. Rezultatul...uzura tampoanelor motor peste masura. Necesita iarasi sa fie schimbate (tot pe garantie de piesa).

 

Deci in 3 luni s-au rupt iar tampoane noi, originale BMW.Deci sunt doua variante.Ori nu le-au schimbat ori au pus piese after market.

Link to comment
Share on other sites

@ Bavaria

 

Tare asta cu "deci", a fost o scapare la inceput de propozitie.

 

De schimbat le-au schimbat, ca si in Aprilie la Bucuresti si in Iulie la Constanta dupa montaj m-am uitat la suruburile si piulitele de prindere si erau noi, iar cauciucurile propriu-zise aveau pudra aia alba pe ele.

 

 

A mai patit cineva sa schimbe tampoanele atat de des?

 

Ma gandesc ca la plecarea de pe loc sau in frana de motor apar aceste forte ce actioneaza asupra tampoanelor, dar tot nu-mi explic cum s-ar putea uza asa de usor..ca doar nu fac 5o de mii de km pe luna...

Edited by B46ROS
Link to comment
Share on other sites

NiÂşte tampoane noi nu au voie sĂŁ cedeze ĂŽntr-un interval de timp aÂşa scurt Âşi mai ales sĂŁ se rupĂŁ dintr-o datĂŁ.

Tampoanele ce Ăži le-au montat pe maÂşinĂŁ sunt aftermarket 100% Âşi sigur cele mai ordinare.

 

Ăn momentul de faÞã care e starea tampoanelor?

Link to comment
Share on other sites

Astazi am fost la un alt sediu BMW, le-am spus povestea mea si le-am starnit curiozitatea.

 

Au bagat masina la unitatea de service rapid si au verificat tampoanele motor, si pe cele de la cutie. Au constatat acelasi lucru, ca tampoanele sunt foarte moi si ca tremura mult prea tare masina la oprirea motorului.

 

S-au gandit ca poate volanta este cauza, aceasta amplificand tremuratul, implicit slabirea tampoanelor, la oprirea motorului, dar cand le-am spus ca am schimbat volanta cu kit-ul de ambreaj in martie 2009, a disparut aceasta posbilitate.

Link to comment
Share on other sites

Astazi am fost la un alt sediu BMW, le-am spus povestea mea si le-am starnit curiozitatea.

 

Au bagat masina la unitatea de service rapid si au verificat tampoanele motor, si pe cele de la cutie. Au constatat acelasi lucru, ca tampoanele sunt foarte moi si ca tremura mult prea tare masina la oprirea motorului.

 

S-au gandit ca poate volanta este cauza, aceasta amplificand tremuratul, implicit slabirea tampoanelor, la oprirea motorului, dar cand le-am spus ca am schimbat volanta cu kit-ul de ambreaj in martie 2009, a disparut aceasta posbilitate.

 

Eu zic sã nu-Þi mai pierzi vremea cu experÞii români.

Cunosc un caz similar cu al tĂŁu, Âşi-au bĂŁtut joc de maÂşinĂŁ ĂŽn service Âşi culmea, s-a rezolvat problema pânĂŁ la urmĂŁ. ĂnsĂŁ omul respectiv a mers foarte "departe/sus" cu reclamaĂžia.

Link to comment
Share on other sites

Poate sunt tampoane de alt model ... pot sa potriveasca de pe ceva model pe benzina? Eu la asta ma gandesc, nu sunt suficient de rezistente pentru greutatea si vibratiile motorului, prin urmare nu sunt pentru motorul respectiv.
Link to comment
Share on other sites

Astazi am fost la un alt sediu BMW, le-am spus povestea mea si le-am starnit curiozitatea.

 

Au bagat masina la unitatea de service rapid si au verificat tampoanele motor, si pe cele de la cutie. Au constatat acelasi lucru, ca tampoanele sunt foarte moi si ca tremura mult prea tare masina la oprirea motorului.

 

S-au gandit ca poate volanta este cauza, aceasta amplificand tremuratul, implicit slabirea tampoanelor, la oprirea motorului, dar cand le-am spus ca am schimbat volanta cu kit-ul de ambreaj in martie 2009, a disparut aceasta posbilitate.

 

La ultima revizie la AB mi s-a spus sa schimb si fulia pe langa tampoane motor, nu am fost de accord sa mi-o schimbe si nu au fost de acord sa-mi ofere garantie la tampoane ca cica s-ar uza mai repede daca este fulia dusa. Daca ai schimbat si volanta cred ca mai ramane: fulia ori intinzatorul

Link to comment
Share on other sites

@ Risti

 

Sunt de acord cu tine, dar aici nu este vorba de facut reclamatii pentru a rezolva ceva, pe mine ma intereseaza cauza acestei probleme si daca a mai fost intalnita.

 

Sunt de vina debraierile si franele de motor, sau poate multitudinea de gropi din asfalt, in timpul carora sunt induse anumite tensiuni in aceste tampoane?

 

Este asta o problema de proiectare a tampoanelor, implicit a modului in care motorul este prins de sasiu (in sintuatia in care mai sunt si alte cazuri similare)?

 

Sau este doar o situatie nefericita?

 

@SRB_ALEX

 

Tot ieri au verificat si fulia si au spus ca este in regula.

 

Cei la care am fost saptamana trecuta mi-au spus sa o schimb impreuna cu intinzator, role si curele.

 

@Grazadan / Bavaria

 

Ma mai gandesc ca poate in ambele situatii, cand am schimbat tampoanele, sa fi fost montate tampoane imbatranite, unele care au stat prin depozit cativa ani... In ceea ce priveste montatul invers sau sa fie schimbate stanga cu dreapta, nu cred ca se poate intampla de 2 ori.

Edited by B46ROS
Link to comment
Share on other sites

Tot ieri au verificat si fulia si au spus ca este in regula.

 

Cei la care am fost saptamana trecuta mi-au spus sa o schimb impreuna cu intinzator, role si curele.

 

Mai verifica odata intinzatorul( il poti verifica si singur in 2-3 min), o spun pentru ca sunt patit doar ca eu nu le-am schimbat de 3 ori intr-un an ci doar de 2 ori. Verdictul a fost exact ca si la tine: fulie,curele, role dar fara intinzator(piesa cu probleme).

Link to comment
Share on other sites

@ Risti

 

Sunt de acord cu tine, dar aici nu este vorba de facut reclamatii pentru a rezolva ceva, pe mine ma intereseaza cauza acestei probleme si daca a mai fost intalnita.

 

Sunt de vina debraierile si franele de motor, sau poate multitudinea de gropi din asfalt, in timpul carora sunt induse anumite tensiuni in aceste tampoane?

 

Este asta o problema de proiectare a tampoanelor, implicit a modului in care motorul este prins de sasiu (in sintuatia in care mai sunt si alte cazuri similare)?

 

Sau este doar o situatie nefericita?

 

Nu, trebuie sã gândim foarte simplu ºi obiectiv. Ai o problemã la maºinã, este identificatã, este rezolvatã... dar apare din nou Într-un timp FOARTE scurt. DE CE? Aici e problema... pentru cã sunt incompetenÞi, pentru cã nu au analizat În totalitate problema, pentru cã nu ºtiu cauza, pentru cã au dezinteres pentru ceea ce fac... ETC.

Ei trebuie sĂŁ depisteze cauzele de ce s-au rupt, NU tu...

 

Asta e ca Âşi cum ai merge la doctor Âşi te opereazĂŁ de ceva Âşi dupĂŁ 2 luni "ce-ai fĂŁcut prietene, cĂŁ tot mĂŁ doare? PĂŁi Âştii cĂŁ nu te-am operat bine"... aoleu...!!!

 

ĂncĂŁ ĂŽmi susĂžin ideea cu reclamaĂžia... pentru cĂŁ existĂŁ un precedent ĂŽn asta Âşi implicit rezolvare!

Link to comment
Share on other sites

de acord cu risti, este problema identificata prost.

si au am o problema de scartait volan cand iau stanga, au zis ca sunt curelele, intinzatoarele si fulia, le-am schimbat cu piese originale, mai putin curelele, dar zgomotul nu a disparut. la reprezentanta au zis ca nu am pus curea originala care este panzata pe interior si este mai silentioasa. problema este ca atunci cand tai aerul conditionat nu se mai aude nimic. am verificat, cu aerul pornit se invart toate curele, cu aerul oprit, tot se invart toate curelele, deci nu este din curea. este alta problema si nu au identificat-o corect.

mecanici din prezent, mai ales la marci premium, pun masina pe testar si schimba ce zice testarul ca este stricat, dar nu este de ajuns.

deci sfatul meu este sa mergi si in alta parte.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
si eu am aceiasi problema,am schimbat tampoanele pt ca unul era rupt si am pus originali!!1 eu iam luat de la un magazin de piese si au fost originali! asta a fost acum 3 luni,acum iar face ca inainte ,nu am fost inca la service dar stiu 100% ca iar sa rupt unul din ei.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.