Jump to content

reglare corecta a debitmetrului


Recommended Posts

a fost desfacut doar pt a se curatza.nimic mai mult.procesul s-a desfasurat in fata mea :blink:

cand am cumparat masina am vazut urme de "renumita pasta rosie" si asta a fost motivul pt care s-a desfacut.

Edited by DTM
Link to comment
Share on other sites

Da un refresh, ca am editat postul cu reglajul.

M-ai ametit de tot. Pasta de fabrica nu e rosie !. Deci, pana la urma, a umblat cineva le debitmetru inaintea ta , nu ?

105337[/snapback]

 

:blink: :)

renumita pasta rosie-arhicunoscuta de romani,era o aluzie,ca si la o garnitura noua tre sa pui pasta rosie cand mergi la mecanic.

da,era umblat,dar dupa ce l-am reglat mergea super klumea.

nu asta era intentia mea de a te ameti :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
imi reglasem eu la un E36 318is un debitmetru, a mers corect vreo 2 zile. apoi masina a inceput sa mearga haotic iar :twoup: solutia: inlocuirea.

Hai spune-mi si mie te rog cum l-ai reglat, asta e singura roblema pe care o am la masina....de la 800-900 de ture la relantii daca ii dau talpa in sarcina sau nu, mai intai da in nas apoi trage putin pan ape la 1800-2000 unde ii scade foarte mult puterea, de la 350 creste semnificativ iar de la 5000 nu mai zic, e la maxim !

Da-mi si mie un sfat te rog !

Link to comment
Share on other sites

rgrgrgrggggg ba se regleaza ! daca era prereglat din fabrica nu avea acea rotita zimtata!

De ex. :

pompa de benzina e si aia presetata din fabrica si nu are reglaje pe ea

regulatorul la fel

injectoarele la fel....

Tre sa fie buna de ceva si rotitza aia !

Link to comment
Share on other sites

Tre sa fie buna de ceva si rotitza aia !

De acord, rotita aia este foarte buna.

Asigura producatorul debitmetrului ca va mai vinde inca un debitmetru in momentul in care s-a modificat pozitia ei.

Nu stie multa lume chestia asta, este pentru cunoscatori, ...cum ar veni vorba.

Link to comment
Share on other sites

Mai multi s-au incumetat sa repare sau sa regleze AFM-uri cu rezultate mai bune sau mai proaste. Si eu am incercat si l-am stricat :) dar tot as mai incerca in baza experientei acumulate. Daca are cineva un debitmetru defect de 318 sau 318is stricat as fi recunoscator si in caz de reusita as ajuta comunitatea cu explicatiile necesare. :)

 

Mai jos ceva inspiratie, din pacate sunt multe informatii contradictorii, trebuie filtrate corespunzator:

 

http://mysite.verizon.net/vzerdcib/e34a/id6.html

http://forums.bimmerforums.com/forum/showt...d.php?t=1375315

http://www.atlanticz.ca/zclub/techtips/afm/index.html

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=356377

http://www.4x4wire.com/toyota/minutemods/afm/

http://www.yotatech.com/f116/pinging-corre...929/index2.html

http://forum.club8090.co.uk/viewtopic.php?...db863f9ac0a503f

http://www.bmwclubmalaysia.com/forums/showthread.php?t=31088

http://www.celica-gts.com/users/oldmage/tips.htm

http://specmiataclassifieds.com/SMF/index.php?topic=836.0

http://www.alfagtv6.com/afm_mods.htm

http://forums.pelicanparts.com/porsche-911...onnect-afm.html

http://www.efi101.com/forum/viewtopic.php?...cc818a0eb523267

 

Lectura placuta! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Mai multi s-au incumetat sa repare sau sa regleze AFM-uri cu rezultate mai bune sau mai proaste. Si eu am incercat si l-am stricat :twoup: dar tot as mai incerca in baza experientei acumulate. Daca are cineva un debitmetru defect de 318 sau 318is stricat as fi recunoscator si in caz de reusita as ajuta comunitatea cu explicatiile necesare. :)

 

 

Cum ai incercat sa il reglezi?Ai folosit un analizor de gaze?

Link to comment
Share on other sites

nu stiu la modelele mai noi dar la urs s-a reglat cu un imbus si analizor de gaze bagat in fund :twoup:

ma rog in prealabil am sudat evacuarea si am adus motorul la temperatura optima de functionare(parca m-am plimbat jumatate de ora) cel care a reglat avea un grafic cu cantitatea de CO2?? cred si asa a reglat,poate stie cineva mai exact dar la mine asa a fost reglat,de umblat la arc nu are rost e o loterie.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu la modelele mai noi dar la urs s-a reglat cu un imbus si analizor de gaze bagat in fund :twoup:

Dupa cum ziceam putin mai inainte, acum vreo 4 ani,

Debitmetrul nu se regleaza decat in fabrica, la producator. Gradatiile sunt pentru reglajul din fabrica si pentru ca daca si-a bagat vreun specialist nasul pe acolo sa stii cum sa-l aduci la loc :). Atat. E aproape imposibil sa il reglezi fara aparatura adecvata.

[...]

Singurul reglaj permis e reglarea CO2 la ralanti din surubul de aer. Dar si pentru asta trebuie sa ai un aparat sa masori CO2.

din surubul acela cu inbus se regleaza DOAR CO2 la ralanti. Nu afecteaza mersul in sarcina. Daca ai ezitari la acceleratie sau pierderi de putere, nu rezolvi nimic din acel surubel. Reglajul in sarcina se face din rotita aceea cu arc si din reteaua rezistiva pe care culiseaza cursorul.

Si aceste reglaje nu se pot face acasa.

 

Daca ai un analizor de gaze portabil, un aparat de masura integrator si daca ai rabdare sa misti rotita cu cate un dinte, sa faci o tura, sa citesti rezultatele dupa care sa o iei de la inceput pana cand gasesti un optim, poti avea sanse sa aduci reglajul destul de aproape de valoarea corecta. Dar trebuie sa ai sculele si o gramada de timp. Si e musai ca debitmetrul sa fie inca bun, sa nu fie stricata depunerea aceea grafitata.

 

Nu e un job de facut acasa, cu atat mai mult cu cat acesta nu este de fapt un reglaj necesar. Debitmetrul nu se deregleaza in timp, ca sa fie nevoie sa-l ajustezi periodic. Ori se strica, ori il deregleaza vreun meserias care crede ca daca trage el un pic de arc il regleaza mai bine ca fabricantul :) .

Link to comment
Share on other sites

Mai multi s-au incumetat sa repare sau sa regleze AFM-uri cu rezultate mai bune sau mai proaste. Si eu am incercat si l-am stricat :twoup: dar tot as mai incerca in baza experientei acumulate. Daca are cineva un debitmetru defect de 318 sau 318is stricat as fi recunoscator si in caz de reusita as ajuta comunitatea cu explicatiile necesare. :)

 

 

Cum ai incercat sa il reglezi?Ai folosit un analizor de gaze?

 

 

Urma sa fac asta (la un amic in service la statia de ITP) dar din pacate l-am stricat dintr-o neatentie.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca poti sa o modifici daca ai cunostintele necesare.

Sa fim seriosi totusi, exista peste tot softuri crakuite,gen INPA , KFP,...sau mai stiu eu ce, insa multi nu stiu cum functioneaza o sonda lambda...

Nu ma refer la tine, am spus la modul general, daca ai cunostintele necesare despre un soft DME banuiesc ca poti sa incerci sa ii alterezi proprietatile.Pe de alta parte, nu cred ca vei obtine rezultate mai bune decat au obtinut inginerii de la BMW. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.