Jump to content

Am o trepidatzie la masina cand bag clima!


lagunaseca

Recommended Posts

Chestia este ca la tester nu a iesit nimik defect, toate sunt perfecte, si motorul nu are pb cel putzin asa a reiesit pe test, si mie imi trepideaza numai la 900 turatzii si atat..:blink:

105018[/snapback]

Fa o proba. Scoate un furtunas de aer. Doar cat sa traga putintel aer fals. Masina va merge ca naiba, dar la tester nu va iesi nimic ...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fa o proba. Scoate un furtunas de aer. Doar cat sa traga putintel aer fals. Masina va merge ca naiba, dar la tester nu va iesi nimic ...

105019[/snapback]

 

Da dar au verificat peste tot daca trage aer fals si mai multe chestii, debitmetrul merge perfect etc. ce altceva sa verific?

Link to comment
Share on other sites

Pai e de la benzina 100%. Am vrut sa fiu destept si am cumparat niste benzina la "negru". Zicea ca e OMV 100, ma rog. Intr-o zi mi-a dat niste rateuri de m-am speriat, si in general mi-a mers foarte prost masina, cam facea figuri la relantiu.

Dupa ce s-a terminat benzina aia, nu am mai avut probleme deloc.

105017[/snapback]

 

 

Benzina este foarte diferita dpdv calitativ,in functie de locul de unde alimentezi.Din cauza asta apar tot felul de mici (si enervante) probleme.Nu apuca bine computerul sa isi faca adaptarile, ca se schimba iar calitatea benzinei.

Variatiile de genul asta se rezolva de multe ori cu update la soft ,deoarece nu este un component defect ,iar daca poate fi ceva defect,atunci injectoarele sunt.

Un alt component defect ar provoca aparitia unei erori(in principiu :blink: ).

 

La anumite modele se poate verifica calitatea benzinei folosite,cu ajutorul testerului.

Link to comment
Share on other sites

Fa o proba. Scoate un furtunas de aer. Doar cat sa traga putintel aer fals. Masina va merge ca naiba, dar la tester nu va iesi nimic ...

105019[/snapback]

 

 

Pai daca il pune la loc ,asa este ,nu va iesi nimic.

Daca merge cu el asa ,apare la primul drum. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Fa o proba. Scoate un furtunas de aer. Doar cat sa traga putintel aer fals. Masina va merge ca naiba, dar la tester nu va iesi nimic ...

105019[/snapback]

 

Pai ce teste sa faca ca sa vada daca e ceva in neregula, cei de la service mi-au zis ca nu e nimik in neregula...asa ca eu chiar nu mai stiu unde sa ma duc sau ce sa-i fac..

Link to comment
Share on other sites

Pai daca il pune la loc ,asa este ,nu va iesi nimic.

Daca merge cu el asa ,apare la primul drum. :blink:

105022[/snapback]

 

Nu apare neam ! :)

Nu ma refer la o cantitate de aer exagerata. De exemplu furtunul de la servo spart baga doar atata aer cat sa mearga naspa, dar sa nu iasa la testare.

Daca cantitatea de aer fals e importanta pot apare diverse erori, dar daca e sub un anumit prag nu apare nimic.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Nu apare neam ! :blink:

Nu ma refer la o cantitate de aer exagerata. De exemplu furtunul de la servo spart baga doar atata aer cat sa mearga naspa, dar sa nu iasa la testare.

Daca cantitatea de aer fals e importanta pot apare diverse erori, dar daca e sub un anumit prag nu apare nimic.

105024[/snapback]

 

 

Banuiesc ca depinde foarte mult de softul masinii,de model.

Cele mai noi sunt extrem de sensibile.Pai gandeste-te ca seria 7,5 ,3,nu mai au indicator de temperatura.Ce s-ar intampla daca ventilatorul ar merge tot timpul(defect).Motorul ar merge rece,ar consuma mult ,iar soferul habar nu ar avea :)

 

Nu sta treaba chiar asa....

Link to comment
Share on other sites

Da deci in concluzie o sa ma duc sa vada cineva daca tobele si tampoanele la motor sunt bune (ma rog tobele daca sunt prinse bine) dupa care o sa ma duc sa curatz injectoarele sau ai fac un test inainte si sa vad daca iese ceva, o sa fac o programare la bavaria si sa aflu mai multe poate cei de acolo sunt mai desteptzi si ma lumineaza si pe mine cumva, oricum daca vretzi am mai facut azi mai multe poze cu masina asa ca o sa la postz ca sa o vedetzi si voi pe bombonica mea :blink:

post-1949-1153005987_thumb.jpg

post-1949-1153006016_thumb.jpg

post-1949-1153006035_thumb.jpg

Edited by lagunaseca
Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca depinde foarte mult de softul masinii,de model.

Cele mai noi sunt extrem de sensibile.Pai gandeste-te ca seria 7,5 ,3,nu mai au indicator de temperatura.Ce s-ar intampla daca ventilatorul ar merge tot timpul(defect).Motorul ar merge rece,ar consuma mult ,iar soferul habar nu ar avea :blink:

 

Nu sta treaba chiar asa....

105025[/snapback]

 

Discutia se purta legata de masini de generatie mai veche.

Oricum nu la temperatura ma refeream. E o marime usor de masurat si de urmarit.

Dar aerul fals e teribil de greu de detectat.

La fel si un injector putin infundat sau care nu mai pulverizeaza bine. La fel ca si un ICV intepenit putin ...

Link to comment
Share on other sites

Discutia se purta legata de masini de generatie mai veche.

Oricum nu la temperatura ma refeream. E o marime usor de masurat si de urmarit.

Dar aerul fals e teribil de greu de detectat.

La fel si un injector putin infundat sau care nu mai pulverizeaza bine. La fel ca si un ICV intepenit putin ...

105027[/snapback]

 

 

Aerul fals nu mi se pare foarte greu de detectat.In primul rand ca exista simptome clare ,daca exista aer fals.Pe langa mersul neregulat ,un tester iti va afisa imediat valorile sondei lambda,dupa care iti dai seama cum este amestecul.Deci nu trebuie sa fie tot timpul o eroare.

Un regulator de relanti cu ceva probleme ar afecta mersul motorului si la relanti,nu numai la oprire.

 

Cu temperatura am dat doar un exemplu,cam la fel este si cu aerul fals.

Link to comment
Share on other sites

Discutia se purta legata de masini de generatie mai veche.

Oricum nu la temperatura ma refeream. E o marime usor de masurat si de urmarit.

Dar aerul fals e teribil de greu de detectat.

La fel si un injector putin infundat sau care nu mai pulverizeaza bine. La fel ca si un ICV intepenit putin ...

105027[/snapback]

 

Ce este ICV? Scuze dar sunt putzin afon in ceea ce priveste prescurtarile pt diferite componente :blink:

Link to comment
Share on other sites

Aerul fals nu mi se pare foarte greu de detectat.In primul rand ca exista simptome clare ,daca exista aer fals.Pe langa mersul neregulat ,un tester iti va afisa imediat valorile sondei lambda,dupa care iti dai seama cum este amestecul.Deci nu trebuie sa fie tot timpul o eroare.

Un regulator de relanti cu ceva probleme ar afecta mersul motorului si la relanti,nu numai la oprire.

 

Cu temperatura am dat doar un exemplu,cam la fel este si cu aerul fals.

105028[/snapback]

 

Treaba este ca mie la tester sonda lamda mi-a dat bine dupa cum zicea mecanicul.

Link to comment
Share on other sites

:blink:) lol da imi cautam dar nu ma urcasem intr-un bmw pana atunci, a fost ca o dragoste la prima vedere :)

105036[/snapback]

 

La mine a fost invers. :)

 

M-am dat jos din asta:

post-116-1153007181_thumb.jpgpost-116-1153007269_thumb.jpg

 

Si m-am suit in asta:

post-116-1153007435_thumb.jpgpost-116-1153007446_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.