Jump to content

dezmembrez e36 318i


Recommended Posts

salut ai cumva o poza cu jantele din cea care e la anunt nu se vad jantele , poti spune si ce dimensiuni au ?

jantele sunt pe 15 OZ., am si capacul de la cea lovita.

 

salut

m-ar interesa un suport compresor clima

nu are A/C masina

 

Ma intereseaza scutul de plastic de sub radiator, cele doua plastice care-l flancheaza (sunt insemnate cu "1" si "2")

 

...si eventual o poza cu interiorul?

nu am plasticele de sub radiator.

Edited by gyno09
Link to comment
Share on other sites

salut ai cumva o poza cu jantele din cea care e la anunt nu se vad jantele , poti spune si ce dimensiuni au ?

jantele sunt pe 15 OZ., am si capacul de la cea lovita.

 

salut

m-ar interesa un suport compresor clima

nu are A/C masina

 

Ma intereseaza scutul de plastic de sub radiator, cele doua plastice care-l flancheaza (sunt insemnate cu "1" si "2")

 

...si eventual o poza cu interiorul?

nu am plasticele de sub radiator.

scaunele sunt bune????in ce stare sunt????mersi....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Ma intereseaza scutul de plastic de sub radiator, cele doua plastice care-l flancheaza (sunt insemnate cu "1" si "2")

 

...si eventual o poza cu interiorul?

Scutul de plastic de sub radiator (cod: 51 71 1 977 517) costa 70 RON la Bavaria si vreo 40 RON fiecare din celelalte 2 plastice.

Edited by SlowDeath
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
ma intereseaza sticlele rotunde din faruri. doar daca sunt in stare perfecta. ale mele sunt ingalbenite.

faruri bosch fara lupa.

nu mai am decat un far pe dreapta, are ceva probleme, dar sticlele si geamul sunt ca noi.

Edited by gyno09
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.