Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Ajutor! Porneste aiurea alarma!


Recommended Posts

I s-a mai intamplat cuiva? Dupa ce inchid masina cu butonul de la cheie si armez automat alarma, la cateva minute (intre 5, 10, 15 si chiar si la jumatate de ora) incepe sa tiuie de scoala tot cartierul...

Am verificat si rasverificat, toate geamurile, portbagajul sunt inchise...capota la motor...

CE MA FAC? Alarma este cea originala, masina este E 39, iar eu stau la etajul IV si ... am inceput sa slabesc! :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

I s-a mai intamplat cuiva? Dupa ce inchid masina cu butonul de la cheie si armez automat alarma, la cateva minute (intre 5, 10, 15 si chiar si la jumatate de ora) incepe sa tiuie de scoala tot cartierul...

Am verificat si rasverificat, toate geamurile, portbagajul sunt inchise...capota la motor...

CE MA FAC? Alarma este cea originala, masina este E 39, iar eu stau la etajul IV si ... am inceput sa slabesc! :blink:  :)

105295[/snapback]

 

 

Probabil este defect senzorul de la capota.Trebuie sa mergi la un service BMW,sa verifice cauza exacta.

Dezarmeaza senzorul de interior si cel de antitractare si vezi daca mai face.Macar asa elimini din calcul 2 senzori.

 

 

PS

 

Deconecteaza senzorul de la capota,vezi daca mai suna.

Link to comment
Share on other sites

Iertare, dar pe unde sint situati si cum arata senzorii aia?! Evident ca pe la 4 dimineata fumam nervos in fata blocului... :blink:

Exista vreo posibilitate sa dezactivez alarma? Pentru ca intra in functiune automat, indiferent daca inchid masina cu butonul in cauza de pe cheie sau introduc cheia in portiera?

As duce-o eu la service, dar cel mai apropiat ar fi la Constanta! :)

Multumesc pentru raspuns.

Link to comment
Share on other sites

Cel mai probabil e vorba de senzorul de la capota. Se afla in stanga fata, in fata carcasei filtrului de polen. O sa vezi acolo un mic switch. Deconecteaza-l ( scoate-i mufa ) si vezi daca mai face.
Link to comment
Share on other sites

Da, am gasit senzorul in cauza...putin ruginit, de altfel. L-am curatat, insa cred ca problema - stupida, de altfel - era de la chedereul de la capacul filtrului de aer stanga, care iesise de pe locas si se lipise de capota si, probabil, cand coboram capota, "calca" aiurea si nu se mai facea contactul cum trebuie.

sau cel putin asa sper... dupa ce "am remediat" a mai tipat o singura data si... pace :blink:

Oricum, o aiureala f stresanta... Mi-era teama de borcane! :)

Link to comment
Share on other sites

Da, a mai sunat o singura data...

Dupa asta ... nimic. Oricum, cum si imprimantele au viata lor si fac ce vor dupa cum le taie capul, ce sunt eu sa ma pun contra?! :)

Oricum, dorm cu geamul deschis. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.