Jump to content

diferencial 318is pierde ulei


Recommended Posts

imi pierde ulei in partea din fata de la diferencial unde se uneste cu cardanu

este un semering dus,piesa 5 din poza,vreau sa stiu daca se scoate usor satelitul din fata pentru a schimba semeringul

 

 

piesa nr 5 in poza 2 nu in prima

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

un ca.at de semering a costat 26E la reprezentanta

acum urmeaza sa-l schimb,cred k sanbata,sper sa se scota usor satelitul din fata de la diferencial :) :) :twoup: :( :D

 

 

in poza este unu de la febi, am pus de la bmw sa nu mai am treaba cu el

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

In primul rand ar trebui sa dai diferentialul jos de pe masina, altfel cred ca e chinuiala prea mare. Din ce stiu eu, se propteste cu ceva piesa 1 (e o cheie speciala Bmw dar cred ca merge si improvizat) si atunci se poate desface surubul 4 (piesa 1 uramand sa iasa dupa ce scoti surubul). Mai departe piesa 2 este o aparatoare de praf care ar trebui sa iasa repede si astfel ai ajuns la simering-ul 5. Nu stiu daca trebuie neaparat sa scoti tot axul (conul de atac) sa poti schimba acest simering. Daca trebuie sa-l scoti neaparat atunci situatia se complica foarte mult ca va trebui recentrat conul de atac si asta este o operatiune aproape imposibila.

Sa-mi spui si mie te rog cum a decurs operatiunea si in special daca a trebuit sa dai jos conul de atac. Eventual daca poti face niste poze ar fi grozav. Ma bate si pe mine gandul sa-mi fac diferentialul dar mai la vara...

Succes :)

Link to comment
Share on other sites

In primul rand ar trebui sa dai diferentialul jos de pe masina, altfel cred ca e chinuiala prea mare. Din ce stiu eu, se propteste cu ceva piesa 1 (e o cheie speciala Bmw dar cred ca merge si improvizat) si atunci se poate desface surubul 4 (piesa 1 uramand sa iasa dupa ce scoti surubul). Mai departe piesa 2 este o aparatoare de praf care ar trebui sa iasa repede si astfel ai ajuns la simering-ul 5. Nu stiu daca trebuie neaparat sa scoti tot axul (conul de atac) sa poti schimba acest simering. Daca trebuie sa-l scoti neaparat atunci situatia se complica foarte mult ca va trebui recentrat conul de atac si asta este o operatiune aproape imposibila.

Sa-mi spui si mie te rog cum a decurs operatiunea si in special daca a trebuit sa dai jos conul de atac. Eventual daca poti face niste poze ar fi grozav. Ma bate si pe mine gandul sa-mi fac diferentialul dar mai la vara...

Succes :D

 

:) :) :twoup: :) :D :( asa greu pote sa fie,maine caut ulei si daca gasesc maine il dau jos

problema nu este de dat jos diferentialu,,,este sa am noroc sa se poata scoate axul si sa se puna la loc usor

o sa postez incontiunuare si voi face si ceva poze,sper sa nu fie asa complicat dupa ce dau diferentialul jos

 

PS:daca te uiti atent in poza,axul este mic,deci nu iese tot afara iar piesele le scot pe rand pana ajung la semering nu umblu la tot...revin zilele astea ca nu vreau sa mai aman (cinesti cat ulei mai are in el si face poc)

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

deci piesa 1 iese urgent dupa ce ai scos surubul 4, asta e clar... mai departe sper sa fie suficient atat si sa poti scoate simeringul fara alte complicatii. Ulei cica trebuie 1,1 litrii, 75W90, nu ar trebui sa fie greu de gasit.

Apropo, ai manualul BMW TIS? acolo explica pasii ce trebuie urmati sa scoti piesa 1

Link to comment
Share on other sites

deci piesa 1 iese urgent dupa ce ai scos surubul 4, asta e clar... mai departe sper sa fie suficient atat si sa poti scoate simeringul fara alte complicatii. Ulei cica trebuie 1,1 litrii, 75W90, nu ar trebui sa fie greu de gasit.

Apropo, ai manualul BMW TIS? acolo explica pasii ce trebuie urmati sa scoti piesa 1

 

 

nu-l am, am autodata si nu arata, ai putea sa-mi dai id-ul tau de mess k poate apar comlicati si poate imi dai o mana de ajutor k am internet in graja Wi-fi

sau baga id-ul meu spanac_90

Link to comment
Share on other sites

nu trebuie sa scoti diferentialul.e foarte simplu:desfaci cele 4 suruburi de la cardan dupa care desfaci piulita aia mare din flansa,scoti flansa si protectia de tabla si cu o surubelnita scoti semeringul :)

 

 

+1

asa ma gandeam si eu sa fac k nu are rost sa scot diferencialul dar pana nu ma bag sub masina nu pot sa spun nimic concret,mai stau si eu putin cu nevasta si dupaia merg sa filtrez cu pisicuta mea :( poate ma lasa sa-i unblu la granitura usor :) :twoup: revin deseara pe la 7-8 cu ce am rezolvat si poate si cu cateva poze

 

 

cat ulei intra in cutia de viteza daca il schimb pe tot :318is m42 ?????

Link to comment
Share on other sites

azi am pierdut 5 ore degeaba, dupa ce am desfacut cardanu si diferentialul (cele 3 suruburi de la diferential ,la planetare nu am umblat ) am dat peste o problema,nu aveam cheie sa desfac surubul de la flansa (nr 4in poza din dreapta) ,trebuie o cheie de 28sau29 tubulara si in trusa aveam 27-30 :D truse de rahat asa k mam pus si am montat totu la loc si am facut doar schimbul de ulei pentru a putea dispune maine de maisna si am dat peste o surpirza, mai aveam 400 ulei in diferentiAL

 

asa k stau cu semeringul in masina si mai aman un timp problema,data viitoare voi merge la service auto,asta depinde de ce scor imi cer :) daca imi baga un scor de 80-100E ma apuc sal montez tot eu si cu bani care trebuia sai dau la altu imi iau alceva la masian :) :twoup:

:D :( suna tentant pana imi aduc aminte cat de murdar eram :) :D

 

a mai folosit careva uleiul KRAFFT ??ce parere aveti despre el (altu nu am gasit)

Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

nu trebuie sa scoti diferentialul.e foarte simplu:desfaci cele 4 suruburi de la cardan dupa care desfaci piulita aia mare din flansa,scoti flansa si protectia de tabla si cu o surubelnita scoti semeringul :)

 

 

+1

asa ma gandeam si eu sa fac k nu are rost sa scot diferencialul dar pana nu ma bag sub masina nu pot sa spun nimic concret,mai stau si eu putin cu nevasta si dupaia merg sa filtrez cu pisicuta mea :( poate ma lasa sa-i unblu la granitura usor :) :twoup: revin deseara pe la 7-8 cu ce am rezolvat si poate si cu cateva poze

 

 

cat ulei intra in cutia de viteza daca il schimb pe tot :318is m42 ?????

in cutie intra 1,05 iar in diferential 0,95

Link to comment
Share on other sites

in cutie intra 1,05 iar in diferential 0,9

 

 

la mine in carte pune k intra 1.1 L in diferential

in cutie nustiu cat intra,bag pana curge si atunci stiu k este ok (voi cumpara 2L de ulei sa fie)

sper sa am suficent ulei in cutie k in diferential mai aveam 400ml oricum nu se vede k pierde ulei la cutie :) :)

Link to comment
Share on other sites

am fost aseara pe la the_rifle acasa si ne-am "distrat" demontand un diferential de E36 spart. Vreau sa-ti spun cam am reusit urgent sa scoatem surubul 4 (tubulara de 30) si imediat a iesit piesa 1 cu tot cu aparatoarea de praf 2. Simeringul 5 a iesit dupa ce l-am fortat cu surubelnita dar din pacate s-a distrus in timpul operatiei. La vara imi schimb si eu acel simering, chiar nu mi s-a parut greu odata ce ai diferentialul demontat de pe masina :)

PS: sa-ti faci semn pe surubul 4 si sa numeri exact cate rotatii a avut la desfacere

Edited by babanu
Link to comment
Share on other sites

am fost aseara pe la the_rifle acasa si ne-am "distrat" demontand un diferential de E36 spart. Vreau sa-ti spun cam am reusit urgent sa scoatem surubul 4 (tubulara de 30) si imediat a iesit piesa 1 cu tot cu aparatoarea de praf 2. Simeringul 5 a iesit dupa ce l-am fortat cu surubelnita dar din pacate s-a distrus in timpul operatiei. La vara imi schimb si eu acel simering, chiar nu mi s-a parut greu odata ce ai diferentialul demontat de pe masina :)

PS: sa-ti faci semn pe surubul 4 si sa numeri exact cate rotatii a avut la desfacere

 

 

 

cu ce ai scos tabla care vine peste piulita??????

eu schimb miezul cu un blocant si atunci schimb si semeringu ala

Link to comment
Share on other sites

piesa 3 este doar o protectie sa nu se desfaca surubul 4 accidental. A iesit repede cu o surubelnita mica bagata pe langa ea si cu un patent mic (sfic sau cum naiba ii spune)

Cu schimbatul miezului vezi ca e de belea rau ca umbli la contactul dintre coroana si pinionul de atac si nu o sa mai reusesti in veci sa le recentrezi ca de fabrica. Ba o sa fie contactul dintre coroana si pinion prea slab, caz in care va aparea o uzura prematura, ba o sa fie contactul prea strans, caz in care o sa-ti rupa "dintii". Chiar nu te sfatuiesc sa scoti miezul din diferential, mai bine gasesti unul "original" cu miez bloncant.

Edited by babanu
Link to comment
Share on other sites

am rezolvat problema, am dat diferentialu jos am reusit sa desfac piulita aia mare de la pinionu de atac cu ajutoru unei surubelnite mai mari care am bagato in gaura de la flansa (piesa unu) si tinea contra intr-un colt de la diferential (sunt mai multe colturi care nu lasa surubelinta sa treaca si tine flansa pt a putea desface piulita, folositi o surubelnita mai groasa sa nu seindoie )inaite de a desface piulita,faceti un semn pe piulita si pe ax dupaia se scoate flansa,semeringu pe care lam fortat tot cu o surubelnita,se aseaza semeringu nou sa fie egal si se preseaza egal pe marigini dupaia am batut putin in el sa intre de tot,se pune flansa si se strange piulita la 20N si bate exact la semnu facut......cu cocazia asta am montat si blocantu si a iesit totu OK Edited by spanac
Link to comment
Share on other sites

Miezul blocant de E36 este interschimbabil cu cel de E30? Ce ulei ai bagat in diferential acum ca este blocant?

in blocant se baga 75-140

dar eu din cauza k nu am gasit decat 85-140 am bagat dinasta

iar prin simplu motiv k ma lovit un dobitoc in fund nu o sa folosesc masina 2saptamani sau chiar o luna asa k am timp sa caut 75-140

 

uitativa k am postat la accidente, alcolist prost nu vede k are masina in fata si mai am si stoprui cu leduri :) :) o portiune de 200M plina cu denivelari pt reducerea vitezesi si treceri de pietoni si acolo so gasit sa merga cu 70-80 nici macar urma de frana nu era pe asfalt :twoup: :( :D si eu ma mai si chinuiam sa bag rpd in a1-a cand am vazut in oglinda cu ce viteza vine lumina :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.