Jump to content

sunet metalic


Recommended Posts

se aude un sunet metalic in sarcina.. dupa 2500rot cand ii dau blana. stie cineva de la ce poate fi ? nu cred ca suna asa de la turbina nu cred ca mai mergea in starea asta sau tragea prost. o fi vreo curea ceva ? se aude mereu cand trag de ea. 5 mecanici 0 pareri .... poate ma ajutati voi . Mersi

Masina are 180.000 km

Link to comment
Share on other sites

se aude un sunet metalic in sarcina.. dupa 2500rot cand ii dau blana. stie cineva de la ce poate fi ? nu cred ca suna asa de la turbina nu cred ca mai mergea in starea asta sau tragea prost. o fi vreo curea ceva ? se aude mereu cand trag de ea. 5 mecanici 0 pareri .... poate ma ajutati voi . Mersi

Masina are 180.000 km

 

 

 

nimeni?

Link to comment
Share on other sites

sa ma pronunt primul? asa "blind"... supapele. daca sunetul e metalic.. se aude undeva sus dinspre admisie si doar in ture ridicate.. inseamna ca supapele (una sau mai multe) nu mai calca cum trebuie.. s-au "indoit" si se vor indoi mai mult daca se continua mersul asa.

 

doar o prima opinie asa fara prea multe detalii deci nu sariti la gat :).

asteptam in continuare mai multe info despre probleme.

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

nu pot sa`mi dau seama exact de unde se aude si se aude doar cand accelerez brusc undeva dupa 2700,depinde... si mai ales la deal...

prima data am observat sunetul pe o serpentina.

parca am dat intr`o zi de un sunet pe forum pe aici si cineva spunea ca ar fi de la pompa de apa. Nu prea ma pricep la mecanica dar nu vad legatura cu pompa de apa.

Sunetul nu pot sa`l reproduc , doar ca dupa parerea mea e ceva metalic,cum suierta turbo dar ceva de 5 ori mai intens.

 

@cuzko imi poti da o schita realoem unde sa imi arate ce spui tu ? mi`ar fi de mare ajutor mersi

Link to comment
Share on other sites

+1 da, daca era pompa facea si la relanti.

si daca suiera ca turbina nu sunt supapele. astea sunt ca o bataie.. "parait" metalic in ture (initial) dupa care se aude constant si nici motorul nu merge rotund. deci am renuntat la asta :)

 

poate fi o alta problema intalnita la diesel.. admisia fisurata daca este vorba de motorul M57. (da-mi te rog ultimele 7 din VIN ~2 litere + 5 cifre~ sa vad daca e vorba de motorul m57)

cand se fisureaza, in functie de marimea fisurii, se aude ca un suierat... si ma gandesc ca sunetul metalic se aude pt ca nu se mai face izolata fonica ( fata de _chiulasa_ si pe acolo se aude cum lucreaza supapele)

 

astept update cu cele 7 din VIN.

Link to comment
Share on other sites

+1 da, daca era pompa facea si la relanti.

si daca suiera ca turbina nu sunt supapele. astea sunt ca o bataie.. "parait" metalic in ture (initial) dupa care se aude constant si nici motorul nu merge rotund. deci am renuntat la asta :)

 

poate fi o alta problema intalnita la diesel.. admisia fisurata daca este vorba de motorul M57. (da-mi te rog ultimele 7 din VIN ~2 litere + 5 cifre~ sa vad daca e vorba de motorul m57)

cand se fisureaza, in functie de marimea fisurii, se aude ca un suierat... si ma gandesc ca sunetul metalic se aude pt ca nu se mai face izolata fonica ( fata de _chiulasa_ si pe acolo se aude cum lucreaza supapele)

 

astept update cu cele 7 din VIN.

 

E M57 120kw

Link to comment
Share on other sites

ok..

verifica admisia la imbinari (partea de sus cu partea de jos) si vezi pe unde gasesti ulei...

nici nu stiu cum sa ii spun ca nu e ulei ulei.. e o substanta uleioasa cu aspect e ulei ars murdar. daca gasesti asa ceva la imbinari pe acolo e fisurata admisia.

poti sa pui pe cineva sa accelerezein timp ce tu stai la motor cu mana in zona respectiva si o sa iti sufle aer pe acolo...

 

pt asta trebuie sa dai capacul gri jos.. cel cu sigla bmw... pt ca fisura ar putea aparea si la partea de interior a admisie (spre cilindrii) nu numai la exterior spre oala sau caroserie.

 

am atasat o poza cu admisia si zona ce trebuie verificata ingrosata cu negru.

o zi buna.

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

ok..

verifica admisia la imbinari (partea de sus cu partea de jos) si vezi pe unde gasesti ulei...

nici nu stiu cum sa ii spun ca nu e ulei ulei.. e o substanta uleioasa cu aspect e ulei ars murdar. daca gasesti asa ceva la imbinari pe acolo e fisurata admisia.

poti sa pui pe cineva sa accelerezein timp ce tu stai la motor cu mana in zona respectiva si o sa iti sufle aer pe acolo...

 

pt asta trebuie sa dai capacul gri jos.. cel cu sigla bmw... pt ca fisura ar putea aparea si la partea de interior a admisie (spre cilindrii) nu numai la exterior spre oala sau caroserie.

 

am atasat o poza cu admisia si zona ce trebuie verificata ingrosata cu negru.

o zi buna.

 

 

sa stii ca e ceva mizerie pe acolo din asta care spui tu, in partea dinspre egr. imi trebuie alta sau ce se poate face? are vreo garnitura?

Daca nu o sa merg undeva sa o dea jos poate e prea multa mizerie. NU am curatat niciodata si nici nu stiu daca a facut-o celalalt proprietar vreodata.

 

Mersi

Link to comment
Share on other sites

Buna , ieri am auzit si eu prima data o bataie "foarte puternica" undeva sub masina , se aude doar cnd masina este in sarcina si o "fortez" daca merg frumos si calm nu bate . Se simte ca si cum ar bate ceva cam sub cotiera , masina este un 525d manual din 2000 , ce ar putea fi ? ar putea fi de la flansa cardan k asta e mai ieftina si ma gandesc prima data la ea , sau ar putea fi de la altceva? Doar ieri a aparut sunetul pt prima oara , ieseam dintr-o intersectie si am accelerat pana cand am simtit bataia. Eu asa conduc mai sportiv , apoi seara am iesit iar la o tura si am incercat sa fac iar sa vad de unde vine bataia si greu am reusit , parca nu ar bate daca as merge drept , trebuie oricum sa vad dar as dori niste pareri mai intai k sa stiu la ce sa ma astept .
Link to comment
Share on other sites

@florinu... vezi daca iti da aer p-acolo cand e turata masina... daca iti da trebuie inlocuita admisia. e din plastic si nu are garnituri acolo la imbinari k practic e turnata.. e o problema intalnita des intalnita la m57. bafta.

 

@dariusel. ridica masina pe elevator si vezi ce ar putea fi. ori fransa ori tampoane de cutie sau tampoane de la evacuare.. numai daca te bagi sub ea poti afla exact.

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

@florinu... vezi daca iti da aer p-acolo cand e turata masina... daca iti da trebuie inlocuita admisia. e din plastic si nu are garnituri acolo la imbinari k practic e turnata.. e o problema intalnita des intalnita la m57. bafta.

 

@dariusel. ridica masina pe elevator si vezi ce ar putea fi. ori fransa ori tampoane de cutie sau tampoane de la evacuare.. numai daca te bagi sub ea poti afla exact.

tampoanele la motor si cutie le am schimbat in toamna , deci ar ramane celalalte , cum imi dau seama daca e flansa ?

Am mai iesit azi sa ma plimb putin si cam pana sub 50 la ora nu bate , apoi bate tot mai tare . Bate doar cnd masina este in sarcina , daca bate si apas abreiajul bataia inceteaza.

Link to comment
Share on other sites

probabil sunt cele 2 tampoane de la tija ce tine evacuarea de cutie. au cedat si acum vibreaza de la evacuare. flansa o vezi ca e rupt cauciucul in jurul prinderilor. nu ai cum sa nu observi. oricum cred ca sunt tampoanele de la tija.

salut

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

Eu am pĂŁtit urmĂŁtorul lucru.

 

Exact atunci când acceleram, auzeam niºte bãtãi În podea, Însã doar pe accelerare.

 

S-a dovedit a fi carcasa rulmentului de la cardanul intermediar.

Nu mai Ăžinea cardanul fix, iar ĂŽn accelerarea acesta lovea ĂŽn caroserie.

 

Urcã maºina pe elevator ºi vei gãsi cu siguranÞã sursa problemei.

Link to comment
Share on other sites

am mai fost inainte pana undeva si am observat mai bine cum e :

-daca plec , in a 1 si a 2 pot sa ii dau "talpa" k nu vibreaza doar numai cand ajunge la 50 la ora

-nu conteaza daca merg frumos sau daca o coxez , cand ajunge la 50 incepe sa vibreze , un fel de batai in podea , undeva sub cotiera , chiar am coborat si o panta si am lasato pe liber sa vad ce se intampla si a trecut de 50 si nu bate, bae doar cand e in viteza si can ajunge la 50 la ora. Maine incerc sa o duc la mecanic , dar totusi niste pareri sunt bine venite. Ms

Link to comment
Share on other sites

@florinu... vezi daca iti da aer p-acolo cand e turata masina... daca iti da trebuie inlocuita admisia. e din plastic si nu are garnituri acolo la imbinari k practic e turnata.. e o problema intalnita des intalnita la m57. bafta.

 

 

Nu da cu aer pe unde e murdara admisia.. nu da pe nicaieri.. poate inca nu e destul de crapata.. o sa caut un mecanic sa o dea jos sa se uite pe acolo, nu as vrea sa fac singur operatia asta pentru prima data si apoi e destul de frig afara ca sa`mi bag degetele pe la suruburi. Mersi.. revin cu raspuns.

 

 

@florinu... vezi daca iti da aer p-acolo cand e turata masina... daca iti da trebuie inlocuita admisia. e din plastic si nu are garnituri acolo la imbinari k practic e turnata.. e o problema intalnita des intalnita la m57. bafta.

 

 

Nu da cu aer pe unde e murdara admisia.. nu da pe nicaieri.. poate inca nu e destul de crapata.. o sa caut un mecanic sa o dea jos sa se uite pe acolo, nu as vrea sa fac singur operatia asta pentru prima data si apoi e destul de frig afara ca sa`mi bag degetele pe la suruburi. Mersi.. revin cu raspuns.

 

Apropo ... din cate am citit pe aici 525d manual nu are clapete la admisie iar 525dA are.. ?

Link to comment
Share on other sites

sunt impartite parerile... eu am intalnit cu clapete. sunt altii care nu au clapete... inca e un mister pt mine care sunt modelele cu clapete si care sunt fara.

 

p.s. nu te apuca sa dai admisia jos daca spui ca nu fasaie pe la imbinari, ca odata data jos admisia nu ai cum sa vezi daca e fisurata sau nu. si inca o chestie, dak e fisurata trebuie sa iti dea mult fum pe evacuare... se intampla asta?

Link to comment
Share on other sites

sunt impartite parerile... eu am intalnit cu clapete. sunt altii care nu au clapete... inca e un mister pt mine care sunt modelele cu clapete si care sunt fara.

 

p.s. nu te apuca sa dai admisia jos daca spui ca nu fasaie pe la imbinari, ca odata data jos admisia nu ai cum sa vezi daca e fisurata sau nu. si inca o chestie, dak e fisurata trebuie sa iti dea mult fum pe evacuare... se intampla asta?

 

pai fum dau toate

dimineata .. o fi abur nu stiu dar e alb..cateodata albastrui,iar dupa cam 1 km sau mai putin nu mai da nimic ...asta acuma in sezonul rece , cand e cald nu da nimic.... si negru mai dadea la talpa pana sa schimb epuratorul cu un decantor.. acuma nu am mai observat nimic.

daca spui ca ar trebui sa dea cu fum, nu e de la asta. Curios ar fi de la ce se aude totusi sunetul(ce am mai observat , ca se aude cand trage ea mai intens, pentru 1-2 secunde apoi nu se mai aude chiar daca eu inca trag de ea si creste turatia, in special dupa 80-90km/h)

 

p.s. oricum vreau s-o dau jos pt ca sunt ceva urme pe acolo, macar sa o curat. O sa vad cand am timp si cand gasesc pe cineva in stare pt ca mi se pare ceva prea important pt cunostintele mele mediocre de mecanica.

(alte simptome inafara de fasait?)

Link to comment
Share on other sites

daca nu da fum.. adica FUUUM... nu e nici de la admisie.

 

cat tine de reparatia masinii tale pe internet pe mine m-a depasit problema :). daca nu ai omis sa spui ceva in leg cu problema iti recomand sa mergi la un service mai mare, eventual specializat pe bmw.

 

am eliminat toate problemele comune la m57. masina oricum nu se repara pe net iar eu nu sunt mecanic.. ci doar un ghinionist ce s-a lovit de multe probleme (cred ca toate) la tipul asta de motor. :)

deci la reprezentanta cu tine! :twoup:

 

la admisie... daca tot o dai jos scoate si clapetele daca le ai si curata-o bine de tot pe interior... ia un nitro si lasa-l acolo sa lucreze si apoi clateste admisia, o sa fi uimit la ce o sa scoti de acolo.. si nu uita sa cureti si egr-ul!

 

bafta

 

p.s. unde e localizat sunetul ca am vazut ca nu ai mentionat. unde mai exact?

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

daca nu da fum.. adica FUUUM... nu e nici de la admisie.

 

cat tine de reparatia masinii tale pe internet pe mine m-a depasit problema :(. daca nu ai omis sa spui ceva in leg cu problema iti recomand sa mergi la un service mai mare, eventual specializat pe bmw.

 

am eliminat toate problemele comune la m57. masina oricum nu se repara pe net iar eu nu sunt mecanic.. ci doar un ghinionist ce s-a lovit de multe probleme (cred ca toate) la tipul asta de motor. :)

deci la reprezentanta cu tine! :D

 

la admisie... daca tot o dai jos scoate si clapetele daca le ai si curata-o bine de tot pe interior... ia un nitro si lasa-l acolo sa lucreze si apoi clateste admisia, o sa fi uimit la ce o sa scoti de acolo.. si nu uita sa cureti si egr-ul!

 

bafta

 

p.s. unde e localizat sunetul ca am vazut ca nu ai mentionat. unde mai exact?

 

nu asteptam sa gasesc o solutie :) ci poate doar pe cineva care a mai avut simptomele astea, sa stiu ce ma asteapta :twoup:

o sa caut un mecanic buc cu rabdare sa o luam pas cu pas. daca ma duc la bmw aia rpd in 5 min transeaza problema imi fac 2 teancuri de facturi si problema ramane(am mai auzit eu din astea) si iar la bmw alti bani alta distractie si n`am bmw decat la 150km departare:)

Multumesc pentru pareri cand o sa gasesc raspunsul o sa il comunic aici.

A si sunetul... de la motor in mers nu pot sa`mi dau seama exact de unde vine e prea scurt si pe loc nu apare

Link to comment
Share on other sites

se aude un sunet metalic in sarcina.. dupa 2500rot cand ii dau blana. stie cineva de la ce poate fi ? nu cred ca suna asa de la turbina nu cred ca mai mergea in starea asta sau tragea prost. o fi vreo curea ceva ? se aude mereu cand trag de ea. 5 mecanici 0 pareri .... poate ma ajutati voi . Mersi

Masina are 180.000 km

 

''vajait'' sau ''tzacanit'' ?

cuzineti palier? bolt piston?:) nu dau cu paru' dar din moment ce nu poti descrie exact sunetul ,e greu de dat cu presupusul

pune un prieten sa inregistreze sunetul cu un tel cu optiune Rec.

Sunt mii de piese in miscare care ar putea scoate sunete ciudate.Du-ne mai aproape de ''adevar'' :)

e aude si la ambalari pe loc sau doar in sarcina?in mers la liber sau in sarcina?

Link to comment
Share on other sites

se aude un sunet metalic in sarcina.. dupa 2500rot cand ii dau blana. stie cineva de la ce poate fi ? nu cred ca suna asa de la turbina nu cred ca mai mergea in starea asta sau tragea prost. o fi vreo curea ceva ? se aude mereu cand trag de ea. 5 mecanici 0 pareri .... poate ma ajutati voi . Mersi

Masina are 180.000 km

 

''vajait'' sau ''tzacanit'' ?

cuzineti palier? bolt piston?:) nu dau cu paru' dar din moment ce nu poti descrie exact sunetul ,e greu de dat cu presupusul

pune un prieten sa inregistreze sunetul cu un tel cu optiune Rec.

Sunt mii de piese in miscare care ar putea scoate sunete ciudate.Du-ne mai aproape de ''adevar'' :)

e aude si la ambalari pe loc sau doar in sarcina?in mers la liber sau in sarcina?

 

vajait. Un sunet ca de greiere.

Nu se aude atat de tare incat sa pot inregistra. Se percepe greu si pentru noi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.