Jump to content

flash cu xenon


0VDU

Recommended Posts

Chiar nu stiam aceste detalii , foarte interesant , desii parca imi aduc aminte ca am vazut in farurile mele la pisic , pe ovalele fara lupe din interior 2 becuri , unul mai jos sau mai sus nu mai retin si unul in centru. :)

Sau aberez ? O sa ma uit maine mai atent.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

N-ar fi cel mai simplu sa-ti inlocuiesti halogenele de pe faza lunga cu xenon aftermarket? Si in felul asta dai si flash cu xenon, si faci si lumina ca ziua cand comuti pe faza lunga :):.

Si pentru DRL, iti schimbi angel-eyes-ul cu LED-uri, si mergi doar cu pozitiile aprinse ziua.

 

Asta mi se pare cea mai simpla solutie, desi nu inteleg care e ratiunea pentru care vrei neaparat flash cu xenon. Crezi ca se sperie mai tare cel din fata ta pe autostrada? :|

Edited by mgi
Link to comment
Share on other sites

vad tot felul de confuzii si unele posturi scrise fara acoperire tehnica sau in necunostinta de cauza......

 

incerc sa va lamuresc eu ...

bixenon : xenon cu lupa pe faza scurta iar intre becul D2S si lupa exista o clapeta care se ridica atunci cand dai faza lunga permitand intregii suprafete a lupei sa lumineze, clapeta actionata de un solenoid (un fel de electromagnet care se armeaza prin regula mainii drepte - legea inductiei electromagnetice) care o trage in sus. in mod faza scurta lumina de la bec spre lupa e obturata de aceasta clapeta care formeaza un val pe perete daca va uitati pentru protejarea masinilor din sens opus ____/-----____/------. In momentul actionarii modului faza lunga aceasta clapeta se ridica permitand luminii sa circule prin toata suprafata lupei fara restrictii. masinile care nu au bixenon, ci doar xenon simplu cu lupa, au aceat obturator-clapeta, dar nu exista circuitul cu solenoid care sa o ridice la faza lunga (se poate monta de la lupele care au).

 

flashul functioneaza astfel :

cand farurile sunt oprite flashul (blitzul) este facut doar cu becurile de halogen de pe faza lunga, din oglinda interioara (nu de becul cu xenon din lupa de faza scurta). cand farurile sunt aprinse pe faza scurta atunci flashul va fi format din aprinderea becurilor halogen de la faza lunga + ridicarea clapetei de pe faza scurta cu xenon.

pentru upgrade la xenon la bixen nu este nevoie de rescrierea modului de lumini sau mai stiu eu ce improvizatii la acesta. trebuie procurata doar o clapeta cu solenoid pentru lupa de xenon iar firele care vin in mufa acestui solenoid trebuie legate la alimentarea halogenului de faza lunga.

 

sper ca ati inteles.

bafta

tot ce ai scris este corect mai putin ce este subliniat.chiar daca ai faza scurta aprinsa-adica xenonul-si dai flash se aprinde doar halogenul

flash inseamna sa tragi maneta spre tine.

in cazul in care maneta o impingi spre fata cu faza scurta xenon aprinsa abia atunci se aprinde si halogenul si se ridica si clapeta.dar aici deja comuti pe faza lunga,nu se mai numeste flash

Link to comment
Share on other sites

adica vrei sa dai flash ca la audi ... direct din xenon ... e riscant ...cei de la bmw au gandit faza cu halogenu ca sa protejeze becu de xenon ... arata bine rau flashurile de xenon :) blitz frate !!!

 

si cum ai putea sa strici becul de xenon atat timp cat el ramane aprins tot timpul ?

Tocmai s-a mentionat mai sus cam cum functioneaza faza lunga cu xenon ...ca e o clapeta de opturare mecanica.

Link to comment
Share on other sites

(din fabrica masinile NU vin cu xenon pe faza lunga).

 

tin sa te contrazic. la Tiguan am bixenon adaptativ, iar pe faza lunga am xenon, din fabrica. si la bltiz/flash la fel, tot xenon. la BMW nu stiam ca exista pe langa xenon si un halogen pt flash (la cele bixenon)

Edited by Piratu'
Link to comment
Share on other sites

(din fabrica masinile NU vin cu xenon pe faza lunga).

 

tin sa te contrazic. la Tiguan am bixenon adaptativ, iar pe faza lunga am xenon, din fabrica. si la bltiz/flash la fel, tot xenon. la BMW nu stiam ca exista pe langa xenon si un halogen pt flash (la cele bixenon)

exista si pt flash numai halogenul se foloseste.oricum lumina de la e90<faza lunga> este mult mai puternica decat la orice masina cu bixenon fara halogen,deoarece este acelasi bec xenon numai ca are si 2 halogen in plus.

acum pe noile modele se foloseste tot becul xenon pt flash...

@stefan SNK cred ca se referea la sistemul acela cu clapeta ....

Link to comment
Share on other sites

adica vrei sa dai flash ca la audi ... direct din xenon ... e riscant ...cei de la bmw au gandit faza cu halogenu ca sa protejeze becu de xenon ... arata bine rau flashurile de xenon :) blitz frate !!!

 

si cum ai putea sa strici becul de xenon atat timp cat el ramane aprins tot timpul ?

Tocmai s-a mentionat mai sus cam cum functioneaza faza lunga cu xenon ...ca e o clapeta de opturare mecanica.

 

eu ziceam in cazul in care ai farurile stinse...sa dai direct cu xenonu ... cum e la audi ... la mine daca am farurile stinse si dau flash da doar cu halogenu , m-am gandit ca cei de la bmw au facut asa ca sa protejeze becu de xenon ... ca stiu ca are nevoie de cateva secunde sa se incalzeasca... atunci cand pornesc faza scurta la inceput e mai roz-galbui si dupaia se face albastru ...

Link to comment
Share on other sites

Ok.... Uitati cum sta treaba la farurile cu xenon de la Bmw :

In primul rand nu exista optiune bi-xenon, in lista de optionale apare doar Xenon Lights.

- La prefacelift ai un bec xenon cu clapeta + un bec halogen care este folosit pt blitz.

- La facelift nu mai exista becul cu halogen, au pus o lupa goala cu un bec,led care se aprinde la intensitate mica ca sa-ti dea impresia ca este aprins farul iar flash-ul il dai cu becul de xenon (blitz)

Este complet diferit fata de VAG unde ai optiune bi-xenon, de ex. A4, farul are 2 becuri amandoua cu xenon iar in momentul cand dai flash se aprinde cel din interior.

Am inteles ca cineva de la electrica de la AB a reusit sa faca sa se ridice clapeta in momentul cand dai flash dar cum, nu stiu....

Link to comment
Share on other sites

- La facelift nu mai exista becul cu halogen, au pus o lupa goala cu un bec,led care se aprinde la intensitate mica ca sa-ti dea impresia ca este aprins farul iar flash-ul il dai cu becul de xenon (blitz)

 

:)))))))) de unde le scoti frate ? esti amuzant

pe ce se bazeaza afirmatiile tale ? de unde ai aflat aberatiile astea ? sa-i spui la ala care ti-a zis ca te-a mintit grav !

 

PS : la mine se ridica acea clapeta de pe lupa cand dau flash :)

Edited by robytza
Link to comment
Share on other sites

(din fabrica masinile NU vin cu xenon pe faza lunga).

 

tin sa te contrazic. la Tiguan am bixenon adaptativ, iar pe faza lunga am xenon, din fabrica. si la bltiz/flash la fel, tot xenon. la BMW nu stiam ca exista pe langa xenon si un halogen pt flash (la cele bixenon)

 

 

 

 

sincer e prima data cand aud asta.

 

esti sigur ca ai xenon din fabrica pe faza lunga sau ai luat masina asa (in cazul in care e sh)?

 

poti sa imi trimiti pe pm o poza cu farul masinii? ai cumva lupa pe faza lunga?

 

scuza-mi scepticismul insa ceea ce spui tu contrazice ceea ce stiam eu... sper ca nu deranjez cu intrebarile dar chiar vreau sa ma lamuresc. cat traim invatam.

 

 

 

 

ms anticipat pt raspunsuri

Link to comment
Share on other sites

- La facelift nu mai exista becul cu halogen, au pus o lupa goala cu un bec,led care se aprinde la intensitate mica ca sa-ti dea impresia ca este aprins farul iar flash-ul il dai cu becul de xenon (blitz)

 

:) ))))))) de unde le scoti frate ? esti amuzant

pe ce se bazeaza afirmatiile tale ? de unde ai aflat aberatiile astea ? sa-i spui la ala care ti-a zis ca te-a mintit grav !

 

PS : la mine se ridica acea clapeta de pe lupa cand dau flash :)

 

 

 

 

stie el ceva insa nu cum trebuie.

 

spre exemplu la seria 1 (unde am observat personal)... nu mai are bec de halogen pe faza lunga.. insa nici lupa..

 

are ceva gen plastic (poate fi si sticla) sferic, cu striatii, ce primeste o lumina (tind sa cred ca e de la angel) si de fapt faza lunga e doar bixenonul. si daca imi aduc bine aminte (o sa verific si o sa revin cu info) farurile din mijloc se aprind atunci cand virezi de volan... la stg se aprinde pe partea stg si la dreapta cel de pe dreapta... practic e aceeasi functie de la mercedes si alte masini cand se aprind proiectoarele la viraj pt a vedea mai bine in curba.

Link to comment
Share on other sites

- La facelift nu mai exista becul cu halogen, au pus o lupa goala cu un bec,led care se aprinde la intensitate mica ca sa-ti dea impresia ca este aprins farul iar flash-ul il dai cu becul de xenon (blitz)

 

:)))))))) de unde le scoti frate ? esti amuzant

pe ce se bazeaza afirmatiile tale ? de unde ai aflat aberatiile astea ? sa-i spui la ala care ti-a zis ca te-a mintit grav !

 

PS : la mine se ridica acea clapeta de pe lupa cand dau flash :)

 

Ai cumva E90 facelift? sau mai bine zis, ai vazut vreunul mai indeaproape?

P.S. Mai subtire cu atitudinea :D

 

- La facelift nu mai exista becul cu halogen, au pus o lupa goala cu un bec,led care se aprinde la intensitate mica ca sa-ti dea impresia ca este aprins farul iar flash-ul il dai cu becul de xenon (blitz)

 

:twoup: ))))))) de unde le scoti frate ? esti amuzant

pe ce se bazeaza afirmatiile tale ? de unde ai aflat aberatiile astea ? sa-i spui la ala care ti-a zis ca te-a mintit grav !

 

PS : la mine se ridica acea clapeta de pe lupa cand dau flash :(

 

 

 

 

stie el ceva insa nu cum trebuie.

 

spre exemplu la seria 1 (unde am observat personal)... nu mai are bec de halogen pe faza lunga.. insa nici lupa..

 

are ceva gen plastic (poate fi si sticla) sferic, cu striatii, ce primeste o lumina (tind sa cred ca e de la angel) si de fapt faza lunga e doar bixenonul. si daca imi aduc bine aminte (o sa verific si o sa revin cu info) farurile din mijloc se aprind atunci cand virezi de volan... la stg se aprinde pe partea stg si la dreapta cel de pe dreapta... practic e aceeasi functie de la mercedes si alte masini cand se aprind proiectoarele la viraj pt a vedea mai bine in curba.

 

Vorbeam de E90 facelift, unde te asigur ca are 2 lupe iar cea din interior nu este folosita.

 

 

Far E90 facelift unde se observa f clar ca exista un singur bec(xenon).

Edited by Popi
Link to comment
Share on other sites

:) ))))))) de unde le scoti frate ? esti amuzant

pe ce se bazeaza afirmatiile tale ? de unde ai aflat aberatiile astea ? sa-i spui la ala care ti-a zis ca te-a mintit grav !

 

PS : la mine se ridica acea clapeta de pe lupa cand dau flash :)

 

Ce nu intelegi tu este ca la E90 NFL Nu exista 2 becuri cu xenon/far.Exista becurile din exterior cu xenon si lupa iar cele din interior sunt halogene normale cu sticla.Atunci cand dai flash(tragi de maneta) se aprind numai halogenele din interior.Atunci cand impingi de maneta clapetele de la xenon se ridica si luminozitatea xenonului creste(adica Bi-Xenon) dar se aprind in acelasi timp si halogenele din mijloc.

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

:)) ce nebunie am declansat.

Deci concluzia este ca nu prea se poate.

Stiu si eu ca a fost o logica in fabricarea masinii astfel , in principiu pentru ca din cate stiu eu , xenonul se consuma mult in momentul aprinderii si nu cand stau aprinse. Voiam sa fac aceasta conversie doar pentru simplul fapt ca imi place cum se vede , si pentru a proteja farurile xenon pentru mersul ziua. Led-uri pe angeleye nu cred ca este deajuns , din punctul meu de vedere sa fii observat destul de bine in trafic , din ce am observat la alte bmw-uri , poate doar cele cu neon , care nu este cazul la mine avand in vedere ca am din fabrica angel.

 

Sper ca s-a si inteles in acest fel cum functioneaza instalatia xenon, in urma multiplelor explicatii , si pentru cei care nu stiau de ce dau 1500-2000 euro in plus pe far :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.