Jump to content

740i cu probleme ...


Recommended Posts

Salutare tuturor .

 

Am ajuns in posesia unui 740i din 1993 motor 4000 v8 , Nu stiu daca blocul e nikasil sau nu.

 

Masina a fost in mare parte tiganita pe la mufe electrice , interior deranjat ... si inca nu am facut toata lista .

 

Inainte de a incepe sa o remediez m-am concetrat asupra motorului deoarece nu vreau sa schimb radiatoarele de ex si sa aflu dupa ca ii trebuie motor .

 

Masina nu pornea cand a ajuns la mine , dupa ce am gadilat-o am gasit buba in mufa rotunda de imbinare a cablajului electric de pe motor conector x20 parca 20 pini ... ceva nu facea contact si mufa era si umblata . Am strans firele manunchi cu coliere am dat spray de contact si a pornit . Motorul nu se auzea rotund insa la primele porniri statea ceva mai sus la relanti iar dupa ce se incalzea ceva incepea sa mearga parca in mai putine pistoane ....

In mers din cand in cand imi dadea " trans program " desi pana sa dea dupa cum mi s-a parut mie cutia schimba ok ... am dat pana la 120 km/h ( motor rece ) la cald se simte cum tremura si are pierdere mare de putere .

 

Am schimbat bujii cu codul oferit de ngk ptr modelul meu ... am schimbat mansoanele de cauciuc de la bobine.

 

Totul la fel .

 

Cand motorul era rece parca simteau toate bujiile cand le scoteam mufa din bobina ...

 

Cand e cald si tremura rau simtea numai la 4 , cand cele 4 de pe stanga cand cele 4 de pe dreapta ...

 

Dupa ce am mai pigulit la fire am gasit sensorul CPS defect . L-am inlocuit si la fel.

 

Am ajuns acum sa suspectez pompa de benzina ... presiune rampa si mai am o idee sa verific rezistenta prin care monitorizeaza ecu bobinele ... poate e intrerupta sau neconectata la masa si ecu vede misfire cumva .

 

Am verificat vizual scanteia la una din bobinele care nu o simteam ca lucreaza cand motorul era cald si scanteia parea ok.

 

Ar mai fi de facut sa iau si toate bobinele la rand da parca nu imi vine sa cred ca am 4 bobine bulite .

 

Dupa mai multe porniri am observat ca nu mai sta turat la prima pornire decat f putin dupa care o da in balbaiala lui . La inceputuri o dadea in balbaiala dupa ce se incalzea putin sau ii dadeam cateva pedale .

 

Din nefericire nu am inca rca si nici bara plastic fata nu e montata sa ma pot deplasa deocamdata la un service care are un manometru de luat presiunea in rampa .

 

maf am scos mufa si pus la loc si a avut loc o modif a mers motor cand am bagat la loc ( usoara accelerare ) dupa care ... la loc in balbaiala.

 

Ce e amuzant ca de pornit porneste destul de repede.

 

Parca sa zic ca dupa ce am schimbat CPS cutia nu mi-a mai dat TRANS PROGRAM , dar data fiind starea masinii nu am mers f mult sa testez chestia asta .

 

Care are idei sau au patit ceva similar ... Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Pune-o pe un tester BMW, n-are rost sĂŁ o iei din aproape ĂŽn aproape.

din cate am inteles de la cineva care vinde echipament de testare gt1 care e in reprezentanta la bmw nu s-ar conecta pe modelele sub 96... nu stiu cat de adevarat e insa , ocazional ma ocup cu diagnoza pe diverse marci si am vazut ce poate sa iti spuna un tester .

Mie cu carsoft nu a vrut sa vada nimic pe masina ... e drept carsoft e o porcarie dar m-am conectat cu el pe diverse modele bmw...

 

Am incercat si testu cu pedala de acceleratie sa imi dea codurile pe instrument , dar nu imi da nimic in bord , oare gresesc undeva ?

Link to comment
Share on other sites

De la bobine mai am 2 mansoane de schimbat si maiine voi verifica vizual daca sunt scantei pe fiecare bobina .

 

Daca sunt ok , trec la injectoare / pompa ... masina asta e o provocare :)

 

Daca are careva lista cu ce fire sunt in conectorul X20 de pe motor de langa e-box as fi recunoscator.

Edited by catalin78
Link to comment
Share on other sites

Nu as da vina pe bobine asa repede , ale mele toate sunt din 94.01 (asa scrie pe ele) exact fabricatia masinii, eu zic ca sunt foarte durabile, daca dupa atata timp si 260.000 km nu s-a stricat niciuna.

orice v8 m60 sau m62 care balbaie , imi vine in cap valva pcv nu stiu de ce. oare unde mi s-a intamplat mie si mi-a dat dureri de cap.Este o piesa consumabila pe care nu prea o schimba nimeni.

Merita sa scoti joja cu motorul pornit sa vezi daca suge aer pe acolo!

La rece functiona ca in 4 pistoane la mine , la 10 secunde dupa pornire.

Link to comment
Share on other sites

Depinde, mie mi s-a stricat una Âşi maÂşina e din 10/98.

 

Nu neapĂŁrat, valca PCV (oil separator) este doar una dintre cauzele posibile.

 

Tremuratul la rece al M60-urilor a fost o problemã des Întâlnitã, uneori rezolvatã prin schimbarea computerului de injecÞie.

 

Pe de altĂŁ parte, ĂŽn acest caz tremurĂŁ Âşi la cald.

Link to comment
Share on other sites

Pune-o pe un tester BMW, n-are rost sĂŁ o iei din aproape ĂŽn aproape.

din cate am inteles de la cineva care vinde echipament de testare gt1 care e in reprezentanta la bmw nu s-ar conecta pe modelele sub 96... nu stiu cat de adevarat e insa , ocazional ma ocup cu diagnoza pe diverse marci si am vazut ce poate sa iti spuna un tester .

 

 

Se conecteaza de nu are treaba.Cred insa ca la reprezentante sunt numai specialisti in F01 si nu se mai obosesc cu masini asa de "vechi".

Te-ai cam legat la cap cu masina aia.Succes la reparatii.

Link to comment
Share on other sites

Se conecteaza de nu are treaba.Cred insa ca la reprezentante sunt numai specialisti in F01 si nu se mai obosesc cu masini asa de "vechi".

Te-ai cam legat la cap cu masina aia.Succes la reparatii.

 

Mie mi-a spus cineva, care are acelaºi tester ca la reprezentanÞã, cã pentru maºini mai vechi de '96 pot exista dificultãÞi la conectare.

 

De exemplu, a conectat un E39 fabricat ĂŽn 96, la ĂŽnceputul anului, ĂŽnsĂŁ nu s-a conectat direct.

A trebuit sĂŁ introducĂŁ manual datele maÂşinii.

Link to comment
Share on other sites

E32 e masina nu?am 2 diagnoze daca vrei sa incercam :)

-INPA odata

-ELM usb a doua

 

cred ca INPA ar merge .

mda am verificat acum ei zic ca 1994 in sus ar merge,oricum daca vrei incercam

 

ar fi interesant ... cum facem?

 

cat despre masina am observat ca nu simte partea motorului dinspre pompa de abs... daca ii scot mufele la injectoare sau bobinele nu simte nimic ... injectoarele le-am alimentat clantane , insa nu am scos rampa sa vad cum e cu ele

bobinele au scanteie ok.

 

chiar sa fie lipsa compresie pe toate pistoanele alea???

Link to comment
Share on other sites

Se conecteaza de nu are treaba.Cred insa ca la reprezentante sunt numai specialisti in F01 si nu se mai obosesc cu masini asa de "vechi".

Te-ai cam legat la cap cu masina aia.Succes la reparatii.

 

Mie mi-a spus cineva, care are acelaºi tester ca la reprezentanÞã, cã pentru maºini mai vechi de '96 pot exista dificultãÞi la conectare.

 

De exemplu, a conectat un E39 fabricat ĂŽn 96, la ĂŽnceputul anului, ĂŽnsĂŁ nu s-a conectat direct.

A trebuit sĂŁ introducĂŁ manual datele maÂşinii.

 

Daca nu se conecteaza direct inseamna ca lipsesc informatii si testerul nu poate identifica masina corect.Nu este vina testerului, masina are o problema.Se poate testa orice masina care are minim mufa rotunda, adica incepand de la ursuleti anii 89-90.Nici nu se pune problema pentru E34 si E36.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.