Jump to content

740i cu probleme ...


Recommended Posts

E32 e masina nu?am 2 diagnoze daca vrei sa incercam :)

-INPA odata

-ELM usb a doua

 

cred ca INPA ar merge .

mda am verificat acum ei zic ca 1994 in sus ar merge,oricum daca vrei incercam

 

ar fi interesant ... cum facem?

 

cat despre masina am observat ca nu simte partea motorului dinspre pompa de abs... daca ii scot mufele la injectoare sau bobinele nu simte nimic ... injectoarele le-am alimentat clantane , insa nu am scos rampa sa vad cum e cu ele

bobinele au scanteie ok.

 

chiar sa fie lipsa compresie pe toate pistoanele alea???

daca esti din Bucuresti ne vedem intr-o seara,altfel e mai greu :)

Link to comment
Share on other sites

E32 e masina nu?am 2 diagnoze daca vrei sa incercam :)

-INPA odata

-ELM usb a doua

 

cred ca INPA ar merge .

mda am verificat acum ei zic ca 1994 in sus ar merge,oricum daca vrei incercam

 

ar fi interesant ... cum facem?

 

cat despre masina am observat ca nu simte partea motorului dinspre pompa de abs... daca ii scot mufele la injectoare sau bobinele nu simte nimic ... injectoarele le-am alimentat clantane , insa nu am scos rampa sa vad cum e cu ele

bobinele au scanteie ok.

 

chiar sa fie lipsa compresie pe toate pistoanele alea???

daca esti din Bucuresti ne vedem intr-o seara,altfel e mai greu :)

 

 

Aici Constanta...

 

Astept testul de compresie sa stiu daca sap dupa altceva

 

Am verificat injectoarele . sunt ok toate.

Link to comment
Share on other sites

Culmea si-a revenit ... deocamdata :)

 

Am montat manometru pe rampa de benzina ... sa verific presiunea in mers . Toate bune , a pornit greu ca se dezamorsase rampa si cred ca s-a inecat oleaca si presiunea a urcat destul de greu , iar la accelerari scadea la 1.5 2 bari , dubios am mai strans coliere pe la ceas ca picura ceva benzina si am blanit iar motorul presiunea a urcat si nu a mai coborat iar motorul culmea a inceput sa mearga rotund si sa zbarnaie altfel evacuarile . Deja suspectand pompa sau probleme pe alimentare am pus ceasul sub stergator si dai la blanit pe stradute sa vad ce si cum ... nivelul in rezervor era undeva pe minim , deci nu m-am invartit mult si am constatat ca trage destul de ok. Nu am cronometrat in cat ia suta dar nici nu am cum ptr ca masina are nevoie de radiatoare vasc etc ... si alte maruntisuri .

 

M-am oprit si am scos sonda de presiune si am motat conducta la loc . Eh aici a fost greseala mea i-am dat la cheie imediat probabil instalatia fiind dezamorsata s-a innecat ptr ca am dat multe chei si nu a pornit desi dadea semne ca ar incerca . Problema s-a rezolvat dand la cheie cu pedala de acc la fund , dupa operatiunea asta a pornit si de abia statea la relanti daca calcam acceleratia murea imediat , am lasat-o sa se balbaie la relanti si dupa 10 sec si-a revenit ... si a mers ok.

 

I-am mai pus benzina urmand sa ii bag sa aiba mai mult in rezervor ...

 

Nu stiu ce s-a intamplat , si nu prea inteleg dar acum merge , in urma operatie mele de montare al ceasului de presiune am varsat benzina pe o mufa rotunda cu mai multe picioruse situata undeva chiar sub conducta ... am verificat mufa are picioruse ok am sters-o de benzina , parca totusi n-as zice ca aia sa fi fost beleaua .

 

 

Oricum masina are nevoie de multe chestii ... radiatoare, vasc , transmisie , spoiler fata etc ... Misterul ramane inca mister .

Link to comment
Share on other sites

Culmea si-a revenit ... deocamdata :)

 

Am montat manometru pe rampa de benzina ... sa verific presiunea in mers . Toate bune , a pornit greu ca se dezamorsase rampa si cred ca s-a inecat oleaca si presiunea a urcat destul de greu , iar la accelerari scadea la 1.5 2 bari , dubios am mai strans coliere pe la ceas ca picura ceva benzina si am blanit iar motorul presiunea a urcat si nu a mai coborat iar motorul culmea a inceput sa mearga rotund si sa zbarnaie altfel evacuarile . Deja suspectand pompa sau probleme pe alimentare am pus ceasul sub stergator si dai la blanit pe stradute sa vad ce si cum ... nivelul in rezervor era undeva pe minim , deci nu m-am invartit mult si am constatat ca trage destul de ok. Nu am cronometrat in cat ia suta dar nici nu am cum ptr ca masina are nevoie de radiatoare vasc etc ... si alte maruntisuri .

 

M-am oprit si am scos sonda de presiune si am motat conducta la loc . Eh aici a fost greseala mea i-am dat la cheie imediat probabil instalatia fiind dezamorsata s-a innecat ptr ca am dat multe chei si nu a pornit desi dadea semne ca ar incerca . Problema s-a rezolvat dand la cheie cu pedala de acc la fund , dupa operatiunea asta a pornit si de abia statea la relanti daca calcam acceleratia murea imediat , am lasat-o sa se balbaie la relanti si dupa 10 sec si-a revenit ... si a mers ok.

 

I-am mai pus benzina urmand sa ii bag sa aiba mai mult in rezervor ...

 

Nu stiu ce s-a intamplat , si nu prea inteleg dar acum merge , in urma operatie mele de montare al ceasului de presiune am varsat benzina pe o mufa rotunda cu mai multe picioruse situata undeva chiar sub conducta ... am verificat mufa are picioruse ok am sters-o de benzina , parca totusi n-as zice ca aia sa fi fost beleaua .

 

 

Oricum masina are nevoie de multe chestii ... radiatoare, vasc , transmisie , spoiler fata etc ... Misterul ramane inca mister .

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

am un e38 750 il cand l-am luat nu mergea decat in 6 cil

toti pe o parte

am verificat tot ce tine de verificat am adus 2 baieti cu laptopuri si sau lasat pagubasi pana la urma i-am luat compresia si pe partea unde nu mergea deloc avea 0 la toti 6 cilindri m-am apucat l-am demontat si am constatat ca garnitura de chiulasa era impuscata intre cilindri si scapa compresia din unu in altu am inlocuit-o si mere perfect

ps masina a mers fara apa 50 km inainte

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Totul e bine cand se termina cu bine...

 

Am luat compresia si am gasit probleme pe pistonul 4 parca compresie 0 am gasit o bucata de metal infipta in piston segmentii gripati pe el etc etc.

Motorul a fost desfacut am schimbat piston , garnituri diverse , role curele , admisie , rampa injectie , curatat pompa de ulei ... ce-am gasit acolo mama mama motorul e montat acum dar mai e de prins o galerie si niste suruburi pe la baia mica , revin cand il pornesc .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 months later...
Da , am pornit motorul suna bine nu bate insa merge neregulat , probabil probleme electrice , sondele lambda moarte , senzori detonatie morti si una din mufele de pe instalatia electrica e oxidata si rupta probabil o sa o elimin daca nu gasesc sa o schimb , ideea e ca motorul nu mai scoate fum mecanic pare ok cand fac rost de senzori de detonatie o sa avansez cu treaba.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.