Jump to content

SFAT BATERIE


rain

Recommended Posts

@Gekz - te bazezi pe ceva cand arunci cu NU-urile ? Te rog sa compari Bosch S5 de 85Ah (sa zicem, am luat la intamplare un model) cu modelul omolog de la Varta (Silver Dynamic F18)

@rifle - da, poti urca cu pana la 10Ah capacitatea bateriei noi (sau mai mult, in functie de alternator)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@Gekz - te bazezi pe ceva cand arunci cu NU-urile ? Te rog sa compari Bosch S5 de 85Ah (sa zicem, am luat la intamplare un model) cu modelul omolog de la Varta (Silver Dynamic F18)

@rifle - da, poti urca cu pana la 10Ah capacitatea bateriei noi (sau mai mult, in functie de alternator)

 

Am avut Bosch Silver de 65Ah (ford escort 1.6d) ... diferenta majora intre un Bosch - care iarna cand da gerul lesina - si Varta Silver este curentul de pornire. Acum am 2 BMW-uri, diesel amandoua, echipate cu Varta si nu am avut nici un fel de probleme.

PS1: Daca experienta cu Fordul ti se pare irelevanta, tin sa mentionez ca innainte de FORD am avut OPEL, tot diesel, echipat tot cu Bosch. Same shitt, alta baterie. (ala avea 2 buc de 55 AH). La frig, cand vine vorba de curentul de pornire, Bosch-ul e lesinata rau.

PS2: Tehnologia VARTA 4 grid (sau cum se numeste) a primit oaresce premii si distinctii pentru fiabilitate si performanta. Google IT!

 

 

 

Oricum cand iti cumperi baterie nu trebuie sa-ti imaginezi ca o sa te scoata la pensie ... sau na ... depinde cat mai ai pana ajungi acolo.

Link to comment
Share on other sites

Pai la e36 deja ii ridici valoarea masinii ca pret,iar daca o tii pt tine sa te bucuri daca te tine masina cat te tine bateria :) in 5 ani ,vorba aia ,poti sa faci si 1 milion de kilometri . Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

Am avut Bosch Silver de 65Ah (ford escort 1.6d) ... diferenta majora intre un Bosch - care iarna cand da gerul lesina - si Varta Silver este curentul de pornire. Acum am 2 BMW-uri, diesel amandoua, echipate cu Varta si nu am avut nici un fel de probleme.

PS1: Daca experienta cu Fordul ti se pare irelevanta, tin sa mentionez ca innainte de FORD am avut OPEL, tot diesel, echipat tot cu Bosch. Same shitt, alta baterie. (ala avea 2 buc de 55 AH). La frig, cand vine vorba de curentul de pornire, Bosch-ul e lesinata rau.

PS2: Tehnologia VARTA 4 grid (sau cum se numeste) a primit oaresce premii si distinctii pentru fiabilitate si performanta. Google IT!

 

Fii atent, am intrebat in stanga si in dreapta pe GoagĂŁl pana am ajuns la o concluzie. Bine, recunosc, o stiam dinainte, altfel nu ma bagam in vorba, dar am zis "omul o lucra in domeniu, sigur stie mai bine, doar l-am intrebat de doua ori daca e sigur pe afirmatiile sale".... si cand colo, ce sa vezi - mi-a dat cu virgula :)

 

http://img532.imageshack.us/img532/4536/boschvsvarta.jpg

 

Curios e ca ambii producatori au EXACT acelasi numar de acumulatori intr-o gama, cu EXACT aceeasi capacitate (recunosc, difera cea de 54Ah cu 10A in plus la Bosch :) ), cu EXACT aceleasi dimensiuni, iar exceptiile sunt EXACT aceleasi si se intalnesc la EXACT acelasi model de acumulator din EXACT aceesi categorie.

 

Nu sunt prezente decat cele doua game de top, dar pentru restul (si nu numai) te las pe tine sa "google it" de unde am obtinut informatia :twoup:.

Link to comment
Share on other sites

Polifantastic .... ne-ai demonstrat ca te pricepi la Excel ... dar:

1) te-ai gandit ca poate dimensiunile fizice si capacitatea bateriilor sunt standardizate?

2) preluand din mers ideea ta inseamna ca putem pune un semn de egal ("=") intre marcile Dacia si Renault

3) intre producatori adesea se face schimb de tehnologie si mai mult de atat obisnuiesc sa imparta aceleasi platforme (Ex: C1, Aygo, 107). E un nou

concept de concurenta bazata pe o prietenie al carui sngur scop este reducerea costurilor de productie.

 

Google more!

Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze daca exista un alt topic pe aceasta tema, eu nu l`am gasit. Trebuie sa imi schimb acumulatorul la masina ( 320d nFL) si nu stiu ce sa aleg: Bosch sau Varta? Acumulatorul pe care`l am acum e OEM BMW si e de 80 mAh. Orice sfat e binevenit.

 

 

Eu am bateria originala pe masina , am un bmw 318d si masina o am de 2 ani, tind sa cred ca bateria este originala BOSCH si de care sunt foarte mutumit ,ptr o baterie care are 8 ani de zile s-a comportat fantastic, asta iarna cand au fost gerurile alea napraznice. Nu stiu cum se comporta VARTA nu am avut niciodata

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.