Jump to content

Motorina din Romania


Thebe

Recommended Posts

De ce spuneti ca motorina de la OMV nu e buna? mie mi se pare buna, in general bag numai de la ei, am bagat de 2 ori de la rompetrol, si nu prea am fost satisfacut, parca masina dadea niste "Rateuri" adica mai dadea in nas din cand in cand, am trecut inapoi la Sprint Diesel.

Acum nu stiu, ce este cu efix-ul asta, e doar benzina, sau e si motorina, eu parca stiu ca am vazut reclame la motorina efix, in fine, sunt de putin timp in tara... asa ca daca am spus o prostie iertati-ma.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

post dublu  :blink:

168478[/snapback]

 

nu stiu ce probleme tot aveti voi, ma tot mir, eu bag de unde apuc si tot asa imi merge masina de ori unde as baga. am bagat si-n cazuri de urgente de la statii peco no name cu 2 pompe invechite si un frigider de sucuri frutti fresh si nu am observat nici o diferenta

Link to comment
Share on other sites

De ce spuneti ca motorina de la OMV nu e buna? mie mi se pare buna, in general bag numai de la ei, am bagat de 2 ori de la rompetrol, si nu prea am fost satisfacut, parca masina dadea niste "Rateuri" adica mai dadea in nas din cand in cand, am trecut inapoi la Sprint Diesel.

Acum nu stiu, ce este cu efix-ul asta, e doar benzina, sau e si motorina, eu parca stiu ca am vazut reclame la motorina efix, in fine, sunt de putin timp in tara... asa ca daca am spus o prostie iertati-ma.

168477[/snapback]

 

 

Daca tu pui motorina de la OMV din afara e normal sa mearga f bine.

 

Da, este efix diesel euro 4. Eu de asta pun la 530d. E o problema ca pun euro 4 si masina e euro 3?

Link to comment
Share on other sites

Povesti, cred e vorba de bafta, adica ce "lot" ai nimerit. Eu bag de obicei MOL, OMV si uneori Rompetrol. Nu prea vad diferenta, DAR....

penultimul plin l-am facut la Rompetrol si masina a inceput sa faca probleme la pornire. Adica pleca la a doua sau a treia cheie. Asa ceva nu am mai patit niciodata si eram f stresat. Si intr-o sambata nu a pornit deloc... Apoi duminica urmatoare a luat-o la prima cheie si luni am fugit la tester. Totul 100% OK.

 

Explicatia: apa in motorina. Am amestecat-o cu motorina de la MOl si ieri cand rezervorul era pe terminate a facut iar probleme. Am scos eu filtrul, am aruncat motorina din el (sau apa mai degraba) si a plecat iar la prima cheie. Aseara am facut plinul cu motorina de iarna de la OMV, se pare ca vine din Austria, poate e mai bine. Sa vedem.

Link to comment
Share on other sites

,...si in completare...in ce an sa facut masina acel tip de benzina/motorina recomandat in anul respectiv sa-si alimenteze fiecare

168992[/snapback]

 

Asta e poveste, in primul rand ca eu nu am gasit nicaieri scris ca tipul de carburanta trebuie sa fie euro 3 4 5 6 7 8... In certificatul de inmatriculare scrie doar ce norme de poluare respecta respectiva masina.

 

Iar referitor la tipul de caburanta care se gasea acum 5 ani..iar e vrajeala... In .de nu se gasesc carburanti pe ani de fabricatie.

 

Adica cineva care are masina diesel din 1992 crezi tu ca gaseste carburant ca cel de atunci???????????

Link to comment
Share on other sites

Ce nu inteleg majoritatea românilor e ca o masina se mai si strica sau apar in timpul exploatarii ei diferite probleme mai serioase sau mai putin serioase.Bineinteles , cum cu o masina circuli zi de zi , alimentezi aproape zilnic , atunci cand se defecteaza ceva dai vina pe combustibil.Ca poate sunt statii Peco in tara ale caror directori mai shmenuiesc ceva de prin bazine si inlocuiesc motorina cu vreun substitut ceva , aia e deja vina lor.Dar motorina in general in Romania nu e foarte stralucita, dar nici intr-atat sa strice masini. :blink: Eu nu am avut probleme nici cu E34 , nici cu X3 si mai stiu o groaza de lume care alimenteaza din acelasi loc sau din aceleasi locuri si nu au avut probleme deloc.Sa fim seriosi totusi...masina aia nu e om :) sa ii placa sau nu motorina , ea doar o arde.Craciun fericit
Link to comment
Share on other sites

am pus numai rompetrol euro4 pana acum 2 luni. si d acum 2 luni am inceput sa pun mol evo disel. nu pot sa spun ca simt vreo scimbare in comportamentul masinii. asa mi s a recomandat d un mecanic care ff bun d la porsche si mi a spus sa nu mai bag rompetrol pt ca a avut multe masini cu probleme d la motorina rompetrol si ca cea mai buna e asta mol.
Link to comment
Share on other sites

am pus numai rompetrol euro4 pana acum 2 luni. si d acum 2 luni am inceput sa pun mol evo disel. nu pot sa spun ca simt vreo scimbare in comportamentul masinii. asa mi s a recomandat d un mecanic care ff bun d la porsche si mi a spus sa nu mai bag rompetrol pt ca a avut multe masini cu probleme d la motorina rompetrol si ca cea mai buna e asta mol.

169771[/snapback]

 

Sunt unul patit cu motorina de la Rompetrol. Am schimbat doua injectoare ca urmare a alimentarii cu motorina de la ei. Asa ca nu recomand nimanui. Am masina din aprilie si din iunie am luat card Rompetrol si am pus _numai_ de la ei. In iulie sau august (nu mai tin minte exact) am facut un plin la Rompetrol in Botosani, n-am apucat sa termin rezervorul si masina a inceput sa porneasca greu la cald. Rezultatul: doua injectoare schimbate. Nu mai calc pe la Rompetrol in viata mea :blink:

Link to comment
Share on other sites

Sunt unul patit cu motorina de la Rompetrol. Am schimbat doua injectoare ca urmare a alimentarii cu motorina de la ei. Asa ca nu recomand nimanui. Am masina din aprilie si din iunie am luat card Rompetrol si am pus _numai_ de la ei. In iulie sau august (nu mai tin minte exact) am facut un plin la Rompetrol in Botosani, n-am apucat sa termin rezervorul si masina a inceput sa porneasca greu la cald. Rezultatul: doua injectoare schimbate. Nu mai calc pe la Rompetrol in viata mea  :blink:

171635[/snapback]

 

Oare s-au stricat de tot ? Nu esti primul care se plange de ei :)

Link to comment
Share on other sites

Oare s-au stricat de tot ? Nu esti primul care se plange de ei :blink:

172060[/snapback]

 

Le am pe undeva, dar mi s-a spus ca nu se pot curata, doar injectoarele de la motoarele cu injectie directa de la VAG ar putea fi curatate. De fapt nici nu stiu care e problema lor. Ceea ce stiu este cum au fost testate: au pus un fel de eprubete in cap (pe retur), a pornit motorul a accelerat apoi a optit. La primele doua nu era aproape deloc motorina in acele epubete, la cele busite erau aproape pline :)

Acum pun numai motorina de la MOL.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.