Jump to content

Nu mai porneste


Recommended Posts

Ieri cand am vrut sa plec de la servici E36-le meu (316i '93) mi-a facut o surpriza: nu mai porneste. Adica electromotorul(cred) se invarte si atat

E prima mea masina si nu prea am stiut ce sa fac, dar m-a ajutat si tatal meu si am facut urmatoarele:

 

Bateria(oricum buna) schimbata cu alta baterie, tot la fel, nu porneste.

Verificate sigurantele(tata e electronist) si sunt bune

Benzina e in rezervor(am mai pus si cu canistra, ca sa fiu sigur si nimic)

 

Prin ce etape ar trebui sa mai trec ? Din pacate mecanicii din oras nu prea se baga "ca e bmw" sau "e prea complicat" si singurul service calumea pe care multi mi-l recomanda mi-ar jupui si pielea. Sincer nu vreau sa dau jumatate din valoarea masinii pe reparatie :)

 

Din ce am mai citit pe net ar mai putea fi de vina pompa de benzina, bujiile(niciuna sa nu faca scanteie?) sau calculatorul.

Cine are sfaturi de oferit si mai ales cum sa procedez ca sa testez pompa sau ce mai trebuie il rog foarte mult sa ma ajute.

Link to comment
Share on other sites

...ar mai ramane:

1. releu pompa

2. pompa (in sine)

3. bujii ude

4. electromotor (perii etc)

5. un contact slab pe undeva (masĂŁ)

 

...ca sa le verifici, in ordine: localizezi siguranta de la pompa, o scoti si cu un multimetru verifici daca exista tensiune la pini. Daca da, treci la verificarea pompei, daca nu inseamna ca e releul dus; pompa o poti verifica simplu: scoti bancheta, pui contactul si asculti daca se aude bazaitul specific... sau daca iti e greu de identificat acel zgomot specific, masori tensiunea de alimentare a pompei. Faza cu ascultatul bazaitului poti s-o faci din prima si astfel poti diagnostica si releul si siguranta... daca n-ar fi bune, nu ar mai bazai pompa.

 

Bujiile le verifici prin indepartare de pe motor... in caz ca sunt ude, le cureti usor cu o carpa (sau perie de sarma mai fina, daca ai la indemana), dupa care le "usuci" un pic pe aragaz.

 

Pentru electromotor trebuie sa ajungi la service... Iti urez sa fie bujiile, sunt cel mai simplu de rezolvat si nu costa nimic.

 

PS: Ai mai putea sa incerci sa o pornesti impinsa...

Link to comment
Share on other sites

hamz eu am patzit la felll dar la mine mai ii oo problemaaa imi sta shi turata la 3000 infine . cica la mine ii problema cuuu Shocul automat sau cum ii se mai zice variatorul de turati cam asha ceva cica ala se blocheaza intr-ooo pozitie shi nu mai lasa motorul sa porneasca ai putea sa incerci shi asta ok

daca nu ii ce zice Hai Hui atunci sa incerci cu shocul automat ok

ell se afla sub galeriia de admisie sauuu sau pe acolo pe undeva depinde si din ce an ee motorul

intra pe ID meu shi poate vb mai clar acolo ok nora_pt_mama20@yahoo.com

poate te pot ajuta eu cu ceva poate nu zic nimic bye

 

am uitat sa iti zic cum si arata ii ca si un butoias mai mic are doua furtune unu de intrare all aerului shi unu de iesire shi mai aare si oo mufa pe el acuma nu stiu ce mor ai adica din ce an ee

Link to comment
Share on other sites

ce motor ai? m40?...verifica DME

 

Da,m40. Chiar te rog sa-mi spui cum ajung la DME si ce trebuie sa verific.

 

Mai nou m-am lovit de alta problema ! masina nu are ca o masina normala agatatoare in fata, are un filet in care intra un surub-agatatoare. Masina cand am luat-o nu a avut trusa de scule asa ca... nu stiu cum naiba sa o iau. :)

Stie cineva daca filetul e compatibil cu alta agatatoare de la alta masina? Am incercat cu unul de la octavia si era filetul prea mare al surubului. :) Mai are un prieten la mitsubishi colt o dracie d-asta si sa incerc cu a lui.

Am luat o pauza sa mananc si eu ceva pe ziua de azi ca am pierdut atata timp degeaba. :twoup: Macar am impins masina intr-un punct de unde sa pot sa o tractez

Link to comment
Share on other sites

DME-ul il gasesti in spatele bateriei 4 suruburi si dai de el, il poti verifica foarte simplu mirosindu-l (al meu mirosea a ars) , dupa aceea il pooti desface sa vezi care e treba in el.

 

Si eu am avut probleme cu tractarea , am legat-o de nu stiu ce bara de torsiune ,oricum nu recomand fiinca poti sa ciufulesti plasticurile de pe sub spoiler.

 

Ca sa fac o mica paranteza, din cauza unui nenorocit de dme am schimbat la senzori de turatie ,bobine nervi bani timp de 2 luni , intr-un final cei de la service filaret au descoperit buba. iti doresc multa bafta si cred ca 80% este dme-ul fiinca intra apa la el, este din categoria asa face ele.

Link to comment
Share on other sites

Am imprumutat carlig de la cineva pana la urma, azi am pierdut vreo 7 ore cu drumuri/telefoane si intr-un final am ajuns cu ea in parcare. Maine ma uit pe la ea.

Din fericire cand o impingeam in parcare m-a ajutat o cunostinta si mi-a dat si nr unui mecanic bun care umbla la bmw si nu e speriat de ele :)

Totusi sper ca daca vinovat e dme-ul, sa fie macar in coma, probleme cu contactele sau altceva pe placa le rezolva padre. L-ai schimbat cu unul din dezmembrari sau nou ? Sunt curios daca a costat mult si daca pur si simplu bagi altul sau trebuie ceva umblat cu testerul.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Azi am schimbat pompa. Noua pompa avea diametrul de intrare al furtunului putin mai mare si furtunul a trebuit sa fie incalzit ca sa intre. Masina traieste fara sa mai dau o groaza de bani pe desteptii din service. Ii multumesc lui ClaudiuBWR pentru pompa,promptitudine si pret. Edited by vimann
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ieri cand am vrut sa plec de la servici E36-le meu (316i '93) mi-a facut o surpriza: nu mai porneste. Adica electromotorul(cred) se invarte si atat

E prima mea masina si nu prea am stiut ce sa fac, dar m-a ajutat si tatal meu si am facut urmatoarele:

 

Bateria(oricum buna) schimbata cu alta baterie, tot la fel, nu porneste.

Verificate sigurantele(tata e electronist) si sunt bune

Benzina e in rezervor(am mai pus si cu canistra, ca sa fiu sigur si nimic)

 

Prin ce etape ar trebui sa mai trec ? Din pacate mecanicii din oras nu prea se baga "ca e bmw" sau "e prea complicat" si singurul service calumea pe care multi mi-l recomanda mi-ar jupui si pielea. Sincer nu vreau sa dau jumatate din valoarea masinii pe reparatie :)

 

Din ce am mai citit pe net ar mai putea fi de vina pompa de benzina, bujiile(niciuna sa nu faca scanteie?) sau calculatorul.

Cine are sfaturi de oferit si mai ales cum sa procedez ca sa testez pompa sau ce mai trebuie il rog foarte mult sa ma ajute.

 

salut, eu am un 318i din 2000 benzina si am avut cam aceeasi problema.rezolvarea a fost foarte simpla in cazul meu , a fost un fir de masa (cel ce leaga motorul de caroserie ),dupa ce am schimbat bateria , am luat electromotor nou am pus-o si pe tester si nimic . deci merita sa incerci si acest fir de masa .

Link to comment
Share on other sites

hamz eu am patzit la felll dar la mine mai ii oo problemaaa imi sta shi turata la 3000 infine . cica la mine ii problema cuuu Shocul automat sau cum ii se mai zice variatorul de turati cam asha ceva cica ala se blocheaza intr-ooo pozitie shi nu mai lasa motorul sa porneasca ai putea sa incerci shi asta ok

daca nu ii ce zice Hai Hui atunci sa incerci cu shocul automat ok

ell se afla sub galeriia de admisie sauuu sau pe acolo pe undeva depinde si din ce an ee motorul

intra pe ID meu shi poate vb mai clar acolo ok nora_pt_mama20@yahoo.com

poate te pot ajuta eu cu ceva poate nu zic nimic bye

 

am uitat sa iti zic cum si arata ii ca si un butoias mai mic are doua furtune unu de intrare all aerului shi unu de iesire shi mai aare si oo mufa pe el acuma nu stiu ce mor ai adica din ce an ee

nu te supara pe mine

dar tu esti balbait?

sau ai tastatura defecta?

Link to comment
Share on other sites

salut, eu am un 318i din 2000 benzina si am avut cam aceeasi problema.rezolvarea a fost foarte simpla in cazul meu , a fost un fir de masa (cel ce leaga motorul de caroserie ),dupa ce am schimbat bateria , am luat electromotor nou am pus-o si pe tester si nimic . deci merita sa incerci si acest fir de masa .

 

Omule citeste tot topicul, in ultimul post am zis ca a fost pompa si am schimbat-o

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.