Jump to content

Recommended Posts

Salve

 

    De ceva timp dupa vreo 10 sec dupa ce plec cu  masina se aprinde becul de la ABS :blink:  :)  :) ce poate sa aiba? :D

105631[/snapback]

Mie mi s-a aprins o data martorul ABS in toiul iernii... Abia atunci, cand nu am mai beneficiat de serviciile lui am putut sa apreciez la adevarata valoare ce face :bounce:...

 

Cand am ajuns acasa, am verificat sigurantzele shi nimic! Deja ma enervasem... Pana am scos siguranta de la ABS, s-a auzit ceva ca un click de releu din zona pompei ABS, shi cand am pus sigurantza la loc totul era ok. Shi a ramas ok, deshi inca cateva luni de iarna dupaia (shi chiar in prezent) am "abuzat" de franarea asistata... :D

 

Moama, ce imi place sa scriu telenovele... :) Pe scurt: scoate sigurantza shi bag-o din nou. La mine a mers, poate ai bafta...

Link to comment
Share on other sites

Mie mi s-a aprins o data martorul ABS in toiul iernii... Abia atunci, cand nu am mai beneficiat de serviciile lui am putut sa apreciez la adevarata valoare ce face :)...

 

Cand am ajuns acasa, am verificat sigurantzele shi nimic! Deja ma enervasem... Pana am scos siguranta de la ABS, s-a auzit ceva ca un click de releu din zona pompei ABS, shi cand am pus sigurantza la loc totul era ok. Shi a ramas ok, deshi inca cateva luni de iarna dupaia (shi chiar in prezent) am "abuzat" de franarea asistata... :)

 

Moama, ce imi place sa scriu telenovele...  :blink: Pe scurt: scoate sigurantza shi bag-o din nou. La mine a mers, poate ai bafta...

105637[/snapback]

 

:) :D :D

Link to comment
Share on other sites

Salve

 

    De ceva timp dupa vreo 10 sec dupa ce plec cu  masina se aprinde becul de la ABS :blink:  :)  :) ce poate sa aiba? :)

105631[/snapback]

cel mai probabil ti s-a dus un senzor de la ABS sau a intrat mizerie pe la el.

am avut aceeasi problema, am schimbat senzorul, era in jur de 1mil. daca imi amintesc bine

Link to comment
Share on other sites

cel mai probabil ti s-a dus un senzor de la ABS sau a intrat mizerie pe la el.

am avut aceeasi problema, am schimbat senzorul, era in jur de 1mil. daca imi amintesc bine

105670[/snapback]

Ms . O sa stau in weekend , sa dau fiecare roata jos sa curat senzorii iar daca e necesar sa-l inlocuiesc pe cel bulit sau sa incerc faza cu siguranta poate merge :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am citi in alt topic k dupa ce faci aerisirea la frane se aprinde si becu de la ABS , la mine s a aprins dupa ce am schimbat placutele si am facut aerisirea :blink:

Intrebarea ar fi daca e adevarat k dupa ce faci aerisirea se aprinde becu de la ABS

Link to comment
Share on other sites

Ms . O sa stau in weekend , sa dau fiecare roata jos sa curat senzorii iar daca e necesar sa-l inlocuiesc pe cel bulit sau sa incerc faza cu siguranta poate merge :)

105677[/snapback]

 

Decat sa iti pierzi timpul,mai bine mergi la un service si verifica cu un tester. :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Cum inca masina nu e gata :blink: ( ii schimb si niste chestii la directie ) , as vrea sa i gasesc senzorul bulit fara sa o bag pe tester ( pt k vreau sa o iau cu ABS ul facut)

Am inteles k trebuie sa pun un voltmetru la fire ; iar cand se apropie de un metal sa scada sau sa creasca valoarea afisata :) ; deci daca il demufez , pun un voltmetru si invart de roata sau apas frana ar trebuii sa creasca valoarea afisata ??

Link to comment
Share on other sites

Cum inca masina nu e gata  :)  ( ii schimb si niste chestii la directie ) , as vrea sa i gasesc senzorul bulit fara sa o bag pe tester ( pt k vreau sa o iau cu ABS ul facut)

Am inteles k trebuie sa  pun un voltmetru la fire ; iar cand se apropie de un metal sa scada sau sa creasca valoarea afisata :) ; deci daca il demufez , pun un voltmetru si invart de roata sau apas  frana ar trebuii sa creasca valoarea afisata ??

153634[/snapback]

Daca invarti de roata ar trebui sa-ti arate o valoare diferita fata de roata stationara...ca, practic, atunci cand e roata stationara, senzorul nu da semnal, cand se invarte roata...da semnal alternativ de la zimtii aia de pe roata din dreptul senzorului..cred ca cel mai bine se va simti cu instrumentul de masura pe pozitia de ohmmetru...adica pe pozitia de masurat rezistentele :blink:

Senzorul poti sa-l lasi cuplat in mufa...dar atunci sa comuti instrumentul de masura pe pozitia voltmetru...desi nu prea ai acces la fire atunci cand e mufat :) si trebuie sa pornesti motorul...e mai dificil :D

Link to comment
Share on other sites

Daca invarti de roata ar trebui sa-ti arate o valoare diferita fata de roata stationara...ca, practic, atunci cand e roata stationara, senzorul nu da semnal, cand se invarte roata...da semnal alternativ de la zimtii aia de pe roata din dreptul senzorului..cred ca cel mai bine se va simti cu instrumentul de masura pe pozitia de ohmmetru...adica pe pozitia de masurat rezistentele :)

Senzorul poti sa-l lasi cuplat in mufa...dar atunci sa comuti instrumentul de masura pe pozitia voltmetru...desi nu prea ai acces la fire atunci cand e mufat :) si trebuie sa pornesti motorul...e mai dificil :)

154616[/snapback]

Merci :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.