Jump to content

Pneuri "Run-Flat" vs. Anvelope clasice


Adrian001

Recommended Posts

As avea ceva intrebari privind pneurile astea de generatie noua "Run-Flat"... Oare toate modelele E65 din fabrica sunt dotate cu astfel de pneuri? Am auzit pe cineva care a zis precum ca aceste pneuri face masina mai rigida... E adevarat? Daca se monteaza alea clasice oare e mai "moale"...???
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

As avea ceva intrebari privind pneurile astea de generatie noua "Run-Flat"... Oare toate modelele E65 din fabrica sunt dotate cu astfel de pneuri? Am auzit pe cineva care a zis precum ca aceste pneuri face masina mai rigida... E adevarat? Daca se monteaza alea clasice oare e mai "moale"...???

am avut pe e46 si clasice si de iarna runflat,nu ca sunt mai tari ca cele clasice dar fac si un zgomot ciudat pe sosea care pe mine ma enerveaza!sunt bune numai in cazul in care masina nu e echipata cu roata de rezerva dupa parerea mea,avantaj ca nu se lasa geanta pe cauciuc sa il taie

Link to comment
Share on other sites

 

in imaginea respectiva roata e echipata pentru modelul security(parte de pe interiorul jantei e doar la masinile echipate specia:politie, interventii, consulate,...).

anvelopa runflat are doar peretii laterali intariti. sunt mai grele, mai rigide si mai zgomotoase decat cele normale.

Link to comment
Share on other sites

 

in imaginea respectiva roata e echipata pentru modelul security(parte de pe interiorul jantei e doar la masinile echipate specia:politie, interventii, consulate,...).

anvelopa runflat are doar peretii laterali intariti. sunt mai grele, mai rigide si mai zgomotoase decat cele normale.

Exact, asa am inteles si eu... iar de cand am auzit deja stau cu gandul de a mi le schimba... Mi se pare cam rigida...

Link to comment
Share on other sites

diferenta este mare si la pret cand le cumperi noi,deci si eu as intreba se merita sau nu?

daca da,de ce.....macar salveaza janta in caz de pana???si apoi,am inteles ca este si riscul sa se distruga daca mergi mult pe pana...

Link to comment
Share on other sites

Prefer anvelopele normale pentru că sunt mai puţin zgomtoase.

Trebuie si alte jante p/u niste "gume" normale?

Privind poza de pe wikipedia cum arata un "Run-Flat"... vad ca-i o janta cu totul diferita de celelalte, cu ceva improvizat de-a lungul circumferintei, un inel... e o chestie pe care se merge direct pe "ea" in caz de pana...

 

 

in imaginea respectiva roata e echipata pentru modelul security(parte de pe interiorul jantei e doar la masinile echipate specia:politie, interventii, consulate,...).

anvelopa runflat are doar peretii laterali intariti. sunt mai grele, mai rigide si mai zgomotoase decat cele normale.

Pai atunci sunt doua tipuri de roti "Run-Flat": 1) cele cu inel in partea interioara; 2) anvelope de tip "Run-Flat" care au doar peretii mai grosi... Am inteles eu corect?

Edited by Adrian001
Link to comment
Share on other sites

Am RFT si sunt ok pentru mine. Daca ramai in pana in camp cum spunea cineva mai sus si mai ai si norocul sa fie ploaie, etc...eu zic ca sunt bune. Sunt scumpe, grele intradevar dar pt mine conteaza sa nu stau cu masina prin cine stie ce vagauni cand fac pana. Si pana acum am avut de vreo 2 ori norocu sa fac.
Link to comment
Share on other sites

PoĂži monta Âşi pneuri normale pe jante de RFT.

 

Trebuie mers la o vulcanizare unde au aparat de dejantat RFT-uri.

Adica imi scot inelele ale din interior?

 

 

ai inele pe interiorul jantei? e o optiune rara si de regula se intalneste la masinile "security" din cate cunosc eu.

Link to comment
Share on other sites

Poţi monta şi pneuri normale pe jante de RFT.

 

Trebuie mers la o vulcanizare unde au aparat de dejantat RFT-uri.

Adica imi scot inelele ale din interior?

 

 

ai inele pe interiorul jantei? e o optiune rara si de regula se intalneste la masinile "security" din cate cunosc eu.

Neamtul mea spus ca am roti RunFlat... cum controlez daca au sau nu inele fara sa scot anvelopa?

Edited by Adrian001
Link to comment
Share on other sites

Nu au nici un inel sunt jantele normale si anvelopele RFT care arata la fel ca unele normale,singura diferenta este ca o anvelopa RFT are peretii exteriori mult mai tari.

Eu unul nu as renunta la RFT sunt mult,mult mai sigure din toate punctele de vedere decat cele normale.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut Bridgestone Potentza RFT si ajunsesera sa faca un zgomot infiorator, iar pe sosele proaste erau f f nasoale, parca aveam roti de lemn. Asa am distrus articulatia fata.

DPDV al sigurantei sunt exceptionale, iar pe soselele din Austria-Germania aveai tot confortul, nici nu se simtea diferenta. Insa la noi au inceput sa fie zgomotase rau si confortul era zero.

 

Le-am schimbat cu unele normale si am luat roata de rezerva subtire. Pana cand om avea sosele fara gropi eu raman pe astea.

 

Recomand anvelope normale, mai ales ca acum cu noile radare ne-a cam taiat avantul de a merge cu viteze supersonice!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.