Jump to content

PLACEREA DE A CONDUCE


r0n1n

PLACEAREA DE A CONDUCE  

471 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

el ,din pacate fratiorul lui un Tico alb a plecat (extraordinara masinuta 425 mii km pe bord),pentru Bucuresti e ok Matizul are si AC si servo si geamuri electrice -full cum ar veni :) mai e un Renault Clio cu care merg ocazional,foarte ok masinile pentru Bucuresti . Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Eu conduc foarte sportiv si am automata. Ai condus masina cu automata?

Inainte de actuala masina am avut manuala, si nu as fi schimbat-o pentru nimic in lume...

Dupa ce am condus si pe automata am constatat ca se poate conduce la fel de sportiv.

 

Avantajul este ca poti schimba si manual iar cand stai in trafic intr-un oras ca Bucuresti sau Constanta te ajuta foarte mult.

 

Am mai spus, repet pt ultima oara.

Cutiile manuale sunt foarte bune pt cine vrea asa ceva, nu am nimic impotriva.

Nu contest ca sunt unii oameni care desi detin cutii automate conduc sportiv.

Dar, din experienta proprie, MAJORITATEA posesorilor de automata , au facut aceasta optiune pt confort si ca atare nu obisnuiesc sa conduca sportiv.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

E tare la Matiz cã atunci când porneºti aerul condiÞionat, parcã ai tras frâna de mânã sau faci frânã de motor. :)

 

Da, ai dreptate, sunt foarte bune pentru oraÂş.

 

Tot la Matiz e "tare" si caroseria. Am pocnit din neatentie un Matiz la semafor, la plecarea de pe loc. Se oprise, eu abia plecasem si l-am pocnit cu vreo 5-10km/h.

 

Avarii E60:

-rama de la numar crapata

-numar un pic zgariat

-o zgarietura de aprox 1.5cm pe spoiler

 

Avarii Matiz:

-partea din spate cu cativa cm mai scurta - spoiler si tablarie varza, freca spoilerul si ceva tablarie pe roti

-nedeplasabil => luat de acolo cu o platforma

 

Deci, nu m-as urca de atunci in asa ceva nici batut...

 

Sa revin ontopic:

 

Imi place mult sa conduc pe drumuri cu multe curbe. Drumul cel mai fain pe care l-am parcurs este intrarea in Franta dinspre Italia, pe langa Monte Carlo - varianta de drum normal, nu autostrada.

 

Drumul e plin de curbe, viraje pe care le abordam in trapta 1 sau 2, ac de par majoritatea... eram tot un zambet :)

Link to comment
Share on other sites

dap, alpii sunt plini de drumuri dinastea. Eu as vrea sa ajung pe drumul ala dintre Italia si Elvetia, l-au dat si la Top gear, de la Davos la Stelvio parca...

E mare pacat ca multi care traverseaza Austria in drum spre Germania sau alte parti nu ies de pe autostrada...

Link to comment
Share on other sites

Tinuta la drum intins, depasirile, in curbe( vezi tractiunea spate), siguranta......si mai lucreaza si subconstientul ....conduci un BMW pana la urma, nu conteza ca ai 10Km/h sau 200Km/h....

Adica? Cand conduci Dacia subconstientul cum lucreaza?

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
.....si mai lucreaza si subconstientul ....conduci un BMW pana la urma, nu conteza ca ai 10Km/h sau 200Km/h....

 

extrema asta, aproape genial :) :) :twoup:

 

PS: asta a fost un fel de "gandire cu premeditare" :( Tare !

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Tinuta la drum intins, depasirile, in curbe( vezi tractiunea spate), siguranta......si mai lucreaza si subconstientul ....conduci un BMW pana la urma, nu conteza ca ai 10Km/h sau 200Km/h....

Adica? Cand conduci Dacia subconstientul cum lucreaza?

 

nu lucreaza! nu are timp, mai exact :) :) :twoup:

Link to comment
Share on other sites

E ciudat cum lucreaza subconstientul asta...sau ce o fi el,cu Dacia 1310(fabricata in 1998 si luata de noua) am avut top speed mai mare decat cu actualul E46(care are totusi viteza maxima constructiva de 200kmh, fata de doar 144kmh la Dacia). Asta tine si de cunoasterea masinii si a limitelor sale dar si de propriul instinct de conservare. Momentan nu am ajuns sa cunosc limita BMW-ului care este totusi o masina de 11 ani si pe care nu am avut-o de noua, ramane de vazut cum va evolua subconstientul :) ...
Link to comment
Share on other sites

E ciudat cum lucreaza subconstientul asta...sau ce o fi el,cu Dacia 1310(fabricata in 1998 si luata de noua) am avut top speed mai mare decat cu actualul E46(care are totusi viteza maxima constructiva de 200kmh, fata de doar 144kmh la Dacia). Asta tine si de cunoasterea masinii si a limitelor sale dar si de propriul instinct de conservare. Momentan nu am ajuns sa cunosc limita BMW-ului care este totusi o masina de 11 ani si pe care nu am avut-o de noua, ramane de vazut cum va evolua subconstientul :) ...

 

Sa inteleg ca tu cu bmw-ul tau nu ai depasit niciodata viteza de 144km/h? :)

Link to comment
Share on other sites

Tinuta la drum intins, depasirile, in curbe( vezi tractiunea spate), siguranta......si mai lucreaza si subconstientul ....conduci un BMW pana la urma, nu conteza ca ai 10Km/h sau 200Km/h....

Adica? Cand conduci Dacia subconstientul cum lucreaza?

 

Eu m-am referit la BMW. Hellooooo....... unde ati citit ca m-am referit la Dacia?

Daca dumneavoastra nu cunoateti cat de cat subiectul...nu mai postati.

Multumesc

 

Altele = stabilitatea + directia + tractiunea spate = zambet pana dincolo de urechi

Subscriu

Link to comment
Share on other sites

placerea este in conducerea unui BMW in general...

 

dar ptr momoent placerea mea este in cei 245 CP (deocamdata doar 245 :) , sper dupa resoftare sa scot vrio 275 CP) BiTurbo ... asta ii placerea....

 

Si, de fapt, sunt convins ca placerea in conducera unui BMW, nu ete viteza exccesiva si ACCELERATIA ...

Edited by Djafar740d
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.