Jump to content

Schimbatorul nu mai sta pe centru...


Recommended Posts

...ci e orientat spre viteza a cincea, cand e pe liber. E fff enervant, mai ales cand vrei sa bagi in viteza a treia--se ascunde bine de tot! E vreun arc rupt pe la timonerie?--nu-mi dau seama de pe schema de pe realoem. Intrebarea e, pentru cei care au mai rezolvat problema asta, daca se poate face in regie proprie ori e musai nevoie de service? nu de alta, dar pe aci e 25 de euro sa-ti repare o pana! :)

Multam!

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=25&fg=05

*318d 2002, Fl

Edited by fao
Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceeasi problema si cand am fost la Bavaria la o revizie, i-am rugat sa se uite si la problema asta. Si sunt foarte convins ca nu s-au uitat decat la nuca de la schimbator si-au vazut-o stramba...si mi-au zis ca trebuie sa schimb toate piesele alea de le-ai postat tu mai sus. Inca nu le-am schimbat dar sigur nu trebbuiesc schimbate toate...poate doar bucsa aia de cauciuc de sus...

Doar ca nu stiu cum se ajunge acolo...prin masina sau trebe data cutia jos...

 

Bafta si daca rezolvi sa-mi zici si mie cum :)

Link to comment
Share on other sites

...poate doar bucsa aia de cauciuc de sus...

Doar ca nu stiu cum se ajunge acolo...prin masina sau trebe data cutia jos...

 

Bafta si daca rezolvi sa-mi zici si mie cum :)

cu prima ocazie cand o urc pe rampa, depistez misterul

Link to comment
Share on other sites

...ci e orientat spre viteza a cincea, cand e pe liber. E fff enervant, mai ales cand vrei sa bagi in viteza a treia--se ascunde bine de tot! E vreun arc rupt pe la timonerie?--nu-mi dau seama de pe schema de pe realoem. Intrebarea e, pentru cei care au mai rezolvat problema asta, daca se poate face in regie proprie ori e musai nevoie de service? nu de alta, dar pe aci e 25 de euro sa-ti repare o pana! :)

Multam!

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=25&fg=05

*318d 2002, Fl

 

Ridica masina pe rampa si pe linga comanda CV inspecteaza si suportii motorului si cutiei de viteze.

Link to comment
Share on other sites

aceiasi probleme am intalnito al 318d la mine,dar in sarcina revina la loc pe punctul de mijloc, daca of reci la rece,iar ramane blocata dupa 5 km,in sarcina 1,2,3 revina la normala,cred ca e o treaba serioasa...:)..nush ce are...daca rezolvati ceva anuntatima si pe mine..
Link to comment
Share on other sites

Problema identica aparuta ieri si la mine. Am depistat un shift-pin defect. Sper ca in weekendul viitor, asta nu pot, sa fac si un DIY cu rezolvarea :)

care shift pin? da-l in gat aci! unde e pe diagrama?

Link to comment
Share on other sites

...ci e orientat spre viteza a cincea, cand e pe liber. E fff enervant, mai ales cand vrei sa bagi in viteza a treia--se ascunde bine de tot! E vreun arc rupt pe la timonerie?--nu-mi dau seama de pe schema de pe realoem. Intrebarea e, pentru cei care au mai rezolvat problema asta, daca se poate face in regie proprie ori e musai nevoie de service? nu de alta, dar pe aci e 25 de euro sa-ti repare o pana! :)

Multam!

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=25&fg=05

*318d 2002, Fl

 

 

am aceeasi problema...

din pacate e mult mai grea de rez decat pare.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=23&fg=15

tre schimbate arcurile 25/26/27 si/sau 23.

costa foarte putin...DAR trebuie data jos cutia de viteze.

timoneria nu are nimic a face.

majoritatea rezolva probl cand skimba ambreajul

Link to comment
Share on other sites

e naspa atunci...la mine sia revenit,nu mai face...dar a facut, si mie teama sa nu mai faca asa,e o problema..

 

 

ai mai mult noroc ca mn inseamna...:)

al meu nu sia revenit..si nici nusi revine:(

masini scumpe...piese de kkat..combinatzia perfecta.

probl asta o au la manuale orice serie/model

Link to comment
Share on other sites

Ce priceput ti-a spus tie treaba cu arcurile? Acelasi cu care ai facut la scoala limba romana?

 

 

sigur unu mai destept k tn

dar probabil ca unu care lucra in bmw de 20 de ani si a facut sute de skimbatoare cu probl asta...nui destul de destept pt tn;)

ce sai faci..nu toti se nasc Einstein;))

Edited by Overboost
Link to comment
Share on other sites

La fel cum nu toti stiu limba romana.

 

P.S.: nu-i obligatoriu sa fie aceeasi problema la toate masinile. Eu am spus ce descoperisem la a mea. Din pacate, nu mai pot ajuta cu DIY-ul pentru ca astazi s-a vandut masina.

 

 

la kt esti tu de inteligent sigur stii si care e legatura intre romana mea si problema la skimbator.dar nu vreau sa pari mai "destept" decat te crezi tu.

bv tie ca ai descoperit problema.dar cum u zici nu ins ca la toate e la fel.deci la multe poate fii ce zic eu.

Link to comment
Share on other sites

@Overboost : Este INTERZISA scrierea mesajelor folosind aberatii gramaticale de genul TZ, SH, K in loc de “ca” … etc. Daca doriti neaparat sa fiti foarte bine intelesi puteti folosi DIACRITICE.

 

Ori renunti tu la aberatiile pe care le folosesti, ori renuntam noi la a mai fi torturati cu asemenea aiureli.

Link to comment
Share on other sites

@Overboost : Este INTERZISA scrierea mesajelor folosind aberatii gramaticale de genul TZ, SH, K in loc de “ca” … etc. Daca doriti neaparat sa fiti foarte bine intelesi puteti folosi DIACRITICE.

 

Ori renunti tu la aberatiile pe care le folosesti, ori renuntam noi la a mai fi torturati cu asemenea aiureli.

 

 

ok

i will.

mersi

Link to comment
Share on other sites

o idee pot sa dau si eu, nu stiu cat de buna e, am avut si eu o asemenea problema ce drept la e36 doar ca dupa ceva timp a cazut de tot probmea a fost siguranta "11" cazuse si iesise selectorul din schimbator, am pus un colier de plastic ca eram pe drum si cand am ajuns acasa am pus alta siguranta si gata.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
...ci e orientat spre viteza a cincea, cand e pe liber. E fff enervant, mai ales cand vrei sa bagi in viteza a treia--se ascunde bine de tot! E vreun arc rupt pe la timonerie?--nu-mi dau seama de pe schema de pe realoem. Intrebarea e, pentru cei care au mai rezolvat problema asta, daca se poate face in regie proprie ori e musai nevoie de service? nu de alta, dar pe aci e 25 de euro sa-ti repare o pana! :)

Multam!

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=25&fg=05

*318d 2002, Fl

Ai 2 arcuri de stabilizare care ati tin tija centrata p liber unu din ele s-a rup (cel din stanga )dupa cum zici .Dute la un servis sa ati desfaca tija si sa ti-l faca nu dureaza mai mult de 1h .Am patit si eu la fel si asta a fost

Link to comment
Share on other sites

[...]Nu sunt sigur ca e tija originala ...acelasi lucr mi-a zis si mecanicu:(:|

Probabil ca intradevar nu este tija originala. Din cate am vazut la BMW nu exista arcuri externe care sa aduca tija in pozitie de repaus, asa cum existau, de exemplu, la vechea dacie.

Link to comment
Share on other sites

[...]Nu sunt sigur ca e tija originala ...acelasi lucr mi-a zis si mecanicu:(:|

Probabil ca intradevar nu este tija originala. Din cate am vazut la BMW nu exista arcuri externe care sa aduca tija in pozitie de repaus, asa cum existau, de exemplu, la vechea dacie.

Mama naiba nustiu eu am zis din ceea ce am patit si eu ...dar fara sa vrei aflii si chestii daste:))"ca mecanicu a avut dreptate si nu e tija originala"etc:))si am si eu o intrebare din ce cauza ami fluctueaza relantiu?Ai dau cheie porneste sta 2 3 secunde l 800RTM si dupa aceea creste ca si cum sar accelera singura si se aude ca se si tureaza putin motoru.Sa ie din cauza la debitmetru sau sonda lambda?Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.